Praėjusio sezono Svajonių komandos čempionas – apie sėkmės paslaptis, pasirinktą taktiką bei lietuvį F-1 (15)

Praėjusio sezono Svajonių komandos čempionas – apie sėkmės paslaptis, pasirinktą taktiką bei lietuvį F-1
logo Rugpjūčio 10 d. 13:00, Daimler

Praėjusį sezoną Svajonių Komandos čempionas turėjo teisę išsirinkti bet kokį F-1 GP etapą vyksiantį Europoje. Juo tapęs Mantas P. nusprendė, kad jis išvys Belgijos GP lenktynes.

Būtent šiaip etapui artėjant, F-1.lt nusprendė pakalbinti Svajonių Komandos čempioną, kuris atsakė į įvairius klausimus apie patį žaidimą, pateikė savo nuomonę apie šio sezono aktualijas bei daugiau.

- Triumfas Svajonių Komandoje buvo staigmena ar tikėjotės to prieš sezono pradžią?

- Šiek tiek staigmena, bet ir pastangų į pergalę buvo įdėta. Stebėjau treniruotes ir ieškojau kuo daugiau informacijos apie komandas.

- Ar daug laiko aukojote šiam žaidimui? Analizavote visus galimus variantus prieš lenktynių savaitgalį, o gal stengdavotės atlikti kuo mažiau keitimų?

- Pernai metų sezonas buvo gan lengvas palyginus su šiais metais, tai komandą keičiau iki tol kol surinkau visą „Mercedes“ komandą ir Sebastianą Vettelį. To pilnai užteko ramiai užbaigti sezoną pirmoje vietoje.

- Kokia buvo Jūsų sėkmės paslaptis?

- Singapūro GP etape pasilikau „Mercedes“, nors kvalifikacijoje laimėjo „Ferrari“ ir tuo metu maniau, kad jau viskas, bet avarija starte ir varžovų pasiimtos komandos leido pabėgti ant 100 taškų skirtumu  į priekį ir ramiai užbaigti sezoną.

- Ar buvo kažkas Jūsų komandoje, ko stengdavotės nekeisti ir kas atnešė Jums daugiausiai sėkmės praėjusį sezoną?

- Nė karto pernai neėmiau „Red Bull“ ir Kimi Raikkoneno. Kad ir kaip patinka Kimi, bet taškų neuždirbdavo, o didžiausias pasisekimas buvo su avarija Singapūre.

- Ar renkantis komandą, atsižvelgdavote į savo asmenines simpatijas?

- Per daug rimtai žiūrėjau į praėjusi sezoną, tai simpatijas palikau lenktynių žiūrėjimui, o žaidime rinkausi realiausius variantus, kurie gali uždirbti daugiausiai taškų.

- Šiais metais tikslas turbūt vienas: apginti titulą?

- Šiemet leisiu laimėti savo draugui Arnui. Po pergalės, šį sezoną ramiai stebiu ir laukiu „Ferrari“ triumfo.

- Kaip sekasi šiais metais Svajonių Komandoje?

- Esu kažkur apie 500-oje vietoje. Pirmame etape nepasisekė ir nusprendžiau mėgautis kiekvienomis lenktynėmis, o ne su įtampa laukti lenktynių pabaigos.

- Ar kol kas sezonas klostosi kaip tikėtasi ar kelios staigmenos sujaukė kovą dėl titulo Svajonių Komandoje?

- Pradžioje pasirinkti blogi sprendimai visiškai sujaukė kovą dėl titulo.

- Kalbant apie patį sezoną – kaip vertinate jo pirmąją dalį?

- Džiugu matyti sugrįžusius „Ferrari“ į kovą dėl titulo, nes jau atrodė, kad „Mercedes“ iki 2021-ųjų taip ir nesulauks konkurencijos.

- Kas labiausiai nustebino iki šiol?

- „Ferrari“ greitis, Charleso Leclerco pasirodymas su „Sauber“ ir Danielio Riciardo perėjimas į „Renault“.

- O kas labiausiai nuvylė iki vasaros pertraukos?

- „Mclaren“ komanda.

- Kas, Jūsų akimis, yra geriausias šio sezono pilotas?

- Danielis Riciardo.

- Ar manote, kad „Ferrari“ sumažino atsilikimą nuo „Mercedes“ komandos?

- Ne tik sumažino, bet variklio pajėgimu jau ir aplenkė.

- Jeigu galėtumėte vieną pilotą iš bet kokio čempionato sukeisti su vienu iš dabartinių lenktynininkų - kam suteiktumėte šansą F-1 ir iš ko atimtumėte vietą bolide?

- Būtų visai įdomu turėti bent vieną lietuvį lenktynininką formulėje, o vieta atimčiau iš Fernando Alonso už jo per didelį nusiskundimų kiekį. Gal ir Kimi Raikkonenui jau būtų laikas užleisti vieta Charlesui Leclercui.

- Įdomiausios šio sezono lenktynės?

- Baku GP. Pradžia ir pabaiga buvo visiškai nenuspėjamos. Šiais metais F-1 čempionatas yra tikrai pagerėjęs, palyginus su „Mercedes“ dominavimo era ir Sebastiano Vetelio dominavimu „Red Bull“ komandoje, kai išvažiuodavo pirmas ir visas lenktynes pirmas nuvažiuodavo be konkurencijos.

- Kas labiau nustebino: „Red Bull“ perėjimas prie „Honda“ variklių ar Danielio Ricciardo persikėlimas į „Renault“?

- Danielio Ricciardo perėjimas į Renault buvo šioks toks šokas, nors gal „Red Bull“ perėjimas prie „Honda“ ir -paskatino toki jo žingsnį karjeroje.

- Pasirinkote Belgijos GP etapą. Kodėl būtent šias lenktynes?

- Rinkausi tarp Italijos ir Belgijos. Pasirinkau Belgija del to, kad Olandijoj yra draugų kuriuos aplankysim ir taip pat norėjosi Europos pamatyti. Manau, kad kitais metais keliausim ir į dar vieną etapą Europoje.

- Ką ruošiatės palaikyti Belgijoje ir ko tikitės iš lenktynių?

- Palaikysiu „Ferrari“ ir tikiuosi jų triumfo.

Komentarai (15)


Arnas Icewise
| Rugpjūčio 13 d. 12:28
Ačiū, kad leidi
Larensas
| Rugpjūčio 13 d. 10:52
Mantas Pivoras
| Rugpjūčio 12 d. 17:57

Ir beveik visos sezono lenktynės su tinkamai parinkta komanda. Tik piršto klaida starte leido pabėgti į priekį

tai va, aš kažko ir galvojau, kad 20-ies etapų sezoną ar konkursą per vieną sunku laimėt. sveikinu su pergale.
Mantas Pivoras
| Rugpjūčio 12 d. 17:57
Larensas
| Rugpjūčio 12 d. 12:19

žodžiu, fėteliaus teroras singapūre leido laimėt.

Ir beveik visos sezono lenktynės su tinkamai parinkta komanda. Tik piršto klaida starte leido pabėgti į priekį
Larensas
| Rugpjūčio 12 d. 12:19
žodžiu, fėteliaus teroras singapūre leido laimėt.
WyZ
| Rugpjūčio 11 d. 18:01
Galiu ir as papasakot apie praejusi Vengrijos gp, kol dar ispudziai karsti
Stalke
| Rugpjūčio 11 d. 03:00
Geras intervas siaip, matosi, kad paprastas zmogus. Apie yzf, nu juokingas veikejas, kaip uzvartomas buna - taip dingsts zvejot, o taip nutinka siemet labai daznai
dziuninijo
| Rugpjūčio 11 d. 01:14
Esu buvęs 4 etapuose Europoje. Jei įdomu, galiu papasakoti apie juos.
A85
| Rugpjūčio 10 d. 23:58
LewisDNF
| Rugpjūčio 10 d. 20:20

Geriausias straipsnis siais metais. Aciu jums uz tai. Tai ne lentele, tai ne verstas tekstas, tai galima rasti tik siame puslapyje. Super. Daugiau įtraukite to nusipelniusius saito dalyvius :))) su atsakymais vieni sutiks kiti ne, bet tai naturalu. Galejote ir klausimus siek tiek patobulinti. Bet tai tikrai nustebino, buvo pirmas straipsnis kuri skaiciau per pertrauka cia nes iskart sudomino :)

Dėl autorinių straipsnių, tai parašyt gerą autorinį straipsnį daug reikalų yra.
Ką f-1.lt galėtų daryt tai nebent editorialus, na redaktoriaus skiltį su nuosavom įžvalgom, kas būtų totalus popkornų generatorius. Dar gal įspūdžius buvusių lenktynėse. Ir dar galbūt vietinius F1 ekspertus (kurie nežinau ar iš viso egzistuoja, be vidinių saito egzpertų). Na, vienas kitas per mėnesį originalus straipsniukas ar interviu būtų malonus kokybinis šuolis. Žinau, kad lyg 15min kalbino Sauber dirbantį inžinierių prieš metus ar porą. Galima būtų ir daugiau gal su F1 susijusių žmonių atkast, kurie gal konktaktų kokių nors atrastų. Na, žodžiu, galimybių yra tobulėt, kad atsirastų kažkiek originalaus turinio, kas visada yra labai maladiec.
LewisDNF
| Rugpjūčio 10 d. 20:20
moderator F1
| Rugpjūčio 10 d. 15:58

Tai galbūt Jūs galite papasakoti viešai kaip sekasi ir kokias strategijas darote, bei taip sudominti kitus skaitančius?

Geriausias straipsnis siais metais. Aciu jums uz tai. Tai ne lentele, tai ne verstas tekstas, tai galima rasti tik siame puslapyje. Super. Daugiau įtraukite to nusipelniusius saito dalyvius :))) su atsakymais vieni sutiks kiti ne, bet tai naturalu. Galejote ir klausimus siek tiek patobulinti. Bet tai tikrai nustebino, buvo pirmas straipsnis kuri skaiciau per pertrauka cia nes iskart sudomino :)
maxpower
| Rugpjūčio 10 d. 19:44
moderator F1
| Rugpjūčio 10 d. 15:58

Tai galbūt Jūs galite papasakoti viešai kaip sekasi ir kokias strategijas darote, bei taip sudominti kitus skaitančius?

YZEFAS turbut alonso su mclraen perka
×