MS "taranas", tai kas tada buvo Senna, "taranas^2" ?

2003 Gegužės 27 d. 16:44

wytas > Tavo zodziai is kitos diskusijos: "Apskritai susirinkit visus straipsnius kurie buvo parasyti apie Ayrtona, susigraibykit visa statistine informacija, video medziaga, kritiku nuomone ir nekils jokiu klausimu kas geresnis, nereikia lyginti aukso su svinu..." O dabar tu jau smerki zmogu kuris nori tai padaryti. Ganetinai (ne tu) sh... pilat ant Michaelio, todel ir nenurodinekit ka mums kalbet ka ne. As gerbiu ir A.Senna ir M.Schumacheri - jus viena is ju. Gerbkit musu nuomone, mes gerbsim jusu. Patys (Michaelio priesininkai) perdaznai perliankiate lazda svaidydami nepagrystus kaltinimus. Ir dar karta pasikartosiu - atsipalaiduokit. Mes ne kariauti cia renkames. Relax

2003 Gegužės 27 d. 17:07

pasakysiu ir as savo nuomone.

1. kiek teko pastebeti, lietuvos f1 fanai pasizymi stipriu shalishkumo jausmu. kazkodel po kiekvieno epizodo kyla po 30 ivairiausiu nuomoniu, ir zinoma visi irodineja savo tiesas.
2. per savo ganetinai trumpa gyvenimeli isitikinau, kad zmogus NIEKADA nelinkes isklausyt kito nuomone. shita taikau _daugeliui_ cia diskutuojanciu. del tos priezasties neissakysiu savo nuomones sia tema, nes po mano posto atsiras dar 400 postu kad as ***, man blogai su regejimu, ms shetonas ir tt. it pan..
3. panasaus pobudzio diskusijos - ABSOLIUCIAI beprasmishkos. reziumuojam: jaudrius fleimino ir fleimins, jo nuomone nepasikeite. shumaz bande protingai ishdestyt savo argumentus - niekas jo nesiklauso. toks butu diskusijos rezultatas dviem sakiniais.
4. jaudrius - nusivyliau. atrode protingas zmogus... 'valdzia' visus sugadina..
5. tai buvo mano vienintelis postas - nesitikekit kad atsakysiu bent vienam is jusu. jau senai atsibodo irodinet savo tiesa kurtiem zmonem.

p.s. ir nepradekit dar vieno fleimo. chill out.

2003 Gegužės 27 d. 17:08

benis> na tai turiu tam pagrindo (flame'inti) pasiskaityk diskusija (http://www.f-1.lt/diskusijos-tema.php?id=2076&page=1) ir viska cia isprovokavo JMPower ir Cayenne.jei ne jis kazin ar si diskusija butu iskilusi i dienos sviesa....

na ir tikriausiai pabaigai dar vienas pavyzdys is Sennos repertuaro,...cia tikriausiai nebuo tycia bet visitek nepamineti negalima (tas pats Monzos posukis kur DH isdauze MS'a)

(http://rus.f1gp.ru/video/93/monza/) cia jau manau surasite kuris ten buvo tas darbelis....

2003 Gegužės 27 d. 17:19

na manau po official pasisakymo as nuleisiu rankas nes 3. jo postas buvo gryna tiesa....jau ir pats pradedu pastebet kad beprasmiska ka nors kam nors bent parodyti (apie irodyma net kalbos negali buti!) del 4. "official" posto tai cia jau seniai aisq kaip diena :D o del 5. jei neatsiras daugiau nieko tai kogero bus ir mano paskutinis pasisakymas sia tema....

Aisq jei isgirsiu (tixliau pamatysiu) ka nors labai intriguojancio ar siaip "important" pasistengsiu ka nors brukstelt atgal jei bus laiko.....

tai tiek siam kartui gal dar kada pasiknises istorijos puslapiuose isknisiu kokia viena kita detale is Sennos repertuaro.....nes apie MS viskas jau kaip ant delno isnagrineta ir isdestyta.....

2003 Gegužės 27 d. 17:55

shumaz2003>>>
Na aš nesiginčysiu dėl temos,bet tiktai norėjau paklausti,nejaugi tu pamatęs temoje kad kažkoks tai useris pasakė nesąmonę ar šiaip pradėjo dergti,sukuri kitą(panašią) kad abgintį mėgstamą pilotą?Tai jeigu taip kiekvienas rašys,kokias temas mes gausime rezultate?

2003 Gegužės 27 d. 18:13

Gincius> na apie rezultatus manau niekas negalvoja, bet siaip kuriam tam kad paneigciau stereotipini mastyma ir atverciau zmonem akis, bet deja matau kad taip ir nepavyko savo plano ivykdyti, matyt dar laikas tam neatejo ir Lietuvos visuomene tam dar nepribrendo....as tikiuosi ..galbut po kokiu 5 metu tai man pavyks!!!

Sekmes visiems ir geru saziningu lenktyniu....

2003 Gegužės 27 d. 18:15

Idomiai kai kurie individai sprendzia apie lenktynininkus.. is vaizdo irasu (cia tiek MS tiek ASdS palaikantiems).
Cia netaikytina asmenims, kurie abieju asmenu vaziavimus mate, nors tas matymas irgi mazai ka gali pasakyti apie zmogu, kaip apie asmenybe.

Juk niekam nera paslaptis, kad geriausiai apie zmogu gali pasakyti jo artimieji, jo kolegos ir jo varzovai, taigi neparinkite vieni kitiems smegenu, nes visvien nerasite kompromiso.. lietuviai gi esame...

Taigi siulau pasikalbeti (bent jau paskaityti ju rimtus interviu, lieciancius subj.) su: Gerhardu Bergeriu, Jo Ramirezu, Ronu Dennisu, Alainu Prostu, Nigellu Mansellu vienu atveju,
ir Jeanu Alesi, Josu Verstappenu, Johnny Herbertu, Rossu Brawnu (Willi Webberis nesiskaito, nes tamsta yra paprastas sh**malys ;) Jeanu Todtu, Damonu Hillu, Davidu Coulthardu, Mika Hakkinenu)...

Pradziai uztektu [url]http://mypage.bluewin.ch/prostfan/senna2.htm[/url]
arba kazkas kaipo [url]http://www.observer.co.uk/osm/story/0,6903,904995,00.html[/url]
zodziu jei norite bandyti kazka objektyviai vertinti, o tam tikrai neuztektu nei dienos, nei savaites, nei, galbut, menesio, tai patys suraskite ir nuodugniai istirkite Jus dominancia informacija, nes tokiu 'videopavyzdziu' kaip Senna kazka ismusa is trasos, o Schumacheris graziai atlieka manevra arba, on the other hand - Schumacheris kazka isnesa, o Senna tobulai vaziuoja per lietu, galeciau ir pats pateikti.. ir ne viena, bet tai nieko nei irodo, nei parodo.

Ir netgi tada kiekvienas Jusu gali likti greiciausiai) ties savo niekam tarp dideles dalies lietuviu 'fanu' neidomios nuomones... o gaila.


Beje, cia [url]http://mypage.bluewin.ch/prostfan/senna1.htm[/url] (tas pats asmuo postina, idomu, ka? :) yra visai kita pasaka - panasu kaip dabar yra Montoyos ir Schumacherio fanai, ju 'komentarai' ala Senna was asshole ir pan.. cia apie tai, kad ne vien Lietuvoje yra, atleiskite, priedurniu.

Pagrindinis prasymas - jei neskaitysite visu mano sapalioniu, net nebandykite priestarauti, nes tai isvis man nesuprantami dalykai - varyt savo, neatsizvelgiant i niekieno nuomones ar bent neperskaicius jos.

kol kas - tiek.

AF1
"nei Sennos, nei Schumacherio fanas"

2003 Gegužės 27 d. 20:01

Karšta čia pasidarė :D Prasidėjo moralai, etc.. Esmė ta, kad schumaz2003 tokią temą sukūrė išprovokuotas savo mylimo piloto užgauliojimo. Visgi, tai jis padarė ne itin korektiškai, užsipuldamas kitą pilotą, ne ką prastesnį už jam patinkantį ir apdrabstydamas jį purvu. Visiškai normalu, kad A.Sennos gerbėjai (tame tarpe ir aš) taip karštai reagavo - priežasties ir pasėkmės ryšys. Jei tave užgauna, tu atsakai tuo pačiu. You are extraordinary person, if you act differently...

schumaz2003 šnekėjo argumentais, tačiau jie buvo nekonstruktyvus, palaidi ir, dažniausiai, nepagrįsti jo paties matymu ar patirtimi. Negalima susidaryti vaizdo apie pilotą žinant iš mažų video archyvų ar pan. Jei nenusišypsojo sėkmė, gimei per vėlai, o po to atidžiai neišnagrinėjai visos jo karjeros, negali formuoti išvadų apie jį. Ypač, kai lygini du asmenius ir vienam jų esi ypač palankus.

dabar pamėginsiu trumpai pasakyti tai, ką visos šios diskusijos metu karštai mėginau parodyti. A.Senna ir M.Schumacheris yra labai panašūs pilotai, kalbu apie jų elgesį trasoje, o ne apie asmeninį gyvenimą ir pan. Jie abu važiavo ant ribos, kai kada kenkdami ir savo priešininkams. Galbūt aš esu begalinis ASdS fanatikas, tačiau, mano nuomone, pagrindinis skirtumas, kad A.Senna savo kontraversiškai vertinamus manevrus (kurie čia pavadinti taranavimu - tai tiesa) atlikdavo visiškai įsitikinęs savo teisumu ir gindamas teisingumą ('90), o M.Schumacheris taip elgėsi iš bejėgiškumo ('94 ir '97). Pripažįstu, kad tiek vieno, tiek kito elgesys nėra geras, tačiau, kad Senna yra didesnis taranas negu MS, kaip mėgina įrodyti šios diskusijos autorius, negaliu jokiu būdu pripažinti.

2003 Gegužės 27 d. 21:17

jaudrius> sios diskusijos autorius labai dideli demesi atkreipe i AF1 pastabas ir i jo parasytus site'us kur yra rasoma apie AP ir Senna ir kai sios diskusijos autorius perskaite jam dar labiau aisq pasidare kad uz ASdS didesnio tarano nebuvo nera ir kogero nebus niekada per amziu amzius !!!

jei butum ir tu perskaites tai tikriasiai gal kiek kitaip pamastytum nors kai esi befgalinis fanatikas tai kogero nera imanoma

As kad ir koks esu MS fanas negaliu nuneigti jo padarytu klaidu ir poelgiu bet i tai zvelgiu is sono is kurio tamstai visiskai nepavyksta pazvelgti i ASdS

Beje is tu "trumpu" video galima susidaryt puikia nuomone apie ASdS vairavimo stiliu ir elgesi trasoje (jokiu budu ne apie jo asmenini gyvenima)

Between ASdS karjeros tai ir toliau perziurinesiu video kuriu dar nemaciau ir praejus geram laiko tarpui pazada pateikt isamesni video santrauku komplekta apie jo vairavima ir elgesi trasoje !!!

Sekmes

2003 Gegužės 27 d. 21:34

PIRMIAUSIA NORIU PADEKOTI VISIEMS KURIE PALAIKE AYRTONA SENNA KAI JIS PATS JAU NEGALEJO APSIGINTI.

shumaz2003>> Neturi ka veikti??? Esi EGOISTAS, PASIPUTES it t.t. Gal padiskutuokime kas ir kokiomis aplinkybemis atejo i F-1 ??? ms nusipirko vieta po to kai vienam pilotui labai nepasiseke (pasodino i #)??? Arba "Ar ms tikrai didziausias bailys formules 1 istorijoje?" Arba "Nupirktos cempiono taures" Geros butu diskusijos ??? Gautumete i kaulus.

Vienas is daugiausia apie AYRTONA SENNA zinanciu zmoniu yra Teisutis, taciau jis pamate, kad tokiems kaip ***ms ar shumas*** ir pan. nieko neirodysi, nes jie viska mato per savo prizme ir nekomentuoja tokiu idiotisku zinuciu. Siulau ir kitiems taip pasielgti.

--Kur meiles zodziu daug,
ten meiles nebera ---

Tad mylekime ir zavekimes AYRTONO vairavimo stiliumi jo dvasia ir atsidavimu formulei 1, o ne tusciai visokiems pienburniams irodimekime kas geresnis, kas mazesnis/didesnis taranas...

Mano nuomone didziausi taranai yra: Sato, Katayama ar pan. ms padare kelias klaidas (didziausia 1997). Visur kitur buvo lenktyniniai insidentai.

AF1>>> Labai taikliai pasakiai.

Amzinas AYRTONO SENNOS gerbejas

2003 Gegužės 27 d. 21:43

keletas minciu is naujosios knygos :D

"I can't be responsi*** for this actions. He's always trying to destroy people"
AYRTON SENNA
------------------------------------
"Senna is ready to take any risk to win the championship. I'm not ready to play this game"
ALAIN PROST
------------------------------------

Cia vienas apie kita "kieti vyrukai", taip, kad matot jog sumis nebuvo jau toks blogas. Pilotui yra pagirtinas kovingumas, bet aisku ne karstakosiskumas. As neskaiciau visos sitos temos, kad biski nukrypau, bet i topic lenda ;)

2003 Gegužės 27 d. 21:46

Na stai ir grazios(kulturingos) diskusijos pabaiga... Tiesiog toliau neverta net kalbet. Tu kazkuo esi geresnis uz shumaz2003 arba mane nes palaikai A.Senna? Stai jusu logika antisch....istai. Svieto lygintojai. Sumalt visus kurie dar kazka sako ir tada liks tik tie kurie rekia. Ir cia nera ka diskutuot.

2003 Gegužės 27 d. 21:47

sorry, paskutine mano zinute buvo adresuot Jrs.

2003 Gegužės 27 d. 21:54

Jrs>>tu matai tiek pat kiek ir schumacheristai, raikonenistai ar visi kiti. Patys isikale i galva visokiu nesamoniu apie sumi ir skiedziat cia, kad kitiems nieko neirodysi. Neapsimesk geresniu uz kitus, nes toks nesi sumio atzvilgio... (nieko asmenisko, bet bukim atviri) ;)

2003 Gegužės 27 d. 22:15

schumaz2003> nėra prasmės su ponaičiu ginčytis, relax, nesugadink akių skaitydamas ;)

Cargo> sorry, bet po tokio schumaz2003 Sennos įvardinimo kaip didžiausio visų laikų tarano kyla tik [b]juokas[/b] iš ponaičiuko, [b]gailestis[/b] jo personai. negink taip aklai jo tik dėl to, kad jis "Ferrari" fanas ;) ir tu teisus, nėr čia ko diskutuot, nes vis tiek vieni kitiems nieko neįrodysim, be to, diskutuojam dėl tokių dalykų, kurių iš esmės patys neišgyvenom ir neturėjom progos, galimybės pamatyt..

RIP.

2003 Gegužės 27 d. 22:26

ok jaudriau. Kiekvienas turim daug galbut dar ka pridurt, bet neverta manau. Relax sakau Cargo ;) Vienas klausimas. Kiek shumaz2003 tau metu? Nes vis matau jaudrius tave mazybiniais zodeliais linksniuoja. :) Nieko asmenishko, siaip smalsu.

2003 Gegužės 27 d. 22:29

Is tiesu Senna nebuvo jau toks auksinis berniukas.Priesingai jis net po race nelabai su kuo bendraudavo is driveriu.Po to kai Prostas pasitrauke Sennos geru draugu tapo.Netgi aptarinedavo lenktyniu sauguma, o siaip manau tai geriausias visu laiku pilotas ir su MS nera ko ji lyginti(jam dar iki Sennos toli saukia).

2003 Gegužės 28 d. 12:18

Cargo> pasitikrink pasta ;)

2003 Gegužės 28 d. 13:10

As tai net nematau cia ko diskutuoti. Kiekvienas turi savo nuomone, tik gaila kad kai kurie musu ta nuomone susidaro is nuogirdu ir nuoskaitu. Pamacius viska tikroveje gal kitaip atrodytu. As perskaiciau tik pirma diskusiju lapa ir ten diskusijos pradininko shumaz2003 pateiktos mintys tik sukele sypsena ir pasidare akivaizdu, kad tai tera tik dar vienas pavyzdys, kaip nutylint faktus ar juos pateikiant tendencingai galima sudaryti kokia tik nori nuomone apie apkalbama zmogu.

Ko jau verta vien desimta diskusijos zinute kurioje Prosto zodziai prilyginami vienintelei tiesai, o jo pasisakyme pavartotas palyginimas priimamas tarsi taip butu tikrai nutike.... apgailetina.

2003 Gegužės 28 d. 16:29

...abipuses tolerancijos "virsunes". linkiu visiems nepulti i fanatizma, greiciau subresti ir istikro dometis f1. tsk

2003 Gegužės 28 d. 16:40

TAi va del to as ir neaiskinu savo isitikinimu kitiems, tai beprasmiska. Viskas vistiek galu gale atsisuka i tai ka rasiau pacioj diskusijos pradzioj :/

2003 Gegužės 28 d. 21:06

kad ir kaip ta diskusija pavadintume, bet aciu uz ja. perskaiciau nuo pradzios iki pabaigos.. daug idomu minciu.. tikrai, buvo labai idomu.

2003 Gegužės 28 d. 21:28

justia> as butent to ir siekiau, nesvarbu kuria puse palaikai svarbu kad vis kazka naujo suzinai ir tobuleji ir zinoma isiklausai i kito nuomone, o ne bandai ja sudirbti su shu**s....

2003 Gegužės 29 d. 07:41

shumazz2003> nu tipo pasiekei savo:):):)

2003 Gegužės 29 d. 08:43

Jaudriau> tamsta nevisiskai teisus, sakydamas, kad niekas nemate tu AS taranu. Man teko juos matyti ir galiu su visa atskomybe teigti, kad palyginus su MS anieji kur kas ispudingesni. Yra nemazai video medziagos apie tai, netgi visas dok.filmas sukurptas. Anyway, tais laikais tas buvo daugiau toleruojama. Is kitos puses, apie ka mes kalbame: bet kox metodas yra teisingas jei jis padeda laimeti ir nenusizengia galiojanciom taisyklem.
Shumaz2003> nereiketu taip vadinti sio zmogaus. Tuo metu jis buvo dievas ir jam daug, kas buvo atleidziama. Anyway, tai vienas ispudingiausiu lenktynininku F1 istorijoje(pole karalius), tad jau vien tuo jis nusipelno pagarbos.

2003 Gegužės 29 d. 08:46

P.S neverta eskaluoti panasios diskusijos, nes tik busido galetu padeti isspresti panasaus tipo ginca:)) Jau karta esu rases, kad mes is tikro labai nuskriausti esam, kad netekom reginio, kaip du panasaus tipo genijai kovoja tarpusavy:))) Toli grazu neaisku katras katra butu iveikes.

2003 Gegužės 29 d. 08:59

FredisMK> nu del AS talento manau niekas nesigincys, cia faktas kaip blynas. Del to gerbiam. Bet del cempiono vardo siekimo bet kokiais metodais... Nu atsiprasau, kas tada butu jei visi taip vaziuotu? Ar ne del to sauguma didina, kad pilotai maziau nukentetu? O cia iseitu, kad viskas leistina, taranuokit vienas kita i sveikata. Be to, yra ir etine puse - juk visada graziausia kova buna garbinga kova, kai nugali greiciausias, o ne tas smikis, kuris konkurentus is pasalu ismusa.
As pvz visiskai pripazistu, kad MS yra vienas greiciausiu ir geriausiu, taciau ir jis yra nesvariai pasielges, ir del to jo nuosirdziai nemegstu. Butent del tu incidentu.

2003 Gegužės 29 d. 10:16

FredisMK> kuris kuri butu iveikes trasoje zinoma kad neaisku. bet labai nesunku isivaizduoti kuris kuriam butu daves i snuki:)))

2003 Gegužės 29 d. 11:36

Apie Sennos vairavima ispudi turiu susidares tik is vairavimo nuo 92 metu (tad gal paveiksliukas nepilnas). Taciau galiu drasiai teigti, kad nei Hillas 94-ais, nei JV 97-tais nebutu be avariju Sennos aplenke :) Skirtumas tik tas, kad po 97. Jereso Senna (Shumio vietoj) butu dar JV apkaltines ;)
Blogai, kad zuvo Senna ir, kad nepasimegavom puikia kova ilgiau (93m. buvo daug zadantys - ejo Senna su Shumiu mustis).
Abu jie buvo bjauraus charakterio (Shumis pasikeite, Senna nespejo), abu puikus lenktynininkai. Blogai tik daznai komentaruose jie lyginami (paprastai Shumio nenaudai).
Gal tiesiog nereiktu ju lyginti?

2003 Gegužės 30 d. 00:00

Ir as ten buvau, alu midu geriau, per barzda varvejo, burnoj neturejau... ir aisku kaip ir TaBu visu "komentaru" skaityti tikrai nenorejau. Tik va prisiminiau viena gera patarle: "Tik menkystos dangstosi proteviu nuopelnais". Netiesiogiai, bet labai tinka tai pusei, kuri uzvede sia "diskusija". Ir siaip, visu pilotu fanams: jus kada girdejot, kad Ayrton'o fanas lygintu Ji su kitu pilotu? Ne, nes mums Ayrton buvo, yra ir bus VIENINTELIS ir NEPAKARTOJAMAS. Ir uzuojauta tiems lenktynininkams, kuriu fanai i juos ziuri kitaip. Ir mano asmenine panieka tokiems "fanams".

2003 Gegužės 30 d. 16:35

Teisutis> re: "Ir siaip, visu pilotu fanams: jus kada girdejot, kad Ayrton'o fanas lygintu Ji su kitu pilotu?"

applause, labai teisingai pasakyta!

2003 Gegužės 31 d. 03:39

nebelaiko nervai, vis tik dar viena posta padarysiu.

BENT VIENAS is cia diskutuojanciu paaiskinkit man durnam - kox po velniu skirtumas???? tarkim issiaishkinsit kas geriausias pilotas eva, didziausias taranas ir tt. nu ir? jums tai padeda ishgyvent? kazkokiu budu palengvina gyvenima? KAME VISO SHITO PRASME??????


vaiku darzelis.... kieno triratukas grazesnis...

2003 Birželio 06 d. 20:47

Nu blin SHUMAZ2003
pradziai taip nerealiai rasei, bet i gala nusirasei, gaila
lyginat zmones nesulyginamus dalykus, arba tokius, kurie nespejo susilyginti man atrodo
Deja deja, bet su Sennos zutim mes praradom labai labai daug....

2003 Birželio 22 d. 15:31

Hm... paskaičiau visus komentarus, ir padariau tokias išvadas:

1.Pilotų, (t.y. žmonių, kuriuos matai tik televizoriuje, video archyvuose ir kvailuose stereotipuose) lyginimas yra labai subjektyvus, todėl diskusija kvailai prasidėjo ir dar kvailiau baigėsi.

2.Pašiurpau nuo kai kurių A.Sennos fanų reakcijų... Iki šiol maniau, kad tai žmonės, žiūrintys F-1 nuo seniausių laikų, labai protingi ir sugebantys net durniams elementarius dalykus paaiškinti. Dabar įsitikinau, kad klydau... Vaizdelis toks, kad A.Sennos fanai laiko save privilegijuotais ir viską žinančiais. Tai ką pamačiau šioje diskusijoje, parodė kad kai kurie A.Sennos (gal geriau neįvardysiu) yra bjauresni už dauguma šumacheristų! Šitaip gindami savo dievą nedarote garbės nei jam nei sau. Gal būkit kitokie, ką?
-------------------------------------------------
schumaz2003> palaikau tave dėl klausimo iškėlimo, bet tenka pripažinti, kad temą suformulavai itin nevykusiai. BTW, su tokiu nicku apskritai tokių temų kelti nereikėtų ;)

Gal geriau neliesiu temos, kas buvo didesnis taranas, nes labai bijau A.Sennos fanų prakeikimo :) Bet aišku viena: jei kažkada, kažkas, kažką padarė nesąžiningo, tai netampa norma, savaime suprantamu dalyku ar pateisinimu. Todėl jei tau ir pavyks kada nors įrodyti, kad A.Senna buvo didesnis taranas už M.Š. tai vistiek nepateisins kai kurių M.Š poelgių.

Antra, neapykanta M.Š išsivystė tikrai ne vien dėl tų dviejų gerai žinomų incidentų, bet... pasiskaityk geriau benis komentarą. Aš jį galėčiau dar papildyti, bet manau, nėra reikalo.

Taip kad tokiomis diskusijomis (jeigu tik ja siekei išteisinti M.Š., o ne paerzinti A.Sennos fanus) šios situacijos nepakeisi. Kas tai galėtų pakeisti - jau atskira tema.

Linkiu sėkmės pabandyti tai atlikti po kelių metų.

:yinyang:

2003 Lapkričio 14 d. 10:41

http://www.stars.f-1.ru/news/20031114_10.html

manau shitas straipsnis uzbaigs spaminima tokiomia temomia kaip shita. :hammer:

2003 Lapkričio 14 d. 11:14

Kolis> tokiu straipsniu buvo do h... Ir uzbaige? Nea, manau, kiekvienas tik labiau padeda spaminimui, o dar labiau gincams padeda uzmirstu temu prikelimas po keliu menesiu, kaip pats padarei...

2003 Lapkričio 14 d. 14:21

MP4-13>>Sutinku su tavimi, kad lenktynininku lyginimas jokios konkstruktyvios naudos gal ir neduos, bet visuomet yra sablonai...Kontraversiskai vertinami poelgiai yra ir bus aptariami, pasmerkiami ar teisinami.Zinomi driver'iai yra nuolat po padidinimo stiklu, bandoma rasti ju fenomenalios karjeros priezastis :yinyang:

TOP naujienos