Naujienos, gandai...

2021 Kovo 01 d. 22:44
Life
2021 Kovo 01 d. 22:44

Cha cha, o tu pažiūrėk į premium auto pardavimus, Tesla daro mersus į vienus vartus. Patys mersų vadovai apie tai jau kalba, kad reikia vytis, nes vėliau gali būti per vėlu. Neveltui į FE atėjo. ;) https://www.cnbc.com/2019/09/16/mercedes-benz-ups-competition-against-tesla-with-all-electric-vision-eqs.html

Mercedes formuleje 1 reklamuoja savo zenkla, kuris apima visus ju gaminamus modelius ir pajamas gauna is visu savo pardavimu. Suprantu, kad fanbojai bando istraukti skaicius is konteksto, parinkdami vieno modelio, vienoje rinkoje, vietinius pardavimus, bet pinigai ateina is visu gamintojo pardavimu o ne is vieno. Nevykes bandymas

2021 Kovo 01 d. 22:44
Life
2021 Kovo 01 d. 22:44

Bet vis tik išėjo, ir ne į F-1, o FE. ;)

Ir ka tai turi bendro su MB veiksmais F1?

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Haha, teslos fanbojus vel feilina. Zek, kaip dabar visiems bus juokinga:

"In 2018, Mercedes-Benz increased worldwide sales by 0.9% to a record 2,310,185 cars – the eighth consecutive record year for the leading global premium car brand." Suprask - reklama veikia.

Tuo tarpu Tesla 2018m pardave ~350.000 masinu. Graudus vaizdelis :))) Net nepatenka i top 25.

https://www.best-selling-cars.com/wp-content/uploads/2019/02/2018-Top-Selling-car-Brands-and-Models-Global-2018.jpg

Nu bet tu varyk toliau savo nesamones, mes smagiai pasijuoksim.

ir pats skaicius ir faktus is kontekso siek tiek trauki, jeigu nori kitus 'sudirbineti' manau reiketu daugiau konteksto igauti taip pat. F1 programa, taip, neigiamos itakos pardavimas nedaro, bet tai nera ju pagrindinis faktorius, ir turbut prie paciu pardavimu ne tiek daug ir prisideda.

Patys MB paskelbe, kad pardavimai augo del azijos: he new sales record in the car division of Daimler AG was driven in particular by the success of Mercedes-Benz in the Asia-Pacific region and its core Chinese market there

o rekordiniai pardavimai buvo 8-metai is eiles, t.y. nuo 2010. tai siuo atveju, argumentuoti kad del f1 augina pardavimus ir del to liks, nemanau, kad teisinga, kai daugiau leme ekonominiai ir socialiniai faktoriai pletoti pardavimus.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Michael S.
2021 Kovo 01 d. 22:44

ir pats skaicius ir faktus is kontekso siek tiek trauki, jeigu nori kitus 'sudirbineti' manau reiketu daugiau konteksto igauti taip pat. F1 programa, taip, neigiamos itakos pardavimas nedaro, bet tai nera ju pagrindinis faktorius, ir turbut prie paciu pardavimu ne tiek daug ir prisideda.

Patys MB paskelbe, kad pardavimai augo del azijos: he new sales record in the car division of Daimler AG was driven in particular by the success of Mercedes-Benz in the Asia-Pacific region and its core Chinese market there

o rekordiniai pardavimai buvo 8-metai is eiles, t.y. nuo 2010. tai siuo atveju, argumentuoti kad del f1 augina pardavimus ir del to liks, nemanau, kad teisinga, kai daugiau leme ekonominiai ir socialiniai faktoriai pletoti pardavimus.

Fantazuoji. Neturi jokiu faktu, kad F1 reklama naudos neduoda. Tai tik tavo pamastymai is oro.

Ar tu nori pasakyti kad Azijoje niekas F1 neziuri? Taip kad galite nusiraminti, kol bus titulai, tol MB F1 vaziuos.

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Fantazuoji. Neturi jokiu faktu, kad F1 reklama naudos neduoda. Tai tik tavo pamastymai is oro.

Ar tu nori pasakyti kad Azijoje niekas F1 neziuri? Taip kad galite nusiraminti, kol bus titulai, tol MB F1 vaziuos.

nu tu pats labai cia narrow minded viska argumentuoji i savo puse. As neneigiu kad F1 neduoda naudos, bet pats MB skelbe kad paskutiniais metais ju didziausi augimai yra del projekto Made in China for China, ar kazkaip panasiai vadinasi, kur procentaliai rinka augino daugiau nei dvizenkliais skaiciais.

Ar China F1 populiaru? paziurek i grand-stands savaitgalio metu ir suprasi, ir ypac kokia spalva dominuoja.

Ir rekomenduociau pora annual statements paskaityti is Daimler group, manau geriau suprasi kur jie koncetruojausi, ir kaip ziuri i f1 ir autosporta bendrai, ju tikslas ne vien titulais paremtas, jiem labiau svarbu kur vystosi bendra auto rinka ir ten buti, kas siuo atveju FE yra daug arciau nei F1. taip pat kaip ir pasitrauke is DTM.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Michael S.
2021 Kovo 01 d. 22:44

nu tu pats labai cia narrow minded viska argumentuoji i savo puse. As neneigiu kad F1 neduoda naudos, bet pats MB skelbe kad paskutiniais metais ju didziausi augimai yra del projekto Made in China for China, ar kazkaip panasiai vadinasi, kur procentaliai rinka augino daugiau nei dvizenkliais skaiciais.

Ar China F1 populiaru? paziurek i grand-stands savaitgalio metu ir suprasi, ir ypac kokia spalva dominuoja.

Ir rekomenduociau pora annual statements paskaityti is Daimler group, manau geriau suprasi kur jie koncetruojausi, ir kaip ziuri i f1 ir autosporta bendrai, ju tikslas ne vien titulais paremtas, jiem labiau svarbu kur vystosi bendra auto rinka ir ten buti, kas siuo atveju FE yra daug arciau nei F1. taip pat kaip ir pasitrauke is DTM.

Joks ne narrow minded, priesingai - as neistraukiu labai smulkiu statistiku kad susigalvoti kreivas isvadas. MB F1 komanda turi pateisinti savo dalyvavima F1. Rinkdami titulus (ir imdami santykinai nedidele pinigu suma is pacio gamintojo) jie tikrai itikins valdzia ir toliau vystyti sita "sekminga dalyvavyma geriausioje pasaulio autosporto serijoje".

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Joks ne narrow minded, priesingai - as neistraukiu labai smulkiu statistiku kad susigalvoti kreivas isvadas. MB F1 komanda turi pateisinti savo dalyvavima F1. Rinkdami titulus (ir imdami santykinai nedidele pinigu suma is pacio gamintojo) jie tikrai itikins valdzia ir toliau vystyti sita "sekminga dalyvavyma geriausioje pasaulio autosporto serijoje".

Na kuomet sakai, del pardavimu augimu ir kad reiklama veikia nuo F1 tai siek tiek link pritraukinei ta statistika prie F1 projekto, nei prie priezasciu, kurias Daimler group ivardina patys, ir per kokius projektus tai padare, ir nuo kelintu metu :) (remiuosi annual statements)

Bet tuo paciu butu galima argumentuoti del ko iseitu:
1. Kad siuo metu naudinga, niekas napaneiks tikrai, bet tokia korporacija, ziures daugiau i prieki nei esamu statuso, ir manau bandys ivertinti risk vs reward. Jeigu nuspres likti, butu +5 metai nuo 2021, ir kad laimes sekacius 5-6 metus, turbut vargu ar taip bus, o jeigu lieka tik kaip engine supplier, rizika savo mazina, nes gales siulyti variklius top komandoms (ie mclaren/red-bull) ir nesvarbu kas laimes, jiems bus win-win situacija, nes ju motorai. Irodyti nelabai kas liko, o prarasti yra.

2. O matant kaip viskas krypsta link EV, strategiskai jiems manau pereiti i FE ir ten koncentruoti savo resources, ir kad butu pagrindinis ju motorsport team, manau logiska. Tuo labiau, jie patys minejo, kad per ateinancius 5-6 metus nores stipriai perziureti struktura ir ieskoti efficiencys, mazinti islaidas, staff etc. velgi, siuo metu F1 jiems nelb kazka kainuoja, nes generuoja daug cash, bet FE butu daug maziau capital intensive.

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://ru.motorsport.com/f1/news/mnenie-v-stolknovenii-ferrari-vinovat-tolko-binotto/4599713/
taikliai viskas surasyta, mano nuomone

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://youtu.be/oA5P3dal4JM fainas Palmerio review apie Braziliją, ne toks tas LeCleras ir nekaltas

2021 Kovo 01 d. 22:44

Leclerc turi puiku mokytoja - ko noret. Pagaliau kazkas praplove akis teisejams del Ricciardo baudos

2021 Kovo 01 d. 22:44

O #klasika. Leclercas nekaltas, Vettelis taip ismokino

2021 Kovo 01 d. 22:44
astralas
2021 Kovo 01 d. 22:44

https://youtu.be/oA5P3dal4JM fainas Palmerio review apie Braziliją, ne toks tas LeCleras ir nekaltas

Bet tai Palmeris aiskiai pasako: The blame lies with Sebastian Vetel. Na jo, galejo Leclercas but ramesnis, bet pagr priezastis, tai, visgi, Vetelis. Cia nera ka daug isvedziot labai.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Viskas cia gerai - svarbu Montezemolo su Mattiacci gavo sokolado

2021 Kovo 01 d. 22:44
astralas
2021 Kovo 01 d. 22:44

https://youtu.be/oA5P3dal4JM fainas Palmerio review apie Braziliją, ne toks tas LeCleras ir nekaltas

Palmeris aiskiai pasake kad toje situacijoje kaltas Vettelis. Neaisku ka tu ziurejai.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Gambini
2021 Kovo 01 d. 22:44

Bet tai Palmeris aiskiai pasako: The blame lies with Sebastian Vetel. Na jo, galejo Leclercas but ramesnis, bet pagr priezastis, tai, visgi, Vetelis. Cia nera ka daug isvedziot labai.

Kad kaltas tai taip, bet man keista, kad dėl tokio, lyg ir mažo, kontakto, viskas baigėsi 2 DNF. Ar čia jie pačiais ratlankiais susilietė, kad viskas taip sulūžo?

Ką JP norėjo pasakyt, kad tiek SV, tiek CL nėra patys romiausi lenktyninkai, ir stilius jų panašus. SV gal čiut karštakošiškesnis bet CL nedaug nuo jo atsilieka. CL norėjo parodyt SV, kad jis nesitrauks, o SV norėjo parodyt, kad jis vis dar Nr. 1. Abu suprato ką daro, o rezultatą matėm. Čia daugiau dabar viskas priklauso nuo Ferrari kaip jie valdys situaciją, nes jie turi matyti, kad problema yra abiejų pilotų totalus susikoncentravimas į asmeninį rezultatą ir visiškas komandos interesų nepaisymas, nepaisant to, ką jie puikiai viešai kalba, kad gaila komandos.

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Palmeris aiskiai pasake kad toje situacijoje kaltas Vettelis. Neaisku ka tu ziurejai.

tu pasižiūrėk visą video, ten ne tik apie vieną epizodą eina kalba. Apie kitus lenktynių momentus, apie kitas lenkynes. Susikaupk

2021 Kovo 01 d. 22:44
astralas
2021 Kovo 01 d. 22:44

tu pasižiūrėk visą video, ten ne tik apie vieną epizodą eina kalba. Apie kitus lenktynių momentus, apie kitas lenkynes. Susikaupk

Mes kalbam ne apie tai, koks zmogus ir kokia asmenybe yra Leclerkas, o apie ta konkretu incidenta ir kas jame kaltas. Kitos situacijos - kita kalba. Niekas nesako, kad Lecklerkas yra sventasis. Esme kas sugadino Ferrari lenktynes Brazilijoje. Nekisk kitu dalyku, kurie ne i tema.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Ziuresim, Binotto bus kaip Wolffas ar kaip Dennisas/Lauda. Noretusi pastarojo varianto.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

Ziuresim, Binotto bus kaip Wolffas ar kaip Dennisas/Lauda. Noretusi pastarojo varianto.

O kodėl būtent Dennis/Lauda variantas, manai geresnis?

Wolff yra puikus manipuliatorius. Dennis, gi, buvo tiesiog kietos rankos šalininkas. Lauda tiesiog lenktynininkas, kuris kalba tiesiai šviesiai.

Tai, kad Mercedes ima 6x WDC ir WCC iš eilės man atrodo, parodo, kad Wolff viską gerai daro, tiek su komanda, tiek su pilotais. Kol buvo astronominis Mercedes pranašumas – leido kovai vykti tarpusavy, ir tik todėl, kad žinojo, kad jei darys Nr. 1, Nr. 2, tai pirma NR jo neklausys, o antra, bus daug heito, kad dominuojančioj komandoj dar figūrėles nori stumdyt. Kai kiti prisivijo, o NR išėjo, Toto gavo progą pasiimt VB, kuris yra greitas, bet ne tiek greitas, kad on merrit trukdytų LH, o, ir minkštesnio charakterio, nei NR, kuris galėjo tiesiog neklausyt. Ir, manau, būtent charakterio savybės lėmė, kad VB atsidūrė Mercedes. Nors, ir vėl, po tų visų LH ir NR clashų skaičiau, kad a la buvo numatyta kažkokia nusiraminimo kėdutės strategija. Beje, viena iš nusiraminimo kėdutės formų buvo ir mechanikų sukeitimas, parodant kas čia iš tikro yra bosas komandoj.

Kas dėl Dennis, tai jis buvo tiesiog kieta ranka, mėgstanti perfekcionizmą. Tai, kad nesugebėjo Dennis suvaldyti FA ir LH poros, parodo, kad nebuvo jis toks geras būtent pilotų suvaldyme. Kol buvo Mika ir Daivd, tai vėlgi buvo LH ir VB situacija – MH on merrit greitesnis ir mokantis žaisti savo žaidimėlius, o David, gi, toks natūralus second fiddle, nors ir greitas savo dieną bet irgi toks pominkštis.

O dėl Lauda, nu, nežinau, fainas seniokas buvo, bet nei į Wolff, nei į Dennis lygį aš jo nestatyčiau. Kaip konsultantas-autoritetas puikiai tiko, bet tik tiek.

2021 Kovo 01 d. 22:44
astralas
2021 Kovo 01 d. 22:44

https://youtu.be/oA5P3dal4JM fainas Palmerio review apie Braziliją, ne toks tas LeCleras ir nekaltas

Palmer kalba ne apie LEC vs VET atveji, o daugiau apie kitus epizodus. Jo mintis buvo, kad jis tikrai agresyviai vaziuoja. Kitas galbut butu maziau agresyvesnis ir nebutu kontakto...
VES lenkimas Meksikoje...butu Botas uzsizvairaves kaip Albon Brazilijoje...butu baigtis panasi kaip Albon.
Pasiseke ten VES...
Visa formule visada buvo - rizika kartais pasiteisina, kartais ne. Ir pilotai tikrai ivertina prie koki pilota daro rizikinga lenkima.
Paziurekite Sainz lenkima pries Perez...milimetras i viena ar kita puse...ten butu crash...gerai kad Per viska pamate....

2021 Kovo 01 d. 22:44
deivec
2021 Kovo 01 d. 22:44

Palmer kalba ne apie LEC vs VET atveji, o daugiau apie kitus epizodus. Jo mintis buvo, kad jis tikrai agresyviai vaziuoja. Kitas galbut butu maziau agresyvesnis ir nebutu kontakto...
VES lenkimas Meksikoje...butu Botas uzsizvairaves kaip Albon Brazilijoje...butu baigtis panasi kaip Albon.
Pasiseke ten VES...
Visa formule visada buvo - rizika kartais pasiteisina, kartais ne. Ir pilotai tikrai ivertina prie koki pilota daro rizikinga lenkima.
Paziurekite Sainz lenkima pries Perez...milimetras i viena ar kita puse...ten butu crash...gerai kad Per viska pamate....

Man atrodo dar viena svarbi tema, kuria jis subtiliai paliete, tai nenuoseklus teiseju darbas.

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

O kodėl būtent Dennis/Lauda variantas, manai geresnis?

Wolff yra puikus manipuliatorius. Dennis, gi, buvo tiesiog kietos rankos šalininkas. Lauda tiesiog lenktynininkas, kuris kalba tiesiai šviesiai.

Tai, kad Mercedes ima 6x WDC ir WCC iš eilės man atrodo, parodo, kad Wolff viską gerai daro, tiek su komanda, tiek su pilotais. Kol buvo astronominis Mercedes pranašumas – leido kovai vykti tarpusavy, ir tik todėl, kad žinojo, kad jei darys Nr. 1, Nr. 2, tai pirma NR jo neklausys, o antra, bus daug heito, kad dominuojančioj komandoj dar figūrėles nori stumdyt. Kai kiti prisivijo, o NR išėjo, Toto gavo progą pasiimt VB, kuris yra greitas, bet ne tiek greitas, kad on merrit trukdytų LH, o, ir minkštesnio charakterio, nei NR, kuris galėjo tiesiog neklausyt. Ir, manau, būtent charakterio savybės lėmė, kad VB atsidūrė Mercedes. Nors, ir vėl, po tų visų LH ir NR clashų skaičiau, kad a la buvo numatyta kažkokia nusiraminimo kėdutės strategija. Beje, viena iš nusiraminimo kėdutės formų buvo ir mechanikų sukeitimas, parodant kas čia iš tikro yra bosas komandoj.

Kas dėl Dennis, tai jis buvo tiesiog kieta ranka, mėgstanti perfekcionizmą. Tai, kad nesugebėjo Dennis suvaldyti FA ir LH poros, parodo, kad nebuvo jis toks geras būtent pilotų suvaldyme. Kol buvo Mika ir Daivd, tai vėlgi buvo LH ir VB situacija – MH on merrit greitesnis ir mokantis žaisti savo žaidimėlius, o David, gi, toks natūralus second fiddle, nors ir greitas savo dieną bet irgi toks pominkštis.

O dėl Lauda, nu, nežinau, fainas seniokas buvo, bet nei į Wolff, nei į Dennis lygį aš jo nestatyčiau. Kaip konsultantas-autoritetas puikiai tiko, bet tik tiek.

Ne tai turejau omenyje. Wolffas niekada nekaltino vieno lenktynininko po n Hamiltono ir Rosbergo susidurimu.

Laudai kaltas buvo Rosbegas, Denisui taip pat kaltas buvo Alonso - pas abu buvo 0 diplomatijos. Marko taip pat galima dadeti - visada buvo kaltas Webberis ir Ricciardo

Ziuresim, ka darys Binotto

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://f1metrics.wordpress.com/2019/11/22/the-f1metrics-top-100/

Updated modelis, bet kad ir ka beskaiciuotu, vienas pilotas iseina per aukstai

2021 Kovo 01 d. 22:44

While Kubica’s future beyond 2019 is shrouded in mystery, the Pole is determined to remain in Formula 1 next season. Now, Sources have told GPToday.net that Kubica is close to inking a deal with Racing Point.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

While Kubica’s future beyond 2019 is shrouded in mystery, the Pole is determined to remain in Formula 1 next season. Now, Sources have told GPToday.net that Kubica is close to inking a deal with Racing Point.

https://www.f-1.lt/r-kubica-arti-kontrakto-su-racing-point-n41034

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

While Kubica’s future beyond 2019 is shrouded in mystery, the Pole is determined to remain in Formula 1 next season. Now, Sources have told GPToday.net that Kubica is close to inking a deal with Racing Point.

Unsinka*** Pole :D

2021 Kovo 01 d. 22:44

Geras developement driveris, su savimi atsinesantis Orleno pinigus. Win-win. Lenktynese, speju, nebepamatysim

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

Geras developement driveris, su savimi atsinesantis Orleno pinigus. Win-win. Lenktynese, speju, nebepamatysim

Abejoju as juo kaip development driveriu

2021 Kovo 01 d. 22:44
maxpower
2021 Kovo 01 d. 22:44

Abejoju as juo kaip development driveriu

abejones, tikriaus, ne be pagrindo, bet is kitos puses development driveriai niekada nebuvo greiti

2021 Kovo 01 d. 22:44

According to newsmondo.it, the Daniel Ricciardo hypothesis comes up in case of an early farewell from Sebastian Vettel. “The Scuderia is preparing to plan next season. The name of Ricciardo for Ferrari takes hold in the event of an early farewell by Sebastian Vettel. The Maranello team is approaching the time to make a decision regarding the future, as Mattia Binotto and his team will have to decide whether coexistence between the German and Charles Leclerc is only difficult or actually impossi***

2021 Kovo 01 d. 22:44

Ferrari tuomet turetu ismoket Vetteliui kompensacija, ispirkt Rikardo kontrakta, bei tam paciam Rikardui moket padoru atlyginima. Jauciu suma tokio driver swap artetu prie kokiu 100M. Nu is kitos puses bbz kokie ten exit clauses yra. Arba kur garantija coexistance tarp Rikardo ir Klarko ? Jis juk nese muila is RBR kad nebuti Maxo skuduru, tai daba sutiks but Klarko skuduru :) krc.. gandu lygio BS.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Jeigu ir keis SV Ferrari į kažką, tai į kitą tokį vokietį, kur be darbo po šito sezono lieka. Ferrari reikia tokio kaip VB – greito, bet ne per greito, su romiu charakteriu bet kartkartėmis paspaudžiant Nr. 1. NH yra būtent toks. Žinoma, NH pats taip negalvoja, bet realybė tokia. Bet, manau, Ferrari to nedarys. Binotto dar per trumpai vadovauja, kad galėtų siūlyt tokius sprendimus, plius tai gali atrodyt kaip jo silpnumas ir nesugebėjimas susitvarkyt su esama situacija.

BTW, Giovinazzi visai galėtų būt variantas 2021 metams, jei jau kalbam apie SV sutarties nepratęsimą, nes progresuoja visai neblogai sezono metu, tik dar tikrai reiktų metų Alfoj, kad susitupėtų. AG niekad nebus čempionas, bet pavairuot raudoną bolidą Nr. 2 pozicijoj galėtų Nr. 1 nekeldamas grėsmės tik tiek, kad greičio ir stabilumo dar tikrai trūksta.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Ferrari negali imti to kito vokiecio, nes P1 likes Leclerc kolkas negarantuotu ne WDC, ne (tuo labiau) poroje garantuotu WCC. Leclrec neturi, imho, kolkas pastovumo ir stabilumo, kad del WDC kovotu.
Vettelis niekur neis, nes kodel jam eiti? Ferrari ismes Vetteli, kad promotintu Leclrec - cia nebent tuo atveju jei Mattiacci griztu i vadovus.
Giovinazzi nera variantas ne dabar, ne, tikriaus, bus ateityje. Speciau, kad karjera F1 pasibaigs kartu su Alfa Sauber dealu

2021 Kovo 01 d. 22:44

Klepsidra > Tai aš visiškai sutinku, kad CL dar nėra ant tiek stabilus, kad imtų WDC. Bet lygiai taip pat atmosfera komandoj nėra sveika dabar. Tai čia mano daugiau teoriniai pasvarstymas, kad būtų, jeigu SV būtų atsveikintas po šito sezono. Bet lygiai taip pat manau, kad Ferrari to nedarys ir ne tik dėl to, kad CL dar ne visai pajėgus imt WDC savo jėgom, o ir dėl visokių politinių srovių, sutarčių ir etc.

O dėl Gio, na, kaip Nr. 2 sueitų, why not, Ferrari akademijos auklėtinis, viską. Būtų pirma pora Ferrari, kur pačių užsiauginta iš akademijos. O Gio labai neblogai progresavo per šitą sezoną. Nors sezono pradžioj tikrai maniau, kad bus sausai į vienus vartus nuo Kimi.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Panašu, jog vis daugiau gamintojų nusigręžia nuo tradicinės F-1 ir orietuojasi į FE. Beje, ne tik mercedes pardavimas ant klaustuko, bet taip pat ir Renault.

https://www.facebook.com/IgnitisOn/posts/969105380116398?__xts__[0]=68.ARCJW3N-WdPqS6mP5DypjLefiCbPX1jQr9VY_uSNsrFShYgm19s9gnGEA1OdzS2YjtPTNu_YbFCMk3iwVrYbtw83NLb3ZrR57T1gX2_iFmY1swEJ4uzEFUDbHKtj8msFfq4ru5Jch7j6C1dEJMdbMBpltMdwNLRs0ZfLGqQkU5Y0O01vYkKmg5aq1ZFj-orUCJTXA4t0ZoHt0c4ZKQajcmp3hvIrnfqgHJpOhDpJto7eo3xq3P3xJJzePiyHmbDPzGcVYFjLEbapUhzFXP7ZkQ2IjhwsYktdniethftS_AjXBGDDG91TkLgob8t1_3K3g9EjZDm_mrYbatrxMeA2ra4&__tn__=-R

2021 Kovo 01 d. 22:44
Life
2021 Kovo 01 d. 22:44

Panašu, jog vis daugiau gamintojų nusigręžia nuo tradicinės F-1 ir orietuojasi į FE. Beje, ne tik mercedes pardavimas ant klaustuko, bet taip pat ir Renault.

https://www.facebook.com/IgnitisOn/posts/969105380116398?__xts__[0]=68.ARCJW3N-WdPqS6mP5DypjLefiCbPX1jQr9VY_uSNsrFShYgm19s9gnGEA1OdzS2YjtPTNu_YbFCMk3iwVrYbtw83NLb3ZrR57T1gX2_iFmY1swEJ4uzEFUDbHKtj8msFfq4ru5Jch7j6C1dEJMdbMBpltMdwNLRs0ZfLGqQkU5Y0O01vYkKmg5aq1ZFj-orUCJTXA4t0ZoHt0c4ZKQajcmp3hvIrnfqgHJpOhDpJto7eo3xq3P3xJJzePiyHmbDPzGcVYFjLEbapUhzFXP7ZkQ2IjhwsYktdniethftS_AjXBGDDG91TkLgob8t1_3K3g9EjZDm_mrYbatrxMeA2ra4&__tn__=-R

ir koks tas potencialas FE kai vaziuojama vienodais bolidais is esmes tik SW skiriasi? yra forbes straipsnis nesenas su islaidu palyginimu - FE yra tiesiog pigi marketingo platforma

2021 Kovo 01 d. 22:44

Bottas skiriasi su žmona. Ruošiasi vyriukas pilnai atsiduoti kitam sezonui ir neleist LH paimt 7 titulą :)

2021 Kovo 01 d. 22:44
LewisDNF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Bottas skiriasi su žmona. Ruošiasi vyriukas pilnai atsiduoti kitam sezonui ir neleist LH paimt 7 titulą :)

Dang... man jie buvo ideali pora. Emilia žiauriai graži. Ir jie abu panašūs, kaip brolis ir sesuo. Vis tik tos kelionės, jų veiklos (ji su žirgais jodinėja kažkur pastoviai dalyvauja, jis F-1, mažai gal laiko būt kartu ir padarė savo). Gaila. P. S. Fetkai šiandien lyg gimė sūnus. Galės mokint spininimo įgūdžių. :D

2021 Kovo 01 d. 22:44

Russel is ill and may not race.

The team had to look outside the team. Mercedes reserve driver Esteban Ocon was an obvious choice, thanks to the shared engine supplier and the relationship between the two teams.

The Frenchman had a seat fitting in the Williams garage late last night, but he proved to be too tall to get comforta***.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983