Naujienos, gandai...

2018 Lapkričio 25 d. 10:35

This is the 100th GP of the hybrid era. That was Mercedes' 84th pole.

2018 Lapkričio 25 d. 10:50

Truputi istorijis....Geras rakursas...galetu anger management kursuose rodyti :D
https://twitter.com/i/status/1061374007482683392

2018 Lapkričio 25 d. 13:37

Jenson Button joins Sky Sports F1 for 2019.

2018 Lapkričio 25 d. 13:59
deivec
2018 Lapkričio 25 d. 13:59

Truputi istorijis....Geras rakursas...galetu anger management kursuose rodyti :D
https://twitter.com/i/status/1061374007482683392

biski veluoji su situo video, bet siaip ar taip saito elitas tau paaiskins, kad cia jis normaliai nuvaziavo ir kalti teisejai, kad svere ji pagal taisykles

2018 Lapkričio 25 d. 14:55
Loyal to Ferrari
2018 Lapkričio 25 d. 14:55

Jenson Button joins Sky Sports F1 for 2019.

Nėra netikėta, man atrodė, kad tik laiko klausimas kada jis būtų prisijungęs kažkur, nes iškalbą turi, o ir pilotai jį mėgsta. Įdomu kiek daug jis dalyvaus, ar kaip Nico Rosberg kur karts nuo karto prisijungia trumpiems komentarams, ar kažkokią rimtesnę rolę užims.

2018 Lapkričio 25 d. 18:49
A85
2018 Lapkričio 25 d. 18:49

Nėra netikėta, man atrodė, kad tik laiko klausimas kada jis būtų prisijungęs kažkur, nes iškalbą turi, o ir pilotai jį mėgsta. Įdomu kiek daug jis dalyvaus, ar kaip Nico Rosberg kur karts nuo karto prisijungia trumpiems komentarams, ar kažkokią rimtesnę rolę užims.

tikekimes, kad didesne, nes tie 2 pirdziai, mirstantys del hamiltono, uzkniso juodai

2018 Lapkričio 25 d. 19:52

paddy pagaliau prasisnekejo, kad "zymiuosiuose testuose" sirotka vis delto uzveze kaimynui. smagu, kad ta tema, del kurios 100 kart diskutuota, galime ramiai uzdaryti ;)
https://ru.motorsport.com/f1/news/lou-my-bolshe-ne-dumaem-pro-ruku-roberta/4303625/

2018 Lapkričio 25 d. 21:19
Norge
2018 Lapkričio 25 d. 21:19

tikekimes, kad didesne, nes tie 2 pirdziai, mirstantys del hamiltono, uzkniso juodai

Isijunk RTL ir klausykis kaip 2 pirdziai mirsta del Vettelio. Britai palaiko brita, vokieciai vokieti, ispanai ispana ir t.t. Rusai gal Strolla siemet dievino? Kam cia tos dejones. Gaila, kad lietuviai nebetransliuoja, buvo galima klausytis emociskai mirusiu komentatoriu.

2018 Lapkričio 25 d. 21:38
Naivus Kvailys
2018 Lapkričio 25 d. 21:38

Isijunk RTL ir klausykis kaip 2 pirdziai mirsta del Vettelio. Britai palaiko brita, vokieciai vokieti, ispanai ispana ir t.t. Rusai gal Strolla siemet dievino? Kam cia tos dejones. Gaila, kad lietuviai nebetransliuoja, buvo galima klausytis emociskai mirusiu komentatoriu.

nesutikciau. di resta irgi anglas bet jokio saliskumo as is jo nejauciu. cia daugiau profesionalumo aspektai. galima palaikyti, bet subtiliai, o ne taip, kad vemt vercia. o sky paminejau, nes daugelis is musu ziuri vis delto angliskai. alternatyva - uzmutint garsa :)

2018 Lapkričio 25 d. 21:49
Norge
2018 Lapkričio 25 d. 21:49

nesutikciau. di resta irgi anglas bet jokio saliskumo as is jo nejauciu. cia daugiau profesionalumo aspektai. galima palaikyti, bet subtiliai, o ne taip, kad vemt vercia. o sky paminejau, nes daugelis is musu ziuri vis delto angliskai. alternatyva - uzmutint garsa :)

Di Resta - pilotas be emociju, trumpalaikis poilsis nuo etatiniu komentatoriu. Alternatyva ziureti lenktynes ir nekreipti demesio i tai kas ka palaiko.
P.S. tikiuos Buttonas kitais metais gins cempiono titula.

2018 Lapkričio 26 d. 14:25

Siaip jau nera tie Sky F1 komentatoriai tokie alpstantys del Liuses, atsipalaiduokit ir sugebekit patys neutraliai i viska ziureti. Daugybe kartu jie liaupsino ir sveikino visus kitus, kurie nugaledavo ar ant podiumo uzlipdavo. Kai girdti tai ka nori girdeti tai ir atrodo kad viskas labai saliska.

2018 Lapkričio 26 d. 18:17

https://youtu.be/FTkSwPRDEJI
Panasu kad Vetelis zymiai daugiau supranta kas yra pagarba, negu visa Ferrari fanu diaspora Lietuvoje

2018 Lapkričio 26 d. 18:18
YZF
2018 Lapkričio 26 d. 18:18

Siaip jau nera tie Sky F1 komentatoriai tokie alpstantys del Liuses, atsipalaiduokit ir sugebekit patys neutraliai i viska ziureti. Daugybe kartu jie liaupsino ir sveikino visus kitus, kurie nugaledavo ar ant podiumo uzlipdavo. Kai girdti tai ka nori girdeti tai ir atrodo kad viskas labai saliska.

smagu girdeti...faktus...

2018 Lapkričio 26 d. 19:44

Toro Rosso-Honda has announced that Alexander Albon will be Daniil Kvyat's 2019 team-mate, filling what was effectively the final vacancy on next year's Formula 1 grid.

2018 Lapkričio 26 d. 20:22

deivec, tiesa. Ne tik apie situos fanus, apie dauguma su galva susipykusiu zmoniu taip galima pasakyt ;)

Video smagus!

2018 Lapkričio 26 d. 20:29

Propagandonai ir cia jau varo: https://www.motorsport.com/f1/news/sirotkin-smp-williams-performance/4301702/

Pasirodo, SMP nutrauke sutarti su Williams. LOL :D

2018 Lapkričio 26 d. 20:58
deivec
2018 Lapkričio 26 d. 20:58

smagu girdeti...faktus...

Pasileisk irasus sezono, pradek deti ant popieriaus varneles, ir pamatysi faktus. Jeigu sugebesi buti nesaliskas. Dauguma to nesugeba. Uztenka komentarus cia pasiskaityti.

2018 Lapkričio 26 d. 20:58

Aston Martin lost interest in making a Formula 1 engine after the sport changed its mind about new rules from 2021.

2018 Lapkričio 26 d. 21:20

Vettelio ir Hamiltono salmu komercinis apsikeitimas isspaude asara - visi kiti apsikeitimai iki tol nublanko, kaip visi ejimai sveikinti su titulu kitu, kai pralaimedavo. Blessed

2018 Lapkričio 26 d. 21:28
Klepsidra
2018 Lapkričio 26 d. 21:28

Vettelio ir Hamiltono salmu komercinis apsikeitimas isspaude asara - visi kiti apsikeitimai iki tol nublanko, kaip visi ejimai sveikinti su titulu kitu, kai pralaimedavo. Blessed

Bet jeigu Alonso su Hamiltonu šalmais pasikeistų, tai sarkazmo tokio jau nebūtų?:)

2018 Lapkričio 26 d. 21:35
Pit Crew
2018 Lapkričio 26 d. 21:35

Bet jeigu Alonso su Hamiltonu šalmais pasikeistų, tai sarkazmo tokio jau nebūtų?:)

Tai grizk i 2013 - bent jau nuo tada Alonso turi Vettelio salma su palinkejimu ir Hamiltono taip pat. Ai tiesa, atskiro video gal nebuvo tai nesijaute tokia pagarba

2018 Lapkričio 26 d. 21:39

Senokas, bet praleista kazkaip buvo:
Looking ahead to next year you will, of course, get a new Red Bull Racing car, with a Honda power unit in the back. Have you driven the new car in the simulator yet? "No, not yet. However, we did test the new suspension and such a few times in the simulator."

Is there a car in Milton Keynes yet with a Honda engine in it? "No, but we do have all simulations. A Honda engine is running on the test bench. At Red Bull Racing we have a test bench that we can link to the simulator, so you can run the engine and analyse all data."

2018 Lapkričio 26 d. 21:51
AF1
2018 Lapkričio 26 d. 21:51

Aston Martin lost interest in making a Formula 1 engine after the sport changed its mind about new rules from 2021.

Ai, cirkininkai. Viskas ko, mano galva, AM tikėjosi, kad Cosworth už juos pigiai sukurs variklį. Bet ir tai, kai RBR susitarė su Honda, nebūtų kur tą AM/C variklį montuot. Nu, ir man vistiek niekaip nesitiki, kad kompanija naudojanti ne savo kurtus variklius savo automobiliuose, galėtų sukurti sėkmingą lenktyninį variklį nuo nulio. Tai čia eilinį kartą priminė apie save, pabandė primest, kad irgi su didžiaisiais sėdi prie vieno stalo ir tiek.

2018 Lapkričio 26 d. 22:10
A85
2018 Lapkričio 26 d. 22:10

Ai, cirkininkai. Viskas ko, mano galva, AM tikėjosi, kad Cosworth už juos pigiai sukurs variklį. Bet ir tai, kai RBR susitarė su Honda, nebūtų kur tą AM/C variklį montuot. Nu, ir man vistiek niekaip nesitiki, kad kompanija naudojanti ne savo kurtus variklius savo automobiliuose, galėtų sukurti sėkmingą lenktyninį variklį nuo nulio. Tai čia eilinį kartą priminė apie save, pabandė primest, kad irgi su didžiaisiais sėdi prie vieno stalo ir tiek.

Sedejo jie prie to stalo, kaip ir VAG. Kai atejo laikas committinti buvo tyla - tuo dabartiniai ir pasinaudojo prispaude FIA. O kai FIA eme metytis, nebeliko ir norint kam comittinti.

2018 Lapkričio 26 d. 22:31
Klepsidra
2018 Lapkričio 26 d. 22:31

Sedejo jie prie to stalo, kaip ir VAG. Kai atejo laikas committinti buvo tyla - tuo dabartiniai ir pasinaudojo prispaude FIA. O kai FIA eme metytis, nebeliko ir norint kam comittinti.

Nu, tai ir sakau, jų tikslas buvo pasėdėt su big boys ir taip biškį credibility įgyt ir markę pareklamuot. O, realiai, ką jie gali commitint, ubagais būdami? Jų visa apyvarta (ne pelnas), kaip stiprios F1 komandos metinis biudžetas. Cosworth buvo jų vienintelis šansas, bet ir tie nepasirašė.

O daugiau tai nėr ten kam. VAG neis, kai dėl dieselgate'o pinigai dega, o daugiau nebuvo kam ten labai commitint. BMW galėtų, bet jiem nereikia. Ford galėtų, bet irgi nereikia. GM niekad lyg F1 nebuvo, o dabar ir iš Europos visai pasitraukė. Japonai mato Honda ir nereikia jiem šitos nesąmonės. FCA jau turi variklį ir pusantros komandos. Vsio. Nebūtų MGU-H – tai tą hibridą dar gal ir mažesni pagamintų, ar net garažiniai. Bet su MGU-H – pamiršk.

2018 Lapkričio 26 d. 23:00

Ne Astonas yra ubagai, ne Cosworth nepasirase (bent jau nemaciau komentaru), ne Red Bull pabego pas Honda (nes Red Bull sutartis yra iki legendiniu 2021). Aisku, Astono, kaip ir VAG, biudzetai yra su ribomis ir nieks nemes milijardu, kad aplenktu Mercedes. Dabartiniai gamintojai uzdelse derybas ir pas save patrauke Honda (kuri iki tol buvo nuosalyje ir nesikiso) - prasidejo visu dejones, kad iki 2021 nespes, netures resursu ir pan - to ir reikejo, kad taisykles liktu. Ant ko turejo pasirasyti Astonas ir VAG, jei, panasu, be pirmines idejos, normalaus taisykliu pakeitimo plano ir nebuvo toliau.

2018 Lapkričio 26 d. 23:20
Klepsidra
2018 Lapkričio 26 d. 23:20

Ne Astonas yra ubagai, ne Cosworth nepasirase (bent jau nemaciau komentaru), ne Red Bull pabego pas Honda (nes Red Bull sutartis yra iki legendiniu 2021). Aisku, Astono, kaip ir VAG, biudzetai yra su ribomis ir nieks nemes milijardu, kad aplenktu Mercedes. Dabartiniai gamintojai uzdelse derybas ir pas save patrauke Honda (kuri iki tol buvo nuosalyje ir nesikiso) - prasidejo visu dejones, kad iki 2021 nespes, netures resursu ir pan - to ir reikejo, kad taisykles liktu. Ant ko turejo pasirasyti Astonas ir VAG, jei, panasu, be pirmines idejos, normalaus taisykliu pakeitimo plano ir nebuvo toliau.

Klepsidra > Man nesvarbu po kuo AM turėjo pasirašyt. Tu man papasakok kaip AM gali sukurt konkurencingą mažalitražį lenktyninį variklį, kai jie nesugeba sau variklio sukurt? Jų biudžetas yra visiškas mizeris dabartinės F1 standartais. Tai net jei ir komitintų, tai baigtųsi AM bankrotu. Dėl dabartinių F1 komandų strategijos tai taip, nesiginčiju.

2018 Lapkričio 26 d. 23:26
A85
2018 Lapkričio 26 d. 23:26

Klepsidra > Man nesvarbu po kuo AM turėjo pasirašyt. Tu man papasakok kaip AM gali sukurt konkurencingą mažalitražį lenktyninį variklį, kai jie nesugeba sau variklio sukurt? Jų biudžetas yra visiškas mizeris dabartinės F1 standartais. Tai net jei ir komitintų, tai baigtųsi AM bankrotu. Dėl dabartinių F1 komandų strategijos tai taip, nesiginčiju.

Kokio dydzio kompanija yra Cosworth? O F1 dalyvavo ir per istorija surinko tiek pergaliu, kad is visu gamintoju, juos aplenke tik Ferrari.

Galima gaminti ir parduoti, ne tik gaminti ir reklamuoti save. Praplesk akirati.

P.S. Tai nereiskia kad AM jau buvo garantuotas reikalas, bet tavo argumentai ne visai tie

2018 Lapkričio 26 d. 23:32
YZF
2018 Lapkričio 26 d. 23:32

Kokio dydzio kompanija yra Cosworth? O F1 dalyvavo ir per istorija surinko tiek pergaliu, kad is visu gamintoju, juos aplenke tik Ferrari.

Galima gaminti ir parduoti, ne tik gaminti ir reklamuoti save. Praplesk akirati.

P.S. Tai nereiskia kad AM jau buvo garantuotas reikalas, bet tavo argumentai ne visai tie

Cosworth GAMINA lenktyninius variklius left, right and center, jų darbas toks. Jiems reikia pinigų, kad galėtų skirt pajėgumus. Kaip ir Ilmor. Užtenka kelių žmonių, kurie žino ką daro, o darbo rankas galima nusamdyt. AM, gi, tuo tarpu, coachbuildina GT klasės automobilius, kuriuos dar paruošia žemesnėm kėbulinių klasėm. Ir turi ex-Ferrari F1 variklių projektuotoją, kuris, jeigu būtų geras, toliau dirbtų arba Ferrari, arba pas kitą gamintoją. Neturi AM nei $$$, nei pajėgumų gamint tą F1 variklį. Nebent tai būtų paprastas atmosferinis V8, ir tai, tai būtų prasčiau nei Cosworth V8 eroj. Nu, kamon.

2018 Lapkričio 27 d. 00:16

Per daug sureikšmintas tas gamintojų pasisėdėjimas prie vieno stalo. Gamintojai dalyvauja daugelio didžiųjų čempionatų tokio tipo susirinkimuose. IndyCar, IMSA, WEC, F-1 ir t.t. Gamintojams tai puiki proga pasižiūrėti ir pasiklausyti kas planuojama ateičiai. O išlošia visi. Gamintojai gauna info apie ruošiamas naujoves ir pokyčius, čempionatai gali pasigirti, kad sulaukė gamintojų dėmesio, žiniasklaida spėlioja ir rašo kas bus. Jei dalyvauja susirinkimuose, dar nereiškia, kad planuoja dalyvauti čempionate.
Aston Martin pasidarė reklamą. Tiek šnekėta, tiek rašyta. Reklama yra, išlaidos minimalios. Apie VAG net neverta kalbėti, nes jie beveik visuose susirinkimuose dalyvauja.
Grįžtam prie forumo temos.

2018 Lapkričio 27 d. 08:06
A85
2018 Lapkričio 27 d. 08:06

Cosworth GAMINA lenktyninius variklius left, right and center, jų darbas toks. Jiems reikia pinigų, kad galėtų skirt pajėgumus. Kaip ir Ilmor. Užtenka kelių žmonių, kurie žino ką daro, o darbo rankas galima nusamdyt. AM, gi, tuo tarpu, coachbuildina GT klasės automobilius, kuriuos dar paruošia žemesnėm kėbulinių klasėm. Ir turi ex-Ferrari F1 variklių projektuotoją, kuris, jeigu būtų geras, toliau dirbtų arba Ferrari, arba pas kitą gamintoją. Neturi AM nei $$$, nei pajėgumų gamint tą F1 variklį. Nebent tai būtų paprastas atmosferinis V8, ir tai, tai būtų prasčiau nei Cosworth V8 eroj. Nu, kamon.

Vaikeli, tu pamirsai kad AM dar ir masinas pardavineja? Kas turi daugiau pinigu, Ilmor ar AM? Nefantazuok,.

2018 Lapkričio 27 d. 09:33
YZF
2018 Lapkričio 27 d. 09:33

Vaikeli, tu pamirsai kad AM dar ir masinas pardavineja? Kas turi daugiau pinigu, Ilmor ar AM? Nefantazuok,.

Taip, 2017-ais pardavė pardavė virš 5000 automobilių (kai BMW vieno modelio emkių daugiau parduoda), o metų apyvarta (pardavimai, o ne pelnas) siekė ~ 840M svarų. Tai apie ką čia mes...

2018 Lapkričio 27 d. 09:59

Bolido numerių istorija: https://youtu.be/dGVxAslpcWE

2018 Lapkričio 27 d. 10:12
astralas
2018 Lapkričio 27 d. 10:12

Taip, 2017-ais pardavė pardavė virš 5000 automobilių (kai BMW vieno modelio emkių daugiau parduoda), o metų apyvarta (pardavimai, o ne pelnas) siekė ~ 840M svarų. Tai apie ką čia mes...

Nu, o dabar Ilmor skaicius pateik.

Ta prasme, tu tikrai toks kvailas ar tik apsimeti?

2018 Lapkričio 27 d. 10:14
Klepsidra
2018 Lapkričio 27 d. 10:14

Vettelio ir Hamiltono salmu komercinis apsikeitimas isspaude asara - visi kiti apsikeitimai iki tol nublanko, kaip visi ejimai sveikinti su titulu kitu, kai pralaimedavo. Blessed

baik tu, pagrindine auditorijos savybe, kaip ir politiniu rinkeju, kad jie turi itin trumpa atminti. uztenka tokio kokio sudino spektaklelio surezisuoto ir viskas nusidazo rozinem spalvom. cia visa ta harmonija yra tada, kai nebera del ko kapotis. siais interneto laikais nesunku grizti i praeiti :) - a nu greit visi harmonistai i google - atsiverciam baku, pasiziurim ka isdarinejo pagarbusis, po to pasiskaitom ka 5 kart apie veteli kalbejo. paziurejot? na, tai kiek ir kur ten tos pagarbos ir supratimo apie ja buvo? :)))) keista man tik vienas, kad keli gana autoritetingi musu kolegos komentatoriai taip greitai ant jauko iesmo pasimauna ;)

2018 Lapkričio 27 d. 10:18

Jei net McLaren negali savo F1 variklios sukurti, tai AM pamirskit. McLaren nes savo road cars perka variklius is Ricardo, patys nedaro. Dar AM isleido akciju, rezultatai ne kazka kol kas, tai uz kokias babkes daryt ta varikli. AM gal pavyktu kas nors su RB, bet RedBull neaisku kiek bebus F1.

2018 Lapkričio 27 d. 12:33
YZF
2018 Lapkričio 27 d. 12:33

Nu, o dabar Ilmor skaicius pateik.

Ta prasme, tu tikrai toks kvailas ar tik apsimeti?

aš noriu pasakyti, kad AM skaičiai yra juokingi (+kompanija iš MB perka variklius, pavarų dėžes, dalį komforto įrangos), tai apie Ilmor išvis nėra ką kalbėt.

2018 Lapkričio 27 d. 14:16
kaimietisdmc
2018 Lapkričio 27 d. 14:16

Jei net McLaren negali savo F1 variklios sukurti, tai AM pamirskit. McLaren nes savo road cars perka variklius is Ricardo, patys nedaro. Dar AM isleido akciju, rezultatai ne kazka kol kas, tai uz kokias babkes daryt ta varikli. AM gal pavyktu kas nors su RB, bet RedBull neaisku kiek bebus F1.

McLaren gali techniskai bet ne finansiskai. McLaren net rolling dyno neturi, ka turi top3 komandos (nezinau del Renault). Ilga laika gi ir ejo kalbos apie bendra Aston, McLaren ir Cosworth kurini bent jau kazkokia base dali.

2018 Lapkričio 27 d. 15:53

Mick Schumacher joins Prema in F2 for 2019.

F-1.lt pulsas