Eskpertai, nu bet tu ir demagogas :)
Idomu butu pakaityti tavo post'us, jeigu mano vietoje butu HaMLeT ;)
Eskpertai, nu bet tu ir demagogas :)
Idomu butu pakaityti tavo post'us, jeigu mano vietoje butu HaMLeT ;)
arka - manau nuspres chemic'as su Af1 del "laso" itakos ir jo leistinumo :)... Tik bus paprasciausiai arba baus abu, arba nebaus nei vieno, nes kitos logikos nera...
O jei atsiras, tada ateityje bus galima ismusti priesininka ir sakyti, kad tai buvo forst majoras ir manes neturite bausti uz tai. Motyvuoji primindamas, kad fixas buvo baudziamas, o arka liko nebaustas... Suvartai kazka panasaus ir tada surandi pasiaiskinima, kad galejai eiti namo, arba, kad kito kelio nebuvo todel turejai taip pasielgti :) Galu gale uz toki pat prasizengima - ismusima(kaip ir koks kitas pilotas), galesi likti nenubaustas .
Del judesiu - jooo, visi dare stumiamuosius judesius startuodami susisuke, bet ziema jie kiek pamenu ir leistini, kai esi susisukes ir bandai startuoti... tai cia ne problema.
o kolkas Iki ;)
arka> geras argumentas ;), na, bet, tiesiog logiskai taip gaunasi, kad arba abu , arba ne vieno(nes prasizengimas vienodas)... paliekam nuspresti valdziai si klausima.
Nu leiskite ir man isreiksti savo nuomone apie visa sia "pornografija" ;]
Visu pirma, sveikinu nugaletoja Brabus bei prizininkus. Apacioje nieko neskaitykite;]
Del "Dedekju" apsilankymo etape "Komedija":
Savo postuose Arka puikiai pats pasake, kodel buvo pasirinkta vaziuoti Lasu - nes i kalna tiesiog nebutu ivaziuota. Ka tai reiskia? Ogi tai, kad lenktynes jau po pirmo posukio buvo baigtos. Jeigu dvieju pilotu lenktynes butu baigtos Gyvateje, tada niekas pretenziju neturetu. Taciau du pilotai nusprende testi lenktynes toliau, o tai reiskia, kad jie kovoja del poziciju ir jiems turi buti taikomos taisykles.
Galime diskutuoti del zodziu reiksmes, bet man atrodo, kad visi GO-1 dalyviai supranta "lenktyniu distancijos trumpinimas" savoka vienodai taisyklese, t.y. igytas pranasumas pries varzova. Na ir ko gero visi sutinkame, kad lenktynese - metrai=sekundes.
Kodel pvz Brabus, kuris taip pat Gyvateje buvo apsisukes bei kelione i kalna pradejo nuo 0, i kalna vaziavo tiesiai, kalno virsuneje sustojo, islipo, nustume rankomis kartinga, atsisedo ir toliau letai judejo? Beje, jo kartingas nebuvo 16 ar 21.
As maciau visa situacija is salies ir galiu tiksliai pasakyti, jog vizualiai tikrai buvo matyti, jog vaziuoti Lasu apsimokejo labiau nei i kalna (Fixameris priartejo prie Brabus). Toje situacijoje as tikrai manau, kad tai buvo "zymus distancijos trumpinimas".
O gal taikome kita taisykliu punkta? "Nesportinis elgesys"? ;]
Del "Komedijos" etapo":
Ar tikrai del TO visi susitinkame sekmadieniais? Ar tikrai visi TO laukiame? Asmeniskai, visiskai nesuprantu tokio "fun", kai dar uz toki "fun" yra nemazai sumokama. Negi Lietuvoje nera geresniu kartodromu ziema? Negi mes negalime pergyventi ziema be etapu??? Negi esame tokie priklausomi nuo Plytines ir negalime is ju reikalauti normaliu salygu??? Is salies atrodome kaip, atsiprasant, psichai-varguoliai.
Hamlet> Galime diskutuoti del zodziu reiksmes, bet man atrodo, kad visi GO-1 dalyviai supranta "lenktyniu distancijos trumpinimas" savoka vienodai taisyklese, t.y. igytas pranasumas pries varzova. Na ir ko gero visi sutinkame, kad lenktynese - metrai=sekundes.
Del komedijos pritariu.
Del metrai=sekundes? Nesupratau. Gal tu nori pasakyt, kad vaziuojant gruntu tiesiai greciau apvaziuosi nei asfaltu aplinkui? Taisyklese aiskiai parasyta - distancija. Tik siuo punktu ir vadovavausi.
Asmeniskai keturis vaziavimus stumiau visus is gyvates posukio. Asmeniskai dagybe kartu lengva ranka gavau baudas uz "taisykliu nesilaikyma".
Dar del komedijos. Ar tikrai ne komedija skirti bauda uz tai, kad budamas paskutineje vietoje ilginau distancija vietoj to, kad spjaut ir ramia galva eit namo? Fuck.
Ir dar del to atsidurt zemiau nei atveju - kai eiciau namo???
P.S. Spjaut ir eit namo yra kur kas lengviau nei is paskutiniuju stengtis dalyvati toliau.
Beje dar viena smulkmena. Apie tai, kad aplinkui apvaziuoti lasu yra greiciau nei stumtis kartinga i kalna (kas siaip su kartingu sportu nesuderinama). Manau visi supratot tik po to kai Fixas apvaziavo lasu.
Ir dabar gudrus teisti - aplinkui greiciau. O jei butu leciau? visi teigtumete - nu tai aisku, kad leciau?
Fixai, o tu rimtai kerbus isvertei ir trasa atidarei? :)
Kazkaip sunku patiket, kad taip letai vaziuojant i trasa galima sugebet kerbus isvartyt :)
Uuuf. Emocijos liejasi. Galutinis ir negincyjamas sprendimas yra paskelbtas atskiroje temoje:
http://www.f-1.lt/vvk-pranesimas-po-s10-gp6-d7595
asmeniškai ačiū chebrytei stovėjusiai Gyavtėje ir padėjusiai išsikapanoti !
Kolegu apsisukimo trasoje deka, sustojau paciame Gyvate posukyje. Giliame sniege. Padedamas kolegos, kuris budejo tame posukyje (aciu jam uz pagalba), pasistumiau kartinga koki metra, bet sukibimo nebuvo, isedau vaziuoti - nejudu. Dar islipau - vel stumiausi, tada jau po turuti pradejau judeti, uzspaudziau kartingo galine asi kiek imanoma. Ir letai letai uzlipau i ta menka kalniuka. Reikejo kantrybes, jegu, nuraminti kilusi pykti del to, kad del kitu kaltes praradau galimybe laimeti si GP.
Nekantresni pasirinko paprastesni kelia - vaziuoti lasu t.y. toli uz trasos ribu, igavo pranasuma, buvo nubausti, o dabar aiskina, kad jie nekalti, kad aukos, kad sistema kalta ir pan. Nebukit Paxiais :)
TOP'e as Gyvateje buvau tik vienas. Fiziskai nespejau visu kegliu isstumdyt po pirmo rato suktuku, nes neturejau ekipiruotes - http://www.rybolov-sportsmen.ru/upload/iblock/1b9/d7165a04-eb3f-11df-9db5-00270e052f6a.jpeg :)
Ycka - apie tai as vakar ir sakiau kolegai Arka'i :).
Na bet Bernie musu prijame sprendima ir ji reik gerbti, koks jis bebutu :)...
Nuotraukos iš etapo: http://picasaweb.google.com/marius.peciulaitis/ZieminiaiKartaiPlytinej#
Beje, šiandieninė situacija gatvėse, tik įrodo, kad žieminiai etapai yra būtini :) Ne vieną manevrą iš paskutinio etapo teko pakartoti šiandien :D
SAUPAU > remeisi i pusni pries isvaziuojant is posukio? :) :) :)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |