2026-aisiais keisis F-1 taisyklės, o „Red Bull“, kartu su „Ford“, pradės gaminti savo variklius. Iki šiol „Red Bull“ variklius tiekia „Honda“, kuri pradės dirbti su „Aston Martin“. Nors šiuo metu „Red Bull“ tiesiog dominuoja, pasigirsta vis daugiau kalbų, jog po poros metų šis šlovingas etapas gali baigtis, o tai skatina gandus ir apie Maxo Verstappeno pasitraukimą.
Visgi, pats paskutinių trijų metų čempionas ramina situaciją ir teigia, jog kol kas tikrai nėra dėl ko panikuoti.
„Jeigu aš turėčiau spekuliuoti visomis temomis, tuomet turėčiau galvoti ar rytoj būsiu gyvas, tiesa? Taigi, dabar aš dėl šios situacijos per daug nesijaudinu. Žinoma, kad šiuo klausimu dažnai kalbu su Christianu Horneriu. Visi dėl to dirbame iš peties, o iki 2026-ųjų dar yra daug laiko.
Žinome, kad šis iššūkis yra labai rimtas ir negalvojame, kad viską įgyvendinsime labai lengvai. Yra daugybė patyrusių variklių gamintojų, todėl nemanome, kad bus lengva juos įveikti. Tačiau prie projekto dirba daug patyrusių specialistų ir mes džiaugiamės daroma pažanga. O kaip bus, parodys laikas“, - situaciją komentavo M. Verstappenas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Nematau nei vienos priežasties, kodėl buliai negalėtų pagaminti ge... skaityti daugiau
nepamenu kuris is ekspertu, bet aiskiai ivardino, kad 2026 viskas prik... skaityti daugiau
Tas pats Prodrive'as, manau, nesunkiai galėtų pagaminti konkurencingą F1 2026 PU. Problema gal labiau buvo su MGU-H, kuris yra sudėtingiausias dabartinio PU komponentas ir kurio nuo 2026 nebelieka. Tai realiai vienintelis komponentas, su kuriuo visi gamintojai eilę metų turėjo problemų ir dėl kurio bijojo ateiti nauji variklių gamintojai.
Dabar iš esmės lieka eilinis VDV su turba + elektrinis variklis. Labai gerus elektrinius variklius gamina, kad ir tas pats Koenigsegg. Reikalui esant, pagamintų ir F1 pritaikytą.
Geras variklis ir geras variklis F1 - labai didelis skirtumas. Honda g... skaityti daugiau
Kitas klausimas kaip realiai atrodys tas RBR Ford bendradarbiavimas. Ar klijuos fordo lipdukus ant variklių(už pinigus aišku) ar fordas darys kažkokias savo sistemas. Bet išmetus MGU-H labai supaprastina darbą naujiems gamintojams.
Ir dar neaišku kokie tolimesni hondos planai.