„Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas pranešė, kad jie baigia W12 automobilio modernizaciją. Jo žodžiais, visos inžinierių bei konstruktorių pastangos bus skiriamos tik 2022 m. projektui, o W12 šiemet gaus tik minimalias naujoves.
Toto Wolffas: „Suprantama, mes tęsime kažkokius darbus su W12 jo aptarnavimo ir minimalių naujienų prasme, bet visos mūsų pastangos jau nukreiptos kitų metų bolido projektui.
Mes tikime, kad su tokiu požiūriu mes vis tiek galėsime kovoti dėl pasaulio čempionų titulo. Priekyje laukia dar daug lenktynių ir mes tikimės, kad galėsime pasiekti daugiau iš šių metų bolido ir jėgos agregato kur kas daugiau dėmesio skiriant nustatymams bei reguliavimams prieš lenktynes.
Techninis reglamentas, kuris įsigalios 2022 metais, galios daugelį metų ir jei pradėsime kitą sezoną tarp atsiliekančių komandų, tai atsilieps ne tik kitų, bet ir vėlesnių metų rezultatams“.
Monake ir „Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto patvirtino, kad jų komanda daugiau nemodernizuos šių metų automobilio ir visus resursus nuo šiol skirs tik 2022 m. mašinai kurti.
Mattia Binotto: „Mums pasirengimas 2022 metams yra svarbesnis. Įsigalios naujas reglamentas ir mes nenorime būti besivejančios komandos vaidmenyje, pasiruošimas kitiems metams yra mūsų prioritetas, todėl mes daugiau nemodernizuosime SF21 automobilio. Būčiau labai nustebęs, kad „Mercedes“ ir „Red Bull“ šiais metais švaistytų labai brangų laiką, viską statydami tik už šių metų sezoną“.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 151 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |