JPM vs MS incidento komentarai

2004 Balandžio 27 d. 11:02

Gal ir kvaila būtų daug diskutuoti(po tokių komentarų),bet tikrai nesusilaikiau ir isiterpsiu, kadangi man(manau ne vienam) labai įdomus toks aklas jūsų(kai kurie MS fanai) požiūris į šį incidentą.
Aš net kelis kartus perskaičiau visus komentarus susijusius su šiuo pavadinsiu tai veiksmu, vistiek nelabai supratau.
Taigi matomai eilinį kartą pasitvirtino-nesvarbu kas ivyko,kodėl,kaip,dėl ko,vistiek kaltas Michaelio Schumacherio konkurentas.
Gynyba jūsų tiesiog stulbinanti”pats ne ką geresnis”,koks kvailys taip gali lenkti?”,”vistiek lenktynes būtų laimėjas MS”,kaip ir Schumio pasisakymas "nieko nemačiau"ar"jo ten neturėjo būti".Vien tai jau pasako jog jis jaučiasi kaltas arba žino kad buvo neteisus savo veiksmuose.Žinoma kaip visada yra ir blaiviai mastančių MS fanų kurie manau pripažysta jo kaltumą,bet nebūtų fanai jeigu neįjungtų į tai istorijos kurioje suradę panašių epizodų taip bandydami kažkiek išteisinti savo mėgstamą pilotą.Teko išgirsti ir kitų žmonių nuomones kurie nesilanko F-1,LT apie tai ir kaip kurių nuostabai galiu pasakyti kad vienareikšmiškai buvo apkaltintas MS.Kažin kodėl,gal kad jie nebuvo MS fanai?Matosi kad nors FIA ir nenubaudė bet gal tai nereiškia kad viskas čia gražu.?
Pastebėjimas kad "Komentatoriai" rašydami komentarus remiasi išgirsta info trancliacijos metu,kuri daugiausia būna klaidinga ar net juokinga,gal iš čia lenda tokios pasekmės?O gal tiki tik tokiom keverzonėm kur labiau linkę į jų pusę?Dar vienas pastebėjimas,ar čia sutapimas kad visi buvę MS priešininkai,konkurentai yra kalti,kvaili ir visokie anokie.?
Nežinau ar smagu iš saves daryti kvailį taip komentuojant?Štai pabaigai tik keletas komentarų iš MS "gynėjų" pusės,kurie kaip ką pasako apie juos rašančius_

"Ir dar nereiktu Montoyai pamirst, kad 6 kart cempiona bando aplenkti. O Schumis tai super kaip visada, ypac tam epizode kai Montoya i vieta padejo:)"

"man tai JPM panaseja i atsiprasant y idiota. Kazkodel jis tik vienas visada tokiomis nesamonemis skundziasi"

"Ten buvo paprasciausias svarus lenktyninis epizodas, del tokiu zmones ir ziuri F1."

"nereikejo lysti kur nereikia arba reikejo zmoniskai aplenkti, ka nesugeba"

"Dieviskas gonkes ar taip ar taip suvaziavo dar kazka cia velia. O uz pressconfos parashas tai ir per galva nusipelne gaut. Cigonas blyn."

"O Schumis pasielge kaip sportinkas teisingai ir eili karta parodo, kad dar jam ne laikas pensijoj."

"Kas gi cia toks sneka? Ar tik ne paties JPM metoda MS panaudojo? Manau, butent toki, ir gerai padare:)"

"Jo, tikrai kad paties JPM veiksmai jam pačiam nepatinka. Momentas buvo labai malonus akiai ir tik tikiuosi tokių daugiau"

"Montoya'i pirma vaziuot normaliai reik ismokt o tada ir kitus kaltint. Atsirado blyn, lievakas penkiskart F-1 cempiona kaltina......"

"Nieks neverte Montoya'os vakar manevro atlikt butent Tosa posukyje. Galejo palaukt iki Vokietijos GP..."

"Nesuprantu as JPM ir tu, kas jy palaiko. Ko cia teisintis? Juk MS nekaltina nieko ir vertina tai kaip lenktynine situaciaja. O JPM kazin ka is to daro. Ir kodel? Kazkoks nepilnavertiskumo kompleksas? Pavydas? Nepasitikejimas savimi? Manau jam reiketu susimastyt..."

"MS vertina tai kaip lenktyniny incidenta, o JPM pucia burbula ir verkia, kad jy FIA skriaudzia."

"ivyko incidentas wadinasi JPM per arti waziawo ir bande lenkt tam nepritikytam posukyje"


“M Schumaceris tikrai niekuo nekaltas toje situacijoje pirmame rate nes jis vaziavo idealia trajektorija o jpm bande lenkti isore kas nera imanoma tad jis cia pas perspaude bandydamas isprovokuoti Schumo klaida taciau pats vos neisleke per savo durna galva!”


Ir čia tik keletas iš šimto tokių panašių.Na ką sekmės ir toliau taip……..

2004 Balandžio 27 d. 11:07

gincius:) ir as galvojau, paskaiciusi komentarus, kad daugeliui ce reiktu burtis ir vienytis irgi kurti antiJPMontojistu kluba

2004 Balandžio 27 d. 11:11

Gincius> o aš 100% neįžvelgiu anei jokios MS kaltės. Absoliučiai. Turbūt aš aklas :D. Beje, tu čia pateikei gražių mažvaikių pasvaisčiojimų, kokių ne mažiau galima pateikti ir iš JPM fanų pusės, tačiau niekur necituoji rimtesnių argumentų, kurių buvo pateikta ne vienas. Sakyčiau toks selektyvus pozicijos, kad MS gynėjai šiame epizode yra akli, įrodymas :)

2004 Balandžio 27 d. 11:12

Gincius>> žiūriu ir tau paranoja prasidėjo. Kuo MS kaltas?? Kad nepraleido naglai lendančio JPM?? Lol, tada taip išeina kad jei pamatai gale važiuojantį konkurentą turi jį iš karto praleisti ir nebandyti gintis?? Aš manau kad jei čia būtų nors dalis MS kaltės vardan čempionato intrigos jį tikrai būtų "paglostę"

2004 Balandžio 27 d. 11:19

Kas dėl kitų apkaltinimo tai tu iš dalies teisus (bet tik ne šiuo atveju) ir tai realybė kuri nepasikeis :D

2004 Balandžio 27 d. 11:22

Patikėkite kiek galima labiau praleidau mažvaikių ir naujokų komentarus,dauguma tai yra puslapio senbuvių komentarai,kuriuos jie atpažins ir gal prisipažins;)

2004 Balandžio 27 d. 11:23

Gincius>sutinku, tikrai kvaila po tiek komentarų komentuoti, ir tikrai kvaila, kad pats savo nuomonę grindi ne faktais, o komentarais, ir dar, kaip pats nurodai, kvailais. Xtremez yra komentaruose po konferencija įmetęs linką, kur aiškiai matosi visas incidentas, paimk jį, išstudijuok, ir parašyk argumentus, kodėl ir kuo kaltas vienas ar kitas, o kaltinti komentuotuojus, kad jie prastai gina savo nuomonę... Ne veltui čia banai dalijami, tokių buvo ir bus, o kurti temą tam, kad pasispjaudyti, tai čia jau jų ne viena, o ir komentaruose seilių ne mažiau.

2004 Balandžio 27 d. 11:24

bole>gal tu video nematei arba tikrai apsimeti aklu?Pagal tave Montoya kaltas?:)

2004 Balandžio 27 d. 11:28

A-Martin>Aš nesikartosiu va kad ir tas pats Xtremez puikiai pakomentavo tą veiksmą;)

2004 Balandžio 27 d. 11:28

Gincius> tiesą pasakius neseniai peržiūrėjau bent 20 kartų. Regėjimas abiejų akių 1.0 :D Neįžvelgiau nei MS, nei JPM kaltės - mano akimis tai tiesiog aštrus lenktyninis incidentas, kuris bent jau man papuošė šias lenktynes. Na bet čia skonio reikalas.

2004 Balandžio 27 d. 11:29

Gincius> ir ka, radau ir savo ir nebijau prisipazinti ir ne taip jie bologai atrodytu. Bet kai istraukei is koneksto, truputi gaunasi ne itema. pvz... "Nieks neverte Montoya'os vakar manevro atlikt butent Tosa posukyje. Galejo palaukt iki Vokietijos GP..." siaip tokia fraze keistai skamba, bet tai buvo atsakas apie 1_Pr svaiciojimus apie zolyte (gal tuo metu ir pute jis, nezinau) ir ji tame kontekste tiko, bet cia - nu nezinau. Anyway, radau ir daugiau...

2004 Balandžio 27 d. 11:43

Ką jūs čia daugiau galit įžvelgt, kai ten buvo paprastas lenktyninis incidentas? O apie JPM pasisakymus, tai tegul tik jis slepiasi, vienok, MS padarė tai prieš mane - jis kaltas, aš taip pat padariau prieš RS - nieks nekaltas.

2004 Balandžio 27 d. 11:49

Niekas nieko cia netikino ir neitikins.

2004 Balandžio 27 d. 11:50

MS>>Nu dauztas dar vienas. MS vs JPM visiskai skirtingas momentas, nei JPM vs RS. Ziurek irasus.
Nesakau, kad MS kaltas, nes man kaip ir bolei nepatiko nei vieno lenktyninko veiksmai. JPM per daug agresyviai atakavo, MS per kietai gyne savo pozicija.

2004 Balandžio 27 d. 11:51

benis> o man visgi kaip tik patiko jų agresyvūs veiksmai :D

2004 Balandžio 27 d. 11:57

Na pridursiu kad aš labiau į komentarus dėl incidento dėmesį atkreipiau, nes apie patį incidentą mažai kas aiškiai ir protingai komentuoja,arba komentuoja iš labai skirtingų pusių.Bet gryžtam prie tų "komentarų", susumavus visus incidento "komentarus-pašūkavimus" ir jais remiantis man iškiltų klausimas: kodėl Montoya liko nenubaustas tokiais kvailais veiksmais kaip lenkimais ir po viso to dar MS kaltinimais.:)
Mano pozicija nėra apkaltinti MS dėl jo veiksmų(ne taip kaip "komentatorių" apkaltinti Montoya),bet praeityje tokias panašias lenktynių situacijas komentatoriai daugiausiai komentavo atvirkščiai.Taigi čia slypi klausimas ar ne viskas priklauso nuo to kurioje pusėje yra Schumacheris ir jo konkurentas?O gal man tikrai paranoja?:)

2004 Balandžio 27 d. 11:57

Graudu skaityt tokias temas :)

2004 Balandžio 27 d. 11:58

bole, butent. Cia, kaip kazkas minejo, ne katalikiskosios mergaiciu mokyklos popietes pasivaiksciojimas su visais pardon. Kieta kova, grazus vaizdas, ko dar noret?

2004 Balandžio 27 d. 11:59

cia vieni gina Michaeli, ka jis bepadarytu (atseit 6kart pasaulio cempiono negalima lenkt ir tt.), o kiti varo ant jo uz maziausia klaidele. Ir tik nedaugelis blaiviai mastanciu (dekui dievui tokiu dar yra) sita incidenta gali normaliai pakomentuot. Gal cia ne viskas svaru, bet gi visi zinom, kad ne visada kai kurie svariai losia.

2004 Balandžio 27 d. 11:59

Gincius >>>> Del paskutinio sakinio verta susimastyt ;)
Kas liecia tavo pasakyma, kad MS fanai siekia bele apkaltint JPM, tai bent jau as tikrai nenoriu, kad kazkury is pilotu baustu. As tik sakau, kad JPM teisinasi, kas akivaizdziai pasako, jog jis jauciasi kaltu. Dabar kalte vercia ant MS ir taip nori pac jaustis svarus :)

2004 Balandžio 27 d. 12:03

Vaikas pradėjo dėt į kelnes, kad čempionas biški griežčiau su juo pasielgė. Juokas tik ima iš to JPM, daug kalbų, mažai darbų :)

2004 Balandžio 27 d. 12:04

Minzz>Bet tu lygiai taip pat dabar teisiniesi,kas akivaizdžiai pasako jog tu meluoji;)

2004 Balandžio 27 d. 12:07

Gincius >>>> Hehe, ku as teisinuosi? Ar cia is tavo puses toks pat komentaras kaip: " - Tu toks anoks!" " - Pac tu toks!" ? :D

2004 Balandžio 27 d. 12:14

Minzz>Neverta pradėti dabar nes ne į temą,bet jeigu pamatysiu nors vieną tavo komentarą ne prieš Montoya tada gal ir pakeisiu savo nuomone,tai tiek;)

2004 Balandžio 27 d. 12:16

Bet anyway, pritarsiu bolei ir kt ir nusistebesiu tais, kurie lauke lauke kovu stalcius per tarpsezone pakabine beziuredami bandymu rezultatus ir se tau - kova, ispudinga ir puiki davusi daug emociniu issiliejimu ivyko, ir vel mat atsirado dauguma, kuriems vel blogai. Tai ko jums tada reikia?

2004 Balandžio 27 d. 12:18

Gincius> žinai, pagrindinė problema iš tiesų yra MS ir Ferrari. Taip jau susiklostė, kad jiems beveik nėra abejingų - daugelis arba dievina, arba nekenčia. Analogijų pilna, pvz. Paksas. Mažai tu rasi žmonių, kurie neturėtų griežtos ir ganėtinai krašutinės nuomonės apie jį. O jei paklaustum jų, ką mano apie kokį nors ten Juršėną, tai pasiųstų tave tolyn ir pasakytų, kad tokio nepažįsta arba kad jam giliai dzin, ką ir kaip Juršėnas daro. Tai čia su MS beveik tas pats. Sėdi dvi gaujos skirtingose barikadų pusėse ir iki pamėlynavimo įrodinėja savo tiesas. Kairėje sėdintys mano, kad dešinėje sėdi akli, o dešinėje sedintys - kad kairėje akli. Ir didžiaja dalimi aibdvi pusės teisios, visi jie akli :D MS fanai mano, kad antifanai pernelyg kabinėjasi ir be reikalo puldinėja, tuo tarpu MS antifanai mano, kad fanai pernelyg jį dievina ir gina. Ir gaunasi toks užburtas ratas. Ateina Gincius, pamakaluoja pagaliu širšių lizde ir po to stebisi, ko čia sukilo šimtai MSistų ir rašo nesąmones :-)

2004 Balandžio 27 d. 12:23

Epizodas, epizodas... nezinau, kaip Jums, bet as ten nieko blogo neiziuriu, nebent...

Pradedam analizuoti ta epizoda:
Bridzai dirbo daug prasciau po starto palyginus su Michelinais, o M.S. startavo is blogosios puse, kuri yra daug labiau dulketa, taigi nenuostabu, kad ji po starto staigiai pasisvijo Montoya. Pamates, kad jis yra greiteisnis, ryzosi (pagal mane avantiuriskam) lenkimui.
Lenke ne vidine posukio dalimi, o isorine. Schumis matydamas, kad Montoya turi greicio persvara, stabde veliau ir per greitai ivaziavo i Tosa posuki. To pasekoje pradejo slysti galas ir jo tie sukaliojimai vairy, tai jau ne Montoyos blokavimas, o bandymai sugaudyti slystanti gala. Greitis posukyje buvo per didelis apeju pilotu, taigi mano manymu jei Schumis butu bandes vaziuoti arciau vidines dalies, jis butu apsisukes. Tad jam neliko nieko kito kaip tik vaziuoti idealia trajektorija, o kadangi Montoya lenke issore jis buvo proverstas palikti trasa.


Insidentas su Ralfu irgi idomus. Daug kas sako, kad Ralfas pats paspruko i zoles. Bet kaip pasielgtumete Jus, kai pries Jus netiketai isdigtu bolidas kuris vaziuoja bent 25 Km/h greiciu. Jis sureguot turejo keles simtases sekundes dalis, taigi suko i sali ir uzsoko ant zoles!!! Bet zinant kad Ralfas jo komandos draugas, tai manau Montoyos poelgis yra nedraugiskas.

Viskas!!!

2004 Balandžio 27 d. 12:25

labai teisingas komentaras bole.
Gincius na radau ir as savo komentara Bt kaip PauliusMS sake tai tik komentaras istrauktas is konteksto. Beje nervian mane kad JPM isivaizduoja galintis visur ir visada aplenkti. Ir paskui verkia kaip saldainio negaves kai nepavyksta. O labiausiai suparino jo kalba pressconferencijoje is to toks mano ir komentaras.

2004 Balandžio 27 d. 12:25

bole> LOL:D

2004 Balandžio 27 d. 12:27

Westas> nesutikčiau su tavo analize :D Manau, kad MS neįvažiavo per greitai. Mano akimis jis važiavo daugiau mažiau idealiu greičiu idealia trajektorija. O sumėtymai pirmuose posūkiuose dažnas dalykas. Ir MS visai net negalvojo važiuoti labiau į posūkio vidų. Kam tą daryti?

2004 Balandžio 27 d. 12:31

Ziurejau ta epizoda kelis kartus. Ir dar paziurejau pries komentuodamas. MS metesi isvaziuodamas is posukio i sona (visiem butent sitas vairo sukis turbut ir kliuna), bet Montoja jau buvo ant zoles iki to laiko. netau klaidos nei vieno nei kito.

2004 Balandžio 27 d. 12:33

Gincius> :goodjob:
Paaukojai nemažai laiko komentarų analizei...
Tik vat nieko gero iš to neišeis, kadangi šiame www lankytojai renkasi ne komentuoti, bet svaigti.
Todėl aš jau seniai niekuo nebesistebiu. :)

2004 Balandžio 27 d. 12:33

bole> aisq M.S. net nesiruoše važiuoti labiau į vidų. Cia Tu teisus. Bet jai butu bandes vaziuoti dar labaiu i vidu jis 95% butu apsisukes, taigi tai butu ne tik,kad nelogiskas, bet ir labai kvailas manevras!!!

2004 Balandžio 27 d. 12:35

Gincius >>>> Nevark, nesvarbi man tavo nuomone apie mane ;)

O sejp tai man tokie veikejai primena svieto lygintojus :) Viežlybi ir nenaudėliai ;)

2004 Balandžio 27 d. 12:37

bole>:D Iš dalies sutinku su tavim.
Aš makaluoju,jūs makaluojat,visi mes tais pagaliais daugiau ar mažiau pasimakaluojam.
Bet kad tas makalvimas daugiausiai atsiranda iš kitų drabstymų š....Va kad ir šita tema gimė todėl, ir tik po kelių dienų komentarų skaitymo,aš ilgai laikiausi bet va tiek prisiskaičiau š... kad užsikrečiau truputi pakomentuoti ir iš savo pusės.
Ir beje aš labiau stebiuosi ko tie MSistai dar tokie ramūs ir pagaliais dar neužmėtė,taigi jų tiek daug visur:)

2004 Balandžio 27 d. 12:41

Gincius>> Gal keičiasi ??

2004 Balandžio 27 d. 12:41

Gincius>>> :goodjob: puiku, kad viska susisteminai - sutaupiau daugybe laiko. juokinga skaityt tuos sabloninius komentarus - champo titulai tai tikrai ne argumentas taip elgtis :)

2004 Balandžio 27 d. 12:45

Gincius :goodjob:
tik...tavo komentara ivertins objektyvus ir normalus zmogenai (kaip as :) ) O tie, kurie mano kad MS dievas, taves vistiek nesupras, neisgirs ir drabstysis toliau, o tu pavargsi besigindamas ir beskaitydamas totalias nesamones.
Isvada - ar verta publikuoti savo nuomone neismaneliams ir del to gadinti sau nervus....?
Gal pats laikas isteigti rimtu zmoniu pasikalbejimu ir komentaru zona.

2004 Balandžio 27 d. 12:47

MP4-13> galėčiau daug prirašyti, bet nemanau, kad verta. Tiksliau, senokai supratau, kad bent jau tau to rašyti nebeverta. Todėl daug nerašysiu, pasisakysiu trumpai. Yra toks posakis "kaip šauksi, taip atsilieps". Jeigu laikai, kad tavo visi oponentai "durni, akli, svaigalai ir šumacheristai", tai nenustebk, kad ilgainiui tik tokie su tavimi ir bebendraus. Oponuojančia nuomonę reikia išmokti išsakyti gerbiant pašnekovą ir nelaikant, kad jis durnesnis už tave. Būtent todėl man labai smagu padiskutuoti (šiuo konkrečiu atveju) su Ginčiumi, nes jis bent jau nepradeda kiekvieno posto "šumacheristai, vėl apsišiko jūsų dievas" ir pan. Norėjau trumpai, bet taip nesigavo :D Taigi, sėkmės diskutuojant su sau lygiais ir tikiuosi, kad nesupyksi už beveik asmeniškumus :D

Ginčius> perskaičiau tavo žinutę jau parašę aukščiau esantį tekstą, bet manau, kad jis bus į temą. Mane irgi žiauriai nervina tiek šumacheristai, tiek antišumacheristai, tačiau nemanau, kad verta leistis į tuščias diskusijas su siena. Beje, turiu provokuojantį klausimą, į kurį manau, kad žinau atsakymą: ar tau labiau patiktų lenktynės bent jau su tokiais epizodais, ar procesinis pasivažinėjimas su visais mandagumo atributais (na maždaug kaip Minardi traukiasi į žolę, kai pamato veidrodėlyje raudoną tašką :D)

2004 Balandžio 27 d. 12:54

bole> Persistengei. Aš tik konstatavau faktą ir į jokias diskusijas neketinu veltis.

TOP naujienos