Kodėl S. Perezui nepavyksta pasivyti M. Verstappeno? (26)

Kodėl S. Perezui nepavyksta pasivyti M. Verstappeno?
logo 2021 Gruodžio 01 d. 08:48, Red Bull Content Pool

Antrojoje šių metų sezono dalyje Sergio Perezas sugebėjo gerokai pagreitėti ir reguliariai „Red Bull“ komandai iškovoja prizines taures. Kartu visose kvalifikacijose ir lenktynėse meksikietis pasilieka už komandos lyderio Maxo Verstappeno – jei dar vasarą atrodė, kad abu sportininkai yra arti vienas kito, tai rudenį Sergio pradėjo atsilikinėti smarkiau.

„Red Bull“ vadovo Christiano Hornerio nuomone, komanda pasistengė padėti savo pilotui ir dar prieš kelis mėnesius pratęsė kontraktą su Sergio kitiems metams. Bet kartu išlieka objektyvių faktorių, kurie padeda Verstappenui.

„Vasaros pertraukos metu mes viską aptarėme ir priėjome išvados, kad Perezui geriau turėti garantuotą ateitį, - „Auto Motor und Sport“ sakė C. Horneris. - Ir antroji čempionato dalis parodė, kad mes buvome teisÅ«s. Jis pradėjo važiuoti kur kas geriau.

Tačiau iki šiol Maxas turi pranašumą lėtuose ir vidutinio greičio posÅ«kiuose. Jis kiekviename iš jų sugeba atkovoti iki dviejų dešimtųjų sekundės.

Esmė tame, kad šiuolaikinių „Formulės-1“ bolidų galinė dalis elgiasi gana nervingai stabdymo zonose. Maxui tai visiškai netrukdo, o štai daugumai kitų – trukdo smarkiai. Jie praranda pasitikėjimą automobiliu, o kartu – ir laiką.

Gali bÅ«ti, kad Verstappenas paprasčiausiai nekreipia dėmesio į tokį bolido elgesį ir tęsia mašinos valdymą“.

„Red Bull“ konsultantas sporto klausimais Helmutas Marko pažymėjo dar vieną Verstappeno stiliaus ypatybę: „Jis bÅ«tų greitas prie bet kokio bolido vairo. Duok jam bet ką ir jis nuo antro rato pradės rodyti labai gerą greitį“.

Likus dviem etapams iki sezono pabaigos Maxas prieš Lewisą Hamiltoną laimi 8 taškais. S. Perezo atsilikimas yra kur kas rimtesnis – 161,5 taško. Meksikietis kol kas uždirbo tik 54 proc. savo ekipos partnerio taškų. Ši reikšmė lieka tokia pati, jei imsime tik lenktynes po rugpjūčio pertraukos: Verstappenas uždirbo 164,5 taško, kai Perezas – 86, tai yra 52 proc. Maxo taškų.

Red Bull Racing Honda
Komanda: Red Bull Racing Honda 2022 sezono taškai: 585.5
Variklis: „Honda“ Važiuoklė: RB16B
Plačiau
Sergio Perezas
Pilotas: Sergio Perezas 2022 sezono taškai: 190
Komanda: Red Bull Amžius: 31 m.
Plačiau
Maxas Verstappenas
Pilotas: Maxas Verstappenas 2022 sezono taškai: 395.5
Komanda: Red Bull Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (26)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
HOX
IP: 8878638 | 12/02 23:12 Atsakyti
kojos trumpos uztat ir nepasiveja
gasgas
IP: cb61e8a | 12/02 20:10 Atsakyti
RSFerrari
12/02 16:32

Atsakau KOSMONAUTAS ir KEMZYS,
nes judu visiški vaikai iš medžio iškritę.

Google naudotis mokat? Toliau šio portalo domitės kuo nors kur nors F1?

KIEKVIENA komandą bolidą kurią pagal vieną ar kitą pilotą labiau, taikantis prie jo važiavimo stiliaus. Stilius skiriasi kartais nedaug, kartais kardinaliai, ko pasekoje vienas pilotas stipriai atsilieka nuo komandos draugo, nors kitoje ekipoje atrodė labai stipriai.
Bolidas, kuris tinka Hamiltonui, gali visai netikti Bottui ir jis turi savo važiavimo stilių kažkiek adaptuoti, kad nesudegintų per greit padangų ir pan.

Suvokimo trūksta ir žinių, bandot ginčytis visiškai lygioj vietoj. Bolidą komanda visada prieš sezoną derina prie to lenktyninko, kuris turi daugiau šansų, yra nr1 (nebūtina sąlyga), turi daugiau potencialo.

Šiemet jau buvo skandalas, kai Ferrari pasakė, kad kitų metų bolidą derins labiau prie Sainzo, nei Leclerco ir jaunuoliui ašaros pabiro (talentingas, bet šiemet prigesęs šiek tiek).
Googlinkit, domėkits, ne tik kliedėkit, jobšikmat.

Tu pats šūdų nerašyk, gerai? Kiek tai rašė spaudą? Jokių normalūs šaltiniai nepatvirtino, kad Sainz bus taikomas kitų metų bolidas. Tai buvo italijos geltonoji spauda. Nei motorsport nei kiti puslapiai to nepavirtino. Beje, jeigu galvoji, kad Lec prigeses tai nežinau... 5 vieta, su vienu podiumu ir 2 dnf, kurie iš jo atėmė bent 40 taškų kažkur.Sainz su 3 ar 4 Podiumais ir netoli Norriso yra. Tai nežinau ar prigesęs. Beje pats truputį pasidomėk dėl to ale skandaliuko beje siūlau pasiskaityt viena paskutiniųjų Binotti intervių. Geros dienos.
RSFerrari
IP: 2837812 | 12/02 16:32 Atsakyti
Atsakau KOSMONAUTAS ir KEMZYS,
nes judu visiški vaikai iš medžio iškritę.

Google naudotis mokat? Toliau šio portalo domitės kuo nors kur nors F1?

KIEKVIENA komandą bolidą kurią pagal vieną ar kitą pilotą labiau, taikantis prie jo važiavimo stiliaus. Stilius skiriasi kartais nedaug, kartais kardinaliai, ko pasekoje vienas pilotas stipriai atsilieka nuo komandos draugo, nors kitoje ekipoje atrodė labai stipriai.
Bolidas, kuris tinka Hamiltonui, gali visai netikti Bottui ir jis turi savo važiavimo stilių kažkiek adaptuoti, kad nesudegintų per greit padangų ir pan.

Suvokimo trūksta ir žinių, bandot ginčytis visiškai lygioj vietoj. Bolidą komanda visada prieš sezoną derina prie to lenktyninko, kuris turi daugiau šansų, yra nr1 (nebūtina sąlyga), turi daugiau potencialo.

Šiemet jau buvo skandalas, kai Ferrari pasakė, kad kitų metų bolidą derins labiau prie Sainzo, nei Leclerco ir jaunuoliui ašaros pabiro (talentingas, bet šiemet prigesęs šiek tiek).
Googlinkit, domėkits, ne tik kliedėkit, jobšikmat.
artikrai
IP: 876f415 | 12/02 16:12 Atsakyti
Kosmonautas
12/02 10:54

1. Is kur zinai? irodymu pateiksi? Be svetaines expertu kas nors is RBR taip sake?
2. Sutinku, Tik sakyti reiktu kad jis geriausias lentyninkas visame peletone, tai automatiskai ir uz pereza.

Kosmonaute, gal tau ir naujiena ir be irodymu nepatikesi, bet bolidus tobulina pagal vairuotoju pastebejimus. Kiek metu usiukai Red Buliuose ir kiek metu Perezas? Aisku dabar? Tau norejosi turbut priesingai, kad dar didesnis talentas butu atskleistas - kure viska priesingai nei usiukams reiktu, bet stai koks jis antzmogis, net su nepritaikytu bolidu visus lenkia!
Black_Death
IP: 8e3a78d | 12/02 14:20 Atsakyti
Duokit
12/01 10:43

Maxui Haasa su Williamsu, sodinkit Å¡alia Russell ir lyginam, o toliau tik piaras kai kalbam apie nr 1 pilotus bet kokioje komandoje

Sakai Haas... idomu kaip atrodytu "jauniausias" cempionas vaziuodamas netoli nuo Mazepino?
tech
IP: bfb2e24 | 12/02 12:54 Atsakyti
kemzys
12/02 12:05

klausimas geras bet tikek netikek, buna kad vienam tinka labiau ir nors tu ka. visi bolidai turi paprastai kalbant arba siek tiek daugiau pasukamumo (stabilesni prieki) arba maziau pasukamumo (stabilesni gala) cia visada yra mainai ir klausimas kuriam kada labiau tinka (dar pridek trasu skirtumus).

kad tinka/netinka, as ta suprantu. kad netinka Perezui ,tas matosi.
BET - jeigu netinka Perezui, cia jau ne komandos kalte. kodel Verstapenui tinka? todel, kad jis sugeba susireguliuoti bolida ir turi pakankamai sugebejimu vaziuoti su tuo ka jam duoda. Perezas deja, to neturi. tuo ir skiriasi TOP pilotai nuo vidutinioku.
PILOTAS TAIKOSI PRIE TECHNIKOS O NE TECHNIKA PRIE PILOTO. RBR netuti stebuklingo bolido , yra tik pilotai galintys arba negalintys ji suvaldyti. nera jokio mistinio recepto kad tiktu tik 1 pilotui. cia yra pasakos pateisinti kazkam.
as pvz siemet pamaciau ir supratau, kad Ricciardo nebera top pilotas ( kuo tikejau iki sio sezono). nors ir sunku buvo ta pripazint. ir beja, jis pats ta pripazystam, kad butent jis neperpranta bolido,. nesako gi kad jis kurtas Norisui. Sainzas puikiai tvarkesi si tuo paciu Mclaren. dabar puikiai valdo ir Ferrari. garantuoju, tam paciam RBR tas pats Sainz, kuris net nera laikomas top pilotu, butu ne prasciau nei buvO Ricciardo prie Verstapeno. RBR paprasciausiai tai jau mate TR. ( kai Sai su VER vaziavo kartu) todel ir nebuvo Sainzo niekada prie RBR vairo
kemzys
IP: 6ffeebc | 12/02 12:05 Atsakyti
tech
12/02 11:56

nieko asmenisko, bet prasau man kvailam paaiskinti sita posaki "Bolidas kurtas visiškai Verstappenui"
ar kazkuriam kitam pilotui specialiai kurta bolida.
kas bolide turi buti padaryta TOKIO, ko negaletu perprasti kitas piloltas?
reguliavimai, taip - gali reguliuotis tu pagal save kaip nori, jei nori gali kopijuot nuo kolegos nustatymus, ar reguliuotis pagal save. inzinieriai gamina bolidus pagal specifikacijas kurios kuriamos pagal gautus duomenis is trasos, vejo tunelio, kompiuteriniu simuliaciju ir tt, aisku yra dar piloto feedbackas. bet tai yra nedidele dalis bolido kurime. tai kas yra tokio sukurta pagal Verstapena, ar jo pilotavimo stilius nezemiskos kilmes? kaip tai Ricciardo valde ta pati bolida be didesniu problemu
visi sakydavo Ferraris kurtas pagal Feteli, nu atejo is Sauberio Lelclercas ir suvazinejo Feteli su jo kurtu bolidu jau pirmais metais,. ir yra buvo N tokiu pavyzdziu. tai kaip cia gaunas?

klausimas geras bet tikek netikek, buna kad vienam tinka labiau ir nors tu ka. visi bolidai turi paprastai kalbant arba siek tiek daugiau pasukamumo (stabilesni prieki) arba maziau pasukamumo (stabilesni gala) cia visada yra mainai ir klausimas kuriam kada labiau tinka (dar pridek trasu skirtumus).
tech
IP: bfb2e24 | 12/02 11:56 Atsakyti
RSFerrari
12/02 07:41

1. Bolidas kurtas visiškai Verstappenui.
2. Verstappenas tiesiog Å¡iek tiek geresnis lenktynininkas, nei Perezas.

nieko asmenisko, bet prasau man kvailam paaiskinti sita posaki "Bolidas kurtas visiškai Verstappenui"
ar kazkuriam kitam pilotui specialiai kurta bolida.
kas bolide turi buti padaryta TOKIO, ko negaletu perprasti kitas piloltas?
reguliavimai, taip - gali reguliuotis tu pagal save kaip nori, jei nori gali kopijuot nuo kolegos nustatymus, ar reguliuotis pagal save. inzinieriai gamina bolidus pagal specifikacijas kurios kuriamos pagal gautus duomenis is trasos, vejo tunelio, kompiuteriniu simuliaciju ir tt, aisku yra dar piloto feedbackas. bet tai yra nedidele dalis bolido kurime. tai kas yra tokio sukurta pagal Verstapena, ar jo pilotavimo stilius nezemiskos kilmes? kaip tai Ricciardo valde ta pati bolida be didesniu problemu
visi sakydavo Ferraris kurtas pagal Feteli, nu atejo is Sauberio Lelclercas ir suvazinejo Feteli su jo kurtu bolidu jau pirmais metais,. ir yra buvo N tokiu pavyzdziu. tai kaip cia gaunas?
Kosmonautas
IP: 89e3a31 | 12/02 10:54 Atsakyti
RSFerrari
12/02 07:41

1. Bolidas kurtas visiškai Verstappenui.
2. Verstappenas tiesiog Å¡iek tiek geresnis lenktynininkas, nei Perezas.

1. Is kur zinai? irodymu pateiksi? Be svetaines expertu kas nors is RBR taip sake?
2. Sutinku, Tik sakyti reiktu kad jis geriausias lentyninkas visame peletone, tai automatiskai ir uz pereza.
RSFerrari
IP: 2837812 | 12/02 07:41 Atsakyti
1. Bolidas kurtas visiškai Verstappenui.
2. Verstappenas tiesiog Å¡iek tiek geresnis lenktynininkas, nei Perezas.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas