Padangų gamintojai iš „Pirelli“ šios dienos lenktynėse Imoloje siūlo panaudoti tris strategijos variantus, jei nelis lietus ir išskirstė jas nuo pačios greičiausios iki pačios lėčiausios.
Pačiu greičiausiu variantu „Pirelli“ laiko panaudojant minkštąsias ir vidutines padangas – tokiu atveju po starto su minkštosiomis prie vidutinių reikia pereiti 17-21 ratuose. Galimas ir atvirkštinis variantas – po starto su vidutinėmis prie minkštųjų reikėtų pereiti 42-46 ratuose.
Kiek lėtesnis variantas – startas su vidutinėmis ir perėjimas prie kietųjų 23-27 ratų rajone. Arba atvirkštinis variantas – startas su kietosiomis ir perėjimas prie vidutinių 36-40 ratuose.
Dar lėtesnė strategija – startas su minkštosiomis ir perėjimas prie kietųjų 15-20 ratuose. Arba galima elgtis atvirkščiai – startuoti su kietosiomis ir pereiti prie minkštųjų 43-48 ratų rajone.
Trasa: | "Autodromo Enzo e Dino Ferrari", Imola (Imola) | ||
Ilgis: | 4,933 km | Ratų skaičius: | 62 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Tadux15 | 565 |
2. | ramasgo | 556 |
3. | Dainius Bendikas | 556 |
4. | mantioras | 554 |
5. | Kęstutis Šimkus | 553 |