Sebastianas Vettelis nusprendė užbaigti karjerą? (13)

Sebastianas Vettelis nusprendė užbaigti karjerą?
logo Rugsėjo 16 d. 09:16, Aston Martin F1

„Astin Martin“ komanda iki šiol nepranešė, kad pratęsia sutartį su Sebastianu Vetteliu kitiems metams. Formaliai praėjusiais metais buvo pranešta, kad kontraktas su keturiskart pasaulio čempionu yra ilgametis. Bet kiek žinome iš kitų pavyzdžių, dažniausiai kontraktą reikia patvirtinti kiekvienais metais. Tačiau Sebastiano kontrakto iki šiol niekas nepatvirtino. Ekipos savininkas Lawrence'as Strollas sako, kad dėl to kaltas pats lenktynininkas, kuris iki šiol pats neapsisprendė.

„Aston Martin“ ne kartą viešai sakė, kad jie nori pratęsti sutartį su Vetteliu ir palikti jį komandoje. Tuo tarpu pats vokietis sako, kad nereikia niekur skubėti ir visiškai nepergyvena, kad iki šiol neturi naujo kontrakto.

Sklinda kalbos, jog viskas nėra taip paprasta. Spauda neseniai buvo pranešusi apie neva įvykusias derybas tarp Lawrence'o Strollo ir Fernando Alonso. Tiesa, tos derybos buvo nesėkmingos. Tačiau gandai lygioje vietoje neatsiranda. Jie arba pasitvirtina, arba ne. Gal būt taip „Aston Martin“ norėjo įtakoti patį Sebastianą?

„Auto Motor und Sport“ rašo, kad komanda išties linkusi pratęsti sutartį su vokiečių sportininku, bet pats Vettelis abejoja. Sakoma, kad pats Sebastianas jau galvoja apie karjeros pabaigą. Kokios priežastys?

Visų pirma, ne patys geriausi rezultatai. Be abejo, kad keturiskart pasaulio čempionui nusibodo kovoti su antrojo dešimtuko pilotais. Juolab, kad tai tęsiasi jau antrus metus iš eilės.

Antra, labai neaiški Vettelio perspektyva „Aston Martin“ komandoje. Ar tikrai komanda jame mato ekipos lyderį? O gal Strollas vyresnysis pasamdė patyrusį lenktynininką vien tam, kad būtų sukurta labai gera mašina kitam sportininkui? Kokiam, niekam nekyla klausimų.

Trečia – nauja motyvacija. Pastaruoju metu Vettelis labai daug savo laiko skiria ekologiniams klausimams. Iš vienos pusės, tai yra F-1 piloto pozicija, kur stengiamasi ateityje naudoti tik ekologinius degalus ir F-1 yra gera platforma skleisti savo „žaliąsias“ pažiūras. Iš kitos pusės, lenktynininkas turi nuolat keliauti, o nuolatiniai skrydžiai lėktuvais ryškiai kertasi su ekologiniais klausimais.

Ar galėtų tai tapti realia Vettelio išėjimo priežastimi? Nežinoma. Bet jei kontraktas dar nepasirašytas, vadinasi, vokietis turi kažkokių abejonių dėl savo ateities.

Aston Martin Cognizant Formula One
Komanda: Aston Martin Cognizant Formula One 2021 sezono taškai: 61
Variklis: „Mercedes“ Važiuoklė: TBA
Plačiau
Sebastianas Vettelis
Pilotas: Sebastianas Vettelis 2021 sezono taškai: 35
Komanda: Aston Martin Amžius: 34 m.
Plačiau

Komentarai (13)
:DD
IP: 0f1df91 | 09/17 14:04 Atsakyti
pagaliau, seniai laikas....
kart
IP: ff4c1cb | 09/16 12:30 Atsakyti
Man atrodo, kad pagal tų pačių šaltinių gandus Liberty parduoda F1 arabams, argumentuojant dingusia motyvacija, tad sukurti tokio lygio gandus apie Vettelį yra, kaip sakant, peace of cake.
Kestutis Gps
IP: 6d8c6b5 | 09/16 11:51 Atsakyti
:D :)) :D
Pasimovė ant Matuškino blevyzgų, oij negaliu....
RBR
IP: 4a3a9d2 | 09/16 11:44 Atsakyti
Kad patvirtino jau pilotu sudeti. Matyt norejo intriga siokia tokia palaikyti:)
Damar
IP: bcfbda9 | 09/16 11:35 Atsakyti
well that didn't age well
Pit Crew
IP: b57de4f | 09/16 11:34 Atsakyti
Aston Martin patvirtino 2022 metų pilotus. Lieka tie patys.
YZF
IP: 20135ae | 09/16 10:15 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/16 09:44

Bet pats supranti, kad viskas priklauso nuo vadovybės ir resursų. Gera vadovybė su resursais pasiekia rezultatą. Gera vadovybė be resursų geriausiu atveju pasiekia vidutinį rezultatą (na, Brawn GP maloni išimtis, bet ten, vėlgi, viskas buvo sukurta, reikėjo tik išlaikyt virš vandens), o bloga vadovybė su gerais resursais pasiekia viduditinį ar net komiškai prastą rezultatą (ta pati Honda, pvz. nupirkus BAR).

Žodžiu, ne esmė kas pirmą entry registravo. Esmė ką jie daro dabar.

Ir žinau, kad pats viską supranti, tik nori komentarų lauželį užkurt :)

Ka as noriu pasakyti kad Jordan neturi ir netures resursu.
A85 logo rėmėjas
IP: dfde2d8 | 09/16 09:44 Atsakyti
YZF
09/16 09:39

Na Jordan niekada nebus chempionai. Reikia su tuo susitaikyti.

Bet pats supranti, kad viskas priklauso nuo vadovybės ir resursų. Gera vadovybė su resursais pasiekia rezultatą. Gera vadovybė be resursų geriausiu atveju pasiekia vidutinį rezultatą (na, Brawn GP maloni išimtis, bet ten, vėlgi, viskas buvo sukurta, reikėjo tik išlaikyt virš vandens), o bloga vadovybė su gerais resursais pasiekia viduditinį ar net komiškai prastą rezultatą (ta pati Honda, pvz. nupirkus BAR).

Žodžiu, ne esmė kas pirmą entry registravo. Esmė ką jie daro dabar.

Ir žinau, kad pats viską supranti, tik nori komentarų lauželį užkurt :)
kart
IP: ff4c1cb | 09/16 09:39 Atsakyti
YZF
09/16 09:33

O tai kur meile komandai ir kovos del pergaliu? Vel aplinka kalta?

AMUS pastaruoju metu iki plintuso lygio su savo gandais nusivažiavus, tai tikėti viskuo ką jie rašo būtų naivu.

Kai parašo, kad nauja motyvacija yra ekologiniai degalai, kam tik už reklamą atidirba, tai nei juoktis nei verkt.
YZF
IP: 20135ae | 09/16 09:39 Atsakyti
A85 logo rėmėjas
09/16 09:36

Logiški pasvarstymai. Bet kaip ir visada viską žino tik abi sutarties šalies, o šiuo atveju, panašu - pats SV.

Neatrodo man jis toks, kad F1 dabar būtų tik dėl buvimo joje, plius lyg ir pats dar Ferrari laikais buvo užsiminęs, kad su šeima norėtų praleisti daugiau laiko.

Plius papa Stroll turi tikslą sūnų padaryti čempionu, tai SV būdui nelabai tinka, kai jis nori, kad komanda pirmiausia dirbtų jam.

Žodžiu, jeigu ir nuspręs baigti šiemet - nebus nieko nuostabaus. Tik įdomu ką į jo vietą sodins papa Stroll, nes puikus kandidatas prieš porą savaičių pasirašė sutartį su Alfa Romeo. Negi super-sub grįš pilnam sezonui :)

Na Jordan niekada nebus chempionai. Reikia su tuo susitaikyti.
×

TOP naujienos