Naujienos, gandai...

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Nu tas tai nenormalus, vel jis varzosi, vel jis laimi.

https://ibb.co/dgLxjVr

4 is eiles

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

4 is eiles

Teisingai, 4 is eiles barankos skyles su Mcl Honda 2015-2018m.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Jonaitis
2021 Kovo 01 d. 22:44

Teisingai, 4 is eiles barankos skyles su Mcl Honda 2015-2018m.

Ir?

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://youtu.be/uj8TMFsupgM

Po 9-os minutes daugmas. Prireike 10-ies metu, kad Horneris, pagaliau, pripazintu kas buvo kaltas tuomet.

Laukiam 2028-u, ziuresim kaio apie Baku pasnekes :)

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

https://youtu.be/uj8TMFsupgM

Po 9-os minutes daugmas. Prireike 10-ies metu, kad Horneris, pagaliau, pripazintu kas buvo kaltas tuomet.

Laukiam 2028-u, ziuresim kaio apie Baku pasnekes :)

jei gerai prisimenu, teisejai tada tapkino nenubaude uz aisku trajektorijos keitima daugiau nei 1 karta. Kodel? ar tada dar nebuvo tos taisykles ar kaip?

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

https://youtu.be/uj8TMFsupgM

Po 9-os minutes daugmas. Prireike 10-ies metu, kad Horneris, pagaliau, pripazintu kas buvo kaltas tuomet.

Laukiam 2028-u, ziuresim kaio apie Baku pasnekes :)

Is esmes nieko naujo nepasake - ne jis tokiose situacijose valdo komanda - jam, kaip kokiam EU diplomatui, belieka isreiksti susirupinimus ir bandyti vartytis is situaciju, sukurtu Helmuto

2021 Kovo 01 d. 22:44

Bravo, Klepsidra, puikiai summarizinta!
Norge, kokios dar traektorijos, kokie teisejai? Ir dar 2010-ais? Race incident ir tiek ziniu.

2021 Kovo 01 d. 22:44

Tikriaus bus jau kazkam matyta (lyg ir cia jau kazkada buvo), bet still - bicas bandes F1 masinas, dirbes driveriu coachu, analizuoja vairavimo technika, TopGear F1 video ir pan Pvz.:
https://youtu.be/N4kcLyYhThE
https://youtu.be/2Czacauviyk
https://youtu.be/M4Dv0Ja6HQU

2021 Kovo 01 d. 22:44

Maciau visus, teisingas ponas. Jis lyg Renault dirba, kai reik pamokinti visokius turcius ar zvaigzdes, kurie atvaro i F1 experience.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

Tikriaus bus jau kazkam matyta (lyg ir cia jau kazkada buvo), bet still - bicas bandes F1 masinas, dirbes driveriu coachu, analizuoja vairavimo technika, TopGear F1 video ir pan Pvz.:
https://youtu.be/N4kcLyYhThE
https://youtu.be/2Czacauviyk
https://youtu.be/M4Dv0Ja6HQU

siaip geri linkai. idomu suprasti tai, bet as galvociau vairavimo stilius yra viena, bet butent sugebeti ji stabiliai ir tiksliai igyvendinti, cia jau pasireiskia zmogus. Sakyciau is tu triju, Alonso toks drastiskiausias, bet gal tai tiko tik prie tuometinio Renault (mases amortizatoriai ar dar kas)

2021 Kovo 01 d. 22:44

o kodel ne variantas. vaziuoja 2m pusvelciui, o kaip kompensacija 2023m gauna viena is vadovaujanciu postu + akciju dali
https://ru.motorsport.com/f1/news/f1-insider-alonso-stanet-sovladeltsem-renault-i-vozglavit-komandu/4800657/

2021 Kovo 01 d. 22:44

O jam reikia vadovaujanciu postu kazkokiu? kam?

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

O jam reikia vadovaujanciu postu kazkokiu? kam?

Nu nes JIS intergalaktinis maladiec, visur kieciausias, tai daba bus ir komandos vadovas.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

O jam reikia vadovaujanciu postu kazkokiu? kam?

cia tik jis gali atsakyti. bet speju kazka reikes veikti po to kai nustos vazineti.

2021 Kovo 01 d. 22:44

F1 plans to run two more races in Europe before moving overseas. Mugello, Imola & Hockenheim among the cadidates. A Sochi dou***-header is also under consideration.

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

cia tik jis gali atsakyti. bet speju kazka reikes veikti po to kai nustos vazineti.

pirmiausia jis siai dienai niekuo su Renault nesusijes ir gana neblogai susijes su McLaren. Jo ir Zak'o santykiai - puikus. jei noretu management'o roles ir nuo kazko pradeti tikrai neitu uz ta role atsiukioti mid-tier Renault barankos, o kreiptusi i ta pati Zak'a. nu ir su dabartine jo forma jis dar ilgai bus trasoje. zodziu, itariu panasiai situacija kaip su Vetteliu ir McLaren, bet cia tik mano nuomone.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

pirmiausia jis siai dienai niekuo su Renault nesusijes ir gana neblogai susijes su McLaren. Jo ir Zak'o santykiai - puikus. jei noretu management'o roles ir nuo kazko pradeti tikrai neitu uz ta role atsiukioti mid-tier Renault barankos, o kreiptusi i ta pati Zak'a. nu ir su dabartine jo forma jis dar ilgai bus trasoje. zodziu, itariu panasiai situacija kaip su Vetteliu ir McLaren, bet cia tik mano nuomone.

gali buti. bet su mclaren jis jau oficialiai senai nebesusijes lygtai? aisku ten draugiski santykiai su brownu ir t.t. bet cia taip puse f1 zmoniu galetume susieti

2021 Kovo 01 d. 22:44

Kaip fanatikas skiedzia tai net geda skaityt. Siai dienai jis su Mclaren susijes lygiai tiek pat kiek su Renault, t.y. like tik prisiminimai. Gal galima placiau apie jo dabartine forma ? Ten kur internete laimejo pora lenktyniu, tai ten forma jo ?

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

gali buti. bet su mclaren jis jau oficialiai senai nebesusijes lygtai? aisku ten draugiski santykiai su brownu ir t.t. bet cia taip puse f1 zmoniu galetume susieti

Atstovaus McLaren Indy lenktynese

2021 Kovo 01 d. 22:44
Naivus Kvailys
2021 Kovo 01 d. 22:44

Atstovaus McLaren Indy lenktynese

ai tiksliai, visai busiu pamirses ;) o kokius motorus naudos? ar cia tik kelias lenktynes ar pilna sezona?

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

ai tiksliai, visai busiu pamirses ;) o kokius motorus naudos? ar cia tik kelias lenktynes ar pilna sezona?

Chevy. Tik Indy.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Naivus Kvailys
2021 Kovo 01 d. 22:44

Chevy. Tik Indy.

Aisku, dekui;)

2021 Kovo 01 d. 22:44
Jonaitis
2021 Kovo 01 d. 22:44

Kaip fanatikas skiedzia tai net geda skaityt. Siai dienai jis su Mclaren susijes lygiai tiek pat kiek su Renault, t.y. like tik prisiminimai. Gal galima placiau apie jo dabartine forma ? Ten kur internete laimejo pora lenktyniu, tai ten forma jo ?

jei geda - neskaityk ir pyzdink is cia neatsisukdamas su savo fantazijomis. Nesusijes su McLaren ruosiasi su jais Indy vaziuoti, tame tarpe tikriaus ir ne tik Indy500. jo forma, be abejo, yra prasta - prastesne uz kitu, kurie irgi prie kompu sedi, nes tu taip susapnavai. aisku, irodymu kazkokiu cia nereikia - uztenka, kad esi Jonaitis ir pasiksi kiekviena karta kai tik bus pamineta Alonso pavarde. *** *** ir tiek.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Naivus Kvailys
2021 Kovo 01 d. 22:44

Chevy. Tik Indy.

nebutinai tik Indy. bent jau pries kelias savaites ejo kalbos apie galima jo, Buttono ir dar kazkieno dalijimasi kitomis lenktynemis

2021 Kovo 01 d. 22:44

idedu ne tam, kad cia kazkas labai tokio, o todel, kad paskaicius visa teksta iki galo, jis nori nenori isspaus sypsena. si karta sitas matuskinas tikrai pranoko pats save :) pradejo visai ot taip sau - nuo wishful thinking, bet kuo tokiau, tuo daugiau kliauziu dave - nuo to, kad reno nieko neturi (nors turi viena perspektyviausiu jaunu ocona) iki to kaip reno alonso pasodins i FE bolida, kad pavaziuotu pora etapu ir pasiziuretu kaip atrodys salia vergne :))) nu sposininkas ir ne kitaip
https://ru.motorsport.com/f1/news/alonso-vozvrashchaetsya-v-renault-chtoby-stat-bossom-i-eto-nerealno-kruto/4801480/

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

idedu ne tam, kad cia kazkas labai tokio, o todel, kad paskaicius visa teksta iki galo, jis nori nenori isspaus sypsena. si karta sitas matuskinas tikrai pranoko pats save :) pradejo visai ot taip sau - nuo wishful thinking, bet kuo tokiau, tuo daugiau kliauziu dave - nuo to, kad reno nieko neturi (nors turi viena perspektyviausiu jaunu ocona) iki to kaip reno alonso pasodins i FE bolida, kad pavaziuotu pora etapu ir pasiziuretu kaip atrodys salia vergne :))) nu sposininkas ir ne kitaip
https://ru.motorsport.com/f1/news/alonso-vozvrashchaetsya-v-renault-chtoby-stat-bossom-i-eto-nerealno-kruto/4801480/

Taip, Renault pasodins i FE komanda, kurios nebeturi, nes ja perleido Nissan.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Naivus Kvailys
2021 Kovo 01 d. 22:44

Taip, Renault pasodins i FE komanda, kurios nebeturi, nes ja perleido Nissan.

taigi matei ana savaite ka macronas per telika sake :) ides kiek tai milijardu ir reno pavirs pirmaujancia kompanija el.mobiliu rinkoj. tai cia matyt turejo omeny su visokiu FE komandu kurimu ir promotinimu su alonso priekinese eilese :) as prisipazinsiu, mazai tuo domiuosi, bet man visi tie planai nuskambejo kaip kosmosas arba tiksliau kaip Klepsidra pasakytu - gelezinio vilko pasaka :)))

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://old.reddit.com/r/formula1/comments/gxp0op/driving_styles_of_the_2019_f1_grid_an_analysis/ - įdomios įžvalgos apie kiekieno piloto vairuotojo stilių

2021 Kovo 01 d. 22:44
A85
2021 Kovo 01 d. 22:44

https://old.reddit.com/r/formula1/comments/gxp0op/driving_styles_of_the_2019_f1_grid_an_analysis/ - įdomios įžvalgos apie kiekieno piloto vairuotojo stilių

dekui, labai idomiai susiskaite

2021 Kovo 01 d. 22:44

man tai vis labiau panaseja, kad jokio sandbaginimo nebuvo. todel ferari ir norejo reversinio starto ir gal tai padejo veteliui ir ferari lengvai apsispresti
https://ru.motorsport.com/f1/news/binotto-la-ferrari-avra-un-inizio-mondiale-difficile/4802502/

2021 Kovo 01 d. 22:44

https://motorsport.uol.com.br/f1/news/raikkonen-penteado/4800556/ – portugališkai, bet google translate visai pusiau su bėda į anglų išverčia, kad pagaut esmę. Straipsnis apie Lotus laikų Kimi.

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

dekui, labai idomiai susiskaite

Ta jau pastebejau nuo Sauber :) style of the Monegasque actually reminds of the early days Alonso, regarding his steering wheel movement and braking pressure at the corner entries.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Tech
2021 Kovo 01 d. 22:44

Ta jau pastebejau nuo Sauber :) style of the Monegasque actually reminds of the early days Alonso, regarding his steering wheel movement and braking pressure at the corner entries.

Tai mes jau supratom, kad cia naujas kumyras. Tavo :)))

2021 Kovo 01 d. 22:44

Daktaras marko: "gali buti, kad sebastjano atsisakymas pratesti kontrakta susijes su tuo, kad jis nemate pas ferari techninio potencialo, reikalingo tam, kad laimeti titula. ivertinant testus barselonoje, ferari siuo metu tikrai nera top komanda". duoda senis vejo. muset is musu saito troliu bus pasimokes :))))
https://ru.motorsport.com/f1/news/marko-pridumal-kak-vernut-fettelya-v-top-komandu/4804556/?nrt=54

2021 Kovo 01 d. 22:44
svecias787
2021 Kovo 01 d. 22:44

Daktaras marko: "gali buti, kad sebastjano atsisakymas pratesti kontrakta susijes su tuo, kad jis nemate pas ferari techninio potencialo, reikalingo tam, kad laimeti titula. ivertinant testus barselonoje, ferari siuo metu tikrai nera top komanda". duoda senis vejo. muset is musu saito troliu bus pasimokes :))))
https://ru.motorsport.com/f1/news/marko-pridumal-kak-vernut-fettelya-v-top-komandu/4804556/?nrt=54

Senis visada gerai trolino visais frontais, bet tame gali buti kazkiek ir tiesos - gal jam nera daugiau motyvacijos draskytis su Leclerc komandos viduje del P3 ar pan.

2021 Kovo 01 d. 22:44
Klepsidra
2021 Kovo 01 d. 22:44

Senis visada gerai trolino visais frontais, bet tame gali buti kazkiek ir tiesos - gal jam nera daugiau motyvacijos draskytis su Leclerc komandos viduje del P3 ar pan.

as kazkodel nuo pat pradziu irgi sita minti galvoje turejau, kad veteliui "nesilaikyti isikibus" apsispresti padejo sitas faktorius, kad ferari visiskai nekonkurencinga isejo. ir jei tai tiesa, tai liudni 1.5 sezono nusimato. nebent eilini karta patiketi, kad tapnikas pagaliau kas hamiltonui i kulna.

2021 Kovo 01 d. 22:44

As vis dar linkes manyti, kad abiem Ferrari isejimo atvejais, komanda turejo daugiau svertu noreti arba nenoreti testi santykius su savo pilotu (kalbu ir apie Alonso ir apie Vetteli).

Media skalambija, kad tai buvo 100% piloto pasirinkimas tik idant nesutrypti abieju gera varda ir del mandagumo (nes dar teks su jais kalbetis ir imti interviu, jo?).

Alo buvo pasiulytas kontraktas, kuris jam nepatiko. Jei Ferrari noretu, butu pasiule trumpesni. Jei _tikrai_ to noretu.
Vet buvo pasiulytas kontraktas, kuris jam nepatiko. Jei Ferrari noretu, butu pasiule ilgesni. Jei jie _tikrai_ to noretu.

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

As vis dar linkes manyti, kad abiem Ferrari isejimo atvejais, komanda turejo daugiau svertu noreti arba nenoreti testi santykius su savo pilotu (kalbu ir apie Alonso ir apie Vetteli).

Media skalambija, kad tai buvo 100% piloto pasirinkimas tik idant nesutrypti abieju gera varda ir del mandagumo (nes dar teks su jais kalbetis ir imti interviu, jo?).

Alo buvo pasiulytas kontraktas, kuris jam nepatiko. Jei Ferrari noretu, butu pasiule trumpesni. Jei _tikrai_ to noretu.
Vet buvo pasiulytas kontraktas, kuris jam nepatiko. Jei Ferrari noretu, butu pasiule ilgesni. Jei jie _tikrai_ to noretu.

Pataisau:

Alo niekas jokio kontrakto nesiule, jis dar galiojo du metus, o jis pats nusprende imti is iseiti.


Vet kontraktas baiginejosi ir reikejo pasirasyti sekanti ir jam toks nebuvo siulytas (tos pacios medijos, kuri 'tylejo', zodziai).

Biski pro sona, bet suprantama.

2021 Kovo 01 d. 22:44
YZF
2021 Kovo 01 d. 22:44

Pataisau:

Alo niekas jokio kontrakto nesiule, jis dar galiojo du metus, o jis pats nusprende imti is iseiti.


Vet kontraktas baiginejosi ir reikejo pasirasyti sekanti ir jam toks nebuvo siulytas (tos pacios medijos, kuri 'tylejo', zodziai).

Biski pro sona, bet suprantama.

kind reminderis, nes pastoviai pamiršti.
https://www.motorsportmagazine.com/articles/single-seaters/f1/mattiacci-and-alonso-real-story

2021 Kovo 01 d. 22:44
AF1
2021 Kovo 01 d. 22:44

As vis dar linkes manyti, kad abiem Ferrari isejimo atvejais, komanda turejo daugiau svertu noreti arba nenoreti testi santykius su savo pilotu (kalbu ir apie Alonso ir apie Vetteli).

Media skalambija, kad tai buvo 100% piloto pasirinkimas tik idant nesutrypti abieju gera varda ir del mandagumo (nes dar teks su jais kalbetis ir imti interviu, jo?).

Alo buvo pasiulytas kontraktas, kuris jam nepatiko. Jei Ferrari noretu, butu pasiule trumpesni. Jei _tikrai_ to noretu.
Vet buvo pasiulytas kontraktas, kuris jam nepatiko. Jei Ferrari noretu, butu pasiule ilgesni. Jei jie _tikrai_ to noretu.

yra labai didelis skirtumas tame - Alonso turejo galiojancia sutarti ir pats prase ja nutraukti anskciau laiko. ta padare is isejo. tiek ir Ferrari svertu cia. Alonso nebetikejo komanda, o ne komanda nebetikejo nedeliverinanciu brangiu 4x cempionu.
Mattiacci zaidimai su kontraktu pratesimais, taip dziuginantys Jonaicio tipo intelektualus, yra tik detales, kurios prasideda jau po fakto, kai pats sprendimas iseiti yra padarytas. Ka byloja Hughesai ir Bensonai - jei Alonso nebutu prases nutraukti sutarties, Vettelis dar ar ne pora metu butu laukes fone - ta jo preagreementas ir sake - arba butu teke ismesti Raikkonena antra karta.

Kad Vettelio atveju komanda turejo daugiau svertu - faktas. Pagrindinio sverto pavarde yra Leclerc. Nebuvo sunku viska pagal ji matuoti - alga, kontrakto detales ir pan. Bet irgi nemanau, kad Vettelis neturejo progos likti.
Klausimas dabar kiek ilgai Leclerc temps jei rezultatai negeres.

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983