O. Szafnaueris: mūsų tikslas – 3 vieta Konstruktorių taurėje

O. Szafnaueris: mūsų tikslas – 3 vieta Konstruktorių taurėje
logo 2021 Vasario 15 d. 15:47, Racing Point

„Aston Martin“ komandos vadovas Otmaras Szafnaueris interviu „Auto Motor und Sport“ papasakojo apie šio sezono užduotis ir planus ateičiai...

  • Koronaviruso pandemija tęsiasi. Ar sudėtinga tokiomis sąlygomis konstruoti naują bolidą?
  • Sudėtingiau nei įprasta. Reikia patikimų procedūrų, kurios leidžia įsitikinti, jog visi ekipos darbuotojai yra saugūs ir staiga neatsidurs 10 ar 14 dienų karantine. Juk jei tai įvyks, mes negalėsime gamintis detalių. Mes tokias procedūras turime. Bet ne viskas yra mūsų rankoje. Mes neturime pilnos informacijos apie mūsų tiekėjus, apie jų saugumo priemones. Tai didina riziką. Mus teko sąveikauti su jais, norint įsitikinti, kad jie vadovaujasi lygiai tokiais pačiais principais. Vienos detalės trūkumas gali paralyžiuoti viso automobilio gamybą ir mes darome viską, norėdami to išvengti. Tikiuosi, kad mes suspėsime laiku.
  • Ar žiemos bandymų perkėlimas vėlesnei datai kažkiek padėjo?
  • Kai bandymus perkėlė, mes pajutome didesnę laisvę, nes svarbiausia – sutilpti į gamybos grafikus. Jei bazėje atsirastų koronaviruso židinys, tai esant tokiems glaustiems grafikams, tai gali virsi katastrofa. Kol kas viskas ramu. Mes turime patikimas procedūras, leidžiančias labai greitai sureaguoti, jei kas nors užsikrės. Dėl COVID-19 mes testuojame visus, kas nori patekti į bazę. Pas mus galima ateiti tik su neigiamu testu.
  • Kiek dažnai atliekate tokius testus?
  • Kiekvieną dieną mes atliekame ekspres-testus, kurie duoda rezultatą po 15 minučių.
  • Daugiau nei 50 proc. naujasis bolidas atkartoja pernai metų mašiną. Ar tai leido daug sutaupyti?
  • Mes išleidome maždaug tiek pat kaip ir pernai, dėl to, kad FIA pakeitė aerodinamikos reglamentą. Taip, daugis pernai metų bolido mazgų buvo homologuoti ir bus naudojami šiais metais, bet su aerodinamika teko rimtai padirbėti. Gerai, kad dėl pandemijos mums nereikėjo vienu metu kurti dviejų bolidų – 2021 ir 2022 metų, dėl to mes tikrai nemažai sutaupėme.
  • Ar galite išvardinti tris priežastis, kodėl Sebastianas Vettelis turėtų padaryti jūsų komandą stipresne?
  • Visų pirma, mes galėsime panaudoti jo patirtį ir darbo metodiką, gauta iškovojant pasaulio čempiono titulus. Sebastianas jau instruktavo mūsų inžinierius apie tai, kokių duomenų jam reikės, kad jis padėtų sureguliuoti automobilį. Jis jau padėjo mums pagerinti kokpito ergonomiką, patarė, kaip geriau išdėstyti jungiklius, kad būtu lengviau vairuoti mašiną. Jis padirbėjo su simuliatoriumi, sulygino jį su kitu ir pasakė, ką mums reikia pagerinti. Sebastianas su mumis kol kas praleido kol kas tik kelias dienas, bet per trumpą laiką jau padarė daug naudingo, nors dar nepilotavo mūsų bolido trasoje. Mes galime daug ko iš jo išmokti ir tai padarys komandą stipresne.
  • Kiek laiko jam prireiks adaptacijai? Anksčiau jis dirbo „Red Bull“ bei „Ferrari“ komandose – ekipose su visai kitokiais resursais...
  • Manau, kad visai nedaug. Negalima pamiršti, kad Sebastianas kelis metus lenktyniavo „Toro Rosso“, o ši komanda yra maždaug tokio dydžio kaip ir mūsų. Vettelis mums puikiai tinka. Pas mus vienoda filosofija, vienodas požiūris į lenktynes. Mūsų svarbiausias prioritetas – efektyvumas visur. Mes stengiamės sukonstruoti maksimaliai greitą bolidą, kiek galima greičiau atlikti sustojimus, maksimaliai išnaudoti bet kokias situacijas lenktynėse – ir kovoti dėl pergalių. Taip pat nusiteikęs ir Sebastianas. Mes puikiai dirbsime kartu.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794