Prieš sezono pradžią FIA išsiuntinėjo komandoms direktyvą TD/004-17, kuri uždraudė naudoti variklio alyvą kaip degalų priedą, tačiau visiškai išvengti alyvos įsimaišymo neįmanoma – tam tikras jos kiekis vis tik prasisunkia į cilindrus.
Prieš Vengrijos GP etapą FIA techninis specialistas Marcinas Budkovskis išsiuntinėjo komandoms laišką, kuriame priminė, kad šiuo metu alyvos sunaudojimas – 0,6 litro 100 km yra laikomas priimtinu, tačiau nuo 2018 metų šis reikalavimas bus „griežtai stebimas“. FIA yra pasirengusi duoti kai kurias nuolaidas šiame sezone.
„Mes sutikome su tuo, kad kai kurie dalyviai gali susidurti su sunkumais ribojant alyvos sunaudojimą 0,6 litro 100 km ribose ir darysime nuolaidas visoms dabar naudojamoms jėgainėms, - sakoma FIA laiške. – Bet mes laukiame, kad bet kurio vidaus degimo variklio, sumontuoto „Formulės-1“ boliduose pradedant nuo Italijos GP etapo, alyvos sąnaudos būtų mažesnės nei 0,9 litro 100 km. Bet koks didesnis alyvos suvartojimas bus laikomas įtartinu ir bus tiriamas ir tai bus laikoma kaip potencialus Techninio reglamento pažeidimas.
Mes seksime visų čempionato dalyvių alyvos sąnaudas, taip pat atliksime reguliarius jų patikrinimus ir matavimus“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |