N. Hulkenbergas: viskas išsisprendė prieš dvi savaites

N. Hulkenbergas: viskas išsisprendė prieš dvi savaites
logo 2022 Lapkričio 21 d. 18:08, IndyCar

Nico Hulkenbergo žodžiais, iš pradžių jis nekėlė sau tikslo sugrįžti į „Formulę-1“ ir tik šių metų pradžioje pajautė tokį norą.

2019 metais Nico nuvažiavo savo paskutines lenktynes „Renault“ komandoje, po to atliko atsarginio piloto pareigas „Racing Point“, kuri vėliau buvo pervadinta į „Aston Martin“. O dabar jis pasirašė kontraktą su „Haas“ ir kitame sezone taps Kevino Magnusseno komandos partneriu.

„Dvejus metus aš nepergyvenau, kad likau be kontrakto ir džiaugiausi gyvenimu, kuris tapo daug ramesnis, be to, buvo ir daugiau pliusų, - kalbėjo 35 metų sportininkas. - Bet vėliau vėl atsirado noras sugrįžti į startus, dalyvauti lenktynėse, pasirašyti pagrindinio piloto kontraktą.

Kai prasidėjo 2020 metų sezonas, greitai po to Silverstoune man teko pakeisti susirgusį Sergio Perezą. Gerai, kad turėjau laiko viską gerai apgalvoti, pasvarstyti apie kai kuriuos dalykus ir kiek pakoreguoti tolimesnių perspektyvų matymą.

Po to, 2021 metais kartais jausdavau, kad būti atsarginiu, likti stebėtojo vaidmenyje yra gana sunku, tačiau mane vis dar tenkino esama situacija. Bet šiais metais stebėti lenktynes tapo dar sunkiau, ypač kai tu analizuoji įvykius trasoje ir tau atrodo, kad kai kuriose situacijose tu pasielgtum kur kas geriau. Todėl pradėjau galvoti apie sugrįžimą“.

Hulkenbergas ne tik atliko atsarginio lenktynininko pareigas F-1, bet ir pernai išbandė save „IndyCar“, bet po to atsisakė pereiti į šią amerikiečių lenktynių seriją. Ir kai atsirado kalbų apie tai, kad „Haas“ gali nepratęsti kontrakto su Micku Schumacheriu, Nico pats paskambino Guentheriui Steineriui. Beje, jis vedė derybas ir su kitomis komandoms, bet galiausiai prieš dvi savaites viskas išsisprendė „Haas“ naudai.

„Kol kontraktas nepasirašytas, niekuo negali būti įsitikinęs, - komentavo N. Hulkenbergas. - Manau, kad paskutiniais mėnesiais viskas tapo kur kas konkrečiau ir rimčiau, todėl atsirado optimizmas, kad mes galime susitarti. Jau sakiau, kad viskas išsisprendė prieš dvi savaites“.

Savo laiku Hulkenbergas ne kartą turėjo incidentų trasoje, kurių antruoju dalyviu būdavo Magnussenas, dėl to sportininkai apsikeisdavo kandžiomis replikomis ir tai Kevinas dažnai darydavo ne labai diplomatiškai, tačiau viskas liko praeityje ir dabar tarp abiejų partnerių – normalūs dalykiniai darbiniai santykiai.

„Tikiuosi, kad mūsų santykiai bus geri, - paaaiškino Hulkenbergas. - Manau, kad šių metų pradžioje mums pavyko ištirpinti tuos ledus, kai aš su juo pasisveikinau su tais pačiais žodžiais, kokius jis išsakė tada, 2017 metais. Tai Keviną gerokai prajuokino, todėl aš dabar neturiu jokios baimės dėl mūsų bendros ateities ir bendradarbiavimo.

Manau, kad abu esame suaugę žmonės, pagarbiai žiūrėsime vienas į kitą ir abu lenktyniausime už „Haas“ be jokių problemų“.

Antradienį Nico teks pirmą kartą atsisėsti prie VF-22 bolido vairo bandymuose Abu Dabyje ir jam tai taps gera galimybe pajausti amerikiečių bolido ypatybes likus gana daug laiko iki žiemos bandymų pradžios: „Svarbiausia man iš naujo nusiteikti „Formulės-1“ lenktynėms ir iš esmės suprasti, kaip važiuoja „Haas“ mašina. Tai bus galima pavadinti ankstyvuoju pasiruošimu kitam sezonui, nes trys žiemos bandymų dienos prieš prasidedant naujajam sezonui nebus jau tiek daug.

Todėl dabar turėsiu kažkokią galimybę gauti pirmąjį įsivaizdavimą apie mašiną, kaip dirba visos jos sistemos, tai leis panaikinti kai kuriuos bazinius klausimus. Žinoma, jau susidarysiu savo nuomonę apie VF-22, bandysiu suprasti, kiek šis bolidas yra efektyvus, kokios jo stipriosios pusės ir į kokius aspektus reikės atkreipti padidintą dėmesį“.

Nico Hulkenbergas
Pilotas: Nico Hulkenbergas 2024 sezono taškai:
Komanda: Amžius: 36 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553