N. Rosbergas: „Ferrari“ atėjo laikas keistis

N. Rosbergas: „Ferrari“ atėjo laikas keistis
logo 2022 Rugsėjo 05 d. 15:55, Ferrari

Ferrari“ puikiai pradėjo šį sezoną, bet iškovotos pergalės Bahreine, Australijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Austrijoje jau nuėjo užmarštin, o šiuo metu F1-75 mašinai trūksta greičio ir patikimumo, „Ferrari“ strategai daro kvailas klaidas, o ir patys lenktynininkai veikia toli gražu ne be priekaištų. Zandvoorte jie apskritai nepretendavo į pergalę ir menka paguoda tapo Charleso Leclerco užimta trečia vieta. Tuo tarpu Carlosas Sainzas dėl gautos baudos nusirito net į aštuntą poziciją lentelėje per Olandijos GP, be to, prarado daugiau nei 10 sek. pirmojo sustojimo metu, kadangi mechanikai į ratų keitimo vietą pamiršo atsinešti vieną padangą.

„Ferrari“ darbą „Sky Sports“ eteryje jau ne pirmą kartą sukritikavo buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas, 2016 m. pasaulio čempionas Nico Rosbergas, kuris iki šiol nėra įleidžiamas į F-1 verslo klubą: „Tai nesuprantama protu. O Mattia Binotto toliau tvirtina, kad viskas klostosi gerai, todėl nereikia nieko keisti.

Net „Formulės-3“ ir „Formulės-2“ komandos geriau susitvarko su darbu nei „Ferrari“, jei kalbėsime apie taktikos pasirinkimą ir sustojimus. Carlosas Sanzas užvažiavo į boksus, o ten vieno rato visai nebuvo, nors lenktynės vyko normaliu ritmu. Kažkokiu momentu „Ferrari“ vis vien teks daug ką keisti.

Be to, „Ferrari“ mašina pradeda trūkti greičio, ypač tai akivaizdu lenktynių distancijoje – mes tai matėme Spa, o Zandvoorte tai pasikartojo. Komanda privalo tęsti bolido modernizaciją ir tai daryti labai efektyviai.

Dažnai yra pabrėžiama, jog Binotto yra technikos žmogus. Bet, gali būti, kad problemas galima išspręsti, jei komandai pradėtų vadovauti ne tik inžinierius, bet ir profesionalus vadybininkas, kuris būtų atsakingas už darbą su žmonėmis. Aš blogai pažįstu Binotto, bet man atrodo, kad jam jau laikas atlikti kai kuriuos kadrų pertvarkymus kolektyve. Labai daug kas dabar vyksta ne taip, kaip turėtų.

Lenktynių metu dauguma komentatorių tik laukia, kada „Ferrari“ padarys eilinę klaidą, nes žino, jog tai būtinai įvyks. Visa tai nedžiugina“.

Po lenktynių Olandijoje Binotto iš tiesų pasakė: „Mes nieko nekeisime. Stabilumas komandoje yra svarbiausia, kaip ir galimybė kiekviename etape dirbti vis geriau. Neabejoju, kad mūsų specialistai tai gali padaryti“.

„Ferrari“ atsilikimas nuo „Red Bull“ Konstruktorių įskaitoje padidėjo iki 135 taškų, tuo tarpu „Mercedes“ po Zandvoorto nuo italų komandos atsilieka tik 30 taškų.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 93
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553