Komentatoriai TV3 sumecheristai gryni

2003 Liepos 09 d. 22:51

Kad ir koks didelis MS fanas esu, kad ir kaip man patinka MS talentas, bet tas, atleiskit kvailas, kartojimas istisos transliacijos metu (nuo to ivykio atsitikimo), kad MS iskovojo 3-ia vieta tik savo fenomenaliu gabumu deka, tikrai nepakelia komentatoriu lygio. Ypac kai po kurio laiko yra bent pora kartu paminima apie tai, jog KR uzstrigo uz letesniu pilotu. Po tokiu komentaru, net nezinai ar pykti ar juoktis. Visiskas absurdas. Tam komentatoriui kuris vis kartojo apie MS fenomenalius gabumus iki objektyvumo ar bent kazko i tai panasaus toli, oj kaip toli.
Na, o kito komentatoriuas darbas man tikrai labai patinka. Jam labai retai galima prikisti simpatiju ar antipatiju reiskima, nors aisku kalbejimo klaideliu pasitaiko, bet cia ne esme :goodjob:

2003 Liepos 09 d. 22:52

"(nuo to ivykio atsitikimo)" - turiu omeny, nuo tada kai MS grizo i trasa 3-ias.

2003 Liepos 09 d. 23:12

Jog komentatoriai negabus tai seniai aisq. Visu pirma atsimenu pernai kazkada pasake sakini, del kurio manau iskart turejo buti atleisti - "nevykelis DC"... Ar profesionalus komentatorius gali leisti sau taip pasakyti? Jiems tik savo kompanijoj prie alaus bokalo komentuoti, o ne per TV.

2003 Liepos 09 d. 23:16

Mikas > del trecio punkto : tame ir esme, kad kad kiekvienas pilotas turi fenomenaliu sugebejimu ...(apie tai jau buvo kalbama) bet ne visus juos teip giria, kaip vieninteli ir nepakartojama MS... ir JPM ir KR, kuris vaziaves be galiniu stadziu sugebejo islaikyt savo pozicija (nors apie jo situacija lenktiniu eigoje nebuvo paskelbta).. ir MW - saunuolis .. iskovojo 6 vieta ... bet apie juos praktiskai nei zodzio nebuvo pasakyta ....
zinoma pagirt ji (MS), kaip pilota, kuris pretenduoja i sesta cempiono titula ... kuris yra be galo talentingas .... (vis gi del talento nesutinku ,kad jis iskovojo 3-cia vieta)....bet kai tai daroma n kartu, tei jau pradeda is ties igristi ...:(
jau apie tai buvo kalbama, bet ziuriu gerbiamas KK nelabai nori tai suprast ..

2003 Liepos 10 d. 10:10

Tai vis del to, apie ka mes cia diskutuojame? Ar apie tema "Komentatoriai TV3 sumacheristai gryni", ar apie tai, kad komentatoriai per daug kalba apie M.Sch.? Jei apie pirma varianta, tai nebera ka pridurti... Jei apie antra (kuri as kadaise pasiuliau kaip diskusijos temos performulavima) - tai tiesiog neturiu ka papriestarauti. Jei jums TAI uzkliuna, vadinasi jus del TO teisus! Lygiai taip pat kaip ir tie, kurie ant komentatoriu pyksta del ju "simpatiju" McLaren ar pan.
Imu svarstyti, kad kai kurie F1 ziurovai (pagal f-1.lt statistika: 0,002 - 0,003% ziurovu) laukia ne lenktyniu, o komentatoriu transliacijos... Man tai idomiau ziureti lenktynes, nei klausytis komentatoriu (mano atveju, turetu buti "komentuoti" :) ).

2003 Liepos 10 d. 10:29

Claudy > tikiuosi, cia ne del musu skirtingo supratimo apie F1 isdava? Mano supratimu, Williams progresas (didziausia dalimi) susijes su padangomis. Taigi as ir toliau linkes stebetis, kaip vienintelis lenktynininkas su Bridgestone finisuoja 3-ias, tuo tarpu artimiausias Bridgestone pilotas atsilieka ratu. Jei tai kazkam igriso, tai buna visko... Taigi apie tai ir sneku lenktynese. Kodel maziau apie K.R. ar M.W.? Todel, kad K.R. broblemos tapo zinomos tik po spaudos konferencijos, o lenktyniu rezisieriaus deka TV ekrane M.W. mateme 1, 2 kartus? Visgi apie ji sneketa buvo...
HORN > Kodel profesionalus, ar neprofesionalus komentatorius negali pasakyti "nevykelis DC", jei jam kazkas napavyko ar neivyko?..

2003 Liepos 10 d. 10:48

Komentaras>>>Manau per daug imate viską į galvą,juk visi męs klystame.Komentatoriai visada bus kritikuojami,tai iš vienos žmonių grupės tai iš kitos,visienms juk neitiksi.Tad siūlau visą F-1 fanų kritiką suprasti teisingai,įvertinti ją kiek galima švelniau,ir daryti savo darbą toliau.
Man jūsų darbas patinka kaip ir daugeliui,bet nuo kritikos nepabėgsi,visgi jūs irgi F-1 dalis,garsenybės,bent jau šitame puslapyje kiek dėmesio sulaukiate;)

2003 Liepos 10 d. 10:58

K> as manau tu pernelyg reaguoji i kritika.
Svarbu pasiskaitei, susidejai savo stalciukuose ir viskas ok.
As pvz pastebejau, kad situacija pagerejo, nors tavo butent atveju ji visuomet buvo pakankamai gera (na, isskyrus Trullio vadinimi Frentzenu ar pan liapsusu :D , nors be tokiu liapsusu ir neidomu butu), cia daugiausiai kalbama apie Aruna V.
Jo komentarai, ypac kai pasiklausai (ir perziuri) irasa dar karta 'atrodo' i viena puse, ta puse yra M.Schumacheris, bet tai vel gi, jo reikalas ir jam spresti ar jis kazka daro blogai, ar gerai.

Go Kristis! ;)


AF1
PS Kalbant apie atskira fakta t.y. apie Magny-Cours lenktynes tai as jokio didelio MS talento kaip nemaciau, taip ir nepamaciau. Vaziavo gerai, netgi puikiai nu ir ok, tai ir Williams ir McLaren ir Renault vaziavo puikiai ir gerai ir Minardi vaziavo puikiai ir gerai. Viskas prikalauso nuo technikos pajegumo.
Rubensas atsiliko ir finisavo 7-as? Whatever, MS irgi galetu finisuoti 5-as. So what? Nu McLaren susiparino su pit-stopu taktika, so what? Bet tai nera superenktynininko sugebejimai, that's what I'm talking about. Ir neverta pamirsti, kad RB padare klaida lenktyniu pradzioje (jo, cia jis pasirode kaip netalentingas ir 'nesuperlenktynininkas', sutinku).. Taigi klaidos nebuvimas galetu reiksti minimum viena-dviem pozicijom aukstesne pozicija..
As suprantu, kad to nebuvo, bet tai pakankamai svarbus faktas, kuris galetu labai smarkiai itakoti lenktyniu rezultata ir kuri AV lenktyniu eigoje labai greitai pamirso ir at the end of the day gavosi vos ne taip, kad MS yra vel gi arti dievingos butybes, o Rubensas vos ne paskutinis luzeris...
Stai ka daro statistika, ir stai kodel as jos neapkenciu...
PPS Nu ir prirasiau... :eek:

2003 Liepos 10 d. 13:20

AF1>>> NA 'bičiuli' Tu tikras MS Fanas.. :D

2003 Liepos 10 d. 13:53

Suprantu :). Sioje diskusijoje emiau dalyvauti ne tam, kad viska imciau i galva ar pernelyg reaguociau i kritika. Tiesiog matau pareiga atsakyti i komentatoriams uzduodamus klausimus. Ir buciau naivuolis, jei bandyciau ieskoti visiems tinkanciu atsakymu. Tokiu paprasciausiai nera :).
P.S. "Nevaziuokit" ant Aruno - jis tikrai ne Schumacheristas!

2003 Liepos 10 d. 13:59

Nu bet vistiek butu idomu suzinoti, kam simpatizuoja ar irgi tik uz grazu F1 serga.

2003 Liepos 10 d. 14:14

>AF1 sutinku 100%. Bet vel-gi: jei kas man ir porina, kad MS yra "Dieviskoji butybe" - as del to "don`t care". Man jis tox nebuvo, nera ir nebus. Geras driveris (kaip 2/3 dabar vaziuojanciu) ir tiek. Kazkas buvo teisus vienoje is diskusiju sakydamas: "pasodenkite M.S. i ...(nenoriu mineti komandos etikos sumetimais) ir jis bus atitinkamoje vietoje". Kita vertus, galima diskutuoti apie "fenikso prisikelima is pelenu" atejus M.S. i Ferrari. Bet tai jau kita tema, ar ne?
So, I don`t care apie koment. asmeniskumus. Nors...

2003 Liepos 10 d. 15:01

K> nu ok, nevaziuosiu ;)

2003 Liepos 10 d. 20:38

Na va, malonu, kad pagaliau išsiaiškinom kas ką norėjo pasakyti. Ir nesibaigė viskas standartiškai - off topicais ir fleimais. Atsižvelgus į tai, kaip diskusija prasidėjo... tikėtina šios diskusijos pabaiga yra gana gera. :)

Tikiuosi kad ateityje pagrindas diskutuoti tokiomis temomis vis labiau artės prie nulio...

2003 Liepos 10 d. 21:09

mp4-13>labai tikiuosi kad tu butum teisus

2003 Rugpjūčio 25 d. 19:03

jus turbut norit kad vietoj situ komentatoriu koky radzeviciu pasodintu....

2003 Rugpjūčio 25 d. 19:21

Praėjo 3 GP ir komentavimas dar nė karto rimtai neužkliuvo (palygimus su tuom kaip būdavo seniau :) ) Pasikeitimai sveikintini, praktiškai išnyko įkyrus pakeltas tonas, MŠ garbinimas ir panašūs nereikalingi komentatoriaus "atributai" Dėl tono pasikeitimo ddidelės dalies "netikslumų" galima paprasčiausiai net neišgirsti. Be to, nesąmonigų sakinių pastebimai sumažėjo. Jei kas nors šito nepastebėjo ar pasiilgo MŠ dievagojimo... Nežinau ką tokiems pasakyti.

Prie dabartinio komentavimo kabinėtis gali nebent... (tiek to nesakysiu).

Taigi išvada: komentavimas ženkliai pagerėjo, tikiuosi tobulės ir toliau. :goodjob:

2003 Rugpjūčio 25 d. 19:40

mp4-13> LOL tu tuboot sekmadieni gonki uneziurejai :)

2004 Gegužės 11 d. 10:14

Visgi dar komentatoriams praslysta Sumacherioze. Kieceusei buvo kai komentavo lenktyniu pradzioje sake "lenktyniu lyderiai JT ir Ms vaziuoja...". Kai MS po sustojimu isvaziavo prieky Trulio komentatoriai jau kalbejo "Lenktyniu lyderis MS vaziuoja..." Nors dar tada pirmas net Rubinijo buvo. Labaj juokingai. nesvarbu, kad antras, bet MS vistiek lenktyniu lyderis ir t.t.
Bet pasikeitimu nuo pernaj pastebeta.

2004 Gegužės 11 d. 10:43

sustriausia: ralfas renka grybus! =)

2004 Gegužės 11 d. 10:54

1_Protingas > del Dievo meiles ... nepradek ...

2004 Gegužės 11 d. 11:05

1_Protingam paranoja uzejo :finger:... ir siek tiek sutrumpejo regejimas :eek:... Apie ka daugiau galima kalbeti komentatoriams per varzybas jei ne apie lyderius, o siuo atveju MS, RB ir Ferrari 100% lyderiai??? :D

Kaip pavadinti 2 pilotus kurie vaziuja

2004 Gegužės 11 d. 11:05

Klaudi > Kaip nepradet to kas jau pradeta. beje ekrane ne as pradedu :D

2004 Gegužės 11 d. 11:06

DeMeo > taj kad matai ten kai sake "Abu lyderiai..."taj kalba ejo apie JT visu pirma...

2004 Gegužės 11 d. 11:08

Cia kas be ko, bet jie vaziavo mazesniu nei 1 sec skirtumu ir stipriai tolo nuo trecios vietos...

2004 Gegužės 11 d. 11:29

vaje, kaip mane cia iskraipe :D

1_Protingas > o sakai baznicia vaikstai :)

2004 Gegužės 11 d. 11:31

sorry, bazn[b]y[/b]cia :)

2004 Gegužės 11 d. 11:41

nu ka gali padaryti jei zmogus taip mano, nieko cia nepakeisi o gal ir keisti nereikia, juk negali kiekvienas galvoti kaip jus arba as, t.y. kad DABAR MS tikrai nera propaguojamas BE ar FIA, taciau, jam tai neaisku.

2004 Gegužės 11 d. 11:43

Bet, kad komentatoriai palaikop MS girdisi.

2004 Gegužės 11 d. 11:52

Andrejus > kaip paaiskinsi FIA sprendimus pries 6 menesius, kurie vienareiksmiskai atidave pergale Ferariams ir Sumiui, ateme ja is kitu dvieju potencialiu? Paaiskink?
Dabar chebra kabinsis, kad prisikuriu niku ir paskui juos puolu, taceu prisiminti verta...
http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=2774&page=1
Kaip matome toleu argumentuotos ir rislios feraristu ir sumacheristu kalbos neliko. Tik eilinei spjaudymaisi. kaip paksininku. Deje pries teisybe nebuvo ka priespastatyti. Tokia teisybe ne as vienas kaip matai matau.

2004 Gegužės 11 d. 12:21

1_P>Tai nusišluostai snarglius po eilinių GP (nes nesigirdi pirmas dienas) ir verkšleni? O dar sakei, kad tik MS verksnys. Čia ne tik mano nuomonė - ši tema senai senai išsemta. O tavo pilkoji masė niekaip negali priimti daugiau informacijos - OVERLOADE. Ane?

2004 Gegužės 11 d. 12:59

As su tavim sutinku, kad tuo metu galejo ir nebaust, bet kita vertus JPM per daug sau kartais leidzia ir tas atvejimas butent manau yra toks kai JPM per daug sau leido ir buvo nubaustas. As buciau nebaudes, leides toliau kovoti, bet negalima pasakyti jog JPM butu laimejes champa.

2004 Gegužės 11 d. 13:07

gal ir sutikciau kad komentatoriai palaiko ms, bet tiesa yra tokia: geresniu pasakotoju uz aruna ir kristi siuo metu nera!

2004 Gegužės 11 d. 13:51

gerai komentuoja, radot prie ko kabinetis, 5 kart is eiles MS laimejo, tai del to ir kalba tiek daug apie ji, o ne apie koki Baumgartneri ar kaip ten jis rasos

2004 Gegužės 11 d. 14:13

http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=2774&page=1

Andriejus > Dar syky paskaityk. Nemanau, kad diskusija ce vien apie Montojos baudima. Ji pasirode po sezono. Kaip zinome didzeusias sezono yvykis buvo tas, kad, kai buvo akivaizdu, kad Sumis ir Ferari pralaimes, net ir nubaudus Montoja, FIA po vizitu y italija ir monaka nusprende uzdrausti Michelin padangas, del ko veleu atsiprasinejo, bet rezultataj jau pakrypo Sumio naudai.
As manau PagaidinkFerari sneka butent apie tai. Nors nezinau.
Beje Sumacheristu isterija, kai uzsipuolamas asmuo, neturint kontraargumentu pries jo teiginius, manau pademonstruoja kaip ytempta buvo gale sezono. Niekas nezinojo ar kas nors tikrins Ferari padangas, visi zinojo, kad Michelinai buvo eliminuoti neleistinai, visi jau mate, kad Sumis bejegis - lenkiamas ratu ir t.t. Po sios diskusijos sumacheristu nervas praplyso.
Dzukelis > nu ir ka tu padarysi besiputodamas. As zinau, kad dzukai nera patys protingeusi, o dauguma is Alytaus kalejimo net ir su Aids vaiksto. Visgi yra pratimu.
Markusai Martinai > kodel manai kad nera? Gal but tik tu negirdejes? As manau, kad tikrai atsirastu, nes tas balso drebejimas kai Sumis neapibreztume tikrai nepriciom. Be to as pvz. 5 sek anksceu atskiriu kas ka lenkia, kas isleke is trasos, kas stoja boksuose ir t.t. O tada kai speliojo kas gi yvyks 2004 04 04 taj net prajuokino - daug pasako apie domejimasi formule.

2004 Gegužės 11 d. 14:21

nu ir gerai.... tegul serga uz sumi.. ka taqu nuo to galwa skauda?

2004 Gegužės 11 d. 14:35

1_P>O as net tuo ir neabejojau, kad visi tavo pazistami ar draugai ne patys protingiausi, na, nes tu juos pazisti.

2004 Gegužės 11 d. 15:30

Komentatoriai gryni Schumacheristai, bet visgi jie geriausi ir jiems lygiu ner.

2004 Gegužės 11 d. 16:09

1_Protingas> Gal gali parasyt kokiu kontrargumentu tikiesi zmogui, paciam nepateikianciam jokiu argumentu?

2004 Gegužės 12 d. 12:26

Algis>tu nelabai suvoki ka parashe oponentas...perskaityk dar kart.

TOP naujienos