Naujienos, gandai...

Rugsėjo 25 d. 15:39

Tai kad jie lygtais turi su Williams sutarti dar 2020. Aisku, viskas nutraukiama reikalui esant

Rugsėjo 25 d. 21:10
A85
Rugsėjo 25 d. 21:10

Buvo čia klausimėlių ar Orlen apsimoka dalyvaut F1, tai, va prašom, ką patys Orlen sako:

If so declared by Daniel Obajtek, the president of the concern, it means that the talks with the new partner have already been completed or they are on the last straight. The Polish company is very satisfied with the effects of its entry into F1 and wants to continue it. There was a lot of people interested in Orlen's money and Kubica itself. PKN wants to be a part of the Formula 1 world to such an extent that it will remain in the series without Robert. Especially since there is no way that a Pole can be a regular driver next season. The seats of third drivers or in simulators are available. The question is whether this will be of interest to Kubica himself.

Kalba bendrai eina, kad rems Haas, bet kalbėta ir su Racing Point.

Reiktu atskirti: "ar apsimoka" nuo "ar nori isleisti kompanijos babkes". Nes viduje irgi verda visokie zaidimai. Visa tai yra babkiu metymas i reklama, ir jeigu kazkoks skyrius sugalvojo toki projekta tai zinoma bandys ji pateisinti visomis isgalemis (nu kaip gi akcininkams pasakysi kad sory, biski babkiu istaskem). Bet cia su visom didelem kompanijom taip yra. Ypac lendant i autosporta.

Rugsėjo 25 d. 22:33
YZF
Rugsėjo 25 d. 22:33

Reiktu atskirti: "ar apsimoka" nuo "ar nori isleisti kompanijos babkes". Nes viduje irgi verda visokie zaidimai. Visa tai yra babkiu metymas i reklama, ir jeigu kazkoks skyrius sugalvojo toki projekta tai zinoma bandys ji pateisinti visomis isgalemis (nu kaip gi akcininkams pasakysi kad sory, biski babkiu istaskem). Bet cia su visom didelem kompanijom taip yra. Ypac lendant i autosporta.

Na, gal Orlen sumanė pabandyt su didesniais žaidėjais pasistumdyt, Lenkijos ambicijos didelės tapt svarbia pasaulio ekonomika. Arba sumaišė vietinės rinkos pasiekimus dėl RK, su jų pačių brando svarba. Bbz. Aš tik pasidalinau žinute, kad Orlen nori likti F1 ir be RK.

Rugsėjo 25 d. 22:54
YZF
Rugsėjo 25 d. 22:54

Reiktu atskirti: "ar apsimoka" nuo "ar nori isleisti kompanijos babkes". Nes viduje irgi verda visokie zaidimai. Visa tai yra babkiu metymas i reklama, ir jeigu kazkoks skyrius sugalvojo toki projekta tai zinoma bandys ji pateisinti visomis isgalemis (nu kaip gi akcininkams pasakysi kad sory, biski babkiu istaskem). Bet cia su visom didelem kompanijom taip yra. Ypac lendant i autosporta.

Kokiu tau dar įrodymu reikia , jei netinka kompanijos prezidento zodžiai?

Rugsėjo 26 d. 10:09
maxpower
Rugsėjo 26 d. 10:09

Kokiu tau dar įrodymu reikia , jei netinka kompanijos prezidento zodžiai?

lol, prezidento tik ir klausytis reikia. Jis sugalvojo/organizavo sita ideja, aisku kad jis ja gins. Geriausias irodymas - pajamos pries reklama ir po reklamos.

Rugsėjo 26 d. 11:36
YZF
Rugsėjo 26 d. 11:36

lol, prezidento tik ir klausytis reikia. Jis sugalvojo/organizavo sita ideja, aisku kad jis ja gins. Geriausias irodymas - pajamos pries reklama ir po reklamos.

Taip geriau taves klausyt kai jokiu skaiciu nezinai ir buri is kavos tirsciu :)

Rugsėjo 26 d. 15:15

Kaip supratom YZF yra CFO Orlen'e, turi visus skaicius ir nustate kad sita marketingo kampanija yra minusas.

Rugsėjo 26 d. 16:36

Vietoj situ nuobodziu (ne, nei smaiksciu, nei juokingu, o atsibodusiu ir tusciu) pasikandziojimu, pakaktu source pasiskaityt.

https://www.orlen.pl/EN/PressOffice/Pages/PKN-ORLEN-to-continue-supporting-Robert-Kubica-and-remains-in-Formula-1-next-season.aspx

Rugsėjo 26 d. 17:13

Singapuro STR race pace vs RBR Q3 pace:

https://streamable.com/mpa2t

Rugsėjo 26 d. 17:28
AF1
Rugsėjo 26 d. 17:28

Singapuro STR race pace vs RBR Q3 pace:

https://streamable.com/mpa2t

RBR vs RBR :)

Aisku, reikia atsizvelgt dar ir i padangas, kura.. kai kvalifikacijoj viskas max power ir padangos naujos. Bet vistiek..

Rugsėjo 26 d. 19:25

Jo, klaida, Albona irasiau i sena teama :-)

Rugsėjo 26 d. 21:58

jau buvo ideta tai kazkiek sekundziu veliau:
The team made all the right noises about why keeping Romain Grosjean alongside Kevin Magnussen was a great idea, but my sense is that this hid the problems with the negotiation. From what I hear, they could not agreed on money. The Hulk is currently paid about $5 million a year, which is a decent amount of money, well clear of the minimum wage. He wasn’t exactly happy at Renault when it emerged that Danny Ric is trousering almost four times that amount for doing a job which, to be fair, is not very different.
I also heard that The Hulk and Haas could not agree on the duration of the contract, with the team wanting a one year deal and Hulkenberg wanting three. If that sounds a little odd, it is probably because Gene Haas does not want to tie himself down with contracts when it is not clear whether he will want to continue running the team, which has a commercial deal only until the end of 2020. If Haas doesn’t like the new rules, or thinks that they make it impossible for the team to win, he might decide to jack it all in and flog the team. It seems from his tweets that the hairy man from Rich Energy (his name escapes me as it is now completely irrelevant in F1) believes that Haas is negotiating a deal to sell the team to some Saudis.
With the doors being closed at Williams and Red Bull Racing, the former by Nico himself (so they say) and the latter by Red Bull, which says it will keep either Alex Albon (most likely) or put Pierre Gasly back into the seat (why would they do that?), then Hulkenberg’s only chance of a race seat in 2020 would appear to be at Alfa Romeo.
There are persistent rumours that Ferrari wants either Lewis Hamilton or Max Verstappen but the team needs to show solid and consistent performance for more than 10 minutes to get that kind of commitment from one or the other.
There is a note about Racing Point and Mercedes which indicates that the Silverstone team had to reach a new agreement with the German engine maker last year when it went through the administration process. This deal is believed to be for seven years and includes Mercedes supplying the team with all the required power units, transmission and so on.

Rugsėjo 27 d. 10:25

Hulkas padare klaida negotiatione, tas buvo akivaizdziai matoma.
Jo padetyje reikejo sutikti su viskuo - mazesnis salary, trumpesnis kontraktas, nes alternatyva buvo NULIS.
Panasu, kad teks tenkintis alternatyva...

Rugsėjo 27 d. 12:07

Prasovusiems T2 - slalomo trasa: https://i.imgur.com/UYnZFFC.png

Rugsėjo 27 d. 19:32

Jau buvo rasyta pries kazkiek sekundziu - bet nuo 2021 bus McLaren Mercedes. Oficialiai kada pskelbta bus - neaisku, bet dealas netoli pabaigos

Rugsėjo 27 d. 20:33
Klepsidra
Rugsėjo 27 d. 20:33

Jau buvo rasyta pries kazkiek sekundziu - bet nuo 2021 bus McLaren Mercedes. Oficialiai kada pskelbta bus - neaisku, bet dealas netoli pabaigos

Jei naujiena teisinga, tai ir įdomu, bet kartu kaip ir pofig. Mercedes savo klientam pilno spektro variklio režimų vistiek neduoda. Tai gal nebent Mercedes nori, kad McLaren kaip kokie Williams taškus iš Ferrari ir RBR atiminėtų. Na, būtų smagu, jei dėl podiumų galėtų pakovot. Bet pažiūrėsim, iki 2021 dar daaaaug laiko :)

Būk geras, nebūk įžeistas penkiametis, užtenka su tom sekundėm, info įdomi, dėk toliau, bet be šitų vaikų darželio dramų.

Rugsėjo 27 d. 21:18

Cia yra signalas, kad Renault teps padus (jau sutepineja).

Rugsėjo 28 d. 09:00

https://streamable.com/1ytmp

Rugsėjo 28 d. 10:41

Official - nuo 2021McLarene Merso PU iki 2024 deal'as.

Rugsėjo 28 d. 11:10

https://www.motorsport.com/f1/news/toro-rosso-alpha-tauri-name-change/4549165/ - The Toro Rosso Formula 1 entry will change its name to AlphaTauri next season if rival teams approve a request to do so.

Rugsėjo 28 d. 13:27
A85
Rugsėjo 28 d. 13:27

Jei naujiena teisinga, tai ir įdomu, bet kartu kaip ir pofig. Mercedes savo klientam pilno spektro variklio režimų vistiek neduoda. Tai gal nebent Mercedes nori, kad McLaren kaip kokie Williams taškus iš Ferrari ir RBR atiminėtų. Na, būtų smagu, jei dėl podiumų galėtų pakovot. Bet pažiūrėsim, iki 2021 dar daaaaug laiko :)

Būk geras, nebūk įžeistas penkiametis, užtenka su tom sekundėm, info įdomi, dėk toliau, bet be šitų vaikų darželio dramų.

Varikliu rezimai yra kliento ir tiekejo diskusiju objektas, bet pritariu, kad klientas niekada netures to, ka gali tureti gamykline komanda - delto Denisas ir rizikavo su Honda.
Viena didinga komanda savo klientam net HW to pacio duoti nenorejo siemet.

Sekundes skaiciuokim ir toliau - tik sekundantas slides kazkur tepe - matyt iesko naudingos info, kurios cia tiek daug ir daznai pateikia.

Rugsėjo 28 d. 13:28
AF1
Rugsėjo 28 d. 13:28

Cia yra signalas, kad Renault teps padus (jau sutepineja).

Pritarciau sitai minciai. Bus liudna diena Liberty siaip, bet iskart atsiras Bernie komentaras, kad Renault yra nevykeliai - nesuvalde finansu ir nieko nesukure ir kad reiketu nugaletojam duoti medalius.

Rugsėjo 28 d. 13:33

In discussing a new deal Renault was keen to push for closer cooperation with McLaren, potentially sharing IP on non-listed parts and so on in an attempt both to cut costs and help both teams to make progress while competing against teams that work in partnership with others.

However, McLaren preferred to stick to a straightforward engine supply deal, and the position of the two teams as direct rivals on the track this year clearly also played a part in McLaren’s thinking.

Rugsėjo 28 d. 23:14

Greicio rekordu kova tarp kai kuriu autogamintoju tesiasi toliau (pabaiga superine):

https://www.youtube.com/watch?v=E6aHQD1UqoQ

Rugsėjo 29 d. 18:52

https://old.reddit.com/r/formula1/comments/dawhs1/autobild_mclarenmercedes_deal_possible_because/f1vg43w/ - pasirodo, kad McLaren ir Mercedes dealas įvyko pasitraukus ūsuočiui iš Mercedes CEO, nes anas vis dar laikė pyktį ant McLaren dėl Dennis.

Rugsėjo 30 d. 12:33

Ne pirmas kartas, bet still - Kubica nebaige lenktyniu, nes po Russelo avarijos reikejo taupyti atsargines dalis Japonijai

Rugsėjo 30 d. 13:34
Klepsidra
Rugsėjo 30 d. 13:34

Ne pirmas kartas, bet still - Kubica nebaige lenktyniu, nes po Russelo avarijos reikejo taupyti atsargines dalis Japonijai

Tai, kad pirmas RK šiemet. Williams, gi, be DNF iki Singapūro važiavo. Kiek skaičiau tai Williams važiuoja kaip Brawn GP - dalių nėra, pinigų irgi, tai iki sezono galo nori pravažiuot be papildomų atsarginių dalių. Žinant, kad jie važiuoja gale, tai kaip ir nelabai ten kur jiems yra tų avarijų prisidaryt, nebent variklį taupo.

Rugsėjo 30 d. 14:10

Apie daliu taupyma turejau omenyje, kad ne pirmas kartas

Spalio 01 d. 20:52

The FIA will review the rule limiting helmet design changes for 2020 after backlash over preventing Daniil Kvyat from using a one-off design for his home grand prix.

Spalio 02 d. 08:18

Plius kai kurie nesilaiko taisykles ir FIA neatsiklausia - kaip Vettelis ir Verstappenas

Spalio 02 d. 09:54

Juokingiausia kad tik paciam Kvyjatui ir rupi jo salmu spalvos. Visiems kitiems vienodai sviecia su kokiu jis vaziuos.

Spalio 02 d. 10:21
Klepsidra
Spalio 02 d. 10:21

Plius kai kurie nesilaiko taisykles ir FIA neatsiklausia - kaip Vettelis ir Verstappenas

Laikosi. FIA išaiškino, kad MV atveju, jeigu dizainas tas pats, bet skiriasi spalvos, tai atitinka. SV atveju, jeigu iš esmės nekeičiamas šalmo dizainas, tai paskirti elementai gali kisti, nu, tipo SV šalmas baltas su Vokietijos vėliava, o jis ten visaip ta tema varijuoja, tai, tipo, galima. Kodėl DK užkliuvo, tai bbz, nes dizainais tai lyg toks pats buvo, tik spalvos vietom sukeistos, nu, bet FIA kaip nori, taip aiškina. Pati taisyklė tai tokia absurdiška, bet, nu, susigalvojo tai ir turi. Suprantu kodėl ją įvedė, bet realiai, neturi jokios įtakos lenktynėms.

Spalio 02 d. 11:44

https://www.youtube.com/watch?v=9dkwaNYddvc Rosbergo nuomonė apie Rusijos GP. Išsakė gerą klausimą, kad visokie starto susitarimai, turi būti išnagrinėti iki smulkemenų - pvz: jei CL būtų sulėtėjęs ar SV turėtų teisę jį lenkti ar ne.

Spalio 02 d. 11:58
A85
Spalio 02 d. 11:58

Laikosi. FIA išaiškino, kad MV atveju, jeigu dizainas tas pats, bet skiriasi spalvos, tai atitinka. SV atveju, jeigu iš esmės nekeičiamas šalmo dizainas, tai paskirti elementai gali kisti, nu, tipo SV šalmas baltas su Vokietijos vėliava, o jis ten visaip ta tema varijuoja, tai, tipo, galima. Kodėl DK užkliuvo, tai bbz, nes dizainais tai lyg toks pats buvo, tik spalvos vietom sukeistos, nu, bet FIA kaip nori, taip aiškina. Pati taisyklė tai tokia absurdiška, bet, nu, susigalvojo tai ir turi. Suprantu kodėl ją įvedė, bet realiai, neturi jokios įtakos lenktynėms.

Pagal tai, ka skaiciau as, tai MV ir SV atveju niekas nesikreipe i FIA tiesiog, o DK atveju - kreipesi. Ir siaip pats isaiskinimas daugiau nei pathetic - spalvos yra butent tai, pagal ka atskiriama, o ne pagal dizainus kazkokius.

Spalio 02 d. 14:37
Klepsidra
Spalio 02 d. 14:37

Pagal tai, ka skaiciau as, tai MV ir SV atveju niekas nesikreipe i FIA tiesiog, o DK atveju - kreipesi. Ir siaip pats isaiskinimas daugiau nei pathetic - spalvos yra butent tai, pagal ka atskiriama, o ne pagal dizainus kazkokius.

Tai čia ne aš taip sugalvojau, gi, tik rašau, ką skaičiau :D Man tai keista čia ta taisyklė. FIA, kiek suprantu, Liberty pakusinta, nori užtikrint, kad lenktynininkai būtų atpažįstami viso sezono metu, kaip savotiškas brandas. Tikriausiai yra kas kreipia dėmesį į tuos šalmus, bet man tai visiškai nesvarbu, nes aš jų praktiškai nepastebiu. Tai ar čia reikėjo tokios durnos taisyklės, tai nežinau.

Spalio 02 d. 20:06

Kazkada, seniai, seniai, salmas buvo esmine piloto identiteto dalis (Stewart, Lauda, Hill, Villeneuve, Cevert, de Angelis, DC, etc, etc.)

Veliau atejo mada tobulinti dizaina (Schumacher, Trulli, Massa, etc.).

O dar veliau atejo Vettelis ir jo nesuskaiciuojamas salmu dizainu kiekis:
https://af1.live/2017/03/22/salmai-p-3/

Painu? Taip! Smagu? Taip! Ar butina tai reguliuot? Manau, kad nelabai.

Spalio 02 d. 21:44

Dar del McLaren-Mercedes toks momentas - dealo dalis yra Norriso perejimas po Wolffo managementu.

Spalio 02 d. 22:00

Kiek kainavo laimėt 2018 metų WDC ir WCC:

The team's income from F1 prize money, sponsorship and parent company Daimler AG, rose from £337.2m in 2017 to £338.4m last year.

Expenditure increased from £309.7m to £311.4m, resulting in a post-tax profit of £13.3m.

Kiek aš suprantu tai pelnas F1 yra buhalterinis marmalas, nes Mercedes (nebūtinai tiesiogiai, per visokias dukterines kompanijas ir etc.) nusirašo sau nuo sporto rėmimo mokesčius, o paskui kaip bonusą palieka komandai (Wolff, kuris akcininkas yra, ir, lyg, sau dar kažkiek). Galima sudėliot, kad 0 pelno būtų, labai norint ;) bet tai absoliučiai nieko nereikš apie komandos finansinį pajėgumą. Williams irgi turi pelno, nes listinguojama biržoj, ir turi rodyt pelningumą, bet ar tai reiškia, kad jie maladiec? Nu, nelabai. Čia mane ta pelno dalis sutrigerino biškį :)

Spalio 02 d. 22:02
AF1
Spalio 02 d. 22:02

Dar del McLaren-Mercedes toks momentas - dealo dalis yra Norriso perejimas po Wolffo managementu.

O kokia nauda Wolff iš šito reikalo?

F-1.lt pulsas