M. Masi: incidentai ir baudos Imoloje (1)

M. Masi: incidentai ir baudos Imoloje
logo Balandžio 19 d. 12:27, Pirelli

FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo svarbiausius įvykius per Emilijos-Romanijos GP, daugiausia susijusius su vienokiais ar kitokiais incidentais ir po jų sekusiomis baudomis ar kitokiomis sankcijomis.

  • Daugelį domina toks klausimas: ar teisėjai nebandė atkreipti dėmesio į tą epizodą, kai Lewisas Hamiltonas sugrįžo į trasą atbuline eiga, nors ten buvo bolidų grÅ«stis. Ar prie kokių aplinkybių jis galėjo bÅ«ti nubaustas?
  • Manau, kad tuo momentu, kai įvyko šis incidentas, bÅ«tinybės kreiptis į teisėjus nebuvo. Lewisas atbuline eiga išvažiavo iš žvyro ant trasos krašto ir tuo metu mes klausėmės jo radijo pokalbio su komanda. Jis visą laiką buvo informuojamas apie padėtį trasoje ir jei panašios aplinkybės vėl pasikartotų, aš nesikreipčiau į teisėjus. Be to, iš esmės tokiais atvejais viskas priklauso nuo konkrečios situacijos. Reikia visada analizuoti ir atkreipti dėmesį į visas aplinkybes.
  • Kodėl po to, kai lenktynės buvo sustabdytos raudonomis vėliavomis, restartas vyko iš eigos. Ar tokias atvejais sprendimas priimamas tik jÅ«sų nuožiÅ«ra? Nuo ko tai priklauso?
  • Sprendimas priimamas lenktynių direkcijos nuožiÅ«ra. Po to, kai lenktynės buvo nutrauktos, restartas galėjo bÅ«ti duodamas arba iš vietos, kaip tai bÅ«davo keliose paskutinėse varžybose, arba iš eigos. Šioje konkrečioje situacijoje, dar turint galvoje tai, kad kairė trasos pusė prieš 2 posÅ«kį buvo labai šlapia, mes nutarėme restartą duoti iš eigos.
  • Kodėl šis sprendimas buvo priimtas gana vėlai?
  • Apskritai, mes galime priimti tokį sprendimą, kai bolidai palieka serviso juostą. ŠÄ¯kart mes tai padarėme, kai peletonas buvo kažkur 7 posÅ«kio rajone. Ant saugos automobilio užsidegė šviesos, o ekranuose atsirado užrašas RS („Rolling Start“ – startas iš eigos), kaip ir yra numatyta taisyklėse.
  • Dešimties sekundžių baudos Sergio Perezo kontekste: kas įvyktų, jei Charlesas Leclercas bÅ«tų aplenkęs Maxą Verstappeną prieš restartą? Ar jam bÅ«tų pritaikyta tokia pati taisyklė, jei tai įvyktų formavimo rate? Ar galėtų Maxas susigrąžinti poziciją?
  • Manau, kad geriausia paaiškinti taip: taisyklėse sakoma, kad jei mašina atsidÅ«rė ne savo pozicijoje, tai ji gali sugrįžti į savo poziciją, jei tai įvyksta iki pirmos saugos automobilio linijos. Toks yra bendras principas, aprašytas taisyklėse.
  • Dėl Valtteri Botto ir George‘o Russello incidento: abu ir taip buvo nubausti, nes sudaužė mašinas ir pasitraukė, bet ar tikrai manote, kad kaltė tuo atveju buvo abipusė?
  • Išanalizavę incidentą su susipažinę su teisėjų sprendimu, kurie nesiėmė jokių sankcijų, manau, kad tai buvo vienas iš tų atvejų, kai vienu metu sutapo daug aplinkybių. Nežinau, ar kaltė buvo vienoda, ar kuris yra daugiau kaltesnis, ar mažiau, bet teisėjai nutarė, kad apkaltinti kurio nors vieno negalima, kad avarija įvyko bÅ«tent dėl jo veiksmų.
  • Sebastianas Vettelis pareiškė, kad sprendimas dėl baudos ja buvo priimtas labai vėlai ir tai jam sugadino lenktynes. Ar tikrai apie tai buvo paskelbta per vėlai?
  • Vėliau ar ne, nežinau. Sprendimas buvo priimtas po to, kai techninis delegatas pranešÄ— ir kai tik pranešimas buvo gautas, kai jis formaliai atsidÅ«rė dokumentų įskaitos sąraše, teisėjai ištyrė argumentus ir pagal reglamento nuostatas priėmė sprendimą dėl baudos dydžio.
  • Dar vienas klausimas dėl Botto-Russello incidento: ar nemanote, kad lenktynininkams per anksti leido naudoti DRS sistemą, kai trasa dar nebuvo išdžiÅ«vusi?
  • Ne, mes tai įdėmiai sekėme ir buvo keli lenkimai panaudojant DRS – tiek iki tos avarijos, tiek ir po jos – visa tai buvo atlikta sėkmingai. Kai mes žiÅ«rėjome visus avarijos vaizdo įrašus, dar kartą įsitikinome, kad trasos bÅ«klė buvo gana normali.
"Autodromo Enzo e Dino Ferrari", Imola
Trasa: "Autodromo Enzo e Dino Ferrari", Imola (Imola)
Ilgis: 4,933 km Ratų skaičius: 62
Plačiau

Komentarai (1)
Kaip
IP: c15efc9 | 04/20 22:24 Atsakyti
pirmoko pasiteisinimai
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas