Ketvirtadienį Silverstoune „Mercedes“ ir „McLaren“ komandos dalyvauja ratų arkų arba „purvasargių“ bandymuose, kurie turėtų sumažinti vandens purslų kiekį paskui bolidą per lietaus lenktynes.
Po tragedijos Spa trasoje, kai žuvo jaunasis Dilano van't Hoffas, FIA pagreitino bandymus, kurių tikslas – pagerinti matomumą lenktynėse, vykstančiose lietingomis sąlygomis. Lietaus ir tarpinės padangos gana efektyviai šalina vandenį, bet jo purslai yra purškiami į viršų ir sukelia labai didelį purslų debesį.
Norint sumažinti vandens purslų kiekį, FIA nutarė išbandyti specialius purvasargius – ir šiandien dvi komandos kartu su FIA inžinieriais išbando kelis variantus.
Išbandomi ratų arkų prototipai, kurie, kaip tikimasi, uždengs ketvirtadalį rato plokštumos, sumontuoti ant „Mercedes“ bolido. Bandymai atlikti vandeniu palaistytoje pagrindinėje Silverstouno tiesiojoje. Paskui „Mercedes“ važiavo „McLaren“ bolidas be naujų ratų arkų. Po to komandos pasikeitė vaidmenimis ir FIA specialistai įvertino pasiektą efektą.
Nei „Mercedes“ nei „McLaren“ šiems „purvasargių“ bandymams neišleido nė cento, nes juos apmokėjo FIA.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |