„Mercedes“ automobiliuose Azerbaidžano GP bus sumontuotas senosios specifikacijos dugnas, kuris buvo naudojamas iki etapo Spa, nors ir Belgijoje jis buvo išbandytas tik penktadienio treniruotėse. Ekipos sportininkams susidarė įspūdis, kad perėjus prie modernizuoto dugno, mašinos elgesys trasoje tapo mažiau stabilus.
Tai pasireiškė Zandvoorte ir Monzoje, kur W15 turėjo neblogą greitį, tačiau važiavo gana nenuspėjamai. Po Italijos GP Toto Wolffas kalbėjo: „Mes galėjome nuvažiuoti vieną ratą labai greitai, iš principo – tai gera naujiena, tačiau mašinos balansas galėjo būti geresnis, o tai atsiliepė darbui su padangomis ilgoje lenktynių distancijoje“.
Per paskutinius du etapus geriausiu „Mercedes“ rezultatu buvo penkta Lewiso Hamiltono vieta Monzoje.
„Klausimų yra daug, mes bandome rasti atsakymus. Problemos gali būti susijusios su konkrečios trasos ypatumais. Gali būti, kad atnaujinimai trukdo vieni kitiems – intuicija man sako, kad esmė yra būtent modernizuotose detalėse, - sakė L. Hamiltonas. – Pamatyti skirtumą tarp dviejų dugno versijų yra gana sunku, todėl šį savaitgalį mes atsisakysime kai kurių naujų sprendimų norėdami suprasti, ar kalti jie“.
„Atnaujinimai neduoda apčiuopiamo pagerėjimo, dabar yra ta situacija, kai į daiktus reikia pažiūrėti maksimaliai objektyviai, - pridūrė George‘as Russellas. – Mes sumontavome naują dugną, o rezultatai pablogėjo.
Supratome, kad atnaujinimai nesukels jokios revoliucijos, tai buvo dar vienas žingsnis mūsų pasirinkta kryptimi. Todėl sugrįžimas prie versijos, kurią naudojome iki Spa, yra logiškas sprendimas“.