Susipažinkime su Nordschleife

2004 Gruodžio 30 d. 18:04

Tynkas>>> ir as taip sakau

2004 Gruodžio 30 d. 20:08

Jei trasa padarys saugia tai bus jau ne Nordsleifas ;)

2004 Gruodžio 30 d. 20:27

radot ka lygint - rali ir f-1. Rali stebint mato geriausiai du, trys posukiai. Efektas visada aisku didziausiai kai esi prie pat trasos. (nu cia kita tema). Ralyje pro tave pralekia ~50 masinu, tai cia tas atstoja matotuma.Veliau traukiasi prie kitu GR.

as tai palaikyciau vodkos nuomone, nes tokia trasa tai butu kazkas fantastisko dabartinei f-1. Su saugumu, investavus apvalias sumas, nekiltu isvis jokiu problemu. Griovys - pastatyk kilometro aukscio siena - problemos nera. Ir t.t.

Geriausia yra Panis pasakes: "Jeigu man butu nesaugi f-1, as nevazineciau." (cia jis pareiske nuomone apie bolidu letinima ir trasu sauguma.)

Kitas dalykas ziurovu susirinktu zymiai daugiau, nes daugiau ir vietos ;). Bet tikri fanai [b]zymiai[/b] mieliau stebetu tokias gonkes, kur labai daug ivairaus tipo posukiu, daug tiesiuju, kalniuku ir t.t. Vnz. trasa yra :goodjob:

2004 Gruodžio 30 d. 20:31

Remas>>> tau cia ne Monakas kur vaziuoja mazu greiciu ir atsitrenkus i siena nieko bloga neatsitinka o cia gi lektu milzinisku greiciu ir atsitrenkus i siena liktu tik slapios vietos is tu lenktyninku

2004 Gruodžio 30 d. 20:33

BRM> Monake mazu greiciu vaziuoja ? Ir isvis ka isivaizduoji milziniskas greitis ?

2004 Gruodžio 30 d. 20:39

Remas, turbūt nelabai žinai Nordschleifo charakteristikos.
Galima sakyt tai yra viena didelė Monza. Tik be šimtametrių saugumo zonų. O įsivaizduoji kas būtų jei Monzoj saugumo zonų nebūtų?

Monake 300 km/h ribą viršija gal 5 sekundes bendroj sumoj, jei išvis viršija, o pagal Nordschleifo struktūrą praktiškai 40% rato būtų virš 300 ir dažniausiai gerokai virš 300. O sienos vos vos toliau nuo trasos nei Monake.

2004 Gruodžio 30 d. 20:47

wialnias> o tai monake neuztenka 5 sek. prisiplot ? Tai isvis monaka galima laikyt nesaugiausia trasa - du bolida vienas salia kito susistumdys, tarkim vienas pakils i ora ir isleks i vandeni. Ir ka gales tada padaryt soferis po vandeniu ?

Bet dar karta sakau, kad tu is betko gali padaryt saugu zieda..

2004 Gruodžio 30 d. 20:53

Remas>>> bet Monake jei atsitrenki i siena tai tik pasitrauki is lenktyniu ir tiek o Nordschleife atsitrenkes i siena toliau viska galesi stebeti is dangaus

2004 Gruodžio 30 d. 21:10

BRM> visada gyvybe gelbeja nors ir minimali apsauga.. Manau, cia labai daug pasakyta

wialnias> o kokios ten lenktynes dar vyksta ?

2004 Gruodžio 30 d. 21:53

Techniskai wialnias trasele aprase.Atrodo lyg visa gyvenima ten vazinetu.Bet va kad ten siuolaikine F1 vyktu nenoreciau.Sudarkytu dar viena istorine trasa del kazkokio pseudosaugumo..Tegu lieka kaip yra.

2004 Gruodžio 30 d. 22:54

Pati pagrindine priezastis kodel nevyksta F1 Nordshleifeje yra ta kad pagal FIA reikalavimus, taikomus F1, avarijos metu per 5-7 min turi buti zmogus nusiustas i mediku rankas (helikopteri).Nes tai klinikine riba, kuria perzengus jau gyvybes atstatyti neimanoma.


O tokio dydzio trasoje (dar be to nelygioje ir kalnuotoje vietoveje) to padaryti beabejo neimanoma fizishkai (uztikrinti kiekviename kampe sauguma toki).

2004 Gruodžio 30 d. 23:45

Remas, dėl Monako: Ten galima išlėkt į vandenį dvejose vietose: prieš tunelį ir už jo. Prieš tunelį važiuoja 60-70, nelabai įsivaizduoju kad galėtų peršokt barjerą kas nors ten, be to, toje vietoje niekas vienas šalia kito nevažinėja. Be to, už tvoros yra šaligatvio geras gabalas, nežinau ant kiek turi važiuot ir kiek trenktis į kažkieno ratą, kad peršokt viską...
Išvažiuojant iš tunelio yra aukšta tvora, ten jau daryk ką nori, į vandenį neprasibrausi.
Palei uostą važiuojant ties baseinu yra didelė uosto zona. irgi niekaip :)

Aišku, gali iš bet ko padaryt saugų žiedą. Juk ir padarė, kiekvienais metais Europos GP matom būtent Nurburgringe. Matyt ne be pagrindo darė naują galą, o ne senąjį modifikavo.

Lenktynės vyksta... kėbulinių 24h tai tikrai. O daugiau nežinau. Motociklų jau gerus 10 metų jei ne daugiau nevyksta turbūt.

Vytia, sutinku. Užtenka kad sklinda gandai apie Eau Rouge ištiesinimą, nereikia daugiau nesąmonių.

2004 Gruodžio 31 d. 10:45

Tynkas >> na lietuvoj tai dar nemokama, bet uzsienyje tai jau ir ralis mokamas ;)

2004 Gruodžio 31 d. 11:54

Beje mano didziam malonumui (nu ir kitu kas turi PS2) tai Gran Turismo 4 turi siu dienu nordschleife su nezmonishko tikslumo detaliu atkartojimu (visi bojektai didesni negu 15cm buvo itraukti i geima) ir super tikroviska fizika (pacio geimo).Taigi paimti viena is 709 masinu tame zaidime ir prasivaziuoti sitame ziede yra kaifu kaifas (ypac kai lap time skiriasi sekundziu tikslumu tokiame dideliame rate)...pasaka.

Pradedant BMW'ais , Audinem, Mersais etc ir baigiant Suprom, NSX'ais ir Lanceriais :D

2004 Gruodžio 31 d. 13:42

oho :eek: tai dar PS2 kažką ir gero atnešė, ne vien arkadą... Norėčiau pabandyt... :( Kažin koks pc emuliatorius yra ar ne..

2004 Gruodžio 31 d. 15:56

Nera jokiu pc emuliatoriu ir buti negali nes PC kolkas per silpni kad kazka emuliuotu.Silpnumas skaiciuojamas desimtimis kartu.Tai jau apkalbeta nemazai.

O GT serija nuo pat pirmos dalies pritrenkdavo savo simuliacija ir ivairove.Tik vat rimtu geimu ant PS2 pasirodo vienetai, visa kita - masems uzkishti arkados (panasiai kaip ir PC pasaulyje).

Is ralio tai labai geras WRC04 yra, beveik toks pats kaip RBR. Beto vairo force feedback ant GT4 yra superinis, tokio gero FFB neesu mates niekur.

2004 Gruodžio 31 d. 17:08

O Grand Prix Legends esantis Nordschleife variantas kaip jums? Man tai varo siauba, bet smagu nerealiai :D

2004 Gruodžio 31 d. 17:56

Geras variantas, tik grafikos trūksta... Siaubo nevaro kai įvaldai tuos aparatus:)

2005 Sausio 01 d. 20:18

Dabar kaip tik pabandziau "palyginimui"...na vaizdelis graudus aisku lyginant su GT4...tiek grafika tiek trasos detalumu. Taciau vaziuot galima, galima. Trasos konfiguracija beje siek tiek skiriasi dabar ir tada.

2005 Sausio 01 d. 21:31

Nu kerbų tais laikais nebuvo. Stovėdavo gale tiesiosios ženklai su rajonų pavadinimais, dzin būdavo kad kas nors trenksis į juos susimėtęs. Be to gale ten kur paskutinis vingis po ilgos tiesiosios irgi perdirbta viskas gerokai dėl naujos trasos atsiradimo... Šiaip tai viskas tas pats nuo tų laikų.

2005 Sausio 02 d. 12:53

wialnias> na as kalbu apie smulkmenas. Nevisai tas pac, kas liecia minimalius pokycius. Aisku bendrai paemus trasa ta pati TIK ivaziavimas i Sudshleife panaikintas ir siaip nebera tos dvigubu ilgumo tiesiosios kur dabar yra F1 Nurburgringas.Keletas posukiu astrumu skiriasi (na bent jau GPL geime, taciau cia pacio sito geimo netikslumai).Medziai irgi iskirsti arba uzauge ivairiai buna.

2005 Sausio 02 d. 15:27

Jo. Dabar tos dvigubos jau nebėra. Dabar ten paddockas..

2005 Sausio 04 d. 01:19

Blemba diskusija turejo buti apie legendarine trasa, viena ispudingiausiu kada nors pastatytu, o gavosi diskusija "kaip issporgdinti Nordschleife ir jo vietoje padaryti trasele F-1. Ko jus kisat ta F-1 visur, yra puiki trasa, daugybe lenktynininku ir paprastu zmoniu turi galimybe ja isbandyti gyvai, bet siuolaikine F-1 ten neturi ka veikti nes tai butu totaliai nesaugus ir svarbiausia komerciskai nuostolingas renginys. Na taip, 70-ais kai prie trasos galejai daugelyje vietu nemokamai prieiti ten suvaziuodavo simtai tukstanciu hipiu su savo vabaliukais, bet siais laikais mazai asilu atsirastu, kurie plotu po 200-300 euru tam kad pamatyt 14 sykiu formule pralekiancia miske viena posuki. O jau bent minimaliam saugumo uztikrinimui tai 80% trasos issprogdinti reiketu. Cia kazkas snekejo mol jei taksistai per 24 val lenktynes vaziuoja tai ir F-1 gali- formuliu pilotai kokpite yra daug maziau apsaugoti nei kebuliniu automobiliu pilotai, todel formuliu lenktynems butina daug didesnius saugumo reikalavimus atitinkancios trasos. Uztat is penkiu kategoriju kuriomis vertinamos trasos ir ju saugumas F-1 ir leidziama vazinetis tik auksciausia kategorija turinciose trasose. Zemesnes kategorijos trasose neleidziama netgi treniruotis.

Siaip ka tik apturejau smagu laika ziuredamas kaip Lotus Elise sioje trasoje dare Corveta, o paskui ispudinga NSX pasivazinejima po Niurburgringa. Ale man vis iskyla ta pati asociacija: Niurburgringas = Kacergine x 8 :) Tokie patys virazai su dideliais auksciu pokyciais, tokie patys aptvarai didesneje trasos dalyje, toks pats nelygus trasos pavirsius :)

2005 Sausio 04 d. 02:09

Žiūrėjau ir aš tą Elise, tik tiek kad jis nuo Corvettės gavo malkų kelis šimtus metrų. Nu tik tiek kad gavo tiesiojoj, kur nelygios jėgos.

2005 Sausio 19 d. 14:00

Xtremez >>> tas GT4 tai tu kur pirkai tai kaip wisas pilnas pavadinimas ar tiesiog paprastai Gran Turismo 4 ar Gran Turismo 4 Prologue ba krc daugiau kitokio nemaciau o kaina lyg ir normali kaip ilnai versijai ir geram naumna zaidimui 35 svarai tai nzn ka ir daryt!

2005 Sausio 24 d. 13:37

jau kaip ir nereikia radau pilna versija;)

2006 Rugpjūčio 08 d. 23:26

bet,per f1challenge yra CREWF1 SEVEN modas,kuriame 1975 sezonas,yra nordschleife trasa,ir as ten vis praktikuojuosi,bet ten man be bent jau sienos palietimo nepavyksta pravaziuot vieno rato.mano ten greiciausias su 1975 tyrell 7:26:749,mazdaug kaip AI ten vidutinioko.o tikras nordschleife master tai Niki Lauda.Jis pirmas pravaziavo per maziau nei 7 minutes.

2006 Rugpjūčio 09 d. 03:03

heh kokią temą prikėlei... :)

Lauda ką pravažiavo tą pravažiavo, faktas tik toks, kad masterizmo jam ant šlapio Green Hell'o neužteko ir savo nudegusia ausim pabaigė Nurburgringo F1 erą. Va tuo gal kur kas labiau pasižymėjo.

O tikrieji Nordschleife masteriai yra Fangio, Stewartas ir Nuvolari - drifto išradėjas, prieš 70 metų ten parodęs visiems, kad posūkiuose galima važiuoti daug greičiau nei leidžia mašina.

Sutapimas - šį savaitgalį, jei tik viskas ok, ruošiuosi pats ten nuvykti ir pagaliau realybėj aplėkt ratą kitą :)

2006 Rugpjūčio 09 d. 08:23

wialniaz> mes su tavim! gogogo!

2006 Rugpjūčio 09 d. 09:00

wialnias>Sekmes jaunuoli,ir laukiame su DiDziulias-priDiDziuliais ispudziais bei lauktuvemis...:D

2006 Rugpjūčio 09 d. 10:40

as turiu sita trasa ant f1 challenge 99-02,tai lb faina ji.Isilekiu tokiais kalmiukais ki 300 tai lb liux buna :jump: O jei uzkabini auksta trasos borta tai gero nelauk :cry:
:D

2006 Rugpjūčio 09 d. 11:25

Per google earth radau sita trasa.Laisvai galima iziureti ir nauja ir senas trasas http://img209.imageshack.us/my.php?image=nurburgringoldrn3.jpg

2006 Rugpjūčio 09 d. 11:28

linelis, is kur atisiuntei ta trasa?

2006 Rugpjūčio 09 d. 11:46

Berods is cia http://www.bhmotorsports.com/download/10905

2006 Rugpjūčio 09 d. 14:44

AF1, Gincius> Ispudziu tikrai bus, jei viskas ok, dar ir onboard irasa turesim :D Stengsimes grizti sveiki ir gyvi....

2006 Rugpjūčio 09 d. 16:00

Wialnias>> "..daug greičiau nei leidžia mašina..". Taip nebuna, net jei uz vairo Fangio, Nuvolari ir t.t. Tiksliau vaziuoja tiek pat kiek leidzia masina, tik kietiems neina priartet iki tokio meistriskumo lygio.

2006 Rugpjūčio 09 d. 16:14

Gambini, dabar nebūna, anksčiau pasirodo buvo... Pasidomėk 1935 ir 1957 Vokietijos GP istorija.

"Anie" laikai, senas Nurburgringas ir tokie genijai kartais sukurdavo stebuklų.

O čia citata apie Nuvolari būtent 35-ais, už trečiarūšės Alfos vairo, sumušantį nenugalimus hitlerio aparatus jo paties akivaizdoj.

"What you have to remember about those times," Dreyfus said, "is that the cars had almost no grip, almost no brakes. Therefore, cornering speeds were set very much more by the driver than by the car. I was in the same team at that time, and thought I was a pretty good driver, but Tazio would pass me in corners, travelling at a completely different speed - as if he were on a dry track, and for me it was raining!"

2006 Rugpjūčio 09 d. 17:37

Ir siais laikas butu stebuklu, jei ismest visas elektronika. Tiesiog negali vaziuot greiciau nei leidzia masina - fizika. Kodel vienas su ta pacia arba panasia masina vaziuoja zymiai greiciau, cia atskiras klausimas ir ne tam sukurta si tema ;)
Kas link Nordsleife, tai kartais sakoma, kad ji yra pusiau ralio dopas, pusiai ziedine trasa. Del savo unikalumo, net paprastos treniruotes yra labai efektyvios bet kokio lygio vairuotojui ar lenktyninkui.

2006 Rugpjūčio 09 d. 17:51

Būtent tai ir noriu pasakyt, minėdamas laikus. "Žalioj" mašinoj ir ypač tokio masto trasoj, skirtingam driveriui skirtinga fizika, o dabar fiziką nulemia TC, diferencialo ar sparno reguliavimas ir nieko nebepadarysi.

Ralio ten būna žiemą, jei vasarą važiuoja eiliniai mirtingieji bei vyksta 24h ir panašūs renginiai, tai žiemą išsitraukia entuziastai 4wd evo ir imprezas :)

2006 Spalio 29 d. 20:23

Geriausia visu laiku F-1 trasa

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794