https://youtu.be/FTkSwPRDEJI
Panasu kad Vetelis zymiai daugiau supranta kas yra pagarba, negu visa Ferrari fanu diaspora Lietuvoje
https://youtu.be/FTkSwPRDEJI
Panasu kad Vetelis zymiai daugiau supranta kas yra pagarba, negu visa Ferrari fanu diaspora Lietuvoje
Siaip jau nera tie Sky F1 komentatoriai tokie alpstantys del Liuses, atsipalaiduokit ir sugebekit patys neutraliai i viska ziureti. Daugybe kartu jie liaupsino ir sveikino visus kitus, kurie nugaledavo ar ant podiumo uzlipdavo. Kai girdti tai ka nori girdeti tai ir atrodo kad viskas labai saliska.
smagu girdeti...faktus...
Toro Rosso-Honda has announced that Alexander Albon will be Daniil Kvyat's 2019 team-mate, filling what was effectively the final vacancy on next year's Formula 1 grid.
deivec, tiesa. Ne tik apie situos fanus, apie dauguma su galva susipykusiu zmoniu taip galima pasakyt ;)
Video smagus!
Propagandonai ir cia jau varo: https://www.motorsport.com/f1/news/sirotkin-smp-williams-performance/4301702/
Pasirodo, SMP nutrauke sutarti su Williams. LOL :D
smagu girdeti...faktus...
Pasileisk irasus sezono, pradek deti ant popieriaus varneles, ir pamatysi faktus. Jeigu sugebesi buti nesaliskas. Dauguma to nesugeba. Uztenka komentarus cia pasiskaityti.
Aston Martin lost interest in making a Formula 1 engine after the sport changed its mind about new rules from 2021.
Vettelio ir Hamiltono salmu komercinis apsikeitimas isspaude asara - visi kiti apsikeitimai iki tol nublanko, kaip visi ejimai sveikinti su titulu kitu, kai pralaimedavo. Blessed
Vettelio ir Hamiltono salmu komercinis apsikeitimas isspaude asara - visi kiti apsikeitimai iki tol nublanko, kaip visi ejimai sveikinti su titulu kitu, kai pralaimedavo. Blessed
Bet jeigu Alonso su Hamiltonu šalmais pasikeistų, tai sarkazmo tokio jau nebūtų?:)
Bet jeigu Alonso su Hamiltonu šalmais pasikeistų, tai sarkazmo tokio jau nebūtų?:)
Tai grizk i 2013 - bent jau nuo tada Alonso turi Vettelio salma su palinkejimu ir Hamiltono taip pat. Ai tiesa, atskiro video gal nebuvo tai nesijaute tokia pagarba
Senokas, bet praleista kazkaip buvo:
Looking ahead to next year you will, of course, get a new Red Bull Racing car, with a Honda power unit in the back. Have you driven the new car in the simulator yet? "No, not yet. However, we did test the new suspension and such a few times in the simulator."
Is there a car in Milton Keynes yet with a Honda engine in it? "No, but we do have all simulations. A Honda engine is running on the test bench. At Red Bull Racing we have a test bench that we can link to the simulator, so you can run the engine and analyse all data."
Aston Martin lost interest in making a Formula 1 engine after the sport changed its mind about new rules from 2021.
Ai, cirkininkai. Viskas ko, mano galva, AM tikėjosi, kad Cosworth už juos pigiai sukurs variklį. Bet ir tai, kai RBR susitarė su Honda, nebūtų kur tą AM/C variklį montuot. Nu, ir man vistiek niekaip nesitiki, kad kompanija naudojanti ne savo kurtus variklius savo automobiliuose, galėtų sukurti sėkmingą lenktyninį variklį nuo nulio. Tai čia eilinį kartą priminė apie save, pabandė primest, kad irgi su didžiaisiais sėdi prie vieno stalo ir tiek.
Ai, cirkininkai. Viskas ko, mano galva, AM tikėjosi, kad Cosworth už juos pigiai sukurs variklį. Bet ir tai, kai RBR susitarė su Honda, nebūtų kur tą AM/C variklį montuot. Nu, ir man vistiek niekaip nesitiki, kad kompanija naudojanti ne savo kurtus variklius savo automobiliuose, galėtų sukurti sėkmingą lenktyninį variklį nuo nulio. Tai čia eilinį kartą priminė apie save, pabandė primest, kad irgi su didžiaisiais sėdi prie vieno stalo ir tiek.
Sedejo jie prie to stalo, kaip ir VAG. Kai atejo laikas committinti buvo tyla - tuo dabartiniai ir pasinaudojo prispaude FIA. O kai FIA eme metytis, nebeliko ir norint kam comittinti.
Sedejo jie prie to stalo, kaip ir VAG. Kai atejo laikas committinti buvo tyla - tuo dabartiniai ir pasinaudojo prispaude FIA. O kai FIA eme metytis, nebeliko ir norint kam comittinti.
Nu, tai ir sakau, jų tikslas buvo pasėdėt su big boys ir taip biškį credibility įgyt ir markę pareklamuot. O, realiai, ką jie gali commitint, ubagais būdami? Jų visa apyvarta (ne pelnas), kaip stiprios F1 komandos metinis biudžetas. Cosworth buvo jų vienintelis šansas, bet ir tie nepasirašė.
O daugiau tai nėr ten kam. VAG neis, kai dėl dieselgate'o pinigai dega, o daugiau nebuvo kam ten labai commitint. BMW galėtų, bet jiem nereikia. Ford galėtų, bet irgi nereikia. GM niekad lyg F1 nebuvo, o dabar ir iš Europos visai pasitraukė. Japonai mato Honda ir nereikia jiem šitos nesąmonės. FCA jau turi variklį ir pusantros komandos. Vsio. Nebūtų MGU-H – tai tą hibridą dar gal ir mažesni pagamintų, ar net garažiniai. Bet su MGU-H – pamiršk.
Ne Astonas yra ubagai, ne Cosworth nepasirase (bent jau nemaciau komentaru), ne Red Bull pabego pas Honda (nes Red Bull sutartis yra iki legendiniu 2021). Aisku, Astono, kaip ir VAG, biudzetai yra su ribomis ir nieks nemes milijardu, kad aplenktu Mercedes. Dabartiniai gamintojai uzdelse derybas ir pas save patrauke Honda (kuri iki tol buvo nuosalyje ir nesikiso) - prasidejo visu dejones, kad iki 2021 nespes, netures resursu ir pan - to ir reikejo, kad taisykles liktu. Ant ko turejo pasirasyti Astonas ir VAG, jei, panasu, be pirmines idejos, normalaus taisykliu pakeitimo plano ir nebuvo toliau.
Ne Astonas yra ubagai, ne Cosworth nepasirase (bent jau nemaciau komentaru), ne Red Bull pabego pas Honda (nes Red Bull sutartis yra iki legendiniu 2021). Aisku, Astono, kaip ir VAG, biudzetai yra su ribomis ir nieks nemes milijardu, kad aplenktu Mercedes. Dabartiniai gamintojai uzdelse derybas ir pas save patrauke Honda (kuri iki tol buvo nuosalyje ir nesikiso) - prasidejo visu dejones, kad iki 2021 nespes, netures resursu ir pan - to ir reikejo, kad taisykles liktu. Ant ko turejo pasirasyti Astonas ir VAG, jei, panasu, be pirmines idejos, normalaus taisykliu pakeitimo plano ir nebuvo toliau.
Klepsidra > Man nesvarbu po kuo AM turėjo pasirašyt. Tu man papasakok kaip AM gali sukurt konkurencingą mažalitražį lenktyninį variklį, kai jie nesugeba sau variklio sukurt? Jų biudžetas yra visiškas mizeris dabartinės F1 standartais. Tai net jei ir komitintų, tai baigtųsi AM bankrotu. Dėl dabartinių F1 komandų strategijos tai taip, nesiginčiju.
Klepsidra > Man nesvarbu po kuo AM turėjo pasirašyt. Tu man papasakok kaip AM gali sukurt konkurencingą mažalitražį lenktyninį variklį, kai jie nesugeba sau variklio sukurt? Jų biudžetas yra visiškas mizeris dabartinės F1 standartais. Tai net jei ir komitintų, tai baigtųsi AM bankrotu. Dėl dabartinių F1 komandų strategijos tai taip, nesiginčiju.
Kokio dydzio kompanija yra Cosworth? O F1 dalyvavo ir per istorija surinko tiek pergaliu, kad is visu gamintoju, juos aplenke tik Ferrari.
Galima gaminti ir parduoti, ne tik gaminti ir reklamuoti save. Praplesk akirati.
P.S. Tai nereiskia kad AM jau buvo garantuotas reikalas, bet tavo argumentai ne visai tie
Kokio dydzio kompanija yra Cosworth? O F1 dalyvavo ir per istorija surinko tiek pergaliu, kad is visu gamintoju, juos aplenke tik Ferrari.
Galima gaminti ir parduoti, ne tik gaminti ir reklamuoti save. Praplesk akirati.
P.S. Tai nereiskia kad AM jau buvo garantuotas reikalas, bet tavo argumentai ne visai tie
Cosworth GAMINA lenktyninius variklius left, right and center, jų darbas toks. Jiems reikia pinigų, kad galėtų skirt pajėgumus. Kaip ir Ilmor. Užtenka kelių žmonių, kurie žino ką daro, o darbo rankas galima nusamdyt. AM, gi, tuo tarpu, coachbuildina GT klasės automobilius, kuriuos dar paruošia žemesnėm kėbulinių klasėm. Ir turi ex-Ferrari F1 variklių projektuotoją, kuris, jeigu būtų geras, toliau dirbtų arba Ferrari, arba pas kitą gamintoją. Neturi AM nei $$$, nei pajėgumų gamint tą F1 variklį. Nebent tai būtų paprastas atmosferinis V8, ir tai, tai būtų prasčiau nei Cosworth V8 eroj. Nu, kamon.
Per daug sureikšmintas tas gamintojų pasisėdėjimas prie vieno stalo. Gamintojai dalyvauja daugelio didžiųjų čempionatų tokio tipo susirinkimuose. IndyCar, IMSA, WEC, F-1 ir t.t. Gamintojams tai puiki proga pasižiūrėti ir pasiklausyti kas planuojama ateičiai. O išlošia visi. Gamintojai gauna info apie ruošiamas naujoves ir pokyčius, čempionatai gali pasigirti, kad sulaukė gamintojų dėmesio, žiniasklaida spėlioja ir rašo kas bus. Jei dalyvauja susirinkimuose, dar nereiškia, kad planuoja dalyvauti čempionate.
Aston Martin pasidarė reklamą. Tiek šnekėta, tiek rašyta. Reklama yra, išlaidos minimalios. Apie VAG net neverta kalbėti, nes jie beveik visuose susirinkimuose dalyvauja.
Grįžtam prie forumo temos.
Cosworth GAMINA lenktyninius variklius left, right and center, jų darbas toks. Jiems reikia pinigų, kad galėtų skirt pajėgumus. Kaip ir Ilmor. Užtenka kelių žmonių, kurie žino ką daro, o darbo rankas galima nusamdyt. AM, gi, tuo tarpu, coachbuildina GT klasės automobilius, kuriuos dar paruošia žemesnėm kėbulinių klasėm. Ir turi ex-Ferrari F1 variklių projektuotoją, kuris, jeigu būtų geras, toliau dirbtų arba Ferrari, arba pas kitą gamintoją. Neturi AM nei $$$, nei pajėgumų gamint tą F1 variklį. Nebent tai būtų paprastas atmosferinis V8, ir tai, tai būtų prasčiau nei Cosworth V8 eroj. Nu, kamon.
Vaikeli, tu pamirsai kad AM dar ir masinas pardavineja? Kas turi daugiau pinigu, Ilmor ar AM? Nefantazuok,.
Vaikeli, tu pamirsai kad AM dar ir masinas pardavineja? Kas turi daugiau pinigu, Ilmor ar AM? Nefantazuok,.
Taip, 2017-ais pardavė pardavė virš 5000 automobilių (kai BMW vieno modelio emkių daugiau parduoda), o metų apyvarta (pardavimai, o ne pelnas) siekė ~ 840M svarų. Tai apie ką čia mes...
Taip, 2017-ais pardavė pardavė virš 5000 automobilių (kai BMW vieno modelio emkių daugiau parduoda), o metų apyvarta (pardavimai, o ne pelnas) siekė ~ 840M svarų. Tai apie ką čia mes...
Nu, o dabar Ilmor skaicius pateik.
Ta prasme, tu tikrai toks kvailas ar tik apsimeti?
Vettelio ir Hamiltono salmu komercinis apsikeitimas isspaude asara - visi kiti apsikeitimai iki tol nublanko, kaip visi ejimai sveikinti su titulu kitu, kai pralaimedavo. Blessed
baik tu, pagrindine auditorijos savybe, kaip ir politiniu rinkeju, kad jie turi itin trumpa atminti. uztenka tokio kokio sudino spektaklelio surezisuoto ir viskas nusidazo rozinem spalvom. cia visa ta harmonija yra tada, kai nebera del ko kapotis. siais interneto laikais nesunku grizti i praeiti :) - a nu greit visi harmonistai i google - atsiverciam baku, pasiziurim ka isdarinejo pagarbusis, po to pasiskaitom ka 5 kart apie veteli kalbejo. paziurejot? na, tai kiek ir kur ten tos pagarbos ir supratimo apie ja buvo? :)))) keista man tik vienas, kad keli gana autoritetingi musu kolegos komentatoriai taip greitai ant jauko iesmo pasimauna ;)
Jei net McLaren negali savo F1 variklios sukurti, tai AM pamirskit. McLaren nes savo road cars perka variklius is Ricardo, patys nedaro. Dar AM isleido akciju, rezultatai ne kazka kol kas, tai uz kokias babkes daryt ta varikli. AM gal pavyktu kas nors su RB, bet RedBull neaisku kiek bebus F1.
Nu, o dabar Ilmor skaicius pateik.
Ta prasme, tu tikrai toks kvailas ar tik apsimeti?
aš noriu pasakyti, kad AM skaičiai yra juokingi (+kompanija iš MB perka variklius, pavarų dėžes, dalį komforto įrangos), tai apie Ilmor išvis nėra ką kalbėt.
Jei net McLaren negali savo F1 variklios sukurti, tai AM pamirskit. McLaren nes savo road cars perka variklius is Ricardo, patys nedaro. Dar AM isleido akciju, rezultatai ne kazka kol kas, tai uz kokias babkes daryt ta varikli. AM gal pavyktu kas nors su RB, bet RedBull neaisku kiek bebus F1.
McLaren gali techniskai bet ne finansiskai. McLaren net rolling dyno neturi, ka turi top3 komandos (nezinau del Renault). Ilga laika gi ir ejo kalbos apie bendra Aston, McLaren ir Cosworth kurini bent jau kazkokia base dali.
Mick Schumacher joins Prema in F2 for 2019.
aš noriu pasakyti, kad AM skaičiai yra juokingi (+kompanija iš MB perka variklius, pavarų dėžes, dalį komforto įrangos), tai apie Ilmor išvis nėra ką kalbėt.
Man neidomus tavo AM ivertinimas globaliu mastu. Tu bent isikerti apie ka eina kalba? Jeigu Ilmor, "apie kuria isviso nera ka kalbeti" sugeba dalyvauti ir uzdirbti pinigus, tai kodel AM, kuri yra daug didesne uz Ilmor, negaletu dalyvauti ir uzdirbti pinigu?
Kazkuris egzpertas paklause is kokiu pinigu jie dalyvautu? Atsakymas paprastas - is klientu pinigu.
Svyti entelektas cia, svyti.
Man neidomus tavo AM ivertinimas globaliu mastu. Tu bent isikerti apie ka eina kalba? Jeigu Ilmor, "apie kuria isviso nera ka kalbeti" sugeba dalyvauti ir uzdirbti pinigus, tai kodel AM, kuri yra daug didesne uz Ilmor, negaletu dalyvauti ir uzdirbti pinigu?
Kazkuris egzpertas paklause is kokiu pinigu jie dalyvautu? Atsakymas paprastas - is klientu pinigu.
Svyti entelektas cia, svyti.
na tai papasakok, kada tavo fainieji Ilmor susiras klientų, sukurs tą technologinį stebuklą ir padės Mercedes į vietą :))) eGZpertai kalba kad Hondai ir Renault pagalbos reikia, patarpininkauk, būsi turtingas :)
na tai papasakok, kada tavo fainieji Ilmor susiras klientų, sukurs tą technologinį stebuklą ir padės Mercedes į vietą :))) eGZpertai kalba kad Hondai ir Renault pagalbos reikia, patarpininkauk, būsi turtingas :)
Pries pabaigdamas gaisti su tavimi laika, duosiu viena patarima - pries issiziodamas stabtelk ir pagalvok, paieskok ir pasidomek F1 istorija.
Pries pabaigdamas gaisti su tavimi laika, duosiu viena patarima - pries issiziodamas stabtelk ir pagalvok, paieskok ir pasidomek F1 istorija.
teisingai, eik miegoti, jau vėlyvas metas, ryt į mokyklą ;)
"Two podiums from a total of 123 [across the two seasons] is unaccepta***, especially when it comes with an ever increasing technical and financial divide.
Per paskutinius du sezonas tik dvi podiumo vietos priklause ne kazkam top3 - Perezui ir Strollui Azerbaidzane. F1 at it’s best
O dar sake kad Alonsas negeras, nes ant F1 varo....geriau tyleti ir susitaikyti su dvieju komandu chempionatu.
https://i.imgur.com/JFTf3qX.png – vizualus kvalifikacijos greičio palyginimas 2017 ir 2018 metais.
https://www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2018/11/DtKn5o7WkAAbLTV.jpg
Bus įdomu pažiūrėt ar įstatys Rich Energy Haas ragus :D Bolidas jau raguotas :D
O šiaip pusė velnio atrodo, tiesa, asociacijos labiau JSP, nei su Rich Energy ar Haas, bet jei Haas tinka, tai whynot.
cia kazkieno renderingas, kiek suprantu, o ne oficial?
The reference above to Kubica and an oil company is all about a firm called PKN Orlen, which is a major oil refiner and retailer in the Polish market. Reports in the country say that the company has agreed to sponsor Robert to the tune of $26 million dollars, split between 2019 and 2020. Another very relia*** source suggested to me that Kubica's deal with the team was worth $17 million in 2019, which suggests that there may be other minor sponsors also involved. Whatever the case, it explains why Williams has chosen Robert, as other contenders for the seat were una*** to match the numbers. Performance may have something to do with the decision, but perhaps not as much as Robert's fan boys think.
The reference to Seidl relates to Porsche’s former World Endurance Championship LMP1 team principal Andreas Seidl, who is whispered to be on his way to Woking. McLaren has been quite touchy about criticism of its plans to go IndyCar racing when the F1 programme needs to be sorted out. It insists that there will be no overlap between the two programmes, and that this will become a little clearer as further plans are revealed. On paper, it did seem a little back-to-front with the F1 team being overseen by former IndyCar team owner Gil de Ferran, and the IndyCar team being run by former F1 deputy team principal Bob Fernley, but I suspect that Seidl will appear and will be put in charge of F1, allowing de Ferran to rise to a bigger role, overseeing both projects, in the fullness of time.
Idomus apie Indy pamastymas Sawardo - kad McLaren nupirks dali Ed Carpenter Racing kartu gaudama ir Chevrolet motorus
Buying part of the ECR operation would not only help out Carpenter (stepson of IndyCar boss Tony George), but would also give access to cars and to Chevrolet engines and perhaps some of the people. It's not 100 percent that this is the route that McLaren will take, but it makes more sense than anything else being talked about at the moment.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |