Komentatoriai TV3 sumecheristai gryni

2003 Birželio 20 d. 12:10

Cia pernai buvo tokia diskusija ir adminai ir kitokie jau briedziai sake, kad nifiga ne sumacheristai.
Bent jau Volungevicius taj grynas. Jo net balsas virpa kol Sumis ne pirmas. O kai jau pirmas tai atsipalaiduoja ir komentuoja.
Kieciausi pasakymai:
kai prie Sumio pradeda kas nors arteti, sako "Sumis sumazino greity". Kai atsilikineja "Sumis padidino greity". Tipo pagal Sumy kitu greitis nustatinejamas, nes kiti grybai ir greicio padidint negali.
Kietai speja kvalifikacijos rezultatus:
"Alonzo buvo greitas taj jau labai greitai suks y boksus, nes net uz Sumy greitesnis buvo" Matai kitaip uz Sumy greitesnis nebusi, tik tusciu baku Volungeviciaus nuomone.
Praeitas etapas geras buvo. Kai Sumis is boksu isvazinejo. Jei Ralfaz butu grieztesnis taj fig znajiet kaip ten butu pasibaige. Bent jau Ralfo priekiniai ratai Sumio galiniu vietoj buvo, kai Ralfas pasuko desiniau. Volungevicius zavisi Ferari:
"Kaip Ferrari viska tiksliai apskaiciavo, Sumis tiesiai pries Ralfa islindo. Neytiketinas Ferarimechaniku darbas" O Ferari tuo metu Dievui dekojo uz eiliny pasisekima Sumio karjeroje, nes net 10.5 sek uztruko su Sumiu ir jau mane ragas.
Paskui kai vaziavo 3 paskui Sumy. Volungevicius "Sumis vaziuoja tokiu tempu kad neaplenktu" tipo saugiai. Gal jis su Always pampersu, kad toks saugus? Uztenka netycia ne taip isvaziuot ar slystelt ir visi 3 tave aplenks. Tada dekotu, kad tasku sistema symet kitokia. Volungevicius nusprende, kas Sumis saugiu greiciu vaziuoja. O tai ko anksciau lekdavo kad tik kuo daugiau atitruktu?
Ir pastoviai toki komentarai. Komentatoriai, bent jau Volungevicius = sumacheristai.
Aisku gaisrininkai su tuo nesutiks, nes jiems sumio pavarde ausy glosto, bet visims kitiems manau aisku.

2003 Birželio 20 d. 12:17

o tave 1_kvaily kaso kad jie shumacheristai?

2003 Birželio 20 d. 12:37

Jei komentatorius sirgtu (o tai naturalu) uz Kimi, ar butu atsiradusi diskusija pavadinimu : "Komentatoriai TV3 raikoninistai gryni" ? Aisku, kad butu. Bereikalinga diskusija, negi komentatorius ne zmogenas. Ne chia ko nervintis

2003 Birželio 20 d. 12:43

1_dumb> nusipirk always pampersu :D:D:D LOL Ir maziau verk karocia

2003 Birželio 20 d. 12:47

nagi reikia uz kazka sirgti!dar dziaukis kad viesai nekeisknoja pwz. Rakkoneno.jie dirba beveik kaip profai.jei kartais islenda vieno ar kito komentatoriaus poziuris i tam tikrus pilotus,tai dar nieko cia tragisko!
o beto,jei matosi rato apvazevimo laike kad Shumis padidino ar sumazino greiti,tai kodel jie turetu sakyt,kad kox nors JPM sumazino ar padidino tempa?

2003 Birželio 20 d. 12:49

hehe, na, pastebejimai tikrai akivaizdus ;)
nors grieztai nesakyciau, kad jis Schumacheristas, bet sitie faktai (taip, tai faktai, nes ne tik 1_P ir as juos nekarta girdejes per TV) sako, kad palankumas MS yra...
Nors man ta ir nelabai rupi..

O Kanadoje tai kazkaip buvo pamirsta, kad "Alonso greitis kvalifikacijoje buvo greiciausiai del apytuscio kuro bako" kai Fernando uzsuko benzo po 5 (ar tai 6) ratu po MS... Cia tai tikras LOL :D

2003 Birželio 20 d. 12:50

1_Protingas> tu ka nezinojai, kad jei nenori teliko klausyt, tai gali ji uztildyt ? Nepatinka - taip ir padaryt.

2003 Birželio 20 d. 12:50

Norejau parasyti "taip ir padaryk".

2003 Birželio 20 d. 12:56

evka> nebutinai jei jam nepaitnka dar gali perjunkt kita kanala

2003 Birželio 20 d. 12:56

gerai cia skele protingas - cia jau seniai zinomas faktas uz ka serga komentatoriai. Kol Sumis ne pirmas tai neranda ka kalbet. Kai tik jis pradeda pirmaut tai prasideda MS liaupsinimas. Nors jau kai Mikrovisata pradejo rodyti RTL visa laika f-1 ziuriu butent per RTL tai isijunges TV3 visada isjungiu garsa. Nes nuo ju burimo is kavos tirsciu(strategijos klausimais) ir MS liaupsinimo tai bloga daros.

2003 Birželio 20 d. 12:59

Del kvalo taij ryskiai komentatoriai svaigsta... Tipo kas greitesni uz batsiuvi taij turi kuro mazaij, bet stoja veliau LOL

2003 Birželio 20 d. 13:00

kaz kaip anksciau kaip ziurejau berods per RTR lenktines, tei komentatoriai an tiek buvo profesionalus, tolerantiski, idomus, impulsyvus kad vedant laidai, net ir nesuprasi uz ka gi jie ten is tikruju serga....
siuo atveju, pritariu 1_ Protingam

2003 Birželio 20 d. 13:01

Nu bent man atrodo, kad komentatoriai turetu buti neutralus. Ir jie abu man nepatinka, nes sio sezono komentavimas tai grybishkas. Komnetavimas atsilikeneja apie 1-2 min. nuo lenktyniu ir siaip kazkaip pernai buvo geriau.

2003 Birželio 20 d. 13:05

Kiek prisimenu ankstesniu metu transliacijas (ypac kai MK dar vaziavo uz McLarenus) tai musu komentatoriai buvo kaip tik prisieke McLarenistai.

2003 Birželio 20 d. 13:05

va va...ir as atsimenu tuos laikus kai zejau per RTR, liux tiesiog kaip vede, ko negalima pasakyt apie musu komentarius...bet kuriu atveju kartasi uz tad jie rpalinksmina nuo per didziulio nusisnekejimo..:D

2003 Birželio 20 d. 13:07

Ugo>>.. keiciasi laikai, keiciasi poziuris kai kuriu zmoniu i komandas..:-)

2003 Birželio 20 d. 13:13

LOL :lol: Kokie dar schumacheristai? :D

2003 Birželio 20 d. 13:18

nu nepeikit gi jus tu komentatoriu... pastatys vietoj ju (po situ jusu zinuciu) koki radzeviciu tai paziuresiu kaip prasysit vel situ.... ir isvis jei per lenktynes padaro pora klaidu tai dar atleistina (nors anksciau ir tu poros nebudavo)

2003 Birželio 20 d. 13:40

Ka jus cia aiskinat, kad seniai zinomas faktas, kad komentatoriai sumacheristai. O ka pernai diskusijose snekejot?. buvo tvirtai pasakyta, kad ne sumacheristai. Nu nebent per metus pasikeite, bet kiek zinau sumio liga augant silpneja ir 30 metu perzengus sumacheristas yra netradicine orientacija

2003 Birželio 20 d. 14:12

Sunku (jei is viso imanoma) ilgai besidomint f-1 ar bet kokia kita sporta saka nepamegti kazkurios komandos, sportininko ar pan. Taip pat labai abejoju ar bet kuri is jusu pastacius prie mikrofono nesimatytu uz ka jus sergate.
Na gerai, jiems - patinka MS, jums - ne. Ar verta del to ant ju pykti? Butu tas pats, jei ash dabar imciau uzgaulioti bet kuri is jusu, kad jum patinka tarkim kokie Jaguar. Ir is viso prie ko ta "MS liga"; "netradicine orienacija"?
O tie RTR komentatoriai, gal jum tiesiog patiko ju darbas nes jie neserga uz MS?
O del to, kad jie kartais perdaug sushneka Ferrari pusen, tai dar ne taip blogai. Ash negirdejau, kad jie labai dziaugtusi, kai pasitraukia MS didelis konkurentas.

2003 Birželio 20 d. 14:20

:D as komentuodamas to tikrai neparodyciau :D

2003 Birželio 20 d. 14:24

1_neprotingas>>> o tau ka galva del to skauda??? Paimk savo kvarca ir uzsuk garsa!!!

2003 Birželio 20 d. 14:25

Nesnekekit nesamoniu.Man tai kaip tik atrodo kad jie uz ferrari irMS neserga. Apie Alonso atveji. Ferrari yra cempione ir siame sezone taip pat vieni is greiciausiu. Man irgi pvz idomu kaip alonso pavare. Paskaitykit straisni kuris dabar yra apie renault. Visi stebejosi. Tie kurie serga pries MS ir ferrari girdi tuos faktus kurie jiems palankus. Bet jus visas lenktynes atitziai ziurekit. Kai paziuresit atidziai tada ir kalbesim. Beje, paimate abejotinus sakinius. Is kontelksto isimate ir varot kiek leidzia gerkle.. Pvz as manu jie serga uz alonso ir komandas visutiniokes,o ne uz lyderius. Bet kaip visada tai tik mano nuomone, kokia susidare turit ir jus...

2003 Birželio 20 d. 14:33

šamanas>>> ar ne per daug tu abejotinu sakiniu ?

2003 Birželio 20 d. 14:38

thomas> komanda yra lydere (viena is ju) ir todel apie ja daug kalba.Ir kailenktynese jie pirmauja aisku apie juos daug kas kalbes. Todel daug ir susidaro. Bet kiekvienas mato kitaip...

2003 Birželio 20 d. 14:56

Feerox>>>>. jie gal ir serga uz MS

2003 Birželio 20 d. 14:59

bet neparodo to..ir savo profesionalumu komentuoja lenktines tiap, kad net negali isivazduot uzka jie is ties serga.:)

2003 Birželio 20 d. 15:01

Alfonsai, jau savo protingumu tik ir zybi..nusileisk ant zemes..:S

2003 Birželio 20 d. 15:11

Nu ir pasnekat. Tipo nieko tokio, tegul palaiko. Nu ysivaizduojat kaip ziuret futbola butu smagu jei komentatoriai pradetu: "oj, R van Nystelrojus dabar isejes pavarys". Oj Nystelrojus neymuse galva, matyt jam blogai pakele. Oj van Nystelrojus griuvo, cia ryskiai koja jam pakiso", Va taip tik Nystelrojus ymusti gali, Be Nystelrojaus jie nubutu laimeje. Nu nesamone butu. taip tik bobos apie Behema sneket gali.

2003 Birželio 20 d. 15:17

Sutinku su samanu. Visai jie neserga uz Ferrari, tiesiog daugiau tenka kalbeti apie pirmaujancius lenkynese.

2003 Birželio 20 d. 15:18

gajla cia zinkiu pataisyt turinio nealima:D cai as snekejau apie RTR komentatorius..:)

2003 Birželio 20 d. 15:21

na jo, bet isikyrus pirmaujansiu yra ir kitu lenktinininku...man labiausias dar besina, kai pvz, Panis vaziuoja i aptarnavimo juosta..tei jie taip lengvai ir ramiai tei pasako, bet kaip kox Shumis uzvaziuoja, tei vos nerekdami tai paskelbia..:V

2003 Birželio 20 d. 15:30

O tai ka tuo metu Panis gali prarasti pirmaja vieta?

Chebryte, Jums ta Formule-1 yra tik grazus masiniukai ir ne velnio Jus nesuprantant apie si sporta.

Jus nesuprantat, kokie dedami pinigai ir kokios dedamos pastangos, siekiant laimeti lenktynes.

2003 Birželio 20 d. 15:35

Mikas>>> prie ko cia babkes??? Kalba eina juk apie TV3 komentatorius.

2003 Birželio 20 d. 15:40

Mikai > ir reikia nepamirsti, kad telika ziuri ne tik sudmacheristai.

2003 Birželio 20 d. 15:42

Thomas> turiu omeny, kad Sumiui uzsukus i boksus, galima ir saukti, nes jis potencialus Winner'is. Jei komentatoriai sauktu, kad va Panis suka i boksus, tada tikrai itarciau, kad uz ji serga.

2003 Birželio 20 d. 15:47

1_protingas> tu nemanai kad dabar dar gausi ispejima? O siaip as taulinkiu pasiziureti lenktynes objektyviai(kas neimanoma). Kap ir sakiau gal jie ir serga uz MS, bet vien is keliu sakiniu istrauktu is konteksto padaryti isvadu dar negalima...

2003 Birželio 20 d. 15:50

Mikas>>>>turbut kitu telekanalu neziurejai lenkitines..patikek nuomone tikrai pasikeistu..

2003 Birželio 20 d. 15:50

1_protingas > as tikrai nezinau, kam prijaucia komentatoriai. Man patinka jaunikliai: Alonso, Kimi, ir nenoriu, kad vel laimetu Sumis, bet man kazkaip netrukdo komentavimas. Ziuriu ir zaviuosi lenktynemis, nepajutau, kad AV ir KK liaupsina Sumi. Rodos, tai tik tavo nuojauta. Tavo antipatijos Sumiui tau aptemdo prota ir tu girdi daugiau nei kiti girdi. Tavo antipatijos tave taip uznervina, kad tau gyventi neissiliejus sunku darosi.

Sumis visgi yra saunus pilotas (nors jo nemegstu ir sirgau uz ji tik pries 4 metus), ir tai zino ir KK ir AV, nes jie profesionalai. Bet vargu ar jiems lengva komentuori, kai Sumis varo ir nuvaro i prieki. JIe irgi nori intrigos, lenktyniu, bet nejau sakysi, kad Sumis blogas vairuotojas.

2003 Birželio 20 d. 15:56

1_protingas: nekreipk demesio i tas ju blevyzgas.... Pasukaus pasukaus ir nustos..... Taip pat visada galima issijungti garsa..... Asmeniskai pats tokiu dalyku nepastebiu, nes F1 ziuriu su draugais ir mes tarpusavyje diskutuojame, ir komentatoriu beveik negirdim.....

TOP naujienos