Kaip Jus vertinate JPM ir DC incidentus?

2004 Gegužės 23 d. 18:23

Ar kartais Montoya nespicialiai "iskale" MS ? Man , kazkaip susidare toks ispudis, kad cia Montoya parode savo charakteri..tiksliau blogaja puse. Ir dar karta Trulli su pergale!

:beer:

2004 Gegužės 23 d. 18:28

tai kad neaisku, kas ivyko tame tunelyje.. reketu isklausyti ju abieju pozicija

2004 Gegužės 23 d. 18:29

Sejp pakartojime matesi, kad usiblokavo MS priekinis kairys ratas.

2004 Gegužės 23 d. 18:31

Siaip pakartojime matesi, kaip JPM bande lenkt ir i sona dure MSui.

2004 Gegužės 23 d. 18:31

Kiek jau skaichiau infos MS pats stabde taip sukeldamas pavojinga situacija.

2004 Gegužės 23 d. 18:33

sunku butu patiket,kad jis taip samoningai stabde,nes tam lyg ir nebuvo tikslo...

2004 Gegužės 23 d. 18:35

nu o kiek mano protas sako tai man atrodo kad tai buvo techninis gedimas ir uzsiblokavo kairysis priekinis MS ratas o atrodo JPM cia viai ne prie ko :rolleyes:

2004 Gegužės 23 d. 18:37

kas jums neaišku? safety car pristabdė, MS dėjo ant stabdžių, JPM nespėjo, bandė išvengti sukdamas į šoną, o MS nežinia kodėl jį taranavo pasukdamas į dešinę ir suspaudamas :)

o šiaip tai MS pasirodė kaip paskutinis kvailys, jei tai ne mechaninis gedimas :) susimovė su savo stop-go go-stop manevrais už safety-car, lygiai tokiais pat, kuriais prieš keletą metų pagrybaut nusiuntė buttoną, kuris irgi stengėsi išvengt susidūrimo. ką gi, paragavo savo bajerių vaisių, ir tyli dabar..

didis pilotas, bet su savo nesamonėm tai pavaro retkarčiais ;)

2004 Gegužės 23 d. 18:37

Uziblokuot uzsiblokavo, bet ismust tai nereikejo. Visgi vietos buvo. Gerai, kad toks greitis buvo, pasibaige butu kaip ir Alonzo..

2004 Gegužės 23 d. 18:39

Algis>> JPM nebuvo kur detis kai MS tiesiai pries ji uzstabde. lenktyninis incidentas. o DC irgi negalima kaltinti, ten juk aklas vaziavimas buvo, ir kiek maciau tai visi is to dumu debesies letai isvaziavo

2004 Gegužės 23 d. 18:39

Jaudrius >> blogai televizorius rodo ? :) Kada SC stabde ??

2004 Gegužės 23 d. 18:39

jaudrius>>> nenusisnekam!

2004 Gegužės 23 d. 18:40

jaudrius >>>> O kazin kodel tau atrodo, kad MS "taranavo" JPM? :D
Gal norejai, kad MS ir plotusi y siena? Ar neatrodo, kad MS pirmiausiai sieke isvengt kontakto su barjerais. O JPM galejo seip ir prisilaikyt actumo, o ne vaziuot prie pat.
Sejp jei manai, kad MS susimove, tai tada kaip vertintum jo little brother? :) RS usipelne sio sezono, sakykim taip, blogiausio is geriausiu, titulo :grad:

2004 Gegužės 23 d. 18:44

Kazkaip nepastebejau, kad JPM butu stabdes.

2004 Gegužės 23 d. 18:44

M_MartiN_S> nori bano už beprasmius komentarus?

Remas> skaičiau, bet tai esmės nekeičia. MS dėjo ant stabdžių, o priežastys gal kada ir paaiškės :)

Minzz> paprasta. MS stabdė. JPM bandydamas išvengt lindo į dešinę, o MS pasuko irgi į dešinę - tada ir įvyko konktaktas. Neneigsiu, reikia dar pažiūrėt pakartojimą, bet bent jau man tai susidarė toks įspūdis. dėl atstumo - safety car tam rate varė į boksus, tad sorry, laikymasis atstumo tolygus pralaimėjimui tokiu atveju ;)

dėl RS, tai aš jo negaliu pakęst, bet ten ne jis, o Alonso susimovė. Jei tau neduoda lenkti - tai ir nelenk, Ralfas jokių judesių FA išmušimui nedarė.

2004 Gegužės 23 d. 18:45

Beje, tiems kas mano, kad MS turėjo tech. problemų - jis viso labo šildė stabdžius :D

2004 Gegužės 23 d. 18:45

minzz>>> siaip jo, bet ralfo su š nemalk! jam vargsui kazkas rimto, o ne siaip! manau kad ralfas yra auksto pilotazo lenktyninkas ir jis dar parodys is kur grybai dygsta!

2004 Gegužės 23 d. 18:46

SC stabde? :eek: a kokio bieso jai isvaziavus is tunelio iskart det ant stabdziu jeigu dar iki posukio kokis 100 ar dar daugiau metru? :D

2004 Gegužės 23 d. 18:46

Man tai atrodo, kad MS kiek per greitai įlėkė į tunelį, ir pamatė, jog SC per arti, tai ir stabdė, tada jau JPM nepamatė, kad MS stabdo, nes vis tik tunelyje per didelis šviesos skirtumas, tai ir kalė į galą, tik tiek, nė vienas čia nekaltas. Stop-go taktika leistina, tačiau šiuo atveju nė karto nesu matęs, kad stabdžius blokuotų, ne tiek kvailas MS, kad be reikalo padangas dilintų. Vadinasi, buvo stabdymui priežastis - ar užsiblokavo, kuo netikiu, bet ką greičiausiai sakys, ar kaip sakiau, pats per dideliu greičiu įėjo į tunelį.

2004 Gegužės 23 d. 18:55

tai palaukit vaikai. tie kas mano kad ce ms kaltas, tipo jis uzkirto jpm kelia. kam reikejo kirst montojai kelia jei lenktynese safety car??? :confused:

2004 Gegužės 23 d. 19:01

jaudrius >>>> JPM lindo pries MS :) Ar as klystu, ar SC metu negalima lenkt varzovo? :)

2004 Gegužės 23 d. 19:07

Visi viska mate ir visi viska zino, ir dar patys turbut sudalyvavo... :D Dar patys pilotai nespejo pakomentuot, o cia jau visi pila viens ant kito ir ant pilotu srutas... :nono: Bet kokiu atveju del Sato (cia kalbama apie DC incidenta), tai manau, kad Sato turejo sukt i boksus arba sustot kur nors, nelaukdamas kol dumais apipils visa trasa... DC labiau pristabde, o JF maziau ir buvo bum... lenktyninis incidentas.... Del RS ir FA, manau, kad FA eilini karta pasikarciavo, reikejo bent prie posukio uz tunelio lenkti, ir nereikia ten kaltinti RS :yinyang: :D... JPM ir MS, tai ten nzn, nemanau, kad MS ten stabdzius silde (tiksliau padangas tada droze), greiciausiai ten techninis gedimas... Siaip viskas paaiskes veliau ir ner reikalo cia daba pjautis :) :yinyang:

2004 Gegužės 23 d. 19:08

MS nenorejo ivaziuoti i Safety Car'o gala ir pristabde, o JPM eilini karta uzsieme nesvariais darbeliais ir mpasiunte MS i siena. Pakartojime matosi, kad iki kontakto MS vaziavo sklandziai, o stuktelejus JPM, Ferrari kiek pakeite trajektorija ir jos nebebuvo imanoma atitaisyti... :(

2004 Gegužės 23 d. 19:10

Minzz>> Bet kokiu atveju SC metu visi turi buti budrus ir tiketis is kitu varzvu bet ko... Jei ten buvo techninis gedimas, tai bus viskas normaliai, bet jei ten chebra per savo izdevonus susidure, tai bauda bus garantuota kazkuriam, arba abiem... Kaip pernai Brazilijoj MS nubaude uz tai kad per SC faze sugebejo is trasos islekt... :yinyang:

2004 Gegužės 23 d. 19:14

demeo>>> as sakyciau TS neturejo sukt i boxus, o lenktyniu tech. personalas turejo parodyt juoda veliava su 10 numeriu!

2004 Gegužės 23 d. 19:17

Nesakyciau, kad sis incidentas buvo atliktas specialiai, ir nesuprantu visu tu, kurie deda ant JPM, juk tokiose varzybose viskas ivyksta taip greitai, o, kaip zinom, zmogaus reakcija uz veiksmus letesne... gal noretumete tuo isitikinti? nueikite i http://reakcijos.visiems.lt ir isitikinkite :)

2004 Gegužės 23 d. 19:17

MMS>> Exactly... Dabar FIA rimciau i tokius fintus reaguos

2004 Gegužės 23 d. 19:20

Lenktyninis incidentas ir tiek!!!

2004 Gegužės 23 d. 19:24

netikesiu kad ms taip padare tycia kol jis zodzio netars! ir nereikia kist montojos! buvo visko, bet tame epizode jis niekuo detas!

2004 Gegužės 23 d. 19:24

A-Martin> visiskai palaikau tokia nuomone.

2004 Gegužės 23 d. 19:39

M_MartiN_S ir AF1>>>> ir as visiskai su jumis sutinku :))

2004 Gegužės 23 d. 19:40

Sutinku su A-Martin ir su kai kuriais M_MartiN_S.

Jau tapo aisku , kad schumas turejo bedu su stabdziais (ar net jau buvo jie sugede) ir is video akivaizdu , kad jis uzblokavo stabdzius viduryje tunelio. Tad vienintelis logishkas paaiskinimas, Michaelis per greit ilekia i tuneli ir pamates per arti SC - stabdo, stadbdziai uzsiblokuoja (akivaizdu is video), jpm savo ruoztu bando isvengti kontakto su michaeliu ir pasuka desiniau. Vienas keistas dalykas - kodel schumas suka i jpm bolida :confused:, poto kontakto jau yra gan keista kaip meto Michaelio bolida, nes siaip nuo tokio nestipraus kontakto neturetu taip sumetyti. T.y. jau beveik pagauna bolida Michaelis o sis staigiai uzsisuka i kita puse ir vaziuoja tiesiai nereaguodamas i michaelio vairu daromas korekcijas.

Manau isvada viena: sugedo stabdziai. Kaltas ne Michaelis ir ne JPM.

2004 Gegužės 23 d. 19:43

taip JPM parode savo charakteri, nes jam turbut atsibodo MS firminiai prikolai, bet nieko neleistino juan'as neatliko, o MS matyt buvo pamirses kad SC fazeje lenkimai negalimi :)

2004 Gegužės 23 d. 19:44

o siaip tai reiketu video is abieju bolidu paziureti ;)

2004 Gegužės 23 d. 19:47

expertas>>> We were informed that the safety car was coming in and it is normal to warm your brakes up." - sako rossas brownas. taigi ms silde stabdzius! o kode i jpm puse pasuko - neaisku! pats pasakys!

2004 Gegužės 23 d. 19:48

ciurka i rmonace ciurka...
Jei vaziuoajnt 100 kmh greiciu nesugeba pamatyt kaip varzovas stabdo tai kas butu prie 250?

2004 Gegužės 23 d. 19:55

mafaz> teisingai:D
MMS> elementaru, Vatsonai- kelias i ta puse sukos, o JPM nereikejo bandyt lenkt.

2004 Gegužės 23 d. 19:59

Juk jpm geriausiai lenkiantis pilotas... ir tokai proga monace MS padaryt? vapse dievas butu.. .tai kur nepasinaudosi...

2004 Gegužės 23 d. 20:04

M_MartiN_S> skaiciau jau, laukiu dbr is vadylu visu komentaru. Tiksliau pacio schumaherio, nes jau paskelbta - jpm isteisintas del sio incidento ir jis net neebus svarstomas. Kad silde aisku, bet ar ne per ilgai nuspaudus stabdy apie 30 metru vaziuoti. Man atrode kaip gedimas, taciau galima buti ir nesuspratimas, nuo stabdymo slydimas i ir tada korekcija atgal i idealia trajektorija - kur jau sedi jpm :). RTL sake kad stabdziua beda. Bet viska turetu pasakyti MICHAEl'is.

2004 Gegužės 23 d. 20:08

Pagaliau is musu nenugalimasis prisizaide. Jau 2000 Monzoje nesamoniu pridirbo. Pats kaltas ir .

TOP naujienos