Nuo kitų metų brangsta techninė apžiūra: kainos bus peržiūrimos kasmet (36)

Nuo kitų metų brangsta techninė apžiūra: kainos bus peržiūrimos kasmet
logo 2020 Lapkričio 30 d. 08:45, pexels.com

Kainų pokytį labiausiai pajus mopedų ir motociklų savininkai, mažiausiai -  dujomis varomų automobilių savininkai.

„Pagrindinės priežastys, kodėl kainos yra didesnės, yra kelios. Matome, kad didėja tiesioginės ir netiesioginės techninės apžiūros centrų kainos. Čia įeina ir darbuotojų užmokestis, ir elektros sąnaudos, ir sąnaudos, kurias centrai nori investuoti tobulinti savo centrus, atnaujinti įrangą, kuria tikrinamos transporto priemonės.“

„Kita priežastis yra laikas – kiek laiko užtrunka atlikti techninę apžiūrą. Įdomu tai, kad motociklams laiko skiriama panašiai, kiek ir lengvajam automobiliui“, – teigė Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) komunikacijos vadovė Eglė Kučinskaitė, paaiškinusi, kad kainos padidėjo pradėjus skaičiuoti jas pagal naują metodiką, atsižvelgiant į techninių apžiūrų centrų sąnaudas.

Atsižvelgiant į motociklų klasę, jų savininkai už techninę apžiūrą turės mokėti nuo 9,60 Eur iki 14,70 Eur. Asmeninio lengvojo automobilio, varomo benzinu, techninė apžiūra, atliekama kas dvejus metus, kainuos 19,60 euro, dyzeliu – 22,70 euro. Dujomis varomų automobilių savininkai mokės už patikrinimą 24,60 euro, nes 44 proc. atpinga dujinės maitinimo įrangos techninės būklės patikra.

Žmonės, turintys lengvojo automobilio priekabas (iki 750 kg, O1 klasė), nuo kitų metų pavasario už jų techninę apžiūrą mokės 2,09 euro daugiau – 7,30 euro.

Iki naujos metodikos benzinu varomiems automobiliams techninės apžiūros kaina siekė 14,5 Eur, dyzelinu – 18,2 Eur, dujomis – 23,4 Eur. Jau penkerius metus kainos nebuvo keistos, tačiau dabar planuojama jas peržiūrėti kiekvienais metais ir jeigu bus būtina - atlikti korekcijas. 

„Mes kiekvienais metais tikrai peržiūrėsime kainas, bet ar jos kils, ar mažės, šiandien nespekuliuokime“, – baigdama pridūrė E. Kučinskaitė.







Komentarai (36)
TomTom
IP: 089c815 | 12/01 16:55 Atsakyti
dzionyz logo rėmėjas
12/01 16:00

O aplamai tai komentarai, atsakymai ir diskusijos labai tinka žmonėms kurie nori būti išgirsti.
Tikriausiai ir aš toks.

Taip, bet puslapis nesivadina autosport.lt, jis vadinasi f1.lt, bet kazkodel neateini skustis po straipsniais apie MotoGP ar Dakaru, kad ne apie F1 raso. O po straipsniu aktualiu kiekvienam vairuojanciam Lietuvoje nusprendei pasiskust. Todel ir rasiau neieskom po sikna smegenu, nes puslapyje yra tokios kategorijos ir ne kitokios ir tiek, o nori buti isgirstas kazkodel tik butent po tom kategorijom kurios tau maiso, nors temu kitokiu nei F1 cia yra ir daugiau.
Labai primena situacija del siandienines komedijos - kai pvz zydas gali juoktis is geju, juoduku, kaimieciu, bet tik uzmesk ka apie holokausta, is karto stop stop stop, cia negalima. Tam paciam kaimieciui bus labai juokinga apie juodukus, gejus, holokausta, bet apie kaima tu net nebandyk juokaut nes nejuokinga.
Neimk i galva labai, tiesiog parasiau ka galvoju. Neprivalai taikytis prie manes :) nori skustis - skuskis, bet as noresiu pakomentuot tavo skunda ir taip pat pakomentuosiu :)
Cheers!
dzionyz logo rėmėjas
IP: 91c5efc | 12/01 16:00 Atsakyti
O aplamai tai komentarai, atsakymai ir diskusijos labai tinka žmonėms kurie nori būti išgirsti.
Tikriausiai ir aš toks.
dzionyz logo rėmėjas
IP: 91c5efc | 12/01 15:58 Atsakyti
TomTom
12/01 12:39

Šitam puslapy yra dvi kategorijos: F1 naujienos ir Autonaujienos. Kiekvienas kas turi akis tai mato pirmame puslapyje. Straipsniai automatiškai iš eilės nesikrauna, atsidaro tai, ką tu spaudi, taip kad neieškom po šikną smegenų.

Tai tau patinka delfini turinį skaityt? Tai eik į DELFI.lt ir komentuok.
TomTom
IP: 089c815 | 12/01 12:39 Atsakyti
dzionyz logo rėmėjas
11/30 09:19

Ei ei kuo tai susiję su F1? Jei aš noriu paskaityti apie gyvenimo drama ir mokesčius įsijungiu DELFI ir visus *** laikau. Čia aš noriu paskaityti apie autosporta.

Šitam puslapy yra dvi kategorijos: F1 naujienos ir Autonaujienos. Kiekvienas kas turi akis tai mato pirmame puslapyje. Straipsniai automatiškai iš eilės nesikrauna, atsidaro tai, ką tu spaudi, taip kad neieškom po šikną smegenų.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/01 10:15 Atsakyti
svecias787
12/01 10:14

as pilnai pritariu. mes net buvom susiruose vaziuot patys i vokietija, jei butume italijoj nerade nieko. aisku, priklauso kokio brangumo mas A85 reikia. del 3000e vertes daikto juk nevaziuosi i vokietija

Aš tai važiuočiau, man patinka tokios kelionės :D Ir fotografuot į testus važiuoju, nes man tai nuotykis :)
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 12/01 10:14 Atsakyti
Fekkalli
12/01 09:24

Gal nera vieno teisingo atsakymo tokiam klausimui, o ir atsakyt nelabai kompetetingas kadangi uzsiimu isimtinai vienos markes automobiliais.
Kaip ir pats sakei, reikia suprasti kad auto is vakaru tures tam tikru defektu. Visada. Is savo kuklios 14 metu patirties galiu pasakyt kad geriausias defektas yra vokiska rida. Ne kaip perekupui, bet kaip zmogui kuris ta auto eksploatuos. Kas is esmes priestarauja tipinio Baltijos saliu pirkejo isitikinimams. I ka neziureciau niekada tai dauzti auto kurie jau buvo suremontuoti toje salyje, kurioje eksploatuoti.
Per daug nesipleciant kodel, Tai rinkciausi 3-5 metu auto su ~200k rida ir atstovybes( jokiu budu ne KFZ) serviso irasais. Vel gi ta rida skirsis benz/dyz, cia as labiau apie dyz.
Toki auto gausi ~20-30% pigiau, ir labai, labai daznai geresnes bukles negu 3-5 metu miesto auto su mazesnem ridom.
To ka cia parasiau nereikia suabsoliutint aisku.

Ačiū, panašiai pats galvoju, tik norėjau pasitikrint ar ne pro šalį mano mintys. Ačiū už atsakymą :)

Jeigu viena markė, tai bandyčiau spėt, kad Alfa, bet greičiausiai nelabai pagal nicką :D
svecias787
IP: fbc5b04 | 12/01 10:14 Atsakyti
Fekkalli
12/01 10:08

Tokiu atveju siulyciau paciam uzsiimt auto pirkimu is vakaru. Is vienos puses isleisi 500-700 euru ir savo laika. Is kitos puses zinosi ka perki, o finale vistiek sutaupysi. Perekupu marzos tokiu metu masinoms tikrai ne 500-700 euru.
Aisku jei nera galimybiu ir noro tuo uzsiimt, reikia rinktis patikima partneri. Tokiu galetu tapti pvz Degicar.

as pilnai pritariu. mes net buvom susiruose vaziuot patys i vokietija, jei butume italijoj nerade nieko. aisku, priklauso kokio brangumo mas A85 reikia. del 3000e vertes daikto juk nevaziuosi i vokietija
Fekkalli
IP: e9fb862 | 12/01 10:08 Atsakyti
svecias787
12/01 10:00

ne ne. zmogus nori lt masina pirkt is perekupo :) del uzsienio viskas aisku.

Tokiu atveju siulyciau paciam uzsiimt auto pirkimu is vakaru. Is vienos puses isleisi 500-700 euru ir savo laika. Is kitos puses zinosi ka perki, o finale vistiek sutaupysi. Perekupu marzos tokiu metu masinoms tikrai ne 500-700 euru.
Aisku jei nera galimybiu ir noro tuo uzsiimt, reikia rinktis patikima partneri. Tokiu galetu tapti pvz Degicar.
svecias787
IP: fbc5b04 | 12/01 10:00 Atsakyti
Fekkalli
12/01 09:39

As supratau kad mes ne apie LT kalbejom.
Bet Rida patikrint perkant LT labai nesunku siais laikais. Tik zinoma ne per carvertical’us visokius ta daryt.

ne ne. zmogus nori lt masina pirkt is perekupo :) del uzsienio viskas aisku.
Fekkalli
IP: e9fb862 | 12/01 09:39 Atsakyti
svecias787
12/01 09:32

bet gi neras jis masinos 3-5m su 200 rida :))) ji bus atsukta iki 120. o jei bus 200, vadinasi ji vaziavusi 350. tame ir yra blogybe. tu nezinai ka is tikruju perki - pigiau, nes rida didele, pigiau, nes remontuota, ar pigiau, nes ir tas ir tas :)

As supratau kad mes ne apie LT kalbejom.
Bet Rida patikrint perkant LT labai nesunku siais laikais. Tik zinoma ne per carvertical’us visokius ta daryt.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas