Italų laikraštis „Gazetta dello Sport“ atskleidė, kad vyriausiasis „McLaren“ komandos bolidų kūrėjas Mike'as Coughlanas buvo gavęs pilnus naujojo „
Ferrari F2007“ bolido brėžinius. Šie, leidinio teigimu, buvo rasti vakar specialisto bute atliktos kratos metu.
„Gazetta dello Sport“ tvirtinimu, M. Coughlanas pats prisipažino turintis brėžinius „McLaren“ komandos vadovui Ronui Dennisui tada, kai „Ferrari“ paskelbė besiimanti teisinių veiksmų prieš savo inžinierių Nigelą Stepney.
Teigiama, kad brėžinius M. Coughlanui perdavė iš „Ferrari“ komandos jau atleistas N. Stepney, kuris šioje ekipoje buvo atsakingas už pajėgumo vystymą. Spaudoje nesiliauja spėliojimai, kas pastūmėjo garsų specialistą žengti tokį žingsnį ir ar į tai nėra įsipainiojusi „McLaren“ ekipos vadovybė.
Tvirtinama, kad „McLaren“ ir „Ferrari“ bolidų kūrimo filosofija skiriasi labai smarkiai, tačiau turėdama konkurentų bolido brėžinius „McLaren“ galėjo panaudoti kai kuriuos specifinius sprendimus. Kiek tai davė naudos, ir ar išvis davė, šiai komandai, sunku pasakyti.
„Gazetta dello Sport“ savo straipsnyje retoriškai klausia, ar tiek daug metų „Formulėje-1“ praleidęs R. Dennisas imtųsi tokios niekšybės tuo metu, kai pats planuoja artimiausiu metu pasitraukti iš sporto. Antra vertus – ar galėjo N. Stepney taip įširsti ant „Ferrari“ komandos, nesuteikusios jam paaukštinimo, jog perdavė itin slaptą informaciją be didelio atlygio buvusiam kolegai M. Coughlanui, kuris savarankiškai vargu ar būtų turėjęs pakankamai lėšų tinkamai atsilyginti už pilnus bolido brėžinius.
Dar daugiau peno pamąstymams sukelia ir „Gazetta dello Sport“ teiginys, jog prie pilno „Ferrari“ bolido brėžinių komplekto prieina vos keturi vyriausieji komandos darbuotojai, kuriems N. Stepney bent pastaruoju metu nepriklausė. Tokiu būdu šiam specialistui turėjo pagelbėti kažkas iš aukštesnes pareigas užimančių asmenų.
Italų leidinys užsimena apie buvusį technikos direktorių Rossą Brawną, artimą N. Stepney draugą, tačiau šis specialistas „Ferrari“ komandą paliko praėjusių metų pabaigoje ir vargu ar kada matė galutinius „F2007“ bolido brėžinius.
Manoma, kad artimiausiu metu turėtų paaiškėti daugiau šio didžiausio pastarųjų metų „Formulės-1“ istorijoje šnipinėjimo skandalų detalių.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).