Atsukti V. Botto rato varžtą pasisiūlė „Ferrari“ (60)

Atsukti V. Botto rato varžtą pasisiūlė „Ferrari“
logo Gegužės 24 d. 11:28, Daimler AG

Patyręs „Mercedes“ mechanikas Monake sustojimo garaže metu dirbo su gerai jam pažįstamu įrankiu, tačiau nesugebėjo atsukti Valtteri Botto automobilio rato varžto – su pasaulio čempionų komanda tai atsitiko pirmą kartą.

Tuoj po finišo Monake „Mercedes“ vadovas Toro Wolffas pasidalino smulkmenomis apie incidentą, dėl kurio iš trasos buvo priverstas pasitraukti antroje vietoje važiavęs V. Bottas. Verta priminti, kad gana sklandaus sustojimo boksuose metu mechanikai nesugebėjo atsukti varžto, kuriuo buvo pritvirtintas suomio bolido priekinis dešinysis ratas.

Wolffas patvirtino versiją, kad detalė persikreipė tuo momentu, kai buvo pradėta dirbti elektriniu suktuvu. Kai mechanikas bandė pakartoti procedūrą antrą ir trečia kartą, suktuvas paprasčiausiai nupjovė varžto kampus ir jis tapo apvalus – suktuvas jau niekuo padėti negalėjo.

Wolffas visos kaltės nesuvertė žmogiškajam faktoriui: „Mechanikas, dirbęs su suktuvu – vienas iš geriausių, labai kvalifikuotas dirbti per sustojimus ir tai dar kartą įrodo, kad kiekviena problema gali turėti labai daug priežasčių. Todėl mums teks iš naujo išanalizuoti varžto ir rato ašies konfigūraciją bei medžiagas, iš kurių jie pagaminti. Mechanikas elementariausiai neturi turėti galimybės nupjauti varžto suktuvu. Be to, mes pastaruoju metu nekeitėme nei šiol detalės konstrukcijos, nei pačio suktuvo. Reikės kur kas nuodugniau ištirti šią situaciją“.

„Iš varžto beliko labai nedaug, - jau po varžybų kalbėjo Wolffas. - „Ferrari“ pažadėjo mums padėti su įrankiais – duoti ar tai kūjį, ar tai pjūklą... Anksčiau mes niekada to nedarėme“.

Vėlai vakare „Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas pranešė, kad komanda atsisakė bandymų nuimti ratą nuo Botto mašinos Monake ir tai padarys tik sugrįžusi į bazę Anglijoje.

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Komanda: Mercedes AMG Petronas F1 Team 2021 sezono taškai: 148
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W12
Plačiau
Valtteri Bottas
Pilotas: Valtteri Bottas 2021 sezono taškai: 47
Komanda: Mercedes Amžius: 31 m.
Plačiau
Lenktynės vyksta Monte Karlo miesto gatvėmis
Trasa: Lenktynės vyksta Monte Karlo miesto gatvėmis (Monako GP)
Ilgis: 3,340 km Ratų skaičius: 78
Plačiau

Komentarai (60)
Kestutis Gps
IP: 6c39a6b | 05/27 20:11 Atsakyti
bitininkas
05/27 18:39

Na ką, ir "bulgarkės" nereikėjo :) https://www.facebook.com/watch?v=494641518324291

Tai, kad tapati „bulgarkė“, tokiu pačiu principu veikianti... tik mažesnė :D
bitininkas
IP: 2131f9e | 05/27 18:39 Atsakyti
Na ką, ir "bulgarkės" nereikėjo :) https://www.facebook.com/watch?v=494641518324291
mariusis
IP: 7ad5add | 05/25 22:12 Atsakyti
FerrariFanNr1
05/25 21:34

Ferrari ekipoje tokiu nesamoniu nebuna, cia tik pas mersedes furistus tokia pornografija

Ferrari ekipa, bolido nesugeba lenktynėm paruošti laimėjus pole. Taip, ten tobula komanda 😀
FerrariFanNr1
IP: 48f6962 | 05/25 21:34 Atsakyti
Ferrari ekipoje tokiu nesamoniu nebuna, cia tik pas mersedes furistus tokia pornografija
Kestutis Gps
IP: 3bf14e2 | 05/25 17:48 Atsakyti
Aš, aksčiau įdėjęs stop-kadrą, laukiau kuris pirmiau pastebės kaip Red Bull pasiruošė pamatę Mercedes nesėkmę...
Tad įdedu dar vieną stop-kadrą kur apibraukta žalia linija: atsarginiai pistoletai prie kiekvieno rato bei "stebuklo", kurio Mercedes atseit neturi, - kryžminis raktas su tam skirtais antgaliais (panašų mes naudojame atsukti ratams)
žiūrėti > https://www.part.lt/img/a093142761ef244c3b23fc09e0b03425889.JPG

Norge,
jap, aš vakar irgi tokias pat pasidariau išvadas.
eustachijus
IP: 9377c52 | 05/25 17:13 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/25 16:35

geras pastebejimas. sainzas net vairo visiskai neistiesines. todel tikrai panasu, kad tai, apie ka sneka toto yra bullshit

Toto ramina volterjerą geriausiu atvėju realiai totalus atsukinėtojo fail. Jie gi nėra liniuotės, turi prisitaikyti koks kampas bebūtų. Prisukėjas absoliutus ***. Nuo ***ų apsauga vienintelė ir negarantuota-tvirtesnis metalas, mažesnė jėga, daugiau dančių ant šaibos. Vis tiek prisukėjo problema, kad nurašo ant volterjero-jau klasika :)
Norge logo rėmėjas
IP: be284e8 | 05/25 17:10 Atsakyti
Kestutis Gps
05/25 17:03

Jap, ten Sainz su Giovinazzi labai kreivai įšoko (pastarojo, kaip ir daugelio nebuvo vaizdo iš viršaus).

Šį kartą labai daug Hamiltonos eteryje koneveikė komandą, Tatuškė, kaip vadovas tai priėmė ir surado kraštinį - Bottą, šis galės slapčia apspardyti tą mechaniką, o šiam... beliks kokį patvorinį Monako katiną už uodegos pasukioti aplink galvą, - tokia jau ta Mercedes-Benz komanda ir jos hierarchija :))

as manau, kad botas jau zino, kad neprates uztai ant jo ir joja
Kestutis Gps
IP: 3bf14e2 | 05/25 17:03 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
05/25 16:35

geras pastebejimas. sainzas net vairo visiskai neistiesines. todel tikrai panasu, kad tai, apie ka sneka toto yra bullshit

Jap, ten Sainz su Giovinazzi labai kreivai įšoko (pastarojo, kaip ir daugelio nebuvo vaizdo iš viršaus).

Šį kartą labai daug Hamiltonos eteryje koneveikė komandą, Tatuškė, kaip vadovas tai priėmė ir surado kraštinį - Bottą, šis galės slapčia apspardyti tą mechaniką, o šiam... beliks kokį patvorinį Monako katiną už uodegos pasukioti aplink galvą, - tokia jau ta Mercedes-Benz komanda ir jos hierarchija :))
Norge logo rėmėjas
IP: be284e8 | 05/25 16:35 Atsakyti
Kestutis GPS
05/25 15:17

Be reikalo jūs taip pedantiškai kabinėjatės prie sustojimų. Tikrai būna žymei didesnių nepataikymų ir nieko... Jeigu pagal Tatūškės išsakytus žodžius vadovautumėmės, tai kitų komandų mechanikai turėjo net kelis ratus neatsisukti. Pagal šią situaciją, tai tik viešai iš transliuotos susikaupusios emocijos, nepagarba savo pilotui.
Įkeliu kaip pavyzdžius, Sainzo bei Verstapeno pit-stopų foto iš viršaus (stop kadrai iš video).
SAI > https://www.part.lt/img/468c4d1f349c632657c747996e35d66e122.JPG
VER > https://www.part.lt/img/5f7e6aa168ad1d710146a9edbc24bf36498.JPG
Daugumos pit-stopų aplamai neparodė iš viršaus, kitų pilotų aplamai nerodė...

Peržiūrėjau kartojimą per PC. Kai kurias vietas po kadrą perstumiant.
- Pastebėjau, kad suktukai gali atsukinėti ratus gana dideliu kampu/nuokrypiu nuo ašies.
- Mercedes vienintelė komanda, kuri pasirinko kitokį įvažiavimo kampą i pit-stopus. Kitos rinkosi smailųjį kampą dešinėje įvažiavimo pusėje (lengviau pataikyti įvažiuojant) - Mercedes priešingai - kairėje (lengviau greičiau išvažiuoti).

geras pastebejimas. sainzas net vairo visiskai neistiesines. todel tikrai panasu, kad tai, apie ka sneka toto yra bullshit
Kestutis GPS
IP: 3bf14e2 | 05/25 15:17 Atsakyti
Be reikalo jūs taip pedantiškai kabinėjatės prie sustojimų. Tikrai būna žymei didesnių nepataikymų ir nieko... Jeigu pagal Tatūškės išsakytus žodžius vadovautumėmės, tai kitų komandų mechanikai turėjo net kelis ratus neatsisukti. Pagal šią situaciją, tai tik viešai iš transliuotos susikaupusios emocijos, nepagarba savo pilotui.
Įkeliu kaip pavyzdžius, Sainzo bei Verstapeno pit-stopų foto iš viršaus (stop kadrai iš video).
SAI > https://www.part.lt/img/468c4d1f349c632657c747996e35d66e122.JPG
VER > https://www.part.lt/img/5f7e6aa168ad1d710146a9edbc24bf36498.JPG
Daugumos pit-stopų aplamai neparodė iš viršaus, kitų pilotų aplamai nerodė...

Peržiūrėjau kartojimą per PC. Kai kurias vietas po kadrą perstumiant.
- Pastebėjau, kad suktukai gali atsukinėti ratus gana dideliu kampu/nuokrypiu nuo ašies.
- Mercedes vienintelė komanda, kuri pasirinko kitokį įvažiavimo kampą i pit-stopus. Kitos rinkosi smailųjį kampą dešinėje įvažiavimo pusėje (lengviau pataikyti įvažiuojant) - Mercedes priešingai - kairėje (lengviau greičiau išvažiuoti).
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas