Naujienos, gandai...

Lapkričio 16 d. 17:19

Del Red Bull tai nematau jokios logikos

Lapkričio 17 d. 11:25

In Wolff’s rare absence this weekend in Brazil, rumours are abounding that the Silver Arrows boss is lining up to replace Liberty Media’s F1 CEO Chase Carey.

Lapkričio 17 d. 13:20

Bet tas blogeris ir toliau siauteja. Bajeriai eina vienas po kito. :))) As manau kazkas tiesiog trolina, o hebra naiviai tiki

Lapkričio 18 d. 01:10

Akivaizdu, kad gamintojams nebera tikslo mesti pinigus i VDV cempionatus, jei patys savo automobiuose ju nebetobulina ir visa ateiti sieja su EV. O dar kazkas svaigsta, kad VW gali i F-1 ateit :D

Lapkričio 18 d. 09:28
Life
Lapkričio 18 d. 09:28

Akivaizdu, kad gamintojams nebera tikslo mesti pinigus i VDV cempionatus, jei patys savo automobiuose ju nebetobulina ir visa ateiti sieja su EV. O dar kazkas svaigsta, kad VW gali i F-1 ateit :D

VW iki Dieselgate planavo ateit ir turėjo variklį pasigaminę.

Kas dėl F1 ateities, tai taip, kol kas tai greičiausių vairuotojų čempionatas, bet gamintojai akivaizdžiai suinteresuoti FE. Ir suinteresuotumas F1 iš didžiųjų gamintojų pusės tikrai nedidės esant dabartiniam variklių reglamentui.

Tiesa, FE dar toli šviečia iki lenktyniavimo dabartinėse F1 trasose, bet kai tik tai sugebės daryt, F1 gręsia likti tik entuziastų čempionatu. Tai nėra blogai, bet tą reikės sugebėt išsukt kažkokiu tai būdu.

Niša galėtų būti superautomobilių gamintojai, bet variklių reglamentas turėtų būti iš esmės peržiūrėtas ir supaprastintas.

Paaiškės ar Liberty buvo nors kažkiek teisūs 2021 metais. Jei nors vienas gamintojas (Mercedes, Renault) pasitrauks, reikš, kad variklių reglamento šaldymas buvo visiškas pravalas ir tas nuolaidžiavimas nieko nedavė. Kad nauji neateis, tai jau faktas. Ir čia jau yra mažas Liberty pralaimėjimas.

Žodžiu, F1 yra gana sunkioj situacijoj, net jei dabar ir atrodo, kad viskas šokolade. Kai bus Konkordas su visom 10 komandų, bus galima čiut čiut atsikvėpt. Bet jei ne, tai... Nieko gero.

Lapkričio 18 d. 10:22
A85
Lapkričio 18 d. 10:22

VW iki Dieselgate planavo ateit ir turėjo variklį pasigaminę.

Kas dėl F1 ateities, tai taip, kol kas tai greičiausių vairuotojų čempionatas, bet gamintojai akivaizdžiai suinteresuoti FE. Ir suinteresuotumas F1 iš didžiųjų gamintojų pusės tikrai nedidės esant dabartiniam variklių reglamentui.

Tiesa, FE dar toli šviečia iki lenktyniavimo dabartinėse F1 trasose, bet kai tik tai sugebės daryt, F1 gręsia likti tik entuziastų čempionatu. Tai nėra blogai, bet tą reikės sugebėt išsukt kažkokiu tai būdu.

Niša galėtų būti superautomobilių gamintojai, bet variklių reglamentas turėtų būti iš esmės peržiūrėtas ir supaprastintas.

Paaiškės ar Liberty buvo nors kažkiek teisūs 2021 metais. Jei nors vienas gamintojas (Mercedes, Renault) pasitrauks, reikš, kad variklių reglamento šaldymas buvo visiškas pravalas ir tas nuolaidžiavimas nieko nedavė. Kad nauji neateis, tai jau faktas. Ir čia jau yra mažas Liberty pralaimėjimas.

Žodžiu, F1 yra gana sunkioj situacijoj, net jei dabar ir atrodo, kad viskas šokolade. Kai bus Konkordas su visom 10 komandų, bus galima čiut čiut atsikvėpt. Bet jei ne, tai... Nieko gero.

Realiausias variantas ir yra, kad liktų tik superautomobilių gamintojai, nes jie būtent dabar koncentruojasi ir gamina galingus hibridus ir vėliausiai pereis prie EV. Kokiam VW, kuris dabar daugiausia parduoda dyzelių, bet jų nebetobulins ir koncentruosis ant EV iš vis nėra tikslo ateiti į čempionatą hibridų, kurių praktiškai beveik negamina ir svarbiausia nemato savo ateities čia, tas pats galioja ir Mercedes su Renault, gal tik Hondai kažkiek aktualu ar Toyototai, bet net ji neplanuoja grįžti.

Lapkričio 18 d. 10:32

Viskas gerai su FE bet iki kazko rimto jiems dar labai toli.
Pradeti reiketu nuo pajamu - t.y. ziurovu, kurie uz kazka moketu - siuo metu tai yra nemokamai rodomas cempionatas, kuriame kartais iki 30% ar daugiau bilietu yra tiesiog kazkam isdalinama, o likusi nemaza dalis susirenka tiesiog nes tai buna miesto centras. F1 tuo tarpu fanatiku armijos laksto po kitus zemynus ir mokas simtus euru uz bilietus krumuose, is kuriu dvi sekundes mato ant max pravaziuojanti bolida.

Vidaus degimas ar elektra sitoje vietoje groja tik tiek, kiek reikia marketingo skyriui. Marketingo skyrius siuo metu mato, kad islaidos F1 yra didziules, o FE - mazos. Visibility irgi skiriasi ir gausiai, bet tai yra jau kitam excelyje. Kaip gali testi F1 programa tokia Renault vadovybe, jei jie (kiek teko skaityti vienam saltinyje) totaliai ja nesidomi. Zetche su dideliais usais vos ne kiekvienam GP stovedavo salia Wolfo - matet kada ka is Renault?

Bernie padare F1 priklausoma nuo gamintoju, nes tai reiske didelius pinigus. Isgyveno F1 Hondos, Toyotos, BMW, Renault pasitraukimus - nenumirs ir be Mercedes ar dar karta prarade is peletono vidurio Renault. Didziausia beda yra tik, kad visdar nera kuo iseinancius rimtai pakeisti nors ir del statistikos ar bolido kiekio starte, nes iejimo i cempionata kartele yra kosmine.

Lapkričio 18 d. 10:47

Todel niekas ir neiseis, kaip pvz Toyota, o iseis dauguma (arba visi) kaip Honda t.y. perdavus/pardavus ownershipa tokiam naujam Brawnui. Vienas jau stovi uz duru, beldziasi. Pavarde - Mazepin.

Renault, mano galva, jau viena koja tarpdury (simet).
Mercedes, visai tiketina, nebetes factory team statuso nuo 2021 (hence McLaren deal).
Haas, galimai, isviz uzdarys durys ir issjungs sviesas.

Liberty todel ir iesko gelezines disciplinos salininko (kazkodel Austrijoje tokiu nemazai, istoriskai :D), o toks siuo metu ir yra Wolffas.

PS Kad F1 isgyvens ir neprazus - faktas, bet kad bus zymiu pokyciu - irgi nera tik spejimas.

Lapkričio 18 d. 11:07

Geros mintys visų.

Aš galvoju, kad Honda ir Ferrari tikrai liks. Honda nori išeit pergalingai, ir tikrai išeis, bet tikriausiai po 2021-2025 ciklo. Ferrari, gi, na nepertraukiamai susijus su F1. Jų išėjimas būtų bloga žinia abiem pusėm. Abi pusės išgyventų, bet dingtų ta specifinė magija, tiek F1, tiek Ferrari, kaip gamintojo, kuris gamina automobilius, kad dalyvautų lenktynėse, o ne atvirkščiai kaip visi likę autogamintojai.

Dėl Renault ir Mercedes, tai jo. Renault atsilieka nuo savo road-map, su pinigais ne kažką, o dar ir vidinės pertvarkos įmonėj. Tai F1 projektukas gali būt nukillintas. Bet nereikia pamiršt, kad Abiteboule turi labai gerą užnugarį Renault, tai tas gali visą projektuką dar kažkiek palikt gyvu. Mercedes, gi, neturi ko lenktyniaut apart to, kad GAL norėtų 8x su LH. Mercedes yra sėkmingiausia F1 komanda ever, laimėjusi vos ne 50% lenktynių, kuriose dalyvavo. Tai jiems bet kas nei 1 vieta bus pralaimėjimas. Tai jo, geriausia išeiti, kai esi aukštumoj.

Žodžiu, 2021 metai gali būt revoliuciniai metai F1, ir ne dėl taisyklių, o būtent dėl to, kas tame čempionate dalyvaus. Gali būt, kad čia be reikalo jaudinuosi ir viskas bus kaip buvę, bet užkulisiuose, manau, verda rimti reikalai.

Lapkričio 18 d. 12:19

Honda, Mercedes, imho, liks dar ilgai kaip varikliu tiekejai - galia visu vienodeja, R&D islaidos bus prisuktos nuo 2021 tai nieks nedraus atsigrojineti ankstesniu islaidu. klausimas, ka darys Renault - klientu kaip ir nelieka - ieskos ar ne.

Abiteboulas turi uznugari, bet kolkas jo planai neisdega tai uznugariui gali atsibosti - rezultatu nera, bandyta karpyti islaidas dalinantis duomenimis su McLaren, bet McLaren pasiunte ir pabedo pas Mercedes.

Kad ir kaip bebutu, F1 kolkas yra too big to fail (bendraja prasme) - konkurentu kolkas nera (nesvarbu, kiek gamintoju sedi savo vardu FE), o kitos serijos tuo labiau niekas neisteigs

Lapkričio 18 d. 13:01

Na, aš daugiau apie gamyklines komandas.

Tas Mercedes sutarčių pasirašinėjimo proveržis likus metams iki naujo Konkordo, toks biškį keistas pasirodė. Tai arba Mercedes tiek planuoja likt kaip gamyklinė komanda, arba tiesiog parodys boardui, kad tiekt variklius apsimoka, nes padengs išlaidas ir dar liks biškį, kad visai ant ledo nepaliktų Liberty.

Lapkričio 18 d. 13:20

Kalbos apie tai kad Mercedes jau dabar planuoja pasitraukti yra eilinis briedas is zmoniu, kurie nesigaudo F1 pasaulyje. Komanda, kuri ima titulus vienas po kito, nesugalvos kad jai titulu ir per daug ir reikia uzbaigti skinti pergales. Jiems tai yra gera reklama ir kol ji bus efektyvi tol jie ja darys. O geriau kaip pergales nieko buti negali.

Beto, vaikai blogeriai pamirsta, kad komanda turi remejus ir prizinius pinigus ir beveik didziaja dali pinigu surenka butent is situ dvieju saltiniu (info tiesiai is F1 komandu vadovu o ne is blogeriu fantaziju). Todel gamintojo islaidos, kai jau yra visa infrastrukutra padaryta, santykinai mazesnes, negu pilnai moketi gamintojui uz viska nuo nulio.

Taip kad Mersas niekur nedings. Reikia ijungti siek tiek logikos ir viskas bus aisku.

Lapkričio 18 d. 14:00
YZF
Lapkričio 18 d. 14:00

Kalbos apie tai kad Mercedes jau dabar planuoja pasitraukti yra eilinis briedas is zmoniu, kurie nesigaudo F1 pasaulyje. Komanda, kuri ima titulus vienas po kito, nesugalvos kad jai titulu ir per daug ir reikia uzbaigti skinti pergales. Jiems tai yra gera reklama ir kol ji bus efektyvi tol jie ja darys. O geriau kaip pergales nieko buti negali.

Beto, vaikai blogeriai pamirsta, kad komanda turi remejus ir prizinius pinigus ir beveik didziaja dali pinigu surenka butent is situ dvieju saltiniu (info tiesiai is F1 komandu vadovu o ne is blogeriu fantaziju). Todel gamintojo islaidos, kai jau yra visa infrastrukutra padaryta, santykinai mazesnes, negu pilnai moketi gamintojui uz viska nuo nulio.

Taip kad Mersas niekur nedings. Reikia ijungti siek tiek logikos ir viskas bus aisku.

Ahem: https://www.autosport.com/wec/news/130956/porsche-quits-lmp1-for-formula-e-programme

Lapkričio 18 d. 14:19
YZF
Lapkričio 18 d. 14:19

Kalbos apie tai kad Mercedes jau dabar planuoja pasitraukti yra eilinis briedas is zmoniu, kurie nesigaudo F1 pasaulyje. Komanda, kuri ima titulus vienas po kito, nesugalvos kad jai titulu ir per daug ir reikia uzbaigti skinti pergales. Jiems tai yra gera reklama ir kol ji bus efektyvi tol jie ja darys. O geriau kaip pergales nieko buti negali.

Beto, vaikai blogeriai pamirsta, kad komanda turi remejus ir prizinius pinigus ir beveik didziaja dali pinigu surenka butent is situ dvieju saltiniu (info tiesiai is F1 komandu vadovu o ne is blogeriu fantaziju). Todel gamintojo islaidos, kai jau yra visa infrastrukutra padaryta, santykinai mazesnes, negu pilnai moketi gamintojui uz viska nuo nulio.

Taip kad Mersas niekur nedings. Reikia ijungti siek tiek logikos ir viskas bus aisku.

Bet pagrindinis rėmėjas vis tik yra pats mercedes. Kaip matom sėkmingi rezultatai neduoda vaisų pardavimuose, Mersams reikia galvoti kaip Tesla vytis, o ne konkuruoti su Red Bull VDV čempionatuose. :) https://cleantechnica.com/files/2019/08/Tesla-Model-3-vs-Luxury-Car-Sales-Q2-2019.png

Lapkričio 18 d. 14:26

Kas jau kas, o Mercedes lygio korporacija tikrai turi sutartyse su remejais punktus del pasitraukimo, kaip ir remejai is savo puses taip kad cia maziausia problema, ypac jei trauktusi po 2020 - iki kuriu galo tikriaus visos sutartys ir yra. Net jei ir reikes kazkam sumoketi tai tiesiog bus vienkartines islaidos - pasiziurekit i Hondos islaidas pasitraukiant.

Lapkričio 18 d. 14:27

Prašau nemaišyti F1 su WEC. Niekas WEC'e nemoka tokiu piniginių išmokų ir nesurenka tiek reklamos/žiūrovų kaip F1. Ar tu skaitai ką aš rašau? :/

Lapkričio 18 d. 14:33
Life
Lapkričio 18 d. 14:33

Bet pagrindinis rėmėjas vis tik yra pats mercedes. Kaip matom sėkmingi rezultatai neduoda vaisų pardavimuose, Mersams reikia galvoti kaip Tesla vytis, o ne konkuruoti su Red Bull VDV čempionatuose. :) https://cleantechnica.com/files/2019/08/Tesla-Model-3-vs-Luxury-Car-Sales-Q2-2019.png

Haha, teslos fanbojus vel feilina. Zek, kaip dabar visiems bus juokinga:

"In 2018, Mercedes-Benz increased worldwide sales by 0.9% to a record 2,310,185 cars – the eighth consecutive record year for the leading global premium car brand." Suprask - reklama veikia.

Tuo tarpu Tesla 2018m pardave ~350.000 masinu. Graudus vaizdelis :))) Net nepatenka i top 25.

https://www.best-selling-cars.com/wp-content/uploads/2019/02/2018-Top-Selling-car-Brands-and-Models-Global-2018.jpg

Nu bet tu varyk toliau savo nesamones, mes smagiai pasijuoksim.

Lapkričio 18 d. 14:44
YZF
Lapkričio 18 d. 14:44

Prašau nemaišyti F1 su WEC. Niekas WEC'e nemoka tokiu piniginių išmokų ir nesurenka tiek reklamos/žiūrovų kaip F1. Ar tu skaitai ką aš rašau? :/

Bet vis tik išėjo, ir ne į F-1, o FE. ;)

Lapkričio 18 d. 14:46
YZF
Lapkričio 18 d. 14:46

Haha, teslos fanbojus vel feilina. Zek, kaip dabar visiems bus juokinga:

"In 2018, Mercedes-Benz increased worldwide sales by 0.9% to a record 2,310,185 cars – the eighth consecutive record year for the leading global premium car brand." Suprask - reklama veikia.

Tuo tarpu Tesla 2018m pardave ~350.000 masinu. Graudus vaizdelis :))) Net nepatenka i top 25.

https://www.best-selling-cars.com/wp-content/uploads/2019/02/2018-Top-Selling-car-Brands-and-Models-Global-2018.jpg

Nu bet tu varyk toliau savo nesamones, mes smagiai pasijuoksim.

Cha cha, o tu pažiūrėk į premium auto pardavimus, Tesla daro mersus į vienus vartus. Patys mersų vadovai apie tai jau kalba, kad reikia vytis, nes vėliau gali būti per vėlu. Neveltui į FE atėjo. ;) https://www.cnbc.com/2019/09/16/mercedes-benz-ups-competition-against-tesla-with-all-electric-vision-eqs.html

Lapkričio 18 d. 15:13
Life
Lapkričio 18 d. 15:13

Cha cha, o tu pažiūrėk į premium auto pardavimus, Tesla daro mersus į vienus vartus. Patys mersų vadovai apie tai jau kalba, kad reikia vytis, nes vėliau gali būti per vėlu. Neveltui į FE atėjo. ;) https://www.cnbc.com/2019/09/16/mercedes-benz-ups-competition-against-tesla-with-all-electric-vision-eqs.html

Mercedes formuleje 1 reklamuoja savo zenkla, kuris apima visus ju gaminamus modelius ir pajamas gauna is visu savo pardavimu. Suprantu, kad fanbojai bando istraukti skaicius is konteksto, parinkdami vieno modelio, vienoje rinkoje, vietinius pardavimus, bet pinigai ateina is visu gamintojo pardavimu o ne is vieno. Nevykes bandymas

Lapkričio 18 d. 15:14
Life
Lapkričio 18 d. 15:14

Bet vis tik išėjo, ir ne į F-1, o FE. ;)

Ir ka tai turi bendro su MB veiksmais F1?

Lapkričio 18 d. 16:22
YZF
Lapkričio 18 d. 16:22

Haha, teslos fanbojus vel feilina. Zek, kaip dabar visiems bus juokinga:

"In 2018, Mercedes-Benz increased worldwide sales by 0.9% to a record 2,310,185 cars – the eighth consecutive record year for the leading global premium car brand." Suprask - reklama veikia.

Tuo tarpu Tesla 2018m pardave ~350.000 masinu. Graudus vaizdelis :))) Net nepatenka i top 25.

https://www.best-selling-cars.com/wp-content/uploads/2019/02/2018-Top-Selling-car-Brands-and-Models-Global-2018.jpg

Nu bet tu varyk toliau savo nesamones, mes smagiai pasijuoksim.

ir pats skaicius ir faktus is kontekso siek tiek trauki, jeigu nori kitus 'sudirbineti' manau reiketu daugiau konteksto igauti taip pat. F1 programa, taip, neigiamos itakos pardavimas nedaro, bet tai nera ju pagrindinis faktorius, ir turbut prie paciu pardavimu ne tiek daug ir prisideda.

Patys MB paskelbe, kad pardavimai augo del azijos: he new sales record in the car division of Daimler AG was driven in particular by the success of Mercedes-Benz in the Asia-Pacific region and its core Chinese market there

o rekordiniai pardavimai buvo 8-metai is eiles, t.y. nuo 2010. tai siuo atveju, argumentuoti kad del f1 augina pardavimus ir del to liks, nemanau, kad teisinga, kai daugiau leme ekonominiai ir socialiniai faktoriai pletoti pardavimus.

Lapkričio 18 d. 16:30
Michael S.
Lapkričio 18 d. 16:30

ir pats skaicius ir faktus is kontekso siek tiek trauki, jeigu nori kitus 'sudirbineti' manau reiketu daugiau konteksto igauti taip pat. F1 programa, taip, neigiamos itakos pardavimas nedaro, bet tai nera ju pagrindinis faktorius, ir turbut prie paciu pardavimu ne tiek daug ir prisideda.

Patys MB paskelbe, kad pardavimai augo del azijos: he new sales record in the car division of Daimler AG was driven in particular by the success of Mercedes-Benz in the Asia-Pacific region and its core Chinese market there

o rekordiniai pardavimai buvo 8-metai is eiles, t.y. nuo 2010. tai siuo atveju, argumentuoti kad del f1 augina pardavimus ir del to liks, nemanau, kad teisinga, kai daugiau leme ekonominiai ir socialiniai faktoriai pletoti pardavimus.

Fantazuoji. Neturi jokiu faktu, kad F1 reklama naudos neduoda. Tai tik tavo pamastymai is oro.

Ar tu nori pasakyti kad Azijoje niekas F1 neziuri? Taip kad galite nusiraminti, kol bus titulai, tol MB F1 vaziuos.

Lapkričio 18 d. 16:40
YZF
Lapkričio 18 d. 16:40

Fantazuoji. Neturi jokiu faktu, kad F1 reklama naudos neduoda. Tai tik tavo pamastymai is oro.

Ar tu nori pasakyti kad Azijoje niekas F1 neziuri? Taip kad galite nusiraminti, kol bus titulai, tol MB F1 vaziuos.

nu tu pats labai cia narrow minded viska argumentuoji i savo puse. As neneigiu kad F1 neduoda naudos, bet pats MB skelbe kad paskutiniais metais ju didziausi augimai yra del projekto Made in China for China, ar kazkaip panasiai vadinasi, kur procentaliai rinka augino daugiau nei dvizenkliais skaiciais.

Ar China F1 populiaru? paziurek i grand-stands savaitgalio metu ir suprasi, ir ypac kokia spalva dominuoja.

Ir rekomenduociau pora annual statements paskaityti is Daimler group, manau geriau suprasi kur jie koncetruojausi, ir kaip ziuri i f1 ir autosporta bendrai, ju tikslas ne vien titulais paremtas, jiem labiau svarbu kur vystosi bendra auto rinka ir ten buti, kas siuo atveju FE yra daug arciau nei F1. taip pat kaip ir pasitrauke is DTM.

Lapkričio 18 d. 16:56
Michael S.
Lapkričio 18 d. 16:56

nu tu pats labai cia narrow minded viska argumentuoji i savo puse. As neneigiu kad F1 neduoda naudos, bet pats MB skelbe kad paskutiniais metais ju didziausi augimai yra del projekto Made in China for China, ar kazkaip panasiai vadinasi, kur procentaliai rinka augino daugiau nei dvizenkliais skaiciais.

Ar China F1 populiaru? paziurek i grand-stands savaitgalio metu ir suprasi, ir ypac kokia spalva dominuoja.

Ir rekomenduociau pora annual statements paskaityti is Daimler group, manau geriau suprasi kur jie koncetruojausi, ir kaip ziuri i f1 ir autosporta bendrai, ju tikslas ne vien titulais paremtas, jiem labiau svarbu kur vystosi bendra auto rinka ir ten buti, kas siuo atveju FE yra daug arciau nei F1. taip pat kaip ir pasitrauke is DTM.

Joks ne narrow minded, priesingai - as neistraukiu labai smulkiu statistiku kad susigalvoti kreivas isvadas. MB F1 komanda turi pateisinti savo dalyvavima F1. Rinkdami titulus (ir imdami santykinai nedidele pinigu suma is pacio gamintojo) jie tikrai itikins valdzia ir toliau vystyti sita "sekminga dalyvavyma geriausioje pasaulio autosporto serijoje".

Lapkričio 18 d. 17:20
YZF
Lapkričio 18 d. 17:20

Joks ne narrow minded, priesingai - as neistraukiu labai smulkiu statistiku kad susigalvoti kreivas isvadas. MB F1 komanda turi pateisinti savo dalyvavima F1. Rinkdami titulus (ir imdami santykinai nedidele pinigu suma is pacio gamintojo) jie tikrai itikins valdzia ir toliau vystyti sita "sekminga dalyvavyma geriausioje pasaulio autosporto serijoje".

Na kuomet sakai, del pardavimu augimu ir kad reiklama veikia nuo F1 tai siek tiek link pritraukinei ta statistika prie F1 projekto, nei prie priezasciu, kurias Daimler group ivardina patys, ir per kokius projektus tai padare, ir nuo kelintu metu :) (remiuosi annual statements)

Bet tuo paciu butu galima argumentuoti del ko iseitu:
1. Kad siuo metu naudinga, niekas napaneiks tikrai, bet tokia korporacija, ziures daugiau i prieki nei esamu statuso, ir manau bandys ivertinti risk vs reward. Jeigu nuspres likti, butu +5 metai nuo 2021, ir kad laimes sekacius 5-6 metus, turbut vargu ar taip bus, o jeigu lieka tik kaip engine supplier, rizika savo mazina, nes gales siulyti variklius top komandoms (ie mclaren/red-bull) ir nesvarbu kas laimes, jiems bus win-win situacija, nes ju motorai. Irodyti nelabai kas liko, o prarasti yra.

2. O matant kaip viskas krypsta link EV, strategiskai jiems manau pereiti i FE ir ten koncentruoti savo resources, ir kad butu pagrindinis ju motorsport team, manau logiska. Tuo labiau, jie patys minejo, kad per ateinancius 5-6 metus nores stipriai perziureti struktura ir ieskoti efficiencys, mazinti islaidas, staff etc. velgi, siuo metu F1 jiems nelb kazka kainuoja, nes generuoja daug cash, bet FE butu daug maziau capital intensive.

Lapkričio 18 d. 19:45

https://ru.motorsport.com/f1/news/mnenie-v-stolknovenii-ferrari-vinovat-tolko-binotto/4599713/
taikliai viskas surasyta, mano nuomone

Lapkričio 21 d. 21:24

https://youtu.be/oA5P3dal4JM fainas Palmerio review apie Braziliją, ne toks tas LeCleras ir nekaltas

Lapkričio 22 d. 00:37

Leclerc turi puiku mokytoja - ko noret. Pagaliau kazkas praplove akis teisejams del Ricciardo baudos

Lapkričio 22 d. 06:23

O #klasika. Leclercas nekaltas, Vettelis taip ismokino

Lapkričio 22 d. 06:52
astralas
Lapkričio 22 d. 06:52

https://youtu.be/oA5P3dal4JM fainas Palmerio review apie Braziliją, ne toks tas LeCleras ir nekaltas

Bet tai Palmeris aiskiai pasako: The blame lies with Sebastian Vetel. Na jo, galejo Leclercas but ramesnis, bet pagr priezastis, tai, visgi, Vetelis. Cia nera ka daug isvedziot labai.

Lapkričio 22 d. 08:31

Viskas cia gerai - svarbu Montezemolo su Mattiacci gavo sokolado

Lapkričio 22 d. 09:07
astralas
Lapkričio 22 d. 09:07

https://youtu.be/oA5P3dal4JM fainas Palmerio review apie Braziliją, ne toks tas LeCleras ir nekaltas

Palmeris aiskiai pasake kad toje situacijoje kaltas Vettelis. Neaisku ka tu ziurejai.

Lapkričio 22 d. 09:37
Gambini
Lapkričio 22 d. 09:37

Bet tai Palmeris aiskiai pasako: The blame lies with Sebastian Vetel. Na jo, galejo Leclercas but ramesnis, bet pagr priezastis, tai, visgi, Vetelis. Cia nera ka daug isvedziot labai.

Kad kaltas tai taip, bet man keista, kad dėl tokio, lyg ir mažo, kontakto, viskas baigėsi 2 DNF. Ar čia jie pačiais ratlankiais susilietė, kad viskas taip sulūžo?

Ką JP norėjo pasakyt, kad tiek SV, tiek CL nėra patys romiausi lenktyninkai, ir stilius jų panašus. SV gal čiut karštakošiškesnis bet CL nedaug nuo jo atsilieka. CL norėjo parodyt SV, kad jis nesitrauks, o SV norėjo parodyt, kad jis vis dar Nr. 1. Abu suprato ką daro, o rezultatą matėm. Čia daugiau dabar viskas priklauso nuo Ferrari kaip jie valdys situaciją, nes jie turi matyti, kad problema yra abiejų pilotų totalus susikoncentravimas į asmeninį rezultatą ir visiškas komandos interesų nepaisymas, nepaisant to, ką jie puikiai viešai kalba, kad gaila komandos.

Lapkričio 22 d. 09:56
YZF
Lapkričio 22 d. 09:56

Palmeris aiskiai pasake kad toje situacijoje kaltas Vettelis. Neaisku ka tu ziurejai.

tu pasižiūrėk visą video, ten ne tik apie vieną epizodą eina kalba. Apie kitus lenktynių momentus, apie kitas lenkynes. Susikaupk

Lapkričio 22 d. 09:58
astralas
Lapkričio 22 d. 09:58

tu pasižiūrėk visą video, ten ne tik apie vieną epizodą eina kalba. Apie kitus lenktynių momentus, apie kitas lenkynes. Susikaupk

Mes kalbam ne apie tai, koks zmogus ir kokia asmenybe yra Leclerkas, o apie ta konkretu incidenta ir kas jame kaltas. Kitos situacijos - kita kalba. Niekas nesako, kad Lecklerkas yra sventasis. Esme kas sugadino Ferrari lenktynes Brazilijoje. Nekisk kitu dalyku, kurie ne i tema.

Lapkričio 22 d. 11:08

Ziuresim, Binotto bus kaip Wolffas ar kaip Dennisas/Lauda. Noretusi pastarojo varianto.

Lapkričio 23 d. 00:00
Klepsidra
Lapkričio 23 d. 00:00

Ziuresim, Binotto bus kaip Wolffas ar kaip Dennisas/Lauda. Noretusi pastarojo varianto.

O kodėl būtent Dennis/Lauda variantas, manai geresnis?

Wolff yra puikus manipuliatorius. Dennis, gi, buvo tiesiog kietos rankos šalininkas. Lauda tiesiog lenktynininkas, kuris kalba tiesiai šviesiai.

Tai, kad Mercedes ima 6x WDC ir WCC iš eilės man atrodo, parodo, kad Wolff viską gerai daro, tiek su komanda, tiek su pilotais. Kol buvo astronominis Mercedes pranašumas – leido kovai vykti tarpusavy, ir tik todėl, kad žinojo, kad jei darys Nr. 1, Nr. 2, tai pirma NR jo neklausys, o antra, bus daug heito, kad dominuojančioj komandoj dar figūrėles nori stumdyt. Kai kiti prisivijo, o NR išėjo, Toto gavo progą pasiimt VB, kuris yra greitas, bet ne tiek greitas, kad on merrit trukdytų LH, o, ir minkštesnio charakterio, nei NR, kuris galėjo tiesiog neklausyt. Ir, manau, būtent charakterio savybės lėmė, kad VB atsidūrė Mercedes. Nors, ir vėl, po tų visų LH ir NR clashų skaičiau, kad a la buvo numatyta kažkokia nusiraminimo kėdutės strategija. Beje, viena iš nusiraminimo kėdutės formų buvo ir mechanikų sukeitimas, parodant kas čia iš tikro yra bosas komandoj.

Kas dėl Dennis, tai jis buvo tiesiog kieta ranka, mėgstanti perfekcionizmą. Tai, kad nesugebėjo Dennis suvaldyti FA ir LH poros, parodo, kad nebuvo jis toks geras būtent pilotų suvaldyme. Kol buvo Mika ir Daivd, tai vėlgi buvo LH ir VB situacija – MH on merrit greitesnis ir mokantis žaisti savo žaidimėlius, o David, gi, toks natūralus second fiddle, nors ir greitas savo dieną bet irgi toks pominkštis.

O dėl Lauda, nu, nežinau, fainas seniokas buvo, bet nei į Wolff, nei į Dennis lygį aš jo nestatyčiau. Kaip konsultantas-autoritetas puikiai tiko, bet tik tiek.

Lapkričio 23 d. 09:58
astralas
Lapkričio 23 d. 09:58

https://youtu.be/oA5P3dal4JM fainas Palmerio review apie Braziliją, ne toks tas LeCleras ir nekaltas

Palmer kalba ne apie LEC vs VET atveji, o daugiau apie kitus epizodus. Jo mintis buvo, kad jis tikrai agresyviai vaziuoja. Kitas galbut butu maziau agresyvesnis ir nebutu kontakto...
VES lenkimas Meksikoje...butu Botas uzsizvairaves kaip Albon Brazilijoje...butu baigtis panasi kaip Albon.
Pasiseke ten VES...
Visa formule visada buvo - rizika kartais pasiteisina, kartais ne. Ir pilotai tikrai ivertina prie koki pilota daro rizikinga lenkima.
Paziurekite Sainz lenkima pries Perez...milimetras i viena ar kita puse...ten butu crash...gerai kad Per viska pamate....

Lapkričio 23 d. 13:56
deivec
Lapkričio 23 d. 13:56

Palmer kalba ne apie LEC vs VET atveji, o daugiau apie kitus epizodus. Jo mintis buvo, kad jis tikrai agresyviai vaziuoja. Kitas galbut butu maziau agresyvesnis ir nebutu kontakto...
VES lenkimas Meksikoje...butu Botas uzsizvairaves kaip Albon Brazilijoje...butu baigtis panasi kaip Albon.
Pasiseke ten VES...
Visa formule visada buvo - rizika kartais pasiteisina, kartais ne. Ir pilotai tikrai ivertina prie koki pilota daro rizikinga lenkima.
Paziurekite Sainz lenkima pries Perez...milimetras i viena ar kita puse...ten butu crash...gerai kad Per viska pamate....

Man atrodo dar viena svarbi tema, kuria jis subtiliai paliete, tai nenuoseklus teiseju darbas.

F-1.lt pulsas