Buvęs F-1 pilotas, dabar komentatorius, Martinas Brundle‘as mano, George‘ui Russellui derėjo Imolos trasoje vykusiose lenktynėse į viską pažvelgti platesniu kampu.
„Williams“ pilotas ir „Mercedes“ lenktynininkas, kovodami dėl devintos vietos, nepasidalino vieta trasoje ir susidūrė. Po incidento G. Russellas dėl avarijos kaltino suomį, bet kitą dieną jo atsiprašė.
„Tai buvo ta avarija, kurią galima priskirti kategorijai „Stebiuosi, kad taip neatsitinka dažniau“, - „Sky Sports“ skiltyje rašė M. Brundle'as.
„Tuo metu trasoje buvo sausa tik viena trajektorija. Visur kitur vis dar buvo šlapia trasos danga. Bottas norėjo likti sausoje trasos dalyje. Jis turėjo teisę taip elgtis, ypač žinant tai, jog Valtteri paliko laisvos vietos varžovui. Tikėtina, kad Russellas sąmoningai labai norėjo aplenkti automobilį, kurį tikisi vairuoti kitais metais. Bet jis lenktynininkas. Staiga priartėjo prie varžovo, kadangi naudojo DRS, bolido gale buvo sumažėjusi prispaudžiamoji jėga, užvažiavo ant šlapesnės trasos dalies, ratai prasisuko ir trenkėsi į Valtterio bolidą. Tai buvo antras „Williams“ bolidas, kuris pažiro į šipulius.“
M. Brundle‘as mano, kad G. Russellas galėjo būti atsargesnis esant tokioms sąlygoms ir turėjo į viską pažvelgti platesniu kampu.
„Visiškai sutinku su teisėjais, jog tai buvo lenktyninis incidentas. Neįžvelgiu jokios Botto kaltės. Tuo tarpu Russellas galėjo būti atsargesnis, truputi palaukti kitos, mažiau rizikingos, situacijos. Taip pat derėjo geriau apgalvoti savo veiksmus po avarijos, išlipus iš bolido.“
„Jis yra jaunas, veržlus lenktynininkas, stengiasi pasinaudoti kiekviena pasitaikiusia proga. Tačiau kovojant su „Mercedes", jam derėjo į viską pažvelgti platesniu kampu. Toto Wolffas kontroliuoja abiejų sportininkų karjeras, tad įsivaizduoju, jog turėjo būti įdomus pokalbis.“
Pilotas: | George‘as Russellas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 26 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |