Ateityje „Renault Group“ gali sugrįžti prie variklių „Formulei-1“ konstravimo ir gamybos savo gamykloje Viri mieste, kai F-1 reglamentas labiau atitiks kompanijos interesus.
Nuo 2026 metų jėgos agregatai didžiąja dalimi bus orientuoti į elektros energijos panaudojimą, tai sukėlė „Audi“ susidomėjimą ir leido išsaugoti „Honda“, bet privedė prie „Renault“ pasitraukimo. Prancūzijos koncerno prezidentas Luca de Meo pareiškė, kad kuriant F-1 techninį reglamentą kiekvienas gamintojas bando maksimaliai patenkinti savo interesus, o būsimasis reglamentas „Renault“ paprasčiausiai netiko.
Luca de Meo: „Naujos taisyklės yra savotiškas Frankenšteinas, surinktas iš skirtingų gamintojų reikalavimų. Dėl to išlaidos konstravimui ir gamybai auga geometrine progresija.
Mes seksime reikalavimus motorams ir stebėsime situaciją, bet dabar norime koncentruotis ties kitais projektais“.