tikriaus tureta omenyje, kad Russelas yra Mercedes globotinis. bet nemanau, kad cia kazkas kazka itakos
o kokiam kontekste cia Renault variklis turetu atsirasti? :)
tikriaus tureta omenyje, kad Russelas yra Mercedes globotinis. bet nemanau, kad cia kazkas kazka itakos
Danish F1 Journalist: Kevin Magnussen 99.9% sure to be finished in F1 at the end of the season
o kokiam kontekste cia Renault variklis turetu atsirasti? :)
A85 turi versija, kad naujieji wiliams savininkai "vamzdziu pardavejai" turi plana pakeisti rusela i perezo pinigus ir tuo paciu (praradus nuolaida mb varikliams) pakeisti jegaines i pigesnes (gal) reno. bet jis pats gal patikslins, nes man ta versija neatrodo iki galo logiska :)
Danish F1 Journalist: Kevin Magnussen 99.9% sure to be finished in F1 at the end of the season
tai reiskia haas lieka mag su mazepinu. grozanas out. ir lieka tik trys nezinomieji - du besimakaluojantys perezas su hulkenberg ir albono likimas.
A85 turi versija, kad naujieji wiliams savininkai "vamzdziu pardavejai" turi plana pakeisti rusela i perezo pinigus ir tuo paciu (praradus nuolaida mb varikliams) pakeisti jegaines i pigesnes (gal) reno. bet jis pats gal patikslins, nes man ta versija neatrodo iki galo logiska :)
tai as cia kazka praleides esu matomai. atrodytu Kodel Russela turetu ismest?> tipo Latifi vaziuotu komandoj su Perezu? kazkaip atrode savaime suprantama, Rusel + Perez ir MB variklis.
tai as cia kazka praleides esu matomai. atrodytu Kodel Russela turetu ismest?> tipo Latifi vaziuotu komandoj su Perezu? kazkaip atrode savaime suprantama, Rusel + Perez ir MB variklis.
tai kaip tu latifi ismesi, jei uz ji 2m i prieki sumoketa, o pinigai senai pravalgyti
Danish F1 Journalist: Kevin Magnussen 99.9% sure to be finished in F1 at the end of the season
cia raso, kad mazepino komandos draugas bus sumakeris...
cia raso, kad mazepino komandos draugas bus sumakeris...
pamirsau nuoroda ikelti
https://ru.motorsport.com/f1/news/slukhi-mazepin-soglasoval-kontrakt-s-haas-partnerom-budet-shumakher/4894441/
A85 turi versija, kad naujieji wiliams savininkai "vamzdziu pardavejai" turi plana pakeisti rusela i perezo pinigus ir tuo paciu (praradus nuolaida mb varikliams) pakeisti jegaines i pigesnes (gal) reno. bet jis pats gal patikslins, nes man ta versija neatrodo iki galo logiska :)
Esmė tokia. O logiška, ar ne, tai čia kiekvienam pagal save spręst :) be to, aš neteigiu, kad tai tiesa, o tiesiog versija.
Esmė tokia. O logiška, ar ne, tai čia kiekvienam pagal save spręst :) be to, aš neteigiu, kad tai tiesa, o tiesiog versija.
Kita istorija sako, kad Red Bull leis Gasly i Renault uz nuolaida motorams. abu atvejai nelabai kazkuo paremti labiau nei crazy idejomis
Kita istorija sako, kad Red Bull leis Gasly i Renault uz nuolaida motorams. abu atvejai nelabai kazkuo paremti labiau nei crazy idejomis
Nu, tai pažiūrėsim tos spekuliacijos realizuosis ar nelabai. Gasly į Renault irgi logišką. Cyril jau Palmer išmetė be ceromonijų, tai ir Ocon gali atsveikinti, jei sugalvos.
Nu, tai pažiūrėsim tos spekuliacijos realizuosis ar nelabai. Gasly į Renault irgi logišką. Cyril jau Palmer išmetė be ceromonijų, tai ir Ocon gali atsveikinti, jei sugalvos.
Ocon teoriskai 2022 grizta Mercedes globon. Imti neaisku Gasly ir dar su nuolaida motorams Alpha Tauriui - nzn nzn.
Kitas dalykas - jei Williams tikrai paimtu Renault motorus, o Red Bull su Honda nepaeitu, situacija 2022 PU fronte pasidarytu way idomesne, nei dabar.
Ocon teoriskai 2022 grizta Mercedes globon. Imti neaisku Gasly ir dar su nuolaida motorams Alpha Tauriui - nzn nzn.
Kitas dalykas - jei Williams tikrai paimtu Renault motorus, o Red Bull su Honda nepaeitu, situacija 2022 PU fronte pasidarytu way idomesne, nei dabar.
Nu, tai mes čia kalbam iš to ką viešai girdim. O kas ten iš tikro vyksta – o ką mes žinom. Klausimas kiek žaidžia sportinė forma, kiek marketingas, kiek finansai, kiek dar bala žino kas.
Gasly yra populiaresnis, nei EO. Plius EO forma šiemet tikrai nespindi. Jis šiemet turėjo šansą parodyt, kad yra tikra žvaigždė važiuodamas prieš top klasės pilotą. Ir ką? Ir nieko. Situacija kaip RBR – 2x taškais nuo komandos draugo. NH taip prastai prieš DR neatrodė. PG, gi, yra lenktynių laimėtojas, podiumą iškovojo su silpnesniu bolidu, nei Renault. Tai tokie dalykai padoke įstringa.
Renault reikia klienčių, kad galėtų kažkiek atlošt savo R&D. Variklį paskui surinkt nėra sudėtinga. Ir, jei tikėt gandais, kurie sklando, tai Ferrari, pvz., surenka 3x daugiau jėgainių, nei reikia. Tada pratestuoja ir geriausius egzempliorius pasiima sau, prastesnius klientams, o kiti eina sandėlin demo automobiliams, na, ar jei staigiai naujo prireiktų.
Manau, kad EO buvo „paskolintas“ Renault norint dar kartą pasižiūrėt kaip jis atrodo. Ir jei toliau taip bus – tai jo grįžimas į Mercedes taip ir teliks teoriniu. Netempia jis iki VB lygio. Kaip ir GR. Jei būtų kitaip – kitais metais vietoj VB jau turėtume kažkurį iš išvardintų. Negi manai, kad Toto neturi data kaip visi jie važiuoja? Manau, kad turi. Ir ta informacija ne jų naudai.
tai reiskia haas lieka mag su mazepinu. grozanas out. ir lieka tik trys nezinomieji - du besimakaluojantys perezas su hulkenberg ir albono likimas.
to be finished reiškia viso gero F1 :)
to be finished reiškia viso gero F1 :)
Kitur raso, kad viskas sutarta ir bus paskelbta kai tik gaus superlicencija
Nu, tai mes čia kalbam iš to ką viešai girdim. O kas ten iš tikro vyksta – o ką mes žinom. Klausimas kiek žaidžia sportinė forma, kiek marketingas, kiek finansai, kiek dar bala žino kas.
Gasly yra populiaresnis, nei EO. Plius EO forma šiemet tikrai nespindi. Jis šiemet turėjo šansą parodyt, kad yra tikra žvaigždė važiuodamas prieš top klasės pilotą. Ir ką? Ir nieko. Situacija kaip RBR – 2x taškais nuo komandos draugo. NH taip prastai prieš DR neatrodė. PG, gi, yra lenktynių laimėtojas, podiumą iškovojo su silpnesniu bolidu, nei Renault. Tai tokie dalykai padoke įstringa.
Renault reikia klienčių, kad galėtų kažkiek atlošt savo R&D. Variklį paskui surinkt nėra sudėtinga. Ir, jei tikėt gandais, kurie sklando, tai Ferrari, pvz., surenka 3x daugiau jėgainių, nei reikia. Tada pratestuoja ir geriausius egzempliorius pasiima sau, prastesnius klientams, o kiti eina sandėlin demo automobiliams, na, ar jei staigiai naujo prireiktų.
Manau, kad EO buvo „paskolintas“ Renault norint dar kartą pasižiūrėt kaip jis atrodo. Ir jei toliau taip bus – tai jo grįžimas į Mercedes taip ir teliks teoriniu. Netempia jis iki VB lygio. Kaip ir GR. Jei būtų kitaip – kitais metais vietoj VB jau turėtume kažkurį iš išvardintų. Negi manai, kad Toto neturi data kaip visi jie važiuoja? Manau, kad turi. Ir ta informacija ne jų naudai.
Oconas savo sansus jau parode pries Pereza , dabar teliko patvirtinti savo pajeguma. aisku, ten i kokius Haas , Alfa Romeo, gal ir tiktu pagal vairavimo lygi, bet ten kitokiu standartu reikia, kur ne pirmu smuiku groja vairavimas, o nei aukstos klases vairavimo nei piniginio uznugrario jis neturi. ko gero, bus viso gero su juo. kaip ir su Russelu. vienintelis jo zibejimas, tai Kubicos ir Latifi fone, kur tiesa pasakius, nei tas nei tas nebuvo realus atskaitos taskas. tai kaip ir teisingas pastrbejimas, netraukai nei vienas Botto lygio. tad Mercedes jaunuju pilotu frontas labai panasus kaip ir RBR. seniai krauna jaunimui be jokiu skrupulu :)
Oconas savo sansus jau parode pries Pereza , dabar teliko patvirtinti savo pajeguma. aisku, ten i kokius Haas , Alfa Romeo, gal ir tiktu pagal vairavimo lygi, bet ten kitokiu standartu reikia, kur ne pirmu smuiku groja vairavimas, o nei aukstos klases vairavimo nei piniginio uznugrario jis neturi. ko gero, bus viso gero su juo. kaip ir su Russelu. vienintelis jo zibejimas, tai Kubicos ir Latifi fone, kur tiesa pasakius, nei tas nei tas nebuvo realus atskaitos taskas. tai kaip ir teisingas pastrbejimas, netraukai nei vienas Botto lygio. tad Mercedes jaunuju pilotu frontas labai panasus kaip ir RBR. seniai krauna jaunimui be jokiu skrupulu :)
del ocono viskas aisku. bet as del ruselo galvoju. cia gi kazkas panasaus kaip leclercas ka ten eriksona tvarke saubery. ir jau staiga pasidare ax...nas kad net i ferari paeme, nors eriksonas joks ne atskaitos taskas. tai ir su ruselu panasiai. tvarke kubica ir latifi, kas nera atskaitos taskas. kaip dabar nustatyt, kad ruselas nera toks talentas kaip leklerc?
del ocono viskas aisku. bet as del ruselo galvoju. cia gi kazkas panasaus kaip leclercas ka ten eriksona tvarke saubery. ir jau staiga pasidare ax...nas kad net i ferari paeme, nors eriksonas joks ne atskaitos taskas. tai ir su ruselu panasiai. tvarke kubica ir latifi, kas nera atskaitos taskas. kaip dabar nustatyt, kad ruselas nera toks talentas kaip leklerc?
pabandysiu palyginti is savo puses.
zinai, Eriksonas buvo F1 Sauberyje nuo 2015 metu. turejo tokius +- savo lygio +- "Grozanai ir Magnusenai" ( Nasra, ir Wehrleina) na ir su jais vaziavo gan apylygiame lygmenyje.kazkiek ten nuo ju minimaliai pasikraudavo, bet vaziavo. nuo Leclerco jau pirma sezone gavo labai smarkiai per visas kategorijas ir tame sezone Leclercas sugebejo su tuo lauzu iskovot net 39 taskus. kai Eriksonas isstenejo 9. Q 17:4. ir tai tas pirmas pralose pacioj pirmoj daly. ir toks sakyciau bolido pajegumo/ piloto sugebejimu pavyzdys yra ratai Top10 tuke su tokiu tikrai prastu bolidu. 479:230. aisku, cia yra tik oficiali info, ir ko daug mes nematom is telemetrijos duomenu. beja, as jau ta sezona sekiau jo vaziavima, tai atsimenu labai daug puikiu lenktyniu :) na neveltui zinok jam dave ta kede Ferraryje, ka ir patvirtino ,kad jos vertas.
Russelas savo ruoztu vaziavo pries Kubica kuris gryzo po ilgos pertraukos ir be 1 rankos. normalu, kad laimejo turbut visas Q. BET 1:0 vistiek Kubica taskai laimejo :)) dabar yra velgi naujokas Latifi, vaziuojantis uz pinigus. ka su juo lyginti? teisa Ruselas irgi laimejo tiek GP2 tiek GP3, bet ko tai jis F1 savo vairavimu lenktynese nerodo stebuklu. startuoja paastoviai prastai, daro klaidas ir nepasizymi kazkokiu wow race greiciu, kas irodtu akivaizdu pranasuma prie Latifi (apart zinoma sausai Q) bet siaip. 0:0 tasku kraitis . ir latifi netgi lenkia , nes 2 kart finisavo 11,o Ruselas 1 kart . race h2h 5:2. ne pyragai sakyciau, kaip pries toki oponenta. ir kitas dalykas kodel vis dr nera vietos AMG, ir jau sukirsta vel rankom su Bottu? turbut jie zino ir mato daugiau,nei mes per ekranus ;)
pabandysiu palyginti is savo puses.
zinai, Eriksonas buvo F1 Sauberyje nuo 2015 metu. turejo tokius +- savo lygio +- "Grozanai ir Magnusenai" ( Nasra, ir Wehrleina) na ir su jais vaziavo gan apylygiame lygmenyje.kazkiek ten nuo ju minimaliai pasikraudavo, bet vaziavo. nuo Leclerco jau pirma sezone gavo labai smarkiai per visas kategorijas ir tame sezone Leclercas sugebejo su tuo lauzu iskovot net 39 taskus. kai Eriksonas isstenejo 9. Q 17:4. ir tai tas pirmas pralose pacioj pirmoj daly. ir toks sakyciau bolido pajegumo/ piloto sugebejimu pavyzdys yra ratai Top10 tuke su tokiu tikrai prastu bolidu. 479:230. aisku, cia yra tik oficiali info, ir ko daug mes nematom is telemetrijos duomenu. beja, as jau ta sezona sekiau jo vaziavima, tai atsimenu labai daug puikiu lenktyniu :) na neveltui zinok jam dave ta kede Ferraryje, ka ir patvirtino ,kad jos vertas.
Russelas savo ruoztu vaziavo pries Kubica kuris gryzo po ilgos pertraukos ir be 1 rankos. normalu, kad laimejo turbut visas Q. BET 1:0 vistiek Kubica taskai laimejo :)) dabar yra velgi naujokas Latifi, vaziuojantis uz pinigus. ka su juo lyginti? teisa Ruselas irgi laimejo tiek GP2 tiek GP3, bet ko tai jis F1 savo vairavimu lenktynese nerodo stebuklu. startuoja paastoviai prastai, daro klaidas ir nepasizymi kazkokiu wow race greiciu, kas irodtu akivaizdu pranasuma prie Latifi (apart zinoma sausai Q) bet siaip. 0:0 tasku kraitis . ir latifi netgi lenkia , nes 2 kart finisavo 11,o Ruselas 1 kart . race h2h 5:2. ne pyragai sakyciau, kaip pries toki oponenta. ir kitas dalykas kodel vis dr nera vietos AMG, ir jau sukirsta vel rankom su Bottu? turbut jie zino ir mato daugiau,nei mes per ekranus ;)
turbut taip, kaip Sakai. bet as tai noreciau rusela pamatyti salia kokio dabartinio vidutinioko, kad jau tvirtai sakyti kazka.
turbut taip, kaip Sakai. bet as tai noreciau rusela pamatyti salia kokio dabartinio vidutinioko, kad jau tvirtai sakyti kazka.
Auksas ir pelenuose žiba. Alonso važiavo Minardi ir visiems viskas buvo aišku. Kaip ir tas pats Leclerc. Ar Verstappen. Jeigu važiuoji antrą sezoną ir dar nėra aišku, kad tu vertas top kėdės, tai, nu, soriukas, kažkas ne taip. Kita vertus, gal Mercedes ir praverstų toks Trulli tipo pilotas – Q greitas, o paskui formuojasi Trulli-Russell train, o LH padangas tuo tarpu taupo.
turbut taip, kaip Sakai. bet as tai noreciau rusela pamatyti salia kokio dabartinio vidutinioko, kad jau tvirtai sakyti kazka.
faktas, kad idomu. nes neturejo dar nei bolido geresnio nei komandos partnerio. faktas, kad nera luzeris, bet kad ji ikist net nebera kur realiai.
A85 - skirtingai tavo prognozei, netaps mersu komanda kaip kitos - "reklamuojancios tik nisinius brendus" ;)
A85 - skirtingai tavo prognozei, netaps mersu komanda kaip kitos - "reklamuojancios tik nisinius brendus" ;)
https://ru.motorsport.com/f1/news/mercedes-ne-pereimenuyut-v-amg/4894973/
Nu va :D
Tai Stroll dėl Covid ant puodo Vokietijoj sėdėjo. Bet biškį F1 slėpynių žaidžia, nes žinojo tikrai anksčiau, nei paskelbė https://www.formula1.com/en/latest/article.stroll-reveals-he-tested-positive-for-covid-19-after-eifel-gp.3iQgIIGns8omeAFMnafunG.html
Hulk is back once again!
Nope. Not back. Sorry :)
Tai Stroll dėl Covid ant puodo Vokietijoj sėdėjo. Bet biškį F1 slėpynių žaidžia, nes žinojo tikrai anksčiau, nei paskelbė https://www.formula1.com/en/latest/article.stroll-reveals-he-tested-positive-for-covid-19-after-eifel-gp.3iQgIIGns8omeAFMnafunG.html
o ko cia stebetis kai mike melagelis snauceris komandai vadovauja :)
Hulk is back once again!
cia tu apie ka? :)
Nope. Not back. Sorry :)
ai jo, supratau :) strolas jaunas, issisveiko greit :)))
o ko cia stebetis kai mike melagelis snauceris komandai vadovauja :)
Bet gražiai sistemą apdėjo. Pirmas testas neigiamas, tada pradeda tupėt ant puodo dieną-naktį, o artėjant kito testo laikui susipakavo šmutkes ir namo, kad nereiktų Vokietijoj strigt. Ir šiaip, tie susirgimai, kai paskelbiami po savaitės ir jų vis daugėja man kažkaip rodo, kad show must go on at any cost.
Pagaliau: GRO - out.
as galvoju, kad dvieju naujoku mazepino ir sumakerio haas pasirinkimas butent dabar yra logiskas zingsnis. reglamentas kitamet nesikeicia, auto nebetobulins ir jokiu prosvaisciu cempe su ferari pu, todel apkatalins du naujokus ir 2022m tures +-tas pacias galimybes kaip kiti
Magnussenas irgi
Velokai, aisku (Gro jau turejo skristi post 2018, o KMag post 2019), bet pagaliau :D
Del Maz ir Sch vienoj ekipoj - blogiu blogis. Dvi priezastys:
a. abu pieniai, car development, bet kuriuo atveju, bus apie nieka
b. Mazepinas Sr ten statys savo salygas kaip Josas RB tik dar agresyviau ir be jokiu skrupulu. Ne ta aplinka, kur turetu Sch (ar bet kas kitas) debiutuot
Del Maz ir Sch vienoj ekipoj - blogiu blogis. Dvi priezastys:
a. abu pieniai, car development, bet kuriuo atveju, bus apie nieka
b. Mazepinas Sr ten statys savo salygas kaip Josas RB tik dar agresyviau ir be jokiu skrupulu. Ne ta aplinka, kur turetu Sch (ar bet kas kitas) debiutuot
nu nesakyk. gal kartais tas pienus duos geresni feedbacka nei senas vilkas. pvz, wiliams ir reno buvo suzaveti pieniaus sirotkino feedbaku ir inzinieriniu supratimu
Man tai jie abu visai faini buvo. Abu su savo kliurkom, bet bent jau įdomūs ir ne plastmasiniai. O dabar tikriausiai ateis rich-boy ir inheritance-boy. Meh. Bet kiekvienam savo, aišku :) Tik nematau kur čia pokyčiai į gerą Haas komandai ar F1 apskritai.
Man tai jie abu visai faini buvo. Abu su savo kliurkom, bet bent jau įdomūs ir ne plastmasiniai. O dabar tikriausiai ateis rich-boy ir inheritance-boy. Meh. Bet kiekvienam savo, aišku :) Tik nematau kur čia pokyčiai į gerą Haas komandai ar F1 apskritai.
nu manau, kad rezultatas nesikeis, bet finansiškai sandoriai bus naudingi
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |