H. Marko susitiko su naujuoju „Red Bull“ koncerno bosu

H. Marko susitiko su naujuoju „Red Bull“ koncerno bosu
logo 2022 Gruodžio 19 d. 20:11, Unsplash

Po Dietricho Mateschitzo, „Red Bull“ koncerno įkūrėjo ir savininko, mirties šefuoti „Formulės-1“ komandą buvo pavesta Oliveriui Mintzlaffui, kuris iki šiol geriau buvo žinomas kaip futbolo vadybininkas.

Greitai atsirado gandų, kad O. Mintzlaffas nori panaikinti dabartinės F-1 komandos vadovybės savarankiškumą Milton Keynese ir aktyviai dalyvauti priimant svarbiausius „Formulės-1“ kolektyvo sprendimus. Tai iš esmės skiriasi nuo D. Mateschitzo požiūrio, kuris labai pasitikėjo savo bičiuliu, koncerno konsultantu automobilių sporto klausimais Helmutu Marko ir jo pasitikėjimą įgavusiu komandos vykdomuoju direktoriumi Christianu Horneriu.

Kartu ekspertai vertino, kad draugiški santykiai tarp Marko ir Mateschitzo buvo šios komandos sėkmės lenktynių arenoje pamatu. Visa tai leido pagreitinti visų administracinių klausimų sprendimą, o tai leido Hornerio kolektyvo žmonėms koncentruotis tik ties lenktyniniais klausimais.

Todėl nenuostabu, kad pasirodžius Mintzlaffui, atsirado didelių reformų baimė.

Savaitgalį Marko Grace susitiko su O. Mintzlaffu ir po pokalbio pranešė, kad radikalių reformų komandoje nebus.

„Mes buvome pažįstami iš ankščiau, bet tai buvo pirmasis mūsų pasitikėjimo pokalbis, ko mes norime pasiekti ateityje, - pasakojo 79 metų austras „Kleine Zeitung“. - Aš iš karto supratau, kad mes abu esame ant vienos bangos ir Oliveris gerai žino viską, kas dedasi „Red Bull“ viduje.

Ne paslaptis, kad mūsų F-1 projektas yra svarbiausias energetinių gėrimų gamybos koncernui. Komandai pavyko pasiekti žymių laimėjimų – tiek lenktynių trasose, tiek ir marketingo srityje. Todėl mes greitai susitarėme dėl to, kad ir toliau dirbsime tuo pačiu produktyviu būdu“.

Marko pažymėjo, kad Dietricho mirtis nebus priežastimi keisti kadrų politiką. Savo darbą toliau tęs tiek C. Horneris, tiek ir „AlphaTauri“ vadovas Franzas Tostas.

„Kadrų stabilumas yra vienas iš esminių mūsų sėkmės faktorių, - aiškino konsultantas. - Ir nors nesame nepatenkinti „AlphaTauri“ rezultatais, kuri buvo tik devinta Konstruktorių įskaitoje. Bet dabar pats laikas viską išanalizuoti ir suprasti, kokią kryptį pasirinkti ateičiai“.

Paskutiniai Marko žodžiai leidžia suprasti, kad koncernas galvoja apie Faenzoje įsikūrusios komandos pardavimą japonų „Honda“ koncernui. Bet tai jau visai kita istorija.

Scuderia AlphaTauri
Komanda: Scuderia AlphaTauri 2024 sezono taškai: 6
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: AT03
Plačiau
Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 4
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553