Heem, Eriksonas tai Eriksonas, o kaip Raikkonenas arba Hamiltonas. Pvz. Australijoje Hamis - 35 taskai, Malaizijoje - 28, kaina nekinta :(
Heem, Eriksonas tai Eriksonas, o kaip Raikkonenas arba Hamiltonas. Pvz. Australijoje Hamis - 35 taskai, Malaizijoje - 28, kaina nekinta :(
Žodžiu, jeigu neaišku nuo ko priklauso kainų pokytis, TAI KAIP MUMS ŽAISTI? Žaidimas žaidžia su mumis. :(
Dėl kainų:
"Prieš pirmą čempionato etapą daugiausiai įtakos elementų kainoms turi ekspertiniai vertinimai. Po pirmojo etapo palaipsniui pereinama nuo ekspertinių vertinimų prie griežto skaičiavimo pagal slaptą formulę. Nauji ekspertiniai vertinimai nėra atliekami - pamažu vis mažesnį svorį turi pradiniai ekspertiniai vertinimai. Sezono pabaigoje kainos apskaičiuojamos griežtai pagal nustatytą formulę."
Tai nelabai suprantu, kas čia neaiškaus? Kainos nustatymui nėra naudojamas vien paskutinis etapas. Formulės, pagal kurią skaičiuojama, atskleisti nežadame.
Hamiltonas - pasirodė pirmuose etapuose labai gerai. jo vertė pagal ekspertinius vertinimus buvo mažensnė nei turėtų būti.
Raikkonenas - nepasisekė kvalifikacijoje, todėl kaina neišaugo, kiek kažkas galbūt norėtų ar tikėtųsi.
Sąrašas vartotojų, kurių keitimai buvo panaikinti dėl neteisingos Ericssono kainos:
ssimas
E.V.
Krapas
myynde
Kupstas
povilasbzz
egis005
sdds
HeloxxLT
vrolke
zero1
Artūras Lapinskas
Stanislovas Kaktys
Gintenis Dauparas
Labai atsiprašome už nepatogumus.
gliuk> Jei "ekspertiniai" vertinimai atliekami tik prieš sezoną, o vėliau vertės generuojamos tik pagal formulę, kokiu būdu įsivelia tos klaidos? Kodėl suklysta dėl Ericssono? Klaidas daro žmonės, o ne formulės. Jei formulė būtų kalta, tai klaidos būtų sisteminės ir liestų visus komandos elementus, o ne pavienius, kaip dabar. Tikrai neįtikinote, kad viską lemia tik formulė. Ir koks tikslas tą formulę laikyti po devyniais užraktais, jei viskas skaidru ir tik formulė lemia kainų pokyčius? Bijot, kad žmonės patys pasiskaičiuos vertes pagal tą formulę ir paaiškės, kad ne tik formulė lemia tas kainas? Daug šnekėjot apie skaidrumą, bet slapukavimas įnešqa ne skaidrumą, o įtarimą, kad kažkas čia ne taip gražiai ir objektyviai, kaip piešiama.
Macazar> Tai tik patvirtina, kad ne tik formulė skaičiuoja vertes. Jei lemtų tik formulė, tai elementų kainų pokyčiai būtų nuoseklūs, neprieštaringi, o dabar ale formulė skaičiuoja, bet vienas elementas, iškovojęs mažiau taškų nei prieš tai, pabrangsta, o kitas atpinga ar nebrangsta, nors taškų iškovojo daugiau nei prieš tai buvusiame etape.
Aš tai pripratęs iš akstesnių sezonų :) turi X komandą, tada iš jos pašalini X1, paimi Y1.. ture turimas ygrekas atveža daugiau taškų pagal šio žaidimo taisykles, daugiau taškų pagal F1, bet.. nebeįperki X1 net su priemoka už savo Y1 :)
Aš pratęs skaičiuoti ir strateguoti, bet šitam menedžery svarbiausia "jausmas" :) savotiškai įdomu, ir čia vadovaujuos posakiu: "nepatinka - nežaisk".
Aš asmeniškai labiau norėčiau žinoti kaip kis kaina ir lygesnių sąlygų, bet ne kartą sakyta, kad neatskleis random kainų nustatymo metodikos.
ps. ačiūkas už "reset" knopkę!
Na, įdomiai čia, nes praeitų metų SK piloto surinktas taškų skaičius praėjusiame etape buvo vienas iš man svarbiausių faktorių :)
Na norisi palaikyti žaidimo organizatorius, bet kažkokia migla dėl tariamos Ericssono klaidos. Norėtųsi nuoširdaus paaiškinimo kas įvyko. evbi viršuje teisingai išdėstė, kad klaida tarsi nesisteminė turėjo būti. Tai kas įvyko? Blogai suvedėt duomenis rankomis?
Štai kaip viskas vyksta:
Paleidžiams scriptas, kuris paskaičiuoja koeficientus.
Koeficientai įkopijuojami į Excelį - paskaičiuojamos kainos.
Kainos suapvalinamos.
Suapvalintos kainos importuojamos į duomenų bazę.
Apvalinimas daromas rankomis, štai čia vietoj 1 paspaudžiau 2. Nuo šiol apvalins Excelis.
Žinoma, idealiame pasaulyje viskas būtų automatizuota. Bet tam reikia nemažai laiko, žymiai daugiau nei užtrunka rankomis kai kuriuos dalykus padaryti. O ir klaidų idealiame pasaulyje niekas nedarytų.
Dar kartą atsiprašau, bet dėl šios klaidos jau paskutinį. Gražių visiems švenčių.
Dėl Erricsono kainos kritimo neturėjo Ferrari variklio kaina krist?
HnrS >> geras pastebėjimas, tiek Sauber, tiek Ferrari variklio.
reikės visgi visus pakeitimus anuliuot..
Yay ;D Dar mažiau uždirbsiu iš Malaizijos etapo :D
Visi pakeitimai, padaryti po Malaizijos GP, buvo panaikinti.
nu dėl kimio aišku, kad kvalifikacija didelę rolę čia vaidina :)
o gal galima konkrečiau kokiu principu veikia tas pakeitimų atšaukimo mygtukas? nesinori aklai išbandyt :D
Spaudžiate ant "Pakeitimų atšaukimas". Atidaromas naujas langas.
Ten surašyta į ką bus pakeičiama.
Komandos sudėtis tokia, kokia buvo uždarius spėjimus prieš praeitą etapą. Šiuo momentu tokia, kokia buvo prasidėjus Malaizijos GP.
Jei norite vykdyti atšaukimą, spaudžiate "Atšaukti pakeitimus".
Jei kažkas ne taip, rašykite [email protected]
gliuk> Jei gerai suprantu, tai tuos atšaukimus galima daryti begalę kartų? Ta prasme, galima modeliuoti daug kartų įvairias komandų sudėtis, o apribojimas tik tame, kad negalima daryti daugiau nei dviejų elementų keitimo? Gerų švenčių puslapio administracijai ir lankytojams! :)
evbi, atrodo taip. Viskas gražiai veikia, išbandžiau ;D
tai tarkim taip, galima padaryt pakeitimus penktadienį, o šeštadienį po treniruočių persigalvojus atstatyti atgal ir pasirinkti kitus? taip supratau?
supratote gerai, galite kiek norite kartų atšaukti pakeitimus. Atšaukę pakeitimus, gaunate komandos sudėtį, kokią turėjote po paskutinio etapo, taip pat gaunate teisę į 2 pakeitimus.
Atšaukimą, kaip ir pakeitimus, bus galima atlikti likus ne mažiau nei 1 val. iki kvalifikacijos.
Oh no.......
Macazar> Kas negerai? :)
Mano manymui, keitimų atšaukimai turėtų būti apriboti...
Macazar, gal būtų galima sužinot kodėl taip? :)
Pagrindinis mygtuko tikslas - pasirinkus netyčia Marussia vietoj Ferrari, grąžinti atgal.
O dabar atšaukimų neapribojimas palengvina žaidimą, kas nėra į naudą .
Macazar> O iš kur tu žinai mygtuko tikslą? Dirbi puslapyje? :) Tai yra pozityvus pokytis, o sąlygos lygios visiems. Keitimų skaičius nepakito, tiesiog dabar mažiau laiko sugaištama modeliuojant, mažiau reikia skaičiuoti kainas, žiūrėti, ar elementą įpirksi, ar truks kelių šimtų. Tai labai sveikintina naujovė, sutaupanti daug laiko. :)
ištiesų aš irgi kitokio veikimo tikėjausi ir pritarčiau Macazar, nu bet geriau taip, negu likti su marussia :D
Puslapyje evbi nedirbu, o jei norėčiau nepriimtų, nes dar per jaunas .:) . Kalbant apie atšaukimų mygtuką, man irgi jis atrodo reikalingas(turėjau situaciją su Massa, kuris kainavo 2 keitimus), tačiau ne komandos sudarymui :)
na, gerai nors taip. džiugu, kad adminai reaguoja į pastabas :)
Macazar, man atrodo išvis niekur nedirbi :) turi pakankamai laiko sudėti, atimti, pliusuoti ir pan. :) Tamstai gal ir atpigęs kuras degalinėse yra ne tai ko tikiesi.. per mažai PVMo valstybei? :)
na, chebra, kokios prognozes sekančiam etapui? :)
Siulyciau imti pilna McLaren komplektacija :)
ka turit siam turui? ir ka patartumet turet?
Su tokiomis formulėmis... McLaren net pirmas dvi vietas paėmusi nepakiltų, gi jei kas nors nepasiseka praeitame etape, elementas nebekyla tiek daug, o McLaren krito net du etapus iš eilės! O šiaip, šiam etapui galvoju vėl grįžt prie pigesnių elementų, nes man 10% atneša daugiau pelno nei geri elementų pasirodymai. Bet tuo pačiu noriu atsikratyt ir Force India, kuri atrodo beviltiškai.
Va va, aš ir daug tikėjaus iš FI, bet žiūriu, kad reikia ku ogreičiau atsikratyt. šiaip turiu veteli nuo praeito etapo ir jis man dabar dižiausia dilema yra, jei atvažiuos trečias-ketvirtas, tai vertė ne tik kad nepakils, bet dar ir nukrist gali... bet keist į kokius wiliamsus irgi neapsimoka, anie nei pakils nei taškų atveš normaliai. rizikuot imant kokį naujoką?? nežinau... dedu dideles viltis į kimį šį kartą... prieš praeitą etapą buvo kurkas paprasčiau apsisprest, dabar pažiūrėjau treniruotes ir niekas neaišku...
As tai issivedziau beveik tikslia formule 2 turo kainoms. :) Tik keliems pilotams neatitiko mano gauta kaina, kuri skiriasi tik per +-0,1 mln nuo svajoniu komandos kainu. Paziuresim kaip bus po sio turo. Turetu susidaryti aiskesnis vaizdas kas kokia itaka daro kainu pokyciams :)
Do_it_Easy, bent pasakyk ar logiška ji :D Kitam etapui: Sainz, Raikkonen, Force India (teko vistik pasilikt) ir Renault.
Kinijai deleguoju: Kvy, Sai, Ferrari, Ferrari.
HnrS jei cia tavo tokia kombinacija, tai kiek suprantu labai nemazai laisvu lesu pas tave. O pagal taisykles kiek zinau laisvos nepanaudotos lesos duoda 10% dividentu :)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |