Kimis Raikkonenas iki šiol išlieka paskutiniu „Formulės-1“ lenktynininku, kuris „Ferrari“ komandai atnešė pasaulio čempiono titulą ir tie 2007-tieji metai Skuderijos sirgaliams dar atmintini ir tuo, kad jų mylima komanda iškovojo Konstruktorių taurę. Bet tai buvo seniai, prieš 16 metų ir pakartoti tokios sėkmės italų ekipai nepavyko.
Praėjusio sezono pradžioje buvo sužibėjusi viltis, kad „Ferrari“ vėl gali sugrįžti į šlovės kelią, bet toks periodas labai greitai baigėsi – per visus 2022 metus Charlesas Leclercas ir Carlosas Sainzas laimėjo tik ketverias lenktynes, o 2023 metais – kol kas nė vienerių.
Naujausioje „Formulės-1“ istorijoje didžiausių pasiekimų italų komanda pasiekė, kai jos lyderiu buvo Michaelis Schumacheris, o ekipai vadovavo Luca di Montezemolo.
„Man kaip sirgaliui svarbu yra štai kas: tegul „Ferrari“ nuolat nelaimi, bet kad ji galėtų dėl titulo kovoti iki pat paskutinio sezono etapo, - kalba buvęs „Ferrari“ prezidentas. - Jūs galite pralaimėti, bet kartu būti vienu iš pasaulio čempionato didvyrių, o ne elementariausiu statistu.
Belieka džiaugtis trečia vieta, kaip tai buvo Spa, nors tai yra ne „Ferrari“ stilius ir Enzo Ferrari tai būtų nepriimtina.
Bet Leclercas – labai geras sportininkas ir nemanau, kad šiuo metu komanda turi galimybę pasirašyti kontraktą su kuo nors kitu, stipresniu už Leclercą. Beje, šiuo metu abu pilotai, kurie vairuoja raudonuosius bolidus, yra pati mažiausia „Ferrari“ problema“.
Montezemolo žodžiais, svarbiausia yra pasiekti suderinto ir efektyvaus darbo visuose komandos padaliniuose, kad rezultatai nepriklausytų nuo didvyriškų lenktynininkų pastangų. Tais laikais, kai jis vadovavo komandai, sėkmės pamatas būdavo būtent tame, kad jam į Maranelą pavyko pasikviesti visą grupę aukščiausio lygio profesionalų, savo reikalo meistrų - pakanka prisiminti Jeaną Todtą, Michaelį Schumacherį, Rossą Brawną ir Rory Byrne'ą.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |