T. Wolffo pokštas: mums nereikia galinio sparno

T.  Wolffo pokštas: mums nereikia galinio sparno
logo 2022 Rugsėjo 07 d. 12:53, LAT Images for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd

„Mercedes“ automobiliai „Formulėje-1“ šiais metais kenčia ne tik dėl per didelio vertikalaus svyravimo tiesiosiose, bet ir nepakankamo maksimalaus greičio. Kitas etapas vyks Monzos trasoje, kuri yra laikoma bene labiausiai greitumine čempionato tvarkaraštyje.

Prieš Italijos GP „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas buvo paklaustas, kaip jų inžinieriai ruošiasi greičio trūkumo iššūkiui. Ir Wolffas pasakė apie gana originalų būdą padidinti bolido maksimalų greitį.

„Mes svarstome galimybę visai nuimti galinį mašinos sparną Monzoje, kad būtų sumažintas oro pasipriešinimas ir taip būtų padidintas maksimalus greitis tiesiosiose, - kalbėjo T. Wolffas. - Visa ši konstrukcija su atsidarančia sekcija sukuria labai didelį pasipriešinimą ir reikalinga tik prispaudžiamajai jėgai padidinti, kuri Monzos trasoje mums mažai kuo padės. Mažų mažiausiai, tai būtų pats paprasčiausias ir greičiausias sprendimas.

Kažką iš principo naujo mūsų komandai reikia sukuri kitiems metams. Dabar mes pralaimime maksimaliu greičiu, ypač kvalifikacijose. Lenktynėse mūsų atsilikimas nėra toks didelis - akivaizdžiai tai galėjome matyti Spa trasoje“.

Wolffo kalbas apie galinį sparną galima laikyti jo juokeliu, kadangi galinis sparnas yra privalomas „Formulės-1“ bolido elementas ir be jo mašinos neatitiktų reglamento. Tačiau „Mercedes“ realiai gali sumontuoti automobilyje mažesnį specialios modifikacijos galinį sparną, kuris būtų labiau aptakus, tačiau smarkiai sumažintų prispaudžiamąją jėgą.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794