T. Wolffas: „Formulė-E“ turi reaguoti į „Audi“ ir BMW sprendimus trauktis (11)

T. Wolffas: „Formulė-E“ turi reaguoti į „Audi“ ir BMW sprendimus trauktis
logo 2020 Gruodžio 02 d. 23:41, Formula-E

Mercedes“ sporto skyriaus vadovas Toto Wolffas patikino, kad gamintojas neplanuoja trauktis iš „Formulės-E“. Bet anot austro, čempionatas privalo reaguoti į „Audi“ bei BMW priimtus sprendimus.

Praėjus vos kelioms dienoms po „Audi“ pranešimo, kitas vokiečių automobilių gamintojas BMW taip pat paskelbė apie sprendimą trauktis iš „Formulės-E“ čempionato. Nepaisant dviejų gamintojų pasitraukimo, T. Wolffas yra įsitikinęs, kad čempionato laukia šviesi ateitis.

„Manau, kad FE, savo nišoje, užima stiprią poziciją ir tikrai gali toliau augti. Kol technikos ir finansų reglamentai išliks patrauklūs „Mercedes“, mes liksime įsipareigoję toliau dalyvauti čempionate. Jei BMW nusprendė trauktis, tai nereiškia, kad pasitrauks ir „Andretti“. Jei „Audi“ komanda traukiasi, tai nereiškia, jog „Audi“ varikliai nebebus naudojami čempionate. Mes pasimokysime iš to kas nutiko ir būsime stipresni ateityje“, - kalbėjo T. Wolffas.

Austras mano, kad FE reikia keisti finansinę platformą ir gerai pagalvoti apie išlaidų mažinimą besiruošiant naujo bolido, „Gen3“ naudojimui nuo 2023 m.

„Apie šią situaciją turėtų gerai pagalvoti „Formulė-E“ bei jos organizacija. Turime paspartinti kalbas apie išlaidų mažinimą ir pasirūpinti, kad čempionatas būtų finansiškai patrauklesnis. Reikia aptarti pelno paskirstymo bei reglamento stabilumo klausimus. Visa tai yra svarbu mums visiems.“

Nors „Audi“ ir BMW nusprendė trauktis, anot T. Wolffo, „Mercedes“ yra patenkinta dalyvavimu FE čempionate.

„Dalyvavimas automobilių sporte ir „Formulėje-E“ visada suteikia papildomų žinių, nes automobilių sportas yra greičiausia laboratorija šioje pramonėje. Kalbu ne vien tik apie technologijų perkėlimą į paprastus automobilius. Kalbu apie pajėgumą esant dideliam spaudimu, komandinę dvasią bei kovą su geriausiais. Žinoma, yra šou dalis. Bet mes gaminame lenktynėms skirtus automobilius ir paprastus automobilius. Tai dalis mūsų DNR.“

„FE pritraukia visiškai kitokią auditoriją nei F-1. Žinoma, ji neturi tokios globalios auditorijos kaip F-1, bet tikrai turi savo vietą. Reiktų nepamiršti, kad šis čempionatas egzistuoja vos kelis metus, kai tuo tarpu F-1 - 70 metų. Manau, kad šiam čempionatui reikia duoti laiko toliau plėtotis.“

„Turime išanalizuoti kodėl BMW ir „Audi“ nusprendė trauktis. Pažiūrėkime į tai, kaip į pamoką, iš kurios galime pasimokyti. Tai proga čempionatui pasimokyti iš to kas nutiko ir patobulėti.“


Komentarai (11)
Tech
IP: c4754c7 | 12/03 23:27 Atsakyti
Geras Nickas
12/03 23:22

Elektromobiliai yra ateitis, ir dalis autosporto neišvengiamai pasuks šia kryptim. „Formulės-E“ laikas dar tik bus ir vietoj vienų gamintojų ateis kiti. Apie dvasingumą, benzingalviškumą galima dievagotis iki nukritimo, be tai nykstsnti rūšis, kaip laidiniai ir mygtukiniai telefonai :)

Laikas parodys :) elektrobiliai riedejo jau ir pries 100 metu , kol ju neistume vidaus degimo variklis. Hibridai, sintetinis kuras, vandenilis. Yra ir bud alternatyvu ir be atskirai vienos elektros. Pagyvensim pamatysim kuria linkme judesim
Geras Nickas
IP: ad1f50b | 12/03 23:22 Atsakyti
Tech
12/03 17:03

Daugima auto sporto gereju yra benzingalviai. As nezinau kokia auditorija domisi sia serija. Bent as tokiu nepazystu asmeniskai. Formule be jokios dvasios, tad netikiu jos ateitimi

Elektromobiliai yra ateitis, ir dalis autosporto neišvengiamai pasuks šia kryptim. „Formulės-E“ laikas dar tik bus ir vietoj vienų gamintojų ateis kiti. Apie dvasingumą, benzingalviškumą galima dievagotis iki nukritimo, be tai nykstsnti rūšis, kaip laidiniai ir mygtukiniai telefonai :)
Tech
IP: c4754c7 | 12/03 21:37 Atsakyti
Misiulise
12/03 21:04

Well - as tiek pat stebiu FE kiek F1. Puikios varzybos, daug intrigos, kovos. Ziuriu ir F2. FE kiek patrauklesne uz F2 del bigger names. Esu buves ir gyvai FE varzybose, tai ispudzio pritruko del garso nebuvimo, bet organizacija labai stipri, kas vyksta aplink trasa - nenusileidzia kai kuriems F1 renginiams.

Bandziau kelis kart ziuret. Neee, niekaip niekaip nelimpa. Tikrai F2ir F3 idomiau. Ir nei cia pricipai nei praradimas, bent jau man. Neprimetu kitiems nuomones, tiesiog mano nuomone tai labai nisinis autosportas. Gal kokiems tesla fanams :)
Misiulise
IP: 574b36e | 12/03 21:04 Atsakyti
O jeigu jus neziurit del kazkokio principo - nu tai cia jusu praradimas zinokit. Nes ko nori is lenktyniu - FE viska duoda.
Misiulise
IP: 574b36e | 12/03 21:04 Atsakyti
Well - as tiek pat stebiu FE kiek F1. Puikios varzybos, daug intrigos, kovos. Ziuriu ir F2. FE kiek patrauklesne uz F2 del bigger names. Esu buves ir gyvai FE varzybose, tai ispudzio pritruko del garso nebuvimo, bet organizacija labai stipri, kas vyksta aplink trasa - nenusileidzia kai kuriems F1 renginiams.
Tech
IP: aac69c3 | 12/03 17:03 Atsakyti
Geras Nickas
12/03 14:02

O taip, "Formulės-E" laukia žlugimas, nes pasitraukė BMW ir Audi. Va iš "Formulės-1" tai joks gamintojas niekada nėra pasitraukęs... Ai, pala...

Daugima auto sporto gereju yra benzingalviai. As nezinau kokia auditorija domisi sia serija. Bent as tokiu nepazystu asmeniskai. Formule be jokios dvasios, tad netikiu jos ateitimi
Lexxus
IP: 909efe4 | 12/03 14:38 Atsakyti
Manau MB persvarstys savo prioritetus irgi, matydami, kad kiti vynioja meškeres - opozicija viduje gauna rimtus kozirius.
Geras Nickas
IP: 63532a4 | 12/03 14:02 Atsakyti
Tech
12/03 10:56

pseudo formule. "laukia sviesi ateitis" mhm,taip :)

O taip, "Formulės-E" laukia žlugimas, nes pasitraukė BMW ir Audi. Va iš "Formulės-1" tai joks gamintojas niekada nėra pasitraukęs... Ai, pala...
Tech
IP: bfb2e24 | 12/03 10:56 Atsakyti
pseudo formule. "laukia sviesi ateitis" mhm,taip :)
BARABADOSAS
IP: 448a7cd | 12/03 10:18 Atsakyti
Nu ka, vakarėlis baigės, mados klyksmas praėjo, euforija dėl elektros išgaravo, prasideda pagirios
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas