O. Szafnaueris: mūsų tikslas – 3 vieta Konstruktorių taurėje (7)

O. Szafnaueris: mūsų tikslas – 3 vieta Konstruktorių taurėje
logo Vasario 15 d. 15:47, Racing Point

„Aston Martin“ komandos vadovas Otmaras Szafnaueris interviu „Auto Motor und Sport“ papasakojo apie šio sezono užduotis ir planus ateičiai...

  • Koronaviruso pandemija tęsiasi. Ar sudėtinga tokiomis sąlygomis konstruoti naują bolidą?
  • Sudėtingiau nei įprasta. Reikia patikimų procedūrų, kurios leidžia įsitikinti, jog visi ekipos darbuotojai yra saugūs ir staiga neatsidurs 10 ar 14 dienų karantine. Juk jei tai įvyks, mes negalėsime gamintis detalių. Mes tokias procedūras turime. Bet ne viskas yra mūsų rankoje. Mes neturime pilnos informacijos apie mūsų tiekėjus, apie jų saugumo priemones. Tai didina riziką. Mus teko sąveikauti su jais, norint įsitikinti, kad jie vadovaujasi lygiai tokiais pačiais principais. Vienos detalės trūkumas gali paralyžiuoti viso automobilio gamybą ir mes darome viską, norėdami to išvengti. Tikiuosi, kad mes suspėsime laiku.
  • Ar žiemos bandymų perkėlimas vėlesnei datai kažkiek padėjo?
  • Kai bandymus perkėlė, mes pajutome didesnę laisvę, nes svarbiausia – sutilpti į gamybos grafikus. Jei bazėje atsirastų koronaviruso židinys, tai esant tokiems glaustiems grafikams, tai gali virsi katastrofa. Kol kas viskas ramu. Mes turime patikimas procedūras, leidžiančias labai greitai sureaguoti, jei kas nors užsikrės. Dėl COVID-19 mes testuojame visus, kas nori patekti į bazę. Pas mus galima ateiti tik su neigiamu testu.
  • Kiek dažnai atliekate tokius testus?
  • Kiekvieną dieną mes atliekame ekspres-testus, kurie duoda rezultatą po 15 minučių.
  • Daugiau nei 50 proc. naujasis bolidas atkartoja pernai metų mašiną. Ar tai leido daug sutaupyti?
  • Mes išleidome maždaug tiek pat kaip ir pernai, dėl to, kad FIA pakeitė aerodinamikos reglamentą. Taip, daugis pernai metų bolido mazgų buvo homologuoti ir bus naudojami šiais metais, bet su aerodinamika teko rimtai padirbėti. Gerai, kad dėl pandemijos mums nereikėjo vienu metu kurti dviejų bolidų – 2021 ir 2022 metų, dėl to mes tikrai nemažai sutaupėme.
  • Ar galite išvardinti tris priežastis, kodėl Sebastianas Vettelis turėtų padaryti jūsų komandą stipresne?
  • Visų pirma, mes galėsime panaudoti jo patirtį ir darbo metodiką, gauta iškovojant pasaulio čempiono titulus. Sebastianas jau instruktavo mūsų inžinierius apie tai, kokių duomenų jam reikės, kad jis padėtų sureguliuoti automobilį. Jis jau padėjo mums pagerinti kokpito ergonomiką, patarė, kaip geriau išdėstyti jungiklius, kad būtu lengviau vairuoti mašiną. Jis padirbėjo su simuliatoriumi, sulygino jį su kitu ir pasakė, ką mums reikia pagerinti. Sebastianas su mumis kol kas praleido kol kas tik kelias dienas, bet per trumpą laiką jau padarė daug naudingo, nors dar nepilotavo mūsų bolido trasoje. Mes galime daug ko iš jo išmokti ir tai padarys komandą stipresne.
  • Kiek laiko jam prireiks adaptacijai? Anksčiau jis dirbo „Red Bull“ bei „Ferrari“ komandose – ekipose su visai kitokiais resursais...
  • Manau, kad visai nedaug. Negalima pamiršti, kad Sebastianas kelis metus lenktyniavo „Toro Rosso“, o ši komanda yra maždaug tokio dydžio kaip ir mūsų. Vettelis mums puikiai tinka. Pas mus vienoda filosofija, vienodas požiūris į lenktynes. Mūsų svarbiausias prioritetas – efektyvumas visur. Mes stengiamės sukonstruoti maksimaliai greitą bolidą, kiek galima greičiau atlikti sustojimus, maksimaliai išnaudoti bet kokias situacijas lenktynėse – ir kovoti dėl pergalių. Taip pat nusiteikęs ir Sebastianas. Mes puikiai dirbsime kartu.

Komentarai (7)
Kragas
IP: 4e280b8 | 02/15 21:42 Atsakyti
Nu jo aš kartais gal ir per griežtai žiūriu į Ferrari komandą. Bet čia turbūt visada taip bus. Fanai šiai komandai visada kels didelius lūkesčius. Vis tik Ferrari tai komanda su istorija ir ji yra dalis F-1 :)
svecias787
IP: 638efbc | 02/15 21:30 Atsakyti
Kragas
02/15 21:25

Statistika tai tai statistika. Bet jei žiūrėti pagal metus tai 2014 nieko gero. 2015 visai nieko Sebas net 3 pergales paėmė, bet ir tai visos jos nes tose lenktynėse Mersai susimovė. 2016 buvo kritimas atgal 0 pergalių. Vieninteliai geri metai Ferrari komandai buvo 2017 ir 2018. Kas liečia 2019 tai na taip 3 pergalės buvo iškovotos iš jų dvi Leclerco ir viena Sebo, bet reikia pripažinti kad 2019 metų mašina nebuvo subalansuota, o dar kai tie kaltinimai dėl variklio prasidėjo tai dar labiau pasimatė ant kiek prasta buvo ta mašina. Tais metais tik variklis dar ir gelbėjo juos. Na, o 2020 tai net ir nereikia komentuoti.

viskas taip. man tiesiog uzstrigo, kad red bull pagyrei, o ferari nieko nepasieke :) tai ferari daugiau pasieke uz red bull hibridinej eroj. tik ta norejau pataisyti ;)
Kragas
IP: 4e280b8 | 02/15 21:25 Atsakyti
Statistika tai tai statistika. Bet jei žiūrėti pagal metus tai 2014 nieko gero. 2015 visai nieko Sebas net 3 pergales paėmė, bet ir tai visos jos nes tose lenktynėse Mersai susimovė. 2016 buvo kritimas atgal 0 pergalių. Vieninteliai geri metai Ferrari komandai buvo 2017 ir 2018. Kas liečia 2019 tai na taip 3 pergalės buvo iškovotos iš jų dvi Leclerco ir viena Sebo, bet reikia pripažinti kad 2019 metų mašina nebuvo subalansuota, o dar kai tie kaltinimai dėl variklio prasidėjo tai dar labiau pasimatė ant kiek prasta buvo ta mašina. Tais metais tik variklis dar ir gelbėjo juos. Na, o 2020 tai net ir nereikia komentuoti.
svecias787
IP: 638efbc | 02/15 21:03 Atsakyti
Kragas
02/15 20:50

Jei ši komanda neturi senų bolidų bandymam tai liūdna liūdna. Palyginimui Mercedes, Red Bull ir Ferrari savo bazėse tai turbūt visus bolidus ant stendų pastatę vien dėl vaizdo, o tuo tarpu čia net pasibandyti neturi su kuo. Dar čia neseniai žiūrėjau vaizdo įrašą kur Perezui aprodo visas tas patalpas tai pažiūrėjus kaip viskas įrengta ir kiek žmonių dirba tai nieko keisto, kad hibridininėje eroje nuolatos išsilaiko TOP 3. Tas pats ir su Mercedes ten išvis kitas lygis. Na, o Ferrari nors ir turi pinigų rezultatų nėra. Atrodo visas sąlygas turi, bet nuolatos patys sau koją pakiša. Kas liečia Aston Martin patekimą į TOP 3 tai labai jau daug konkurentų McLaren, Renault (dabar lyg Alpine vadinsis) na ir aišku Ferrari turėtų atgauti dalį formos.

"Na, o Ferrari nors ir turi pinigų rezultatų nėra". ar tikrai? komandiniu iskaitu statistika hibridineje eroje
rodo geresnius ferari rezultatus nei red bull. taip kad nereikia skiest apakintam paskutinio sezono.
Kragas
IP: 4e280b8 | 02/15 20:50 Atsakyti
Jei ši komanda neturi senų bolidų bandymam tai liūdna liūdna. Palyginimui Mercedes, Red Bull ir Ferrari savo bazėse tai turbūt visus bolidus ant stendų pastatę vien dėl vaizdo, o tuo tarpu čia net pasibandyti neturi su kuo. Dar čia neseniai žiūrėjau vaizdo įrašą kur Perezui aprodo visas tas patalpas tai pažiūrėjus kaip viskas įrengta ir kiek žmonių dirba tai nieko keisto, kad hibridininėje eroje nuolatos išsilaiko TOP 3. Tas pats ir su Mercedes ten išvis kitas lygis. Na, o Ferrari nors ir turi pinigų rezultatų nėra. Atrodo visas sąlygas turi, bet nuolatos patys sau koją pakiša. Kas liečia Aston Martin patekimą į TOP 3 tai labai jau daug konkurentų McLaren, Renault (dabar lyg Alpine vadinsis) na ir aišku Ferrari turėtų atgauti dalį formos.
RBR
IP: d700dc4 | 02/15 17:12 Atsakyti
"Mes nuomojames variklius ir pavaru dezes, bei neturime nei vieno vaziuojancio bolido":) kazkoks nonsensas. Taip kalba komandos vadovas, kurios biudzetas virs 100 mln euru. Iki ko dar prieis formule1? Greit pareiks mes nuomojames vairus ir neturime nei vieno vairo, kad isvaryti bolida is garazo :D jau bloga nuo tokiu kalbu. Ir viso to esme, kad nera nepriklausomo varikliu tiekejo is kurio galetu nepriklausomos komandos pirkti variklius, ir nustoti kelaklupsciauti pries autogamintojus.
×

TOP naujienos