Variklio Sukimo Momentas ?

2007 Kovo 12 d. 11:00

A, nu jo, jei greiti matuoti km/h, laika sek, apsukas aps/min, atstuma kokiais coliais, galia AG, o turi galonais :D tai gali prireikti dar ir ne tokiu koeficientu :D

2007 Kovo 12 d. 11:06

Yra vienintele elementariausia formule, AG = NM * rpm / 7130. Jeigu zinai AG (800) jeigu zinai rpm (18000) tai gali iskarto suzinoti ir Nm -> ~300.


2007 Kovo 12 d. 11:17

jaguar2>ten vietoj zodzio "bebuna' turejo buti zodis nebuna :D O jau ta skaiciuokle Xtremez parode - ten suzinai AG, o 1kW=1,339 AG, kaip tenai raso

2007 Kovo 13 d. 19:55

Krc AG gali buti ir milijonas , bet nuo 1000AG mechanine transmisija neatlaiko kruvio , todel jei turi tacke su

2007 Kovo 13 d. 19:55

2007 Kovo 13 d. 22:37

Astonz, kiek supratau norejai pasakyt kad mechanine pavaru deze neatlaiko virs 1000 AG stiprumo variklio kruvio ?

2007 Kovo 13 d. 22:39

Bet autokrose buvo estai atsivare automobili su 1100AG ir ten buvo mechanine pavaru deze

2007 Kovo 13 d. 22:39

edgharenas>>>as savo akimis maciau 8530kw varikliukas suka be problemu reduktoriu.ir atidirba jis 11000val.
Mindala1>>>"kuo daugiau stumoklio eiga to daugiau AG"?nesamone viskai atvirksciai!
O del Nm tai juk viskas aisku,Niutonai jega,metrai atstumas,juos abu reik sudaugint.Juk visi zinot kaip skaiciojam greiti km/h.O variklije yra smagratis kurio petys yra const.Tad tik jega (kitaip sakant ipurskiamas degalu kiekis)sukanti smagrati gali itakoti sukimo momenta.jei jus nesugalvosit pakeisti smagracio:DD
Tad galia dar neviskas,reik parinkti gera reduktoriu(pavaru deze)F1 ja dazniausei parinkineja kiekvienom lenktinem.
Be to cia pasidomejau pazistamu,tai musu traukinuku galia yra apie 1900kw,reik dar pasiklausti del Nm


2007 Kovo 13 d. 23:33

andy f-1> siek tiek neteisus esi :) smagratis reikalingas tam kad padidinti sukimo inercijos momenta, vel gi elementari fizika :) jei sukimo inercijos momentas per mazas, sakykim visai mazas :) variklis gali uzstrigti tam tikroje fazeje. Niutonai yra jega, teisingai, kuri priklauso nuo ipurskiamu gedalu sprogimo galingumo (kazkaip kreivai issireiskiau :) ) O petis - minimalus atstumas tarp veikancios jegos ir sukimosi asies, kitaip sakant, jei stumoklis juda vertikaliai, tai petis butu atstumas pagal horizontale nuo stunoklio judejimo linijos iki kumstelinio veleno sukimosi asies. Sudaugink (tik privesk prie N ir metru :) ) ir gausi variklio (kumstelinio veleno) sukimo momenta ;) Tik atsizvelk i tai, kiek cilindru turi :D

2007 Kovo 13 d. 23:54

nu jo,tik ne kumstelinio o alkuninio veleno:)
nu cia toks dalikas ziurint kur tu nori ismatoti ta sukimo momenta.ar ratu ar alkuninio veleno:)

2007 Kovo 14 d. 00:05

andy f-1> fak, aisku alkuninio :) :D
Is tikruju ten nera viskas taip paprasta, ir skirtingu cilindru stumokliai yra skirtingose padetyse, daug yra niuansu, bet bendras principas turetu buti toks :)

2007 Kovo 14 d. 09:27

Arba straipsnio autorius, arba Dz. Vatas padare matematine klaida:
550 svaru x 0,454 kg x 9,81 m/s2 = 2449,6 N - teisingai, bet 2449,6 N x 0.3 m/s = 734.887 Nm/s, o ne 746.625 Nm/s
Taigi 1 AG = 735 W = 0.735 kW arba
1 kW = 1.3608 AG
Del 7130 - vis dar bandau suprasti... :)

2007 Kovo 14 d. 09:50

Sorry, nepastebejau, kad 0.3 m/s yra suapvalintas 1 ft/s skaicius :)
Nebeturiu prie ko prikibti prie straipsnio :)

2007 Kovo 14 d. 13:06

ttic24 sumaisiau , mechanine transmisija neatlaiko daugiau nei 1000 niutonmertu t.y. variklio sukiu...

2007 Kovo 14 d. 14:35

AstonZ, tada viskas aisku :) nes kaip ir nesu mates auto kuris turetu 1000Nm su mechanine pavaru deze

2007 Kovo 14 d. 19:10

Mindala1>> cia tai tai idomiai issireiskiai: kad arkliu daugiau, o Nm maziau ir atvirksciai...Nesusipainiojai??? AG tiesiogiai priklauso nuo Nm, tai cia zek kaip nori, bet niekaip neiseis :P

2007 Kovo 14 d. 19:51

Brabus S biturbo Roadster yra 730AG ir 811Nm. Siaip sukimo momentas buvo apie 1000, bet limitavo iki 811, nes NEIMANOMA isnaudoti net tu 811 visu, o jei su 1000Nm ir TC bandytum vaziuoti is vietos, tai masina nepajudetu :D Net vaziuojant apie 250 jei su ta tacka spusteli tapke i grindis tai tikriausiai apsisuktum, bo ratai ir tai kasasi ir dar veikia TC :d tik del transmisijos nezinau, ar automatas

2007 Kovo 14 d. 20:14

cia nesamone del to kad 811 nm neisnaudoja pavezino karta su tokiu sedanu mersedesu sukimo momentas virs 1000 o 400 ah ir tc kuo puikiausia veikia niekas nesikasa ir pns tik gerai is vietos eina kai velnias

2007 Kovo 14 d. 22:24

Vilkytis
aha o mane praveze su masina kuri turi 187035645ag ir 15497642316789 nm
ir seip kita kart galvok ka rasai nes tokiu mersu niekada negamino kurie turi 1000nm nebent koks naujas vilkikas
beje ir kitiems nesvaikit del pavaru dezes kad mechanines nelaiko kai yra daugiau nei 1000nm nes tai visiska nesamone nes jei nelaikytu mechanine nelaikytu jokia ;)

2007 Kovo 14 d. 22:47

arius!!! >>> tai nebuvo serijinis modelis tam tik litu reik daug . nzn ka cia seka apie pavaru dezes bet tame aparate buvo automatas tiesiog paspaugi pedala ir laikykis

2007 Kovo 14 d. 23:36

Nelabai ismanau apie nm..bet zinant tc veikimo principa kertasi su logika kaip ratai gali kastis..

2007 Kovo 15 d. 01:05

Vilkytis>>nu nezinau, siaip manau is nutylejimo ir eziukui buvo aisku, kad kasasi be TC, kai grindis minkai...o del to 1000Nm tai cia ryskiai padauginai (nebent koks apsisvietes labai jis buvo ir pasakojo apie ratu sukimo momenta) aba tave ziauriai apgavo :P Kaip masina turedama >1000Nm gali tureti tik 400AG??? Tai vienas dalykas. Antra, Brabus S Biturbo Roadster irgi nera serijinis ir jis savo sukimo momentu ir AG skaiciumi lenkia visus Ferrar, Lamborghini ar visas kitokias panasias masinas isskyrus Koenigsegg (920Nm) ir Bugatti Veron, ko gero. Ten man paciam neaisku biski buvo su TC, bo kaip, pvz, bande ta pati Koenigsegg, tai kazkaip tenai i ta valdyma neatkreipiau demesio ir kazkaip nelabai akcentavo, o kai bande ta Brabus, tai ten rodykle kilo pro 260 ir dar mirksejo TC lempute, kad tipo veikia

2007 Kovo 15 d. 10:43

o buvo taip kaskada lb senai buvo padaryti 3 sedanai mersedes (perdaryti proshe gamykloje) ir bandyta padaryti kad kuo greiciau eitu is vietos jie nesieke didelio maksimalaus greicio tai va ir padare paspaudi pedala i dugna ir per 2.9 s parastas (is isores) sedamas pasiekia 100 km/ h greity tai buvo tikslas o arkliai ir max greitis nlb svarbus buvo nes manau mazai kas isvysto autostradose daugiau nei 300 km/h greity o to aparato max greitis 320 km /h
tu manai neimanoma kad 400 ah motoras turetu 1000nm sukimo momenta ? juk motoras didelis ten 6000 cm3 darbinio turio
ir nesupratau ka tu snekejai apie tc ? kad tipo su ja ijungta ir dar ratai kasasi ? ar tik norejai pasakyt kad ji veikia net ir vaziuojant tuo tavo 260 ?

2007 Kovo 15 d. 11:11

Vilkyti> ar tik nebūsi "zuikyčio" kitas acountas bo skiedi labai panašiai.

2007 Kovo 15 d. 13:22

kas nesuprato is kur tie 7130:

>Galios (arklio jėgomis) ir sukimo momento >(niutonmetrais) skaitinės vertės susilygina prie >7130 aps/min.

Taciau as su situo nesutinku... o beto taip skaiciuojant, galima sakyt kad galia nuo sukimo momento priklauso tik tuo momentu kai jos lygios. To straipsnio teigimu, prie 7130 aps/min.

Siaip max sukimo momentas ir max galia vienas nuo kito nepriklauso. Ir sutampa mazdaug prie 5250 aps/min:

http://www-d0.fnal.gov/~jkrane/cars/dyno/dyno1.jpg
http://www.well.com/~mosk/images/dyno5-10-04.jpg
http://www.bcheads.com/images/dyno-mike.gif
http://www.ktrperformance.com/dyno_tuning/dyno_graphs.gif
http://www.bcheads.com/images/dyno-gary.gif

2007 Kovo 15 d. 14:11

netiki netikek as tik sakau kaip yra

o jau kad cia ne zuikycio accountas tai gali but ramus

2007 Kovo 15 d. 14:39

Vilkytis> o tai kur zuikytis? gal suvalgei?:)

2007 Kovo 15 d. 15:22

Vilkytis>>nu ple...as turejau omeny, kad jei neveiktu ta TC, tai tikriausiai uzmynus staiga dugna ratai kastusi dar, bo su ijungta ja tai prie 260 dar rode, kad veikia jinai ir vairuotojas Jeremy Clarcksonas komentavo, kad TC pertraukineja variklio darba jinai. o del to skaiciavimo tai va tokia formule yra AG = (Nm * Aps/min)/7130 Nu jei ta masina jau eina 330, tai pas ja variklis tikrai turetu pasiekti savo max galia prie kokiu 6000, jei jau biski senesne ta masina, bet tai pasiskaiciavus gaunasi, kad belieka tik ~475 Nm prie tu apsuku, kas manau nera labai realu, kad prarastu puse savo sukimo momento nuo tu apsuku, prie kuriu jis yra max, bo ir tas max sukimo mementas turetu busti pasiekiamas bent jau prie kokiu 3000 tai tikrai... tik del to pastovaus daugiklio 1/7130 daba iskilo klausimas (bo jei jis mazesnis, tai taip iseina, kad kumeliu daugiau gautusi, bo is mazesnio skaiciaus reiktu dalinti) Nu cia mano tik tokie logiski pamastymai imant pavyzdziu: Koenigsegg 806AG, 920Nm; Brabus S Biturbo Roadster 730AG, 811Nm; Ferrari Enzo 650AG, 657Nm... Tai tie 400AG ir 1000Nm tai nelabai realiai atrodo kazkaip

2007 Kovo 15 d. 15:24

Vilkytis>> ir tas tavo paminetas turis cia esmes neturi - AG tiesiogiai priklauso nuo Nm

2007 Kovo 15 d. 15:27

Sorry uz Flood`a, bet tik taip iskart pasakau, kad tik taip primeciau is lempos tas apsukas max galios ir sukimo momento, remiantis tuo tavo paminetu max greiciu...

2007 Kovo 15 d. 15:34

nu del to kada pasiekiamas max sukimo momentas tai nzn negaliu sakyt as zn tik ka sake
o paciam teko vaziuot kai sedanas toks parastai atrodantys padejo ne viena porshe carrera ir daug kitu neeiliniu aparatu tai man ir padare ispudy kaskaip dbr kiti visi tiesiog juokingai pries ji atrodo


o kad kasasi tai dar priklauso daug juk nuo pavaru dezes

2007 Kovo 15 d. 15:42

o del apsuku ir darbinio turio tai nzn juk gali padaryt prie kokiu reik apsuku max sukimo momenta va kaip sunkvezimiai nu aisku ju motorai dar didesni ir prie tikrai mazu sukimo momentas max gal ir ten buvo sito as nzn

2007 Kovo 15 d. 16:03

nu ka radau viena amg varikli kuris yra sesiu litru ir turi 1000nm bet ir arkliu turi beveik 600
bet neivienas mercedes su juo neisibegeja iki simto greiciau nei per 4 sekundes

2007 Kovo 15 d. 17:03

tai vo radai o cia jau del sekundziu tai garantas nes ji ta mersa pries metus pardave i dragus rusijoj tai manau sy ta reiskia
juk perdarytas buvo ne siaip kur o porshe gamykloj viska profesionalai apskaiciavo ir padare tokie 3 buvo po saule paleisti
manau negali lyginti vienetiniu masinu ir serijiniu nors jos ir yra lb retos ir skaitomos greitos bet tam ir yra vienetiniai modeliai kad isbandyti kaip experimenta padaryt tiesiog tokiu masinu i rinka neleidzia daug nes jos yra nesaugios ir ju kaina milziniska

2007 Kovo 15 d. 18:02

del tu tavo paminetu sunkvezimiu, tai jie ir turi ta sukimo momenta ant mazu apsuku, bet kad vargiai 330 ar 350...:D

2007 Kovo 15 d. 18:09

nu traukia 330 ar 350, bo greiciu dezes visai kotokios ir siaip ne tokia ju paskirtis

2007 Kovo 15 d. 19:10

visai rasyt nesekas - netraukia 330 ar 350, bet cia jau ir is nutylejimo aisku turejo but :D

2007 Kovo 15 d. 23:27

nu jis tik 320 traukia :D nu oki baikim gincytis jau laukiu as sezono pradzios lb lb :D ir tikiuosi gero sato pasirodymo o uz ka tu sergi?

2007 Kovo 16 d. 00:15

Gal biski ne itema bet sitam aparate 2200HP,bent jie taip teigia:D http://www.youtube.com/watch?v=0HGE6qfBvvw

2007 Kovo 16 d. 00:17

no offence bet cia toksai klausimas kaip mes kartu lygtais avis butumem gane :D nu o kad jau taip klausi, tai atsakysiu - uz ka sirgau, tai is postu keliu turbut aisku turetu but, o daba tikriausia labiausiai traukia Kimi...nu bet klasimas vis tiek :))))))

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794