Ziuresim, Binotto bus kaip Wolffas ar kaip Dennisas/Lauda. Noretusi pastarojo varianto.
O kodėl būtent Dennis/Lauda variantas, manai geresnis?
Wolff yra puikus manipuliatorius. Dennis, gi, buvo tiesiog kietos rankos šalininkas. Lauda tiesiog lenktynininkas, kuris kalba tiesiai šviesiai.
Tai, kad Mercedes ima 6x WDC ir WCC iš eilės man atrodo, parodo, kad Wolff viską gerai daro, tiek su komanda, tiek su pilotais. Kol buvo astronominis Mercedes pranašumas – leido kovai vykti tarpusavy, ir tik todėl, kad žinojo, kad jei darys Nr. 1, Nr. 2, tai pirma NR jo neklausys, o antra, bus daug heito, kad dominuojančioj komandoj dar figūrėles nori stumdyt. Kai kiti prisivijo, o NR išėjo, Toto gavo progą pasiimt VB, kuris yra greitas, bet ne tiek greitas, kad on merrit trukdytų LH, o, ir minkštesnio charakterio, nei NR, kuris galėjo tiesiog neklausyt. Ir, manau, būtent charakterio savybės lėmė, kad VB atsidūrė Mercedes. Nors, ir vėl, po tų visų LH ir NR clashų skaičiau, kad a la buvo numatyta kažkokia nusiraminimo kėdutės strategija. Beje, viena iš nusiraminimo kėdutės formų buvo ir mechanikų sukeitimas, parodant kas čia iš tikro yra bosas komandoj.
Kas dėl Dennis, tai jis buvo tiesiog kieta ranka, mėgstanti perfekcionizmą. Tai, kad nesugebėjo Dennis suvaldyti FA ir LH poros, parodo, kad nebuvo jis toks geras būtent pilotų suvaldyme. Kol buvo Mika ir Daivd, tai vėlgi buvo LH ir VB situacija – MH on merrit greitesnis ir mokantis žaisti savo žaidimėlius, o David, gi, toks natūralus second fiddle, nors ir greitas savo dieną bet irgi toks pominkštis.
O dėl Lauda, nu, nežinau, fainas seniokas buvo, bet nei į Wolff, nei į Dennis lygį aš jo nestatyčiau. Kaip konsultantas-autoritetas puikiai tiko, bet tik tiek.