Is tavo pozicijos skirtumas didelis, is mano - niekinis. Bet juk nedraudziama turet issiksiriancias nuomones, ne? :)
Del Leclerco - "po barabanu", cia jau kita istorijos dalis. Tegu daro su tuo ka nori ir kaip nori.
yra labai didelis skirtumas tame - Alonso turejo galiojancia sutarti ir pats prase ja nutraukti anskciau laiko. ta padare is isejo. tiek ir Ferrari svertu cia. Alonso nebetikejo komanda, o ne komanda nebetikejo nedeliverinanciu brangiu 4x cempionu.
Mattiacci zaidimai su kontraktu pratesimais, taip dziuginantys Jonaicio tipo intelektualus, yra tik detales, kurios prasideda jau po fakto, kai pats sprendimas iseiti yra padarytas. Ka byloja Hughesai ir Bensonai - jei Alonso nebutu prases nutraukti sutarties, Vettelis dar ar ne pora metu butu laukes fone - ta jo preagreementas ir sake - arba butu teke ismesti Raikkonena antra karta.
Kad Vettelio atveju komanda turejo daugiau svertu - faktas. Pagrindinio sverto pavarde yra Leclerc. Nebuvo sunku viska pagal ji matuoti - alga, kontrakto detales ir pan. Bet irgi nemanau, kad Vettelis neturejo progos likti.
Klausimas dabar kiek ilgai Leclerc temps jei rezultatai negeres.
Is tavo pozicijos skirtumas didelis, is mano - niekinis. Bet juk nedraudziama turet issiksiriancias nuomones, ne? :)
Del Leclerco - "po barabanu", cia jau kita istorijos dalis. Tegu daro su tuo ka nori ir kaip nori.
kind reminderis, nes pastoviai pamiršti.
https://www.motorsportmagazine.com/articles/single-seaters/f1/mattiacci-and-alonso-real-story
Reminderis tau - nedek kazkieno susigalvotu istoriju ir pasaku cia, kiek tau galima ta pati per ta pati rasyti? Hughesas susifantazavo, padare savo isvadas, prirase daugybe loginiu klaidu, o tu aklai tiki tom nesamonem?
Pvz keletas pavyzdziu (kad daugiau niekada sito 'saltinio' neminetum):
- Pradzioje raso, kad Matiachis pats nusprende atleisti Alonsa, poto raso kad Alonsui siule papildoma, prailginta kontrakta. Biski sprendimu skirtumas, ane?
- Toliau raso kad siule Alonsui kontrakto pratesima su isipareigojimais, bet jeigu jis nesutinka (JIS NESUTINKA - suprask, Alonsas sprendzia o ne Ferrari), tai Ferrari sutinka pasirasyti ant Alonso prasymo nutraukti esama kontrakta anksciau laiko (Alonso PRASYMAS, o ne Ferrari sprendimas).
- Ir galiausiai, ne Matiachis deda galutini sprendima del pilotu atleidimo/priemimo. Cia toks nedidelis feilas, bet vistiek yra.
Taigi prasau ateityje nusiimti prisikta kepure, ijungti galva, ir nemetyti blogerio stiliaus rasineliu, neturinciu jokiu konkreciu (nauju) irodymu o tik bandanciu sukurti drama ten kur jos nebuvo.
Is tavo pozicijos skirtumas didelis, is mano - niekinis. Bet juk nedraudziama turet issiksiriancias nuomones, ne? :)
Del Leclerco - "po barabanu", cia jau kita istorijos dalis. Tegu daro su tuo ka nori ir kaip nori.
Tai tau niekas nedraudzia galvoti kad menulis yra kvadratinis ir jeigu kazkas tam priestarauja, sumesti viska ant 'musu nuomones issiskiria' ir tiek.
yra labai didelis skirtumas tame - Alonso turejo galiojancia sutarti ir pats prase ja nutraukti anskciau laiko. ta padare is isejo. tiek ir Ferrari svertu cia. Alonso nebetikejo komanda, o ne komanda nebetikejo nedeliverinanciu brangiu 4x cempionu.
Mattiacci zaidimai su kontraktu pratesimais, taip dziuginantys Jonaicio tipo intelektualus, yra tik detales, kurios prasideda jau po fakto, kai pats sprendimas iseiti yra padarytas. Ka byloja Hughesai ir Bensonai - jei Alonso nebutu prases nutraukti sutarties, Vettelis dar ar ne pora metu butu laukes fone - ta jo preagreementas ir sake - arba butu teke ismesti Raikkonena antra karta.
Kad Vettelio atveju komanda turejo daugiau svertu - faktas. Pagrindinio sverto pavarde yra Leclerc. Nebuvo sunku viska pagal ji matuoti - alga, kontrakto detales ir pan. Bet irgi nemanau, kad Vettelis neturejo progos likti.
Klausimas dabar kiek ilgai Leclerc temps jei rezultatai negeres.
"Klausimas dabar kiek ilgai Leclerc temps jei rezultatai negeres." atsakymas - tiek, kiek reikes, kol neras kur geriau nueiti. nepamirstam ir to, kad leclercas turi gera "patareja", ko negalima butu pasakyti apie veteli. kazkur rase, kad galbut sitoj vietoj veteliui pakiso koja nepatirtis tokio lygio derybu ir neturejimas vadybininko. tipo galimai "uzvire sudas" ir prieme staigius neapgalvotus zingsnius derybose todel ir atsidure dabar "niekur".
"Klausimas dabar kiek ilgai Leclerc temps jei rezultatai negeres." atsakymas - tiek, kiek reikes, kol neras kur geriau nueiti. nepamirstam ir to, kad leclercas turi gera "patareja", ko negalima butu pasakyti apie veteli. kazkur rase, kad galbut sitoj vietoj veteliui pakiso koja nepatirtis tokio lygio derybu ir neturejimas vadybininko. tipo galimai "uzvire sudas" ir prieme staigius neapgalvotus zingsnius derybose todel ir atsidure dabar "niekur".
gal ir taip, bet Vettelis siaip zinomas kaip ramus derybose. su atsinestu sokoladu. o jei rimtai tai jis vienas tikrai visko nesprendzia, bet gal kazkoks konfliktas ir ivyko.
gal ir taip, bet Vettelis siaip zinomas kaip ramus derybose. su atsinestu sokoladu. o jei rimtai tai jis vienas tikrai visko nesprendzia, bet gal kazkoks konfliktas ir ivyko.
tame straipsnyje daugiau ne apie galima konflikta buvo akcentuojama, bet apie taktines derybu klaidas. bet aisku, cia tuscios kalbos, nes nieko nezinom
"Klausimas dabar kiek ilgai Leclerc temps jei rezultatai negeres." atsakymas - tiek, kiek reikes, kol neras kur geriau nueiti. nepamirstam ir to, kad leclercas turi gera "patareja", ko negalima butu pasakyti apie veteli. kazkur rase, kad galbut sitoj vietoj veteliui pakiso koja nepatirtis tokio lygio derybu ir neturejimas vadybininko. tipo galimai "uzvire sudas" ir prieme staigius neapgalvotus zingsnius derybose todel ir atsidure dabar "niekur".
Nepasakyciau, kad Vet prastas derybininkas, nes 'uzvirimai' jam pasireiskia tik lenktyniu metu, in split seconds.
Visa kita jis analizuoja iki smulkmenu, pernelyg preciziskai net, sakyciau.
Todel jei jis, is tikruju JIS prieme sprendima (kuom as abejoju), tai tures buti vienas is siu variantu 2021:
- arba vaziuoja ten, kur jau apsisprende ir jau sukirto rankom;
- arba nusprende retirint.
Sie du yra VIENINTELIAI galimi ilgu apmastymu ir analizes rezultatu.
Jei bus trecias variantas t.y. ieskojimas vietos on the go t.y. dabar ar veliau metuose, vadinasi jis buvo atsveikintas (kuo as zymiai labiau tikiu). Na, gal ne tiesiogiai atsveikintas, bet jam buvo pasiulytos tokios salygos, kurios leido suprasti - gal tu eik, Sebastianai, namo.
Bet tas jau apkalbeta n kartu.
Nepasakyciau, kad Vet prastas derybininkas, nes 'uzvirimai' jam pasireiskia tik lenktyniu metu, in split seconds.
Visa kita jis analizuoja iki smulkmenu, pernelyg preciziskai net, sakyciau.
Todel jei jis, is tikruju JIS prieme sprendima (kuom as abejoju), tai tures buti vienas is siu variantu 2021:
- arba vaziuoja ten, kur jau apsisprende ir jau sukirto rankom;
- arba nusprende retirint.
Sie du yra VIENINTELIAI galimi ilgu apmastymu ir analizes rezultatu.
Jei bus trecias variantas t.y. ieskojimas vietos on the go t.y. dabar ar veliau metuose, vadinasi jis buvo atsveikintas (kuo as zymiai labiau tikiu). Na, gal ne tiesiogiai atsveikintas, bet jam buvo pasiulytos tokios salygos, kurios leido suprasti - gal tu eik, Sebastianai, namo.
Bet tas jau apkalbeta n kartu.
tai gali buti. as tik sakau, kad toks straipsnis buvo. siaip sakyk ka nori, bet ganetinai keista, kai deriesi del 30 limu algos vienas pats :) labai jau turi buti nagas, kad uz gera patarima pagaileti ten kokio trupinio :)
Del derejimosi be vadybos, nematau problemu. Net ne procente esme cia. Jei zmogus mano, kad pats gali - way to go.
I mean. Cia juk ne juridinis klausimas. Nego yra nego.
O kad veliau ta kontrakta nusiuncia kazkokiam juristui, kuris perzvelgia, pakomentuoja, pataria, pakoreguoja, tas tikrai daroma, net jei deriesi be vadybos. Ir tas kainuoja bambonke.
OT - savaitgali vyks virtualus Le Mans 24h su ispudinga rikiuote: 5 Current And 19 Former F1 Drivers Will Race In This Weekend's Virtual 24 Hours Of Le Mans
OT - savaitgali vyks virtualus Le Mans 24h su ispudinga rikiuote: 5 Current And 19 Former F1 Drivers Will Race In This Weekend's Virtual 24 Hours Of Le Mans
Ant ko vaziuos?
Del derejimosi be vadybos, nematau problemu. Net ne procente esme cia. Jei zmogus mano, kad pats gali - way to go.
I mean. Cia juk ne juridinis klausimas. Nego yra nego.
O kad veliau ta kontrakta nusiuncia kazkokiam juristui, kuris perzvelgia, pakomentuoja, pataria, pakoreguoja, tas tikrai daroma, net jei deriesi be vadybos. Ir tas kainuoja bambonke.
buna, kad zmogus mano, kad gali, bet nenumano, kad 2 galvos yra visada geriau nei 1 ;) as cia is asmenines patirties.
Ant ko vaziuos?
Rfactor
Brawnas pasisake, kad jei vyks i Bahreina simet, gali but, kad varys skirtingom konfiguracijom, kadangi visos jos turi FIA homologacija.
Aš nelabai žaidžiu žaidimų, bet čia atrodo neblogas deal'as? Ar nelabai? Už 13,50€, kaip suprantu, gauni ir F1 2019 ir Dirt 2.0. https://www.humblebundle.com/games/codemasters-2020-bundle
Aš nelabai žaidžiu žaidimų, bet čia atrodo neblogas deal'as? Ar nelabai? Už 13,50€, kaip suprantu, gauni ir F1 2019 ir Dirt 2.0. https://www.humblebundle.com/games/codemasters-2020-bundle
Extremely cheap. As pirkau F1 2019 ir Assetto Corsa, abu buvo kazkas po 19 EUR pries 3 savaites kazkur.
F1 - There will be no F1 races in Azerbaijan, Singapore and Japan in 2020. We look forward to being back there in 2021
BBC Sport understands it is now almost certain that two grands prix at Germany's Hockenheim track will be added later in September
Now, several sources are reporting problems less than a month before the season opens in Austria. According to the German newspaper Express , chef Mattia Binotto is pulling his hair out. Vettel was invited to the Talk im Hangar-7 program , broadcast by Servus TV , Red Bull's broadcaster.
Binotto is reportedly afraid of a different story from the one Ferrari told to be revealed in the interview, making him look like a liar.
According to statements by the team and Vettel, it was previously clear that both sides saw no future in the collaboration. But several German sources say there is more to the story and that Vettel wants to open the game. The question is whether Ferrari will allow it, so it remains to be seen whether the team will release the German to participate in the Servus TV program .
Apie ka as visalaik ir sneku. Ponui buvo parodyta i duris. Netiesiogiai. Mandagiai. Bet i duris.
hock 2 lenktynes butu idomu. vienas BE palaistytu vandeniu del idomumo :D
O siaip gaila kad uzzele misko trasos dalis...butu idomi kvala :)
hock 2 lenktynes butu idomu. vienas BE palaistytu vandeniu del idomumo :D
O siaip gaila kad uzzele misko trasos dalis...butu idomi kvala :)
kiek teko nuotraukų matyt tai senos dalies asfaltas yra visiškai nuardytas ir ten nebeliko visiškai nieko, išvien miškas
Now, several sources are reporting problems less than a month before the season opens in Austria. According to the German newspaper Express , chef Mattia Binotto is pulling his hair out. Vettel was invited to the Talk im Hangar-7 program , broadcast by Servus TV , Red Bull's broadcaster.
Binotto is reportedly afraid of a different story from the one Ferrari told to be revealed in the interview, making him look like a liar.
According to statements by the team and Vettel, it was previously clear that both sides saw no future in the collaboration. But several German sources say there is more to the story and that Vettel wants to open the game. The question is whether Ferrari will allow it, so it remains to be seen whether the team will release the German to participate in the Servus TV program .
Kaip kad pasakyti naparnikas YZF, cia kazkokio blogerio is reddito fantazijos
pagal sito redditisto logika, nebutai binokuli dabar visa gyvenima persekios vetelio seselis, kuris vers ji rautis plaukus ir drebeti is baimes kaskart kai anas bus kvieciamas i tv laida ar radija :) nes nieko nera blogiau kaip to look like a liar :))))
pagal sito redditisto logika, nebutai binokuli dabar visa gyvenima persekios vetelio seselis, kuris vers ji rautis plaukus ir drebeti is baimes kaskart kai anas bus kvieciamas i tv laida ar radija :) nes nieko nera blogiau kaip to look like a liar :))))
Pliusas uz sugebejima blaiviai mastyti ir pastebeti eilines blogeriu ir komentatoriu fantazijas.
Tikrai, nieko nera baisiau, kaip kad Vettelio dalyvavimas ServusDeutchlandUberAlles laidoje. Binotas kosmarus sapnuos iki pat lenktyniu starto.
https://www.motorsport.com/lemans/news/montoya-le-mans-return-triple-crown-/4804365/ – panašu, kad kažkas dar prisiminė, kad jo karūnoj trūksta vieno brangakmenio iki pilnos laimės :)
https://www.motorsport.com/lemans/news/montoya-le-mans-return-triple-crown-/4804365/ – panašu, kad kažkas dar prisiminė, kad jo karūnoj trūksta vieno brangakmenio iki pilnos laimės :)
ar tik nebus tas kazkas jis pats :) nes dar pries metus kitus, jei neklystu, pasakojo, kad jam p...ui visos tos karunos
https://soymotor.com/noticias/prueba-f1-2020-de-codemasters-nuestras-primeras-impresiones-977148
Kazkas juokavo apie F1 2020 - "idomu kiek GP bus, zaidziant visa sezona Career mode".
Panasu, Codemasters chebryte pasiruose atitinkamai - galima bus pasirinkti 10, 16 ar 22 GP sezono trukme :)
Youtube yra pilnas Grand Prix 1966 metų. https://www.youtube.com/watch?v=QFKUtDQsk_4
Labai kokybiškai nufilmuotas, sumontuotas ir įgarsintas filmas. Man dar smagu, kad jaučiasi tų laikų dvasia visa, kuriuose pats negyvenau. Na, ir koks vienas kitas tų laikų pilotas sušmėžuoja. Nieko keisto, kad krūvą Oskarų už techninę dalį susirinko. Žodžiu, jei kas nematėt, tikrai rekomenduoju. Filmas 3 valandų, tai laiko jam reikės skirt, bet verta. Na, vasara gal ir ne pats tinkamiausias metas jį buvo prisimint, bet, oh well.
Youtube yra pilnas Grand Prix 1966 metų. https://www.youtube.com/watch?v=QFKUtDQsk_4
Labai kokybiškai nufilmuotas, sumontuotas ir įgarsintas filmas. Man dar smagu, kad jaučiasi tų laikų dvasia visa, kuriuose pats negyvenau. Na, ir koks vienas kitas tų laikų pilotas sušmėžuoja. Nieko keisto, kad krūvą Oskarų už techninę dalį susirinko. Žodžiu, jei kas nematėt, tikrai rekomenduoju. Filmas 3 valandų, tai laiko jam reikės skirt, bet verta. Na, vasara gal ir ne pats tinkamiausias metas jį buvo prisimint, bet, oh well.
Grand Prix yra geriausias filmas racing tema.
Po jo - Days of Thunder.
Ir, aisku, The Rush.
Grand Prix yra geriausias filmas racing tema.
Po jo - Days of Thunder.
Ir, aisku, The Rush.
Siūlau tada dar Le Mans pasižiūrėti https://www.imdb.com/title/tt0067334/
Siūlau tada dar Le Mans pasižiūrėti https://www.imdb.com/title/tt0067334/
Maciau. Man jis, kazkodel, out of Top3. Gal del to, kad pernelyg dokumentalistiskas :)
The Ferrari power unit 062/2 will debut in Austria and passed the reliability test (before that it showed failures and duration problems). Supposedly 15hp more than the one we saw in testing (062/1 will not be used again).
The Ferrari power unit 062/2 will debut in Austria and passed the reliability test (before that it showed failures and duration problems). Supposedly 15hp more than the one we saw in testing (062/1 will not be used again).
insideriai bus susivele, nes anksciau rasyta, kad 2 versija buvo atvezta i australija, o austrijoj bus 3ia :) tai as jau 30hp pliusa suskaiciavau :)
https://www.youtube.com/watch?v=7nFTMtX5n_A – Claud Lelouch sukūrė pirmą filmą Prancūzijoje po karantino (nors Monakas kaip ir atskira šalis, bet anyway). Kodėl čia postinu? Nes jame „vaidina“ Charles Leclerc. Nesu aš didis filmų kritikas, bet atskiriu, kai filmas kurtas norint kažką pasakyti, o kada tiesiog tam, kad padaryti. Sakykim, kad Sky, nekalbant apie Top Gear/Grand Tour, produkcijos lygis ir scenarijaus gilumas yra ženkliai ženkliai geresnis, nei šio garbaus režisieriaus popamokinis darbelis.
AF1 megstamas italu zurnalistas, nerasantis italiskai, turi sava cowelo isejimo (atleidimo) versija. jei tai tiesa ir mersai tures PU problemu, gal netycia atsiras ir intrigos siemet
https://ru.motorsport.com/f1/news/analiz-pochemu-mercedes-zastavili-uvolit-glavnogo-motorista/4807826/
AF1 megstamas italu zurnalistas, nerasantis italiskai, turi sava cowelo isejimo (atleidimo) versija. jei tai tiesa ir mersai tures PU problemu, gal netycia atsiras ir intrigos siemet
https://ru.motorsport.com/f1/news/analiz-pochemu-mercedes-zastavili-uvolit-glavnogo-motorista/4807826/
As jau kazkur kazkada sakiau, kad kandus sarkazmas retkarciais yra kaip kokybiskas prieskonis, bet jo dedant i kiekviena patiekala, pastoviai, jis praranda visa savo sharma.
As jau kazkur kazkada sakiau, kad kandus sarkazmas retkarciais yra kaip kokybiskas prieskonis, bet jo dedant i kiekviena patiekala, pastoviai, jis praranda visa savo sharma.
1. tai yra ne kandus sarkazmas, o paprasciausias lengvas jumoras 2. jumoro neturejimas yra lygiai tokia pati blogybe kaip patiekalo persudymas 3. eilini karta atsiprasau, kad busi nesuprates lengvo juoko :) 4. pazadu pasistengti sukalibruoti skonio receptorius ;)
AF1 megstamas italu zurnalistas, nerasantis italiskai, turi sava cowelo isejimo (atleidimo) versija. jei tai tiesa ir mersai tures PU problemu, gal netycia atsiras ir intrigos siemet
https://ru.motorsport.com/f1/news/analiz-pochemu-mercedes-zastavili-uvolit-glavnogo-motorista/4807826/
eilines pritemptos ir "ale" skandalingai sudeliotos isvados, nors didzioji dalis faktu tikriaus ir teisingi. as irgi galiu padaryti isvadas skambias, kad Ferrari kas menesi dadeda po 30ag, o nieko nedadedanti Mercedes su issisemusiu Cowelu, laimi titulus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |