tad>ne apie sansus as kalbu. Pagal tave Prostas turejo teise taskytis, nes daug pirmavo taskais?Avarijas pavardinai kuriuo tikslu- kad parodytum, jog Senna irgi dare pilotavimo klaidu- nei as, nei jis pats to niekad neneige. O gal tu zinai koki pilota, kuriam per 160 GP nebutu nutike ne vieno crash'o ar ne vienos klaidos? Butu ziauriai idomu apie toki suzinoti. Bet jei tu manai, kad visos sios avarijos buvo Ayrton noras kazka ismusti is trasos- tada jau sorry... "Prosto zodziai, kai Senna dar nebuvo mires"- persiskaityk savo uzrasa ir suprasi, kad toliau skaityti jau turbut neverta. Didesnis prikolas is tavo puses butu buve nebent cituoti Piquet.
Is tu avariju man pirmiausiai iskilo Senna- Schlesser. Nemanai, kad jei tai vyktu siais laikais ir jei Ayrton vietoje butu siu laiku pilotas, tai Schlesseriui butu gerokai atsieje (prisimink, kaip siais metais visi keike vargseli, ismususi JPM Brazilijoj)? Juk tuomet Schlesser buvo atsilikes visu ratu, ir susidure su lyderiu.
Senna- Prost '89 in Suzuka perziurinejau simtus kartu ir ne su ziburiu nemaciau Senna kaltes. Sorry, galbut didziausia motorsporto video produkcijos gamintoja man specialiai pakiso sufabrikuotus irasus, kad manes nenuliudintu- gali buti ir taip.
Del avarijos su Mansell 89' tiksliai neprisimenu-cia ne tas epizodas, kai Mansell kaip oziukas gyne savo pozicija, nors tuo metu jau buvo diskvalifikuotas, ir turejo pasitraukti is trasos (uz ka paskui gavo daug velniu nuo teiseju)? Gal ir ne, sumaisiau su kitu epizodu. (O tu, kaip suprantu, visur matai jo kalte?)