Į naują miesto trasą Las Vegase „Pirelli“ atveža pačių minkščiausių padangų trejetą – C3, C4 ir C5. Italijos kompanijos lenktynių padalinio vadovas Mario Isola paaiškino tokį pasirinkimą ir papasakojo, kaip padangų gamintojas žada spręsti būsimą problemą, susijusią su žema temperatūra.
Mario Isola: „Formulė-1“ trečią kartą šiais metais sugrįžta į JAV po lenktynių Majamyje ir Ostine. Mūsų laukia vienas ryškiausių sezono etapų, kadangi kiekviena diena Las Vegase – tai šou ir visi, kas dirba „Formulėje-1“, norės šį etapą padaryti neužmirštamu.
Mūsų ir komandų laukia rimtas techninis iššūkis, kadangi mes atvažiuosime į etapą, neturėdami jokių realių orientyrų išskyrus darbą su simuliatoriumi. Niekas dar nevairavo F-1 bolidų Las Vegaso trasoje. Pagal rato ilgį – 6,12 km, ji nusileidžia tik Spa trasai ir turi tris tiesiąsias ir 17 posūkių.
Danga yra įprastinis gatvių asfaltas – pagrindiniame bulvare, o kitose vietose danga yra perklota iš naujo – tai dar vienas nežinomasis sportininkams. Šį savaitgalį nebus jokių palaikymo lenktynių, o didelėje dalyje trasa yra atvira įprastinio miesto transporto judėjimui, todėl trasa negali pasidengti atidirbtos gumos sluoksniu ir gerokai pagerinti sukibimo su danga lygio.
Tikimės, kad bolidai bus reguliuojami žemai prispaudžiamajai jėgai, parametrai bus tokie kaip Baku ir net Monzoje. Maksimalus greitis bus didelis – tai kritiškai svarbu bolido konkurencingumui šioje trasoje.
Visos sesijos vyks naktį, todėl trasos ir oro temperatūra bus netipinė įprastiems lenktynių savaitgaliams ir labiau primins žiemos bandymus kurioje nors Europos trasoje. Ilgose tiesiosiose įšildyti padangas bus dar sunkiau, kaip ir palaikyti jų optimalią temperatūrą darbiniame diapazone. Panaši problema yra būdinga Baku, bet Las Vegase ji bus kur kas aštresnė.
Turėdami galvoje visus šiuos faktorius, mes parinkome pačias minkščiausias padangų sudėtis – C3, C4 ir C5, kurios turi užtikrinti pakankamai gerą sukibimą su danga. Turint galvoje žemą temperatūrą ir trasos konfigūraciją, minimalus priekinių padangų slėgis bus 27 psi, o galinių – 24,5 psi.
Vėsiomis sąlygomis skirtumas tarp slėgio ir šaltų padangų gerokai sumažėja, todėl dėl žemų asfalto temperatūrų važiuojant slėgis padangose didės mažiau nei kitose trasose. Mes spėjame, kad darbinis slėgis čia vis tiek bus mažesnis nei kitose panašiose trasose, pavyzdžiui, Baku.
Taigi, pirminiai duomenys kalba apie įtemptas lenktynes, pilnas siurprizų ir netikėtumų“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |