M. Verstappenas apie „Red Bull“ variklius: nereikia panikuoti (10)

M. Verstappenas apie „Red Bull“ variklius: nereikia panikuoti
logo Balandžio 02 d. 18:30, Getty Images/Red Bull Content Pool nuotr.

2026-aisiais keisis F-1 taisyklės, o „Red Bull“, kartu su „Ford“, pradės gaminti savo variklius. Iki šiol „Red Bull“ variklius tiekia „Honda“, kuri pradės dirbti su „Aston Martin“. Nors šiuo metu „Red Bull“ tiesiog dominuoja, pasigirsta vis daugiau kalbų, jog po poros metų šis šlovingas etapas gali baigtis, o tai skatina gandus ir apie Maxo Verstappeno pasitraukimą.

Visgi, pats paskutinių trijų metų čempionas ramina situaciją ir teigia, jog kol kas tikrai nėra dėl ko panikuoti.

„Jeigu aš turėčiau spekuliuoti visomis temomis, tuomet turėčiau galvoti ar rytoj būsiu gyvas, tiesa? Taigi, dabar aš dėl šios situacijos per daug nesijaudinu. Žinoma, kad šiuo klausimu dažnai kalbu su Christianu Horneriu. Visi dėl to dirbame iš peties, o iki 2026-ųjų dar yra daug laiko.

Žinome, kad šis iššūkis yra labai rimtas ir negalvojame, kad viską įgyvendinsime labai lengvai. Yra daugybė patyrusių variklių gamintojų, todėl nemanome, kad bus lengva juos įveikti. Tačiau prie projekto dirba daug patyrusių specialistų ir mes džiaugiamės daroma pažanga. O kaip bus, parodys laikas“, - situaciją komentavo M. Verstappenas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
cc
IP: 65cdd70 | 04/02 22:54 Atsakyti
kart
04/02 20:11

Nematau nei vienos priežasties, kodėl buliai negalėtų pagaminti ge... skaityti daugiau

Geras variklis ir geras variklis F1 - labai didelis skirtumas. Honda gerai pradėjo važiuoti ne dėl to, kad atėjo Horneris su Newey ir pirštu parodė Hondai kurį varžtą kiek prisukti. Honda geriau pradėjo važiuoti dėl to, kad 5 metus kišo pinigus į tyrimus ir vystymą, kol pasivijo kitus. Ar dabar Honda kiša tiek pat pinigų, kad RB 2026 pasigamintų naują gerą variklį? Nemanau, dabar Honda važiuoja gerai tik dėl to kad konkurentams variklių tobulinimas sustabdytas.
Aivaras1
IP: 496bd64 | 04/02 19:38 Atsakyti
nepamenu kuris is ekspertu, bet aiskiai ivardino, kad 2026 viskas priklausys nuo to kas padarys geriausia pu. imant teoriskai, rbpt toli grazu nera favoritai. net is tolo. todel pilna imanoma, kad honda, ferari ir mersai bus top 3, o red buliai tik 4. todel as nesakyciau, kad ver isvykimas po 2026 toks jau netiketinas. atvirksciai, jei rbpt susimaus, jam gali buti pagal performance salygas lengva iseiti.
kart
IP: ff4c1cb | 04/02 20:11 Atsakyti
Aivaras1
04/02 19:38

nepamenu kuris is ekspertu, bet aiskiai ivardino, kad 2026 viskas prik... skaityti daugiau

Nematau nei vienos priežasties, kodėl buliai negalėtų pagaminti gero PU. Kažkoks keistas įsitikinimas, kad gerus PU gamina tik didieji auto gamintojai, nors ta pati Honda pradėjo važiuoti tik tada, kai atėjo pas RBR ir pastarieji pradėjo dalintis savais resursais, kurie padėjo išspręsti įsisenėjusias jų problemas.

Tas pats Prodrive'as, manau, nesunkiai galėtų pagaminti konkurencingą F1 2026 PU. Problema gal labiau buvo su MGU-H, kuris yra sudėtingiausias dabartinio PU komponentas ir kurio nuo 2026 nebelieka. Tai realiai vienintelis komponentas, su kuriuo visi gamintojai eilę metų turėjo problemų ir dėl kurio bijojo ateiti nauji variklių gamintojai.

Dabar iš esmės lieka eilinis VDV su turba + elektrinis variklis. Labai gerus elektrinius variklius gamina, kad ir tas pats Koenigsegg. Reikalui esant, pagamintų ir F1 pritaikytą.
lolol
IP: ae918c1 | 04/03 08:29 Atsakyti
Kodėl visi variklių ekspertai sėdi šiame forume, vietoje to, kad kurtu variklius F1 komandoms?
rasytojelis
IP: 47324bf | 04/02 22:41 Atsakyti
Don't worry, be happy. :D
montoyja
IP: 38a275f | 04/02 23:04 Atsakyti
Kazkaip abejoju del rebull ford variklio, nebent nukopojuos honda motora.
maxpower
IP: b0c8c16 | 04/03 00:03 Atsakyti
cc
04/02 22:54

Geras variklis ir geras variklis F1 - labai didelis skirtumas. Honda g... skaityti daugiau

Honda kišo pinigus dėl to kad viską kūrė nuo 0. Visos komandos kišo pinigus tik kad honda atėjo gerokai vėliau. Dabar nuo 0 niekas nekurs. ICE turbūt drastiškai ir nesikeis. Bus didesnė baterija išmestas MGU-H vėžys ir liks galingesnis MGU-K. Nelabai matau kas gali sukelti didesnių problemų esamiems gaminotojams.
Kitas klausimas kaip realiai atrodys tas RBR Ford bendradarbiavimas. Ar klijuos fordo lipdukus ant variklių(už pinigus aišku) ar fordas darys kažkokias savo sistemas. Bet išmetus MGU-H labai supaprastina darbą naujiems gamintojams.
Ir dar neaišku kokie tolimesni hondos planai.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983