Naujienos, gandai...

Gruodžio 02 d. 23:27

AF1 > Norėjau tą patį rašyt, bet ne man klausimas buvo :D Petrovo tos pastraipos pabaiga man nubraukė bet kokį jo tolimesnių pasisakymų credibility. Krūva čempionų savo karjeras pradėjo komandose, kurioms taškai buvo tolygūs pergalėms.

Norge > Dėl RK greičio. Man užteko pažiūrėt kaip jis vairuoja viena ranka, tiek F1, tiek kėbulinį. Jis tą daro iš esmės viena ranka. Dešinė ranka kėbuliniam iš viso kabo. Kiek suprantu plaštakos jis nelabai gali valdyt, o pirštai yra atlankstyti į reikalingą poziciją. Ir, kiek perskaičiau, tai jau antra trauma tai rankai. Sudėtingi reikalai. Ir dėl to kenčia greitis. Minimaliai bet kenčia. Nemanau, kad dar kažkoks pilotas jam galėtų prilygti valdant bolidą viena ranka. Bet kai varžaisi su kitais pilotais valdančiais abiem – vat ir atsiranda reikalų. Manau, kad su sveikom abiem rankom dabar kalbėtume apie RK sezonus Ferrari, o ne SV ;) O dabar. Tikriausiai lėtesnis. Nežymiai, bet, greičiausiai, trūksta to trupučio precizikos, kurią suteikia abi sveikos rankos (plaštakos). Tai, kad RK sako, kad tai jam netrukdo, na, gal jam atrodo, kad netrukdo, bet tikrai nepadeda. Kaip ir sakiau kažkur komentaruose – nebus jis inkaras, bet ar sugebės tinkamai pasipriešint GR – na, turiu savo abejonių. Būsiu labai nustebęs, jei RK pavyks finišuot aukščiau už GR, bet jei pavyks – damn it, tai bus dar epiškinis sugrįžimas, nei kad dabar yra. Baigiant apie greitį, keliose vietose skaičiau, kad RK sudėtinga perprast padangas, o padangos yra esmė dabartinėj formulėj. Bet kuriuo atveju – laukiu RK sugrįžimo.

Gruodžio 03 d. 07:56
AF1
Gruodžio 03 d. 07:56

Norge, kai as skaitau kazka tokio, kaipo ta pastraipa, besibaigianti "vinovata komanda", biski nesuprantu, kas trukde supergreitam Sirotkinui biski vystrelit ir biski zarabotat reputaciju?

Kodel Alonso, vairuodamas shudo gabala Minardi, sugebejo vystrelit i zarabotat, o Sirotkinas ne? Gal tiesiog NE vystrelil ir NE zarabotal?

Komanda svarbi, kai tu nori kovot del titulu, pergaliu, bent jau podiumu arba reasonable tasku. O kai nori vystrelit, tau pakanka tik sutraiskyt komandos drauga, pora trejeta kartu, ypac kvalifikacijoje, suvaziuot geresnius ratus uz greitesnius kitu komandu vaikinus ir turet teisinga attitude. To kaip ir pakanka. Istorija bent jau taip mum sako.

busi nesuprates manes. as sirotkina asmeniskai nieko nesakiau ir niekada nebuvo diskusiju del jo lygio. Kalba apie kubica ir jo greiti testuose. Nejau samoningai nusuki tema link niekuo neiissovusio sirotkino? :)

Gruodžio 03 d. 10:13

Jei remciaus Petrovo lygio insideriais, galeciau taip pat pasakyt, kad Kubica buvo visa laika greitesnis tiek uz Sirotkina, tiek uz Strolli. Ir tikrai nera paslaptis, kad turejo problemu priprasti prie padangu / ipratinti jas veikti.

Bet, nenorint burti, visada ateis laikas ir viska suzinosime. Taip pat kaip po ilgu metu pasitvirtino faktas apie Ferrari kontrakta, pasirasyta dar pries 2011 sezona.

Gruodžio 03 d. 13:40

Tai kad nereikia laukti. turbut praleidai naujienas - buvau idejes straipsni, kur paddy dave suprasti, kad kubica testuose nesuzibejo. petrovo insideriai ta tik patvirtino. as suprantu, kad tu autoritetingas blogeris ir petrovas, dirbes f1 su savo insaideriais tau ne lygis, bet paddy jei mestelejo komentara, tai cia jau turetum akla tikejima deti i sali, nes autoritetingesniu saltiniu kiek suprantu neturi ;)

Gruodžio 03 d. 15:10

iki Melburno daugiau nieko nebus, kaip insideriai pries insiderius - taip buvo jau pernai ir taip liks iki tol. insideriai pries insiderius ir kazkieno pinigai prie kazkieno kito - kiekviena stovykla gins savo. palaukiam Melburno ir bus aisku.

Paddy komentare, beja, nemaciau as to labai konkretaus pasakymo, kad Kubica buvo letesnis. Is kitos puses, jei kazkas yra letesnis uz bica su viena ranka, reiketu savo noru iseiti is F1

Gruodžio 03 d. 15:17

Norge, nereiktu piktdziugaut, nepriduoda fasono ;) Taip galima netycia nusileisti iki dal&ajobu lygio diskusijose, o tam cia nelabai vieta.
Anyway, pvz. Gazetta dello Sport rase, kad "he was always faster". Bet ne tame juk esme. Esme tame, kad sirotkinu (you name it - Mazzacane, Bernoldi, etc.) - tukstanciai, o Kubica - vienas. Tokio kalibro zmoniu labai nedaug net ne F1, o isvis pasaulyje. Ir butent ta gerbiu. Nors niekad nesu buves jo fanu, beje.

As asmeniskai nezinau 100% ar jis buvo greitesnis, ar ne, nes vieni sako - buvo, kiti sako - nebuvo. Vieni ir kiti lyg ir turetu but trustworthy...

Klepsidra, spot on :D

Gruodžio 03 d. 21:32
AF1
Gruodžio 03 d. 21:32

Norge, nereiktu piktdziugaut, nepriduoda fasono ;) Taip galima netycia nusileisti iki dal&ajobu lygio diskusijose, o tam cia nelabai vieta.
Anyway, pvz. Gazetta dello Sport rase, kad "he was always faster". Bet ne tame juk esme. Esme tame, kad sirotkinu (you name it - Mazzacane, Bernoldi, etc.) - tukstanciai, o Kubica - vienas. Tokio kalibro zmoniu labai nedaug net ne F1, o isvis pasaulyje. Ir butent ta gerbiu. Nors niekad nesu buves jo fanu, beje.

As asmeniskai nezinau 100% ar jis buvo greitesnis, ar ne, nes vieni sako - buvo, kiti sako - nebuvo. Vieni ir kiti lyg ir turetu but trustworthy...

Klepsidra, spot on :D

tiek ilgai diskutuota, kad net ir tu pasimetei ir dabar mane pikdziugavimu kaltini ;) as nesigilinsiu i ta tavo kubicos panigerika tiesiog palikdamas tai tau, bet paskutini karta priminsiu - mano diskusiju objektas visa laika buvo vienas vienintelis - kubicos parodytas greitis testuose. dabar gi paddy pakomentavo viesai, kad greitis buvo x...jovas. bet gi tu ir toliau cituoji gazettas. keistas objektyvumas is autoritetingo blogerio (turiu omeny saltiniu klasifikavima del objektyvumo). kodel tiesiog nepripazinti - sirotkinas del vienu ar kitu priezasciu visgi ikrove kubicai testuose greicio prasme. del viso kito niekad nesigincijau, o tuo labiau nebandziau sakyt, kad sirotkinas kazkuo ypatingas. viena ka norejau pasakyti, kad kaimyno greitis kolkas neypatingas ;) o kaip bus toliau - pamatysim. beje, noriu taves paklausti. kaip tavo nuomone, ikraus geltonsnapiui naujokui ruusselui tokio kalibro senbuvis kaip korifejus kubica?

Gruodžio 03 d. 22:04

"Robert was then unable to show his best side. But 12 months later we know him better, we have seen what he can give us and what he can do."

As, Paddy vietoje, sakyciau ta pati. Nes tu gi privalai savo sprendima argumentuoti, ne? :)
Del testu rezultatu, kaip ir sakiau, 100% nezinau. Zinau tik tiek, kad pats Robertas sake (is jo nuslepimu, tusciazodziavimo ar melo niekada nebuvo), jog jam didziausias problemas kele padangos.

O ka as manau apie Russella - nieko siam kartui. Pagyvensim ir pamatysim. Kol kas mano nuomone tik tokia, kad jis nera Hamiltono lygio naujokas, jaunesnese serijose yra ir gaves nuo visokiu ne tokiu jau ir greitu vaikinu, taip pat yra ir titulu laimejes, bet vel gi, su ne tokiais jau ir greitais vaikinais. Bet, bus matyt. Sekmes abiems.

Gruodžio 03 d. 23:40

https://www.youtube.com/watch?v=XCJTf6E4BbY – 2019 metų pagrindiniai taisyklių pakeitimai, oficialus F1 video, bet esu matęs ir geresnių su daugiau analizės (Chain Bear F1, pvz.)

Gruodžio 04 d. 00:05

Arrivabene has also said that interest from other teams in technical director Mattia Binotto is “fake news”. It is not. There is one very firm offer on the table and another, ‘we’d be very interested in having a talk with you,’ opening for the man credited with turning Ferrari into the most technically creative team of the last two seasons.

Gruodžio 04 d. 00:08

It’s widely believed the late president had planned to replace Arrivabene as team principal with Binotto. Which, of course, defines the current working relationship between the two men as awkward.

Gruodžio 04 d. 08:34

Idomu, kas toks komandos. Gandai sklido, kad Binotto siulesi (ar buvo siulomas) Mercedes. Logiskesnis variantas butu McLaren

Gruodžio 04 d. 10:57
AF1
Gruodžio 04 d. 10:57

Norge, nereiktu piktdziugaut, nepriduoda fasono ;) Taip galima netycia nusileisti iki dal&ajobu lygio diskusijose, o tam cia nelabai vieta.
Anyway, pvz. Gazetta dello Sport rase, kad "he was always faster". Bet ne tame juk esme. Esme tame, kad sirotkinu (you name it - Mazzacane, Bernoldi, etc.) - tukstanciai, o Kubica - vienas. Tokio kalibro zmoniu labai nedaug net ne F1, o isvis pasaulyje. Ir butent ta gerbiu. Nors niekad nesu buves jo fanu, beje.

As asmeniskai nezinau 100% ar jis buvo greitesnis, ar ne, nes vieni sako - buvo, kiti sako - nebuvo. Vieni ir kiti lyg ir turetu but trustworthy...

Klepsidra, spot on :D

Kubica - vienas?? :)) Nu taip, vienas. Antros Kubicos nera. Bet jeigu tu apie the one and only, tai eilini syki matome apsesta fanatika. Jeigu tik pasiziuri i sona, tai pamatai tokius zmones kaip Billy Monger arba tas pats Zanardis, iki kuriu Kubicai kak rakom da kitaja. Niekam nereikia gyvenimisku dramu, reikia performanso. Cia yra sportas, o ne atleisk laida.

Gruodžio 04 d. 17:40
Klepsidra
Gruodžio 04 d. 17:40

Idomu, kas toks komandos. Gandai sklido, kad Binotto siulesi (ar buvo siulomas) Mercedes. Logiskesnis variantas butu McLaren

binoto maclaren? tai ar ne motoristas jis? man atrodo tik paskutiniu metu ji padare kazkokiu tech atsakingu sefu. kam mclarenui motoristas uz kosminius pinigus? ar motora gamins? :)

Gruodžio 04 d. 18:08
Norge
Gruodžio 04 d. 18:08

binoto maclaren? tai ar ne motoristas jis? man atrodo tik paskutiniu metu ji padare kazkokiu tech atsakingu sefu. kam mclarenui motoristas uz kosminius pinigus? ar motora gamins? :)

Siaip CTO jis - koks skirtumas, kuo buvo pries kelis metus. McLaren reikia tokio kalibro zmogaus, gal dar Renault - Mercedes nezinau, kur ji detu. I zemesnio lygio ekipa kazin ar eitu.

Gruodžio 04 d. 18:17

Cyrilas:
The engine lacks about 15 to 20 kilowatts in the race, which under certain conditions can be made up for with the Red Bull chassis. In training, we estimate our deficit at 40 kilowatts.

Vertimas prastokas aisku google. Faktas vienas - jo ir Red Bull/Honda skaiciai gausiai nesueina, ypac race rezimu. Kvalifikacijoje Honda galingesne.

What can Daniel Ricciardo bring along with his speed and experience?

Abiteboul: His laughter and his positive attitude. That may have been a bit absent for our team. Sometimes you need a bit of fresh wind and energy. It certainly has its reasons why Red Bull Ricciardo did not allow us to test our car in Abu Dhabi. They probably do not want him to give us any good tips early on in which direction we can improve the car. All the beating that Red Bull puts in our way shows me that we are heading in the right direction.

If you had the budget cap to determine, where would you be?

Abiteboul: Exactly where Liberty wants us. That's about the budget we're operating on and about 60 percent less than what Mercedes is spending. That's a handicap. But when the budget cap comes, this handicap becomes a strength. To catch up with what Mercedes is currently spending would be a huge challenge. The numbers that the top teams spend are unacceptable. We have to protect these teams from themselves.

Gruodžio 04 d. 20:52
Klepsidra
Gruodžio 04 d. 20:52

Siaip CTO jis - koks skirtumas, kuo buvo pries kelis metus. McLaren reikia tokio kalibro zmogaus, gal dar Renault - Mercedes nezinau, kur ji detu. I zemesnio lygio ekipa kazin ar eitu.

nesutikciau, kad nera skirtumo. visgi jis yra PU specialistas ir iskilo jis tik pries 2m kai sukure konkucencinga jegaine. iki to nieks apie joki binoto nei girdejes nebuvo. taip kad zalokas agurkelis jis kolkas kaip tech generolas. pastatytas i ta pozicija ferari del nuopelnu. o jau ir stipru macha pro sali siemet spejo padaryti. cia aisku niekas garsiai neakcentuoja, bet tai binoto tiesiogine atsakomybe, kad ferari tobulinimas nuejo pro sali. ir blogiausia, kad kai atsibudo ir susisgribo, kad viskas ka tobulino nuvede siknon, jau buvo traukinys utiutiu. taip kad tame poste jam dar daug duonos su druska valgyt. jei kam jo ir reikia, tai tik gamyklinems, kad atsinestu ferari PU paslaptis. cia daugiau binoto blefas, speju, kad jo visi nori, norint sutvirtinti savo statusa, o gal net pasantazuoti vadovus, kad vietoj cigareciu pardavejo pastatytu. bet cia tik mano subjektyvi nuomone.

Gruodžio 04 d. 21:09

Cigareciu pardavejas, tiesa sakant, visai tvarkingai suvalde paskalu ir emociju traukini. Aisku, jis ne Ross Brawn, bet suvalde.

O vat geras savo srities profesionalas, koks tobulas bebutu, nevisada yra tinkamas managint peoplams (ne projektams).

Gruodžio 05 d. 03:53

Galbūt šiek tiek ne į temą, bet Francesco (čia tas kur patyrė traumą Bahreine) jau pasveiko ir jau grįžo į darbą Ferrariuose. https://www.reddit.com/r/formula1/comments/a33i3r/francesco_is_finally_back_at_work_at_ferrari/

Gruodžio 05 d. 09:09

This week well connected Gazzetta dello Sport confirmed that the feud is intensifying, “The relationship between Maurizio Arrivabene and Mattia Binotto has reached an all-time low, the two hardly talk to one another.”

“An unsustainable situation, which risks collapsing the Ferrari environment before the 2019 World Championship even starts. There are many offers on the table for Binotto, among them could be Mercedes, who make no secret of wanting him at Brackley.”

“In coming days choices will have to be made between Arrivabene or the technical director, a dangerous tug of war that only John Elkann can resolve. He is now called upon to face the first big crisis since he was appointed to head Ferrari.”

Gruodžio 05 d. 12:48

McLaren bedos:
An inherent aerodynamic problem, believed to revolve around too much drag and the car being unable to maintain downforce levels through corners, was believed to have been its main handicap – but it took the team until after the summer break to realise this.

McLaren's executive chairman and shareholder Sheikh Mohammed bin Essa Al Khalifa has now revealed that with the problem being unsolvable without a chassis change, that the team would have prepared a new car if it had known early enough.


"[Nothing] would have fixed it," he said. "And had we discovered that in April we would have had a B-car by now. But it was too late."

Gruodžio 05 d. 21:01
Loyal to Ferrari
Gruodžio 05 d. 21:01

Rrrrratings. :) https://www.autosport.com/f1/news/140534/f1-team-bosses-top-10-drivers-vote-revealed

eina sikt kai aukstai topini ricardo uzrase :)))

Gruodžio 05 d. 23:11

https://www.bbc.com/sport/formula1/46443189 – BBC žurnalisto nuomonė apie 9 didžiausias problemas susijusias su F1. Ilgas straipsnis. Mano nuomonė daug kur sutampa.

Gruodžio 05 d. 23:43

https://www.motorsport.com/f1/news/penalty-rule-change-qualifying-participation/4309205/ – o čia apie naujus lenktynių procedūrinių taisyklių pakeitimus.

Gruodžio 06 d. 12:23

https://f1metrics.wordpress.com/2018/12/02/2018-f1metrics-end-of-season-report/ - matematinėm formulėm paremtas 2018 metų reitingas. Ne su viskuo sutinku, bet įdomu paskaitinėt vistiek.

Gruodžio 06 d. 13:12

Dr. Phillips (F1metric bicas) yra siaip kietas, nebutina sutikt ar nesutikt, bet jo siulomi analizes metodai zavi. Ir, beje, nera taip toli tiesos, actually ;)

Gruodžio 06 d. 15:51

Nesamone F1 metric eilini karta - komandu vadovai gi mate, kad is lyderiavimo sienas buciaves Vettelis si sezona buvo geresnis.

Gruodžio 07 d. 22:56

https://www.facebook.com/fia/videos/384966578712984/
Galima iskart prasukt iki 2:11.50 , ponas, matosi svencia :D

Gruodžio 07 d. 23:06

Kimis šiandien gerai įpiešęs :DDD

Gruodžio 08 d. 00:16

https://streamable.com/bipz7 – kažkas surinko daugiau gerb. Kimi vaizdelių į vieną krūvą :D Nu, bet jis ir duoda :D

Gruodžio 08 d. 00:28

pzdc :DDDDD

Gruodžio 08 d. 01:40

Mldc kimis :) atsipalaidavo biski

Gruodžio 08 d. 10:12

Latras ijunge aukstesne pavara :DDDDD

Gruodžio 08 d. 18:26

Šita best foto. :D Ta linksma gaida galim ir uždaryt awards. https://www.facebook.com/Kimi7Iceman/photos/a.598173990228210/2127727203939540/?type=3&theater

F-1.lt pulsas