WRC. 2027 metų reglamentas: viskas perpus pigiau (4)

WRC. 2027 metų reglamentas: viskas perpus pigiau
logo 2024 Gruodžio 19 d. 09:10, WRC nuotr.

Pasaulio ralio čempionato (WRC) atstovai pristatė naująjį reglamentą, kuris galios nuo 2027 metų sezono.

Naujasis reglamentas gamintojams leis pasirinkti mašinų tipus, su kuriomis jie norės varžytis pasaulio ralio čempionate.

Pagaminti naujai mašinai bus uždėtos išlaidų lubos, kurios sieks 345 tūkstančių eurų. Tai gali pasirodyti kaip dideli pinigai, tačiau tai yra beveik perpus pigiau nei kainuoja dabartinės pirmos klasės WRC mašinos.

WRC taip pat žada bendradarbiauti su FIA pasaulio ralio kroso čempionatu. WRC besivaržantys automobiliai galės varžytis ir ralio kroso čempionate – tai viena iš naujovių, kuri turėtų skatinti abiejų čempionatų populiarumą.

Su mažėjančiomis išlaidomis kyla klausimų dėl to, kokie gamintojai galėtų ateiti ar net sugrįžti į pasaulio ralio čempionatą. Vienas iš minimų gamintojų yra legendinis „Subaru“.

Taip pat netyla gandai, kad „Hyundai“ artimiausiais metais trauksis iš WRC. „Toyota“ ateitis irgi nėra aiški, šio čempionato gali laukti nemažos permainos.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Nu
IP: 5504684 | 12/19 18:01 Atsakyti
Klepsidra
12/19 15:38

tokia biski mirstanti disciplina atrodo, neskaitant keliu kultiniu eta... skaityti daugiau

Pirma, tai per TV rodo ir rodo netgi labai daug, praktiškai 80-90% greičio ruožų, niekada nėra taip anksčiau buvę, kaip pastaruosius 5-7 metus. Antra ralis visada toks buvo ir yra, kad keliauti reikia, tai tokia autosporto rūšis, nieko čia nepakeisti, tai keisdamas tik iš esmės gali sugadinti ši sportą, nes jis tuo ir remiasi, kad kuo daugiau unikalių kilometrų būtų, plius tikriems fanams tai nėra problema visiškai, man asmeniškai taip pat, ne vienas WRC etapas jau aplankytas, ne vienas ir planuose. Trečia prie greičio ruožų, prie "gerų" vietų, pabandyk atvažiuoti mažiau nei valandai likus iki starto, prarasi šansą matyti iš geros pozicijos visą vaizdą, turiu galvoje kad kol kas, tarkim pernai, prie trasu minios, minios žiūrovų, sunkiai suskaičiuojamas kiekis.

Viskas yra daroma ne dėl žiūrovų ir fanų, viskas yra daroma, kad pritrauktų daugiau gamintojų, dar daugiau žiūrovų, nebūtinai ekstra šio sporto fanų ir uždirbti dar daugiau pinigėlių. Wrc miršta tik tiems, kurie nesidomi ir neserga šiuo sportu. Man asmeniškai kiekvienas ralis labai įdomus, beveik kiekviename būna intrigų vienokių ar kitokių, kovos ir taip toliau, greičio ruožai daugiau nei įspūdingi, o dar kai pačiam tenka jais pavazineti, viskas labai gerai.
rasytojelis
IP: 85f0e13 | 12/19 14:55 Atsakyti
Jei gamintojai traukiasi, reiškia neapsimoka...
Klepsidra
IP: f493dd1 | 12/19 15:38 Atsakyti
tokia biski mirstanti disciplina atrodo, neskaitant keliu kultiniu etapu - per TV neberodo, keliauti sunkoka, nes daznai varzybos vyksta 2.5 dienos "kazkur". kazka jiems reikia keisti, kad pritrauktu ziurovus, kas grazins gamintojus.
ddt
IP: ca1c225 | 12/19 23:05 Atsakyti
Klepsidra
12/19 15:38

tokia biski mirstanti disciplina atrodo, neskaitant keliu kultiniu eta... skaityti daugiau

rodo visus 100% greičio ruožų gyvai, rodo apžvalgas, live iš serviso zonų ir kt. Po kurias gali šliaužiot kiek tinkamas, spoksot ką tik nori, ar starte, ar finiše, labai paprastai prisidaryt selfių su lenktynininkais ir kitom legendom, ir pan.
Lyg nebūtum kada žiūrėjęs kokio maratono, Tour de France ir pan. Net keista, koks siaubas, užpakalį reikia pajudint vietoje to, kad sėdėt aptvertam GA garde, kaip gyvuliui, ir stebėt F1 lenktynes ekrane kitoje trasos pusėje, dar gerai jei ir toks yra..
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas