F. Alonso: „Ferrari“ – nei greičiausi, nei lėčiausi

F. Alonso: „Ferrari“ – nei greičiausi, nei lėčiausi
logo 2012 Vasario 22 d. 21:40, Ferrari
Po dviejų pirmųjų antrosios sesijos Barselonoje (Ispanija) bandymų dienų „Ferrari“ pilotas Fernando Alonso pripažino šiuo metu veikiausiai turintis ne patį greičiausią bolidą bei užtrukusią komandos pažintį su naująja technika.
Geriau greitas bolidas, nei patikimas
Ispanas neslėpė, kad ekipa vis dar aiškinasi F2012 bolido veikimo ir derinimo subtilybes, kai pagrindiniai varžovai – „Red Bull“ ir „McLaren“ – ilgų, viena po kitos sekančių atkarpų važiavimais jau imituoja lenktynes.
„Tiesa, kad vis dar renkame informaciją apie savo bolidą, informaciją, kurią kartais jau turėtume turėti savo kišenėje, tačiau automobilis atrodo gana sunkus perprasti ir mes turime geriau suprasti jo elgesį“, – žurnalistams pripažino dukart pasaulio čempionas.
„Pamenu, kad pernai pilną lenktynių distanciją įveikėme (jau – red. past.) pirmosios bandymų sesijos paskutinę dieną, tačiau Australijoje buvome pusantros sekundės lėtesni už „Red Bull“. Taigi, lenktynių distancija yra visuomet laukiamas dalykas, tačiau geriau pajėgus ir patikimas bolidas, nei tvirtas ir lėtas“, – tikino jis.
Per anksti kalbėti apie galimybes laimėti Australijoje
F. Alonso pažymėjo, kad kalbėti apie galimes laimėti pirmąsias sezono lenktynes Australijoje pagal bandymų rezultatus dar yra ankstoka ir tikroji padėtis paaiškės tik atvažiavus į Melburno trasą.
„Pažiūrėsime, kol kas anksti pasakyti. Mūsų tikslai tikrai ambicingi. „Ferrari“ tai normalu. Jei nori kovoti (dėl čempiono titulo – red. past.), bandai laimėti nuo pat pirmųjų čempionato lenktynių, todėl toks ir buvo mūsų tikslas šią žiemą“, – aiškino ispanas.
„Šiuo metu nežinome, kokia tiksliai mūsų padėtis. Manau, kad mes galbūt ne patys greičiausi, bet ir tikrai ne lėčiausi, todėl turime palaukti ir pamatysime, ypač paskutiniuose bandymuose. Žiūrėsime, kaip bolidai elgsis aukštesnėje temperatūroje Australijoje, o kokia mūsų padėtis, galėsime įsitikinti trečiojoje kvalifikacijos Melburne dalyje.“
„Ferrari“ ir „McLaren“ priversti rizikuoti
F. Alonso atkreipė dėmesį, kad „Red Bull“ gali sau leisti konservatyvų bolido tobulinimą, o „Ferrari“ bei „McLaren“ turi rizikuoti ir ieškoti naujų sprendimų.
„Red Bull“ atrodo pajėgūs. Tai ne siurprizas, nes jie dvejus ar trejus metus tęsia tą pačią bolido koncepciją, o taip elgiantis sunku visiškai suklysti. Jie visuomet bus stiprūs, todėl „McLaren“ ir „Ferrari“, kad įveiktų „Red Bull“, turi išrasti kažką naujo ir būti kūrybiškesni“, - aiškino lenktynininkas.
„Abi komandos ir eina būtent tuo keliu. „McLaren“ ir „Ferrari“ pasirinko skirtingus sprendimus, galbūt skirtingas filosofijas, galbūt sudėtingesnį kelią, tačiau rezultatus pamatysime Melburne, o svarbiausius – lapkritį.“
Probleminė vieta – išvažiavimas iš posūkių
Bandymus stebėję specialistai atkreipė dėmesį į tai, kad „Ferrari“ bolidas posūkiuose neatrodo toks stabilus kaip konkurentų technika. F. Alonso pripažino, kad yra problemų išvažiuojant į tiesiąsias.
„Yra viena sritis, kurią norime pagerinti. Taip, išvažiavimas iš posūkių yra sritis, kurioje turime problemų“, – atskleidė ispanas.
Per pirmąsias dvi dienas buvo pastebėta, kad „Ferrari“ išbandė daug išmetamųjų vamzdžių išdėstymo pozicijų – panašu, kad komanda vis dar ieško būdų, kaip geriau panaudoti dujas galinės dalies prispaudimui.
Rytoj dviems paskutinėms šios savaitės bandymų dienoms naujojo italų komandos automobilio vairą perims Felipe Massa.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983