kiek zinau, TC dirba taip: kaip pradeda praslysti varantieji ratai kompiuteris nereaguoja i tai kad lenktininkas perdaug spaudzia pedala.
kiek zinau, TC dirba taip: kaip pradeda praslysti varantieji ratai kompiuteris nereaguoja i tai kad lenktininkas perdaug spaudzia pedala.
srt555>ne visada, bo kai kuriuose posukiuose uztenka prispaudziamosios galios ir greicio islaikyti ratus neprasisukusius net ir dugnais lekiant...nors pavyzdziui atsimenu, kai komentatoriai buvo nustebe pries pora gal metu, kaip TC veike Niurburgringe Shell "esuose", bo tenai ir ikalneje vaziuojama ir greitis jau buna nemazas. Bet siaip tai lenktyninkai paprasciausiai nespaudzia is karto gazo iki dugno, bo, kaip jau kazkas minejo, is lenktynines trajektorijos isslystu, taciau vos tik iveikia posukio virsune, tai ne viename ir letesniame posukyje pamatysi nuspausta gaza bent jau iki 3/4 kas kitais metais jau bus labai netgi per daug
schum@cher>>as tiksliai nezinau, bet manau kad klysti...mano manymu, kompas reguoja, tik kad jis prie stabdziu niekaip neprieina, tai ratai is inercijos sukasi ir to pakanka net jei ir atleistas stabdis buna (bo uztenka lanai mazos sekundes dalies tokiam varikliui jau ratam praslydus juos lengvai issukti), o padavimas visiskai uzblokuotas...jei kiekviena karta kai tik pradetu praslidineti ratai kompas neveiktu, tai tada taip mandrai visi nevazinetu su TC:) Ir siaip manau, kad TC ir leidzia vaziuoti ant pacios praslydimo ribos (apie tai negalvojant) pastoviai balansojant, bo siuolaikiniai kompai tai leidzia daugiau maziau uztikrinti ir turbut tikriausiai todel vos tik pasitaiko kur nors slidziau, tai lenktyninkas jau nespeja reaguoti praslydus...jei zinai tiksliau, tai bent jau koki saltini nurodyk
O jus pa'google'lint nebandet expertai? :-)http://atlasf1.autosport.com/2000/dec27/shoebotham.html
o tai db ira visko prikurta abs,asr,tcs su siom sistemom automobili valdyti zymiai lengviau nes jos konroliuoja visa vaziavima slidima ir tt
pukiss> formuleje-1 nenaudojami jokie abs..
labai tu ten zinai ka jie naudoja
biškis matau kažką praleidot skaitydami. niekas nelygina priekinių ir galinių ratų greičių. rato greitis lyginamas su kelio greičiu.
skaitykit anliškai truputį:
"As with systems on road cars, Formula One traction control works by a comparison of wheel and track speeds, the information gathered by electronic sensors. If the wheel is travelling quicker than the road it is passing over then the engine will be progressively throttled back to prevent wheelspin. In the past this technology was also used in 'launch control' systems, which allowed drivers to make optimum starts."
o jus bent vaziavot su kokia masina kurioje yra tcs
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |