„Porsche“ ir „Audi“ apie planus paskelbs liepą (3)

„Porsche“ ir „Audi“ apie planus paskelbs liepą
logo Birželio 24 d. 14:38, Gamintojo nuotr.

FIA pasaulinė taryba turėjo patvirtinti variklių reglamentą nuo 2026 metų savo posėdyje birželio 29 dieną, tačiau kaip praneša „Auto Motor und Sport“, greičiausiai to neįvyks.

Iš pradžių buvo planuojama, kad po Pasaulinės tarybos „Porsche“ turėjo pranešti apie savo sugrįžimą į „Formulę-1“ per Austrijos GP etapą - „Red Bull“ namų etape, su kuria turėtų bendradarbiauti koncernas iš Štutgarto. Tuo tarpu „Audi“ savo pareiškimą apie atėjimą į „Formulę-1“ turėjo padaryti savaite vėliau, tačiau dabar tokių planų atsisakyta.

Dėl to, kad naujasis variklių reglamento patvirtinimas atidėtas eilinį kartą, „Porsche“ ir „Audi“ pradeda nervintis. Tai supranta ir FIA bei „Formulės-1“ vadovybė – prieš Kanados GP FIA prezidentas Mohammedas ben Sulayemas ir „Formulės-1“ vadovas Stefano Domenicali atskirose vaizdo konferencijose asmeniškai patikino „Porsche“ bei „Audi“ vadovus, kad pasaulinį taryba tikrai patvirtins reglamentą liepos mėnesį.

Su kuo susijęs toks vėlavimas? Mat niekaip nepavyksta suderinti formuluočių, kurios neleistų kai kuriems jėgainių gamintojams naudotis vadinamosiomis „pilkosiomis“ zonomis. Pagal naujus susitarimus, per Austrijos GP etapą liepą turėtų įvykti „Formulės-1“ Komisijos posėdis, kuriame turėtų būti suderinta ir perduota Pasaulines tarybai tvirtinti galutinė jėgos agregatų reglamento versija nuo 2026 metų.

Po to, kai Pasaulinė taryba patvirtins reglamentą, „Porsche“ ir „Audi“ turės 15 dienų įsipareigojimams „Formulėje-1“ prisiimti. Todėl oficialūs vokiečių automobilių gamintojų pareiškimai galės būti padaryti per Prancūzijos arba Vengrijos GP etapus liepos pabaigoje.

Be „Porsche“ ir „Audi“, 2026 metais „Formulėje-1“ gali atsirasti dar du nauji jėgainių tiekėjai. Pirmasis – visiems gerai pažįstamas „Honda“ koncernas. Neva japonų gamintojas aktyviai ieško sugrįžimo į F-1 būdų ir yra net pasirengęs iš „Red Bull“ nupirkti „AlphaTauri“ komandą ir paversti ją gamykline.

Dar vieno oficialaus variklių tiekėjo pavadinimas kol kas neminimas, bet tikimasi, kad daugiau informacijos apie jį bus paskelbta po vasaros pertraukos pasaulio čempionate.



Komentarai (3)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
SliMMaz
IP: 5202f81 | 06/25 16:33 Atsakyti
TomTom
06/25 01:32

Manau reiketu pamesti ta ideja kad lenktyniu serija yra kazkokio auto pramones vystymo irankis. Kalbam tiesiai sviesiai - pimpalu matavimosi varzybos kurios tarnauja marketingui. Mazdaug: va mes turim racing pedegree todel pirkit musu superauto.

Va va, visada taip buvo. Kazkas mestelejo kad is F-1 technologijos ateina i serijinius ir visiem sventa, o atejo vienetai. Ideda kokia F-1 naudota pavaru deze ar smagratini kersa (ir tai modifikuota) i koki prototipa ar brangu hypercara aka koki pagani ir tiek. O zmones galvoja, kad ju Mercedesuose kazkas is autosporto ateje. Auto-sportas sau, serijine gamyba sau. Dar galima sakyt, kad ralio masinos gal ir panasios, bet pasirodo kai Benediktas rode savo Hillux'a tai ten is to serijinio Hilluxo gal kapoto laikiklis ir likes :) Ka jau kalbet apie formule. Pats variklio konceptas ok, bet tai nereiskia, kad ir be autosporto to koncepto nebutu buve :) Taip kad taikliai tiesiog pimpalu matavimaisi ir kad salone galetu stovet F1 modeliukas ant stalo kuriame kredita pasirasineji :)
TomTom
IP: d1cf999 | 06/25 01:32 Atsakyti
montoyja
06/24 23:30

Man seip labai keistas yra dabartinis varikliu formatas, 1,6 V6, nejaugi tokius variklius dar kurnors naudoja ar tik formuleje1? As galvoju kad butu galima formule labiau priartinti prie serijiniu automobiliu ir pvz naudoti i4 2.0 litro variklius. Aisku geriausia buvo V8 bet to jau nebebus.

Manau reiketu pamesti ta ideja kad lenktyniu serija yra kazkokio auto pramones vystymo irankis. Kalbam tiesiai sviesiai - pimpalu matavimosi varzybos kurios tarnauja marketingui. Mazdaug: va mes turim racing pedegree todel pirkit musu superauto.
montoyja
IP: df8d586 | 06/24 23:30 Atsakyti
Man seip labai keistas yra dabartinis varikliu formatas, 1,6 V6, nejaugi tokius variklius dar kurnors naudoja ar tik formuleje1? As galvoju kad butu galima formule labiau priartinti prie serijiniu automobiliu ir pvz naudoti i4 2.0 litro variklius. Aisku geriausia buvo V8 bet to jau nebebus.
×

TOP naujienos