„Pirelli“: Las Vegase bus sunku įšildyti padangas (8)

„Pirelli“: Las Vegase bus sunku įšildyti padangas
logo 2023 Lapkričio 13 d. 18:31, Pirelli

Į naują miesto trasą Las Vegase „Pirelli“ atveža pačių minkščiausių padangų trejetą – C3, C4 ir C5. Italijos kompanijos lenktynių padalinio vadovas Mario Isola paaiškino tokį pasirinkimą ir papasakojo, kaip padangų gamintojas žada spręsti būsimą problemą, susijusią su žema temperatūra.

Mario Isola: „Formulė-1“ trečią kartą šiais metais sugrįžta į JAV po lenktynių Majamyje ir Ostine. Mūsų laukia vienas ryškiausių sezono etapų, kadangi kiekviena diena Las Vegase – tai šou ir visi, kas dirba „Formulėje-1“, norės šį etapą padaryti neužmirštamu.

Mūsų ir komandų laukia rimtas techninis iššūkis, kadangi mes atvažiuosime į etapą, neturėdami jokių realių orientyrų išskyrus darbą su simuliatoriumi. Niekas dar nevairavo F-1 bolidų Las Vegaso trasoje. Pagal rato ilgį – 6,12 km, ji nusileidžia tik Spa trasai ir turi tris tiesiąsias ir 17 posūkių.

Danga yra įprastinis gatvių asfaltas – pagrindiniame bulvare, o kitose vietose danga yra perklota iš naujo – tai dar vienas nežinomasis sportininkams. Šį savaitgalį nebus jokių palaikymo lenktynių, o didelėje dalyje trasa yra atvira įprastinio miesto transporto judėjimui, todėl trasa negali pasidengti atidirbtos gumos sluoksniu ir gerokai pagerinti sukibimo su danga lygio.

Tikimės, kad bolidai bus reguliuojami žemai prispaudžiamajai jėgai, parametrai bus tokie kaip Baku ir net Monzoje. Maksimalus greitis bus didelis – tai kritiškai svarbu bolido konkurencingumui šioje trasoje.

Visos sesijos vyks naktį, todėl trasos ir oro temperatūra bus netipinė įprastiems lenktynių savaitgaliams ir labiau primins žiemos bandymus kurioje nors Europos trasoje. Ilgose tiesiosiose įšildyti padangas bus dar sunkiau, kaip ir palaikyti jų optimalią temperatūrą darbiniame diapazone. Panaši problema yra būdinga Baku, bet Las Vegase ji bus kur kas aštresnė.

Turėdami galvoje visus šiuos faktorius, mes parinkome pačias minkščiausias padangų sudėtis – C3, C4 ir C5, kurios turi užtikrinti pakankamai gerą sukibimą su danga. Turint galvoje žemą temperatūrą ir trasos konfigūraciją, minimalus priekinių padangų slėgis bus 27 psi, o galinių – 24,5 psi.

Vėsiomis sąlygomis skirtumas tarp slėgio ir šaltų padangų gerokai sumažėja, todėl dėl žemų asfalto temperatūrų važiuojant slėgis padangose didės mažiau nei kitose trasose. Mes spėjame, kad darbinis slėgis čia vis tiek bus mažesnis nei kitose panašiose trasose, pavyzdžiui, Baku.

Taigi, pirminiai duomenys kalba apie įtemptas lenktynes, pilnas siurprizų ir netikėtumų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Luuna
IP: 110db69 | 11/14 09:44 Atsakyti
mrf
11/13 23:32

Nuoširdžiai linkiu, kad šis etapas praeitų be skaudžių pasekmių... skaityti daugiau

Jetlagas mažiausia problema jiems, jau trečia savaitė sėdi JAV ar toje pusėje. Didžioji dalis sportininkų sako, kad ypač mėgsta naktines lenktynes, labiau jaučiasi greitis, mažiau saulės spiginimo ir t.t. Čia vienintelis niuansas, kad temperatūra bus smarkiai nukritus ir prie 7-9 laipsnių lėkt ant 300 yra ką. :D
4Ratai
IP: 98fbfc6 | 11/14 00:00 Atsakyti
mrf
11/13 23:32

Nuoširdžiai linkiu, kad šis etapas praeitų be skaudžių pasekmių... skaityti daugiau

Taigi sedi visi jau pora dienu JAV
mrf
IP: a3332ff | 11/13 23:32 Atsakyti
Nuoširdžiai linkiu, kad šis etapas praeitų be skaudžių pasekmių. Kai kalbama apie sporto šaką, kurioje visi važiuoja „on the edge“, kur toks svarbus reakcijos laikas ir pan., padaryti kvalifikaciją vidurnaktį, o varžybas nuo 22.00, kai organizmas natūraliai kūnui sako, kad laikas eiti miegoti... tai taip sugalvoti, gali tik Jockeris. Dar pridėkim prie to, kad pilotams atvykstantiems iš EU prisidės jetlag'o momentas. Duokdie aš klystu, duokdie...
Rokas1
IP: 0860258 | 11/14 11:43 Atsakyti
Luuna
11/14 09:44

Jetlagas mažiausia problema jiems, jau trečia savaitė sėdi JAV ar ... skaityti daugiau

Būtent. Yra tikimybė, kad temperatūra nukris iki 5 lapinių, kas reikštų kad stebėsim šalčiausias lenktynės F1 istorijoj :)
pavesis
IP: 8b2353b | 11/14 13:27 Atsakyti
Rokas1
11/14 11:43

Būtent. Yra tikimybė, kad temperatūra nukris iki 5 lapinių, kas re... skaityti daugiau

Tai šį syk okonui bus baubas iki kelių :)
Klepsidra
IP: f493dd1 | 11/14 19:08 Atsakyti
mrf
11/13 23:32

Nuoširdžiai linkiu, kad šis etapas praeitų be skaudžių pasekmių... skaityti daugiau

sakai, pavaziavo lenktynes Katare be skysciu, kur posukiuose atsijunginedavo jau - nepavaziuos Las Vegase delto, kad vakare? jie turi savo procesus seniai sudeliotus - laiko zonos nieko nelemia kasmet tiek keliaujant. didzioji dalis pilotu skraido private jet, kas automatiskai dar pagerina situacija su vienu is jetlago sukeleju - lektuvo kabinos auksciu -, kuris naujuose private jet yra smarkiai zemesnis.
mrf
IP: a3332ff | 11/14 19:48 Atsakyti
4Ratai
11/14 00:00

Taigi sedi visi jau pora dienu JAV

minimum reikalavimas geriausiai formai yra viena diena adaptacijos vienai valandai skirtumo. tai kone visiems vykstantiems iš europos tas yra 9h/9dienos. gal kai kas jų iš Amerikos žemyno ir išvis negrįžo per paskutines savaites, bet kitiems tikrai bus stresas. net ir pripratus, šioje pasaulio pusėje tokių vėlyvų varžybų nei vienas nėra turėjęs ir tai, kad jos vyks ekstremaliom sąlygom nepadės. žiūrėsiu ir tikrai viliuosi, jog klystu ir visi laimingai pasieks arba nepasieks finišą.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 263
2. mantioras 250
3. skripas 249
4. Giriby 243
5. bbd-336 237