Popietinėje penktadienio treniruotėje Imoloje geriausią laiką užfiksavo „Mercedes“ pilotas Valtteri Bottas, aplenkęs tos pačios komandos narį Lewisą Hamiltoną ir trečią laiką užfiksavusį „AlphaTauri“ lenktynininką Piere‘ą Gasly.
Prieš antrąją treniruotę FOM išsprendė technines problemas su informacijos tiekimu ir radijo ryšiu, kurios trukdė dirbti komandoms primoje treniruotėje. Vėl pradėjo veikti radijo ryšys tarp komandų ir pilotų, buvo matoma telemetrija ir tarnybinė informacija.
Komandos dirbo pagal tradicinę programą su bolidų reguliavimu bei padangomis. Išlėkimų iš trasos ir klaidų buvo kur kas mažiau nei prieš pietus, bet, kaip ir rytą, daugeliui lenktynininkų buvo anuliuoti greitieji ratai už išvažiavimą už trasos ribų 9 ir 15 posūkiuose.
Pirma treniruotė užsibaigė Nikitos Mazepino išlėkimu iš trasos ir atsitrenkimu į barjerą ir antros treniruotės pradžiai „Haas“ ekipai nepavyko laiku paruošti ruso mašinos – visi trasoje dirbo nuo pat treniruotės pradžios, o Mazepinas prarado 20 minučių.
11 min. antrame sektoriuje sustojo Maxo Verstappeno mašina, jos pašalinimui buvo įvestas virtualaus saugos automobilio režimas, o Maxui tuo treniruotė baigėsi.
Paskutinėmis minutėmis Charlesas Leclercas sudaužė bolidą, išlėkęs iš trasos 18 posūkyje. Pilotas nenukentėjo. Sesija buvo sustabdyta raudonomis vėliavomis ir daugiau nebuvo pratęsta.
Vt. |
Pilotas |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
Trasa: | "Autodromo Enzo e Dino Ferrari", Imola (Imola) | ||
Ilgis: | 4,933 km | Ratų skaičius: | 62 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Kęstutis Šimkus | 450 |
2. | Giriby | 441 |
3. | mantioras | 440 |
4. | Gudas | 435 |
5. | f1a | 433 |