M. Binotto: „Ferrari“ forma nesusijusi su bolidų svyravimo direktyva

M. Binotto: „Ferrari“ forma nesusijusi su bolidų svyravimo direktyva
logo 2022 Rugpjūčio 29 d. 13:11, Ferrari

Tarp daugybės įvykių ir naujienų po vasaros pertraukos „Formulėje-1“ beveik nepastebėta liko nuo Belgijos GP įsigaliojusi nauja techninė direktyva dėl bolidų svyravimo tiesiosiose. Dar pavasarį, kai paaiškėjo, jog F-1 bolidai kenčia nuo smarkaus svyravimo tiesiosiose važiuojant dideliu greičiu, FIA parinko priemonių rinkinį, teigdami, kad fizinis krūvis tokias momentais pilotams turi būti sumažintas.

Tačiau komandos išsireikalavo, kad pakeitimai įsigaliotų tik nuo antros sezono dalies – nuo lenktynių Spa trasoje. Per tą laiką komandų inžinieriai gana daug pasiekė bolidų šokinėjimo srityje, todėl šis klausimas savaime buvo nustumtas į antrą planą.

Kita vertus, komandos privalėjo Belgijoje užtikrinti, kad vibracijos automobilio kokpite atitiktų numatytus parametrus. Ši aplinkybė negalėjo neatsiliepti jėgų išsidėstymui trasoje, nors šią įtaką įvertinti ir yra gana sunku.

Kita vertus, jau penktadienį tapo aišku, kad greitame Ardėnų žiede „Red Bull“ yra kur kas greitesni už „Ferrari“. Toks pats vaizdas pasiliko ir šeštadienį, kai buvo vėsoka ir karštose sekmadienio lenktynėse. Maxas Verstappenas ir Sergio Perezas iškovojo užtikrintą dublį, tuo tarpu kai Carslosas Sainzas su Charlesu Leclercu vos vos tvarkėsi su varžovais iš „Mercedes“ ir „Alpine“.

Po finišo „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto kalbėjo, kad ryškus komandos sportinės formos suprastėjimas niekaip nėra susijęs su nauja technine direktyva TD39.

„Visiškai aišku, kad esmė yra ne tame, - aiškino italų specialistas. - Nežinau, kaip nauji ribojimai atsiliepė kitoms komandoms, bet jei kalbėsime apie „Ferrari“, tai direktyva nepadarė jokios reikšmingesnės įtakos.

Todėl prasta mūsų sportinė forma Belgijoje turi visai kitokius paaiškinimus. Šioje trasoje svarbiausia yra automobilio efektyvumas – tiek aerodinamikos, tiek ir jėgos agregato. Manau, kad „Red Bull“ šį savaitgalį turėjo abu šiuos faktorius. Jie paprasčiausiai buvo gerokai stipresni.

Be to, jiems ne taip greitai dėvėjosi padangos. Bet su bolidų svyravimu tai niekaip nesusiję. Todėl mums reikia išsiaiškinti visus faktorius, kad galėtumėm pagerinti situaciją. Šįkart „Red Bull“ buvo pranašesni už mus“.

Likus iki sezono pabaigos aštuoniems etapams, skirtumas tarp dviejų pirmaujančių komandų jau yra pasiekęs 118 taškų.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 120
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 4
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau
„Spa-Francorshamps", Spa
Trasa: „Spa-Francorshamps", Spa (Belgijos GP)
Ilgis: 7,004 km Ratų skaičius: 44
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794