Monake „pole“ poziciją iškovojo bolidą sudaužęs C. Leclercas (105)

Monake „pole“ poziciją iškovojo bolidą sudaužęs C. Leclercas
logo Gegužės 22 d. 17:02, Pirelli

Monake vykusioje F-1 kvalifikacijoje „pole“ poziciją iškovojo Charlesas Leclercas, važiavimų pabaigoje suklydęs ir sudaužęs savo bolidą. Tuo tarpu čempionato lyderis Lewisas Hamiltonas liko tik septintas.

Paskutinėje važiavimų dalyje sportininkams įveikus pirmuosius greitus ratus į pirmąją vietą pakilo vietos herojus C. Leclercas. Monakietis tuo metu lenkė Maxą Verstappeną, Valtterį Bottą ir komandos draugą Carlosą Sainzą.

C. Leclercas važiavimų pabaigoje, kaip ir kiti sportininkai, bandė pagerinti savo rezultatą, bet įveikdamas antrąjį „Baseino“ sektoriaus posūkį kliudė apsauginę sieną, nulaužė priekinį ratą ir nebegalėdamas suvaldyti bolido dar kartą trenkėsi į kitą apsauginę sieną, taip užbaigdamas ne tik savo, bet ir kitų sportininkų pasirodymą kvalifikacijoje.

Iki važiavimų pabaigos likus vos 18 sek., pirmame sektoriuje geriausią rezultatą užfiksavo M. Verstappenas. Bet dėl C. Leclerco avarijos olandas negalėjo užbaigti savo greičiausio rato, tad rytojaus lenktynes pradės iš antros pozicijos.

Geriausiai tarp „Mercedes“ pilotų pasirodė Valtteri Bottas, iškovojęs trečią poziciją. Greta jo lenktynėse startuos antrasis „Ferrari“ pilotas C. Sainzas, užfiksavęs ketvirtą rezultatą.

„McLaren“ lenktynininkas Lando Norrisas sugebėjo laiku įveikti savo greitąjį ratą ir iškovoti penktą startinę poziciją. Britas, šią savaitę su komanda pasirašęs naują sutartį, greičiu pranoko šeštoje vietoje likusį „AlphaTauri“ atstovą Pierre‘ą Gasly.

Pozicijas ketvirtoje startinėje eilėje pasidalino daugkartiniai F-1 čempionai. L. Hamiltonas šį kartą liko tik septintas. Greta brito lenktynes Monake pradės „Aston Martin“ atstovas Sebastianas Vettelis.

Paskutines dvi pozicijas pirmame dešimtuke iškovojo trečioje kvalifikacijos dalyje prasčiausiai pasirodę Sergio Perezas ir Antonio Giovinazzi.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Charlesas Leclercas

1:11.113

1:10.597

1:10.346

27

2.

Maxas Verstappenas

1:11.124

1:10.650

1:10.576

23

3.

Valtteri Bottas

1:10.938

1:10.695

1:10.601

28

4.

Carlosas Sainzas

1:11.324

1:10.806

1:10.611

25

5.

Lando Norrisas

1:11.321

1:11.031

1:10.620

23

6.

Pierre'as Gasly

1:11.560

1:11.179

1:10.900

30

7.

Lewisas Hamiltonas

1:11.622

1:11.116

1:11.095

30

8.

Sebastianas Vettelis

1:12.078

1:11.309

1:11.419

26

9.

Sergio Perezas

1:11.644

1:11.019

1:11.573

26

10.

Antonio Giovinazzi

1:11.658

1:11.409

1:11.779

28

11.

Estebanas Oconas

1:11.740

1:11.486

22

12.

Danielis Ricciardo

1:11.747

1:11.598

21

13.

Lance'as Strollas

1:11.979

1:11.600

20

14.

Kimi Raikkonenas

1:11.899

1:11.642

21

15.

George'as Russellas

1:12.016

1:11.830

24

16.

Yuki Tsunoda

1:12.096

13

17.

Fernando Alonso

1:12.205

12

18.

Nicholas Latifi

1:12.366

14

19.

Nikita Mazepinas

1:12.958

12

Lenktynės vyksta Monte Karlo miesto gatvėmis
Trasa: Lenktynės vyksta Monte Karlo miesto gatvėmis (Monako GP)
Ilgis: 3,340 km Ratų skaičius: 78
Plačiau

Komentarai (105)
accadia
IP: d4e0451 | 05/23 22:32 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
05/22 17:07

Fun fact - Leclerc per savo karjerą dar nėra turėjęs etapo Monake be avarijos. Ir vis dar nėra baigęs nei vieno Monako GP

Po lenktynių statistika liko tokia pati. Wow!
kart
IP: ff4c1cb | 05/23 15:50 Atsakyti
eustachijus
05/23 15:04

Atrofuotiems. Tik dabar pamačiau video avarijos nu *** tokios afioros dar nemates f1 *** vos ne puse metro nuvairuot i bordiurus lygioj vietoj :D taikyta į vieną ratą dar sparną kas ***ne pakeist, jokios dėžės nieks ir nesiruošė keisti netyčia tik aptapšnojo galu sieną. Pzdc

Taip taip. Neblogai aptapšnojo :D
eustachijus
IP: 003efc9 | 05/23 15:04 Atsakyti
Atrofuotiems. Tik dabar pamačiau video avarijos nu *** tokios afioros dar nemates f1 *** vos ne puse metro nuvairuot i bordiurus lygioj vietoj :D taikyta į vieną ratą dar sparną kas ***ne pakeist, jokios dėžės nieks ir nesiruošė keisti netyčia tik aptapšnojo galu sieną. Pzdc
eustachijus
IP: 003efc9 | 05/23 14:52 Atsakyti
kart
05/23 14:09

Jo, galės pasakot visiems, nes tipo Ferrariams ant tiek pole Monake buvo svarbi istoriškai, kad ne tas žodis. Duokit ir man tos žolės užpešt, nes jau nebesigaudau, kas čia vyksta.

Ferma pole nematė jau senokai, beje ji bus vienitelė šį sezoną. Tikrai nesvarbi nė kiek, monace... Jau nekalbant, kad klarkui ji daug svarbesnė už pačia fermą.geriau jau gera žolė nei heroinas
kart
IP: ff4c1cb | 05/23 14:09 Atsakyti
eustachijus
05/23 13:30

Galėjo negalėjo, bet nepažeidė :) kokie šansai, kad pažeis 20-30%? Užtai startuos iš pirmos vietoj trečios kokios. O jei ham būtų pasijunges normaliai, tai potencialiai net iš 4.o 4 ar 5 ar labai didelis skirtumas? Daug mažesnis nei 1 vs 5 :)

Taip, kad logikos supilti mašiną labai ir labai daug. Fermai daugiau pole nesišviečia, tai dabar tris metus binoklis galės akcininkams pasakoti apie pole čia, o klarkas ir anūkams aišku nutylėdamas, kai ką...

Jo, galės pasakot visiems, nes tipo Ferrariams ant tiek pole Monake buvo svarbi istoriškai, kad ne tas žodis. Duokit ir man tos žolės užpešt, nes jau nebesigaudau, kas čia vyksta.
.F666
IP: c633518 | 05/23 13:52 Atsakyti
eustachijus
05/23 13:30

Galėjo negalėjo, bet nepažeidė :) kokie šansai, kad pažeis 20-30%? Užtai startuos iš pirmos vietoj trečios kokios. O jei ham būtų pasijunges normaliai, tai potencialiai net iš 4.o 4 ar 5 ar labai didelis skirtumas? Daug mažesnis nei 1 vs 5 :)

Taip, kad logikos supilti mašiną labai ir labai daug. Fermai daugiau pole nesišviečia, tai dabar tris metus binoklis galės akcininkams pasakoti apie pole čia, o klarkas ir anūkams aišku nutylėdamas, kai ką...

kaip alfonsao sektantas, taip kretinas.
Jonaitis
IP: ec13005 | 05/23 13:40 Atsakyti
eustachijus
05/23 13:30

Galėjo negalėjo, bet nepažeidė :) kokie šansai, kad pažeis 20-30%? Užtai startuos iš pirmos vietoj trečios kokios. O jei ham būtų pasijunges normaliai, tai potencialiai net iš 4.o 4 ar 5 ar labai didelis skirtumas? Daug mažesnis nei 1 vs 5 :)

Taip, kad logikos supilti mašiną labai ir labai daug. Fermai daugiau pole nesišviečia, tai dabar tris metus binoklis galės akcininkams pasakoti apie pole čia, o klarkas ir anūkams aišku nutylėdamas, kai ką...

Jo pritariu!11!1!1 Gaidys tas klarkas, ka jis sau galvojo, pirmu bandymu nusprende pushinti ir padaryt pole laika, kai visi kiti norejo antru bandymu tai padaryt, o pirmu bandymu tiesiog ilsejosi! Bet gaidys klarkas spiceliai sudauze ir apgavo visus!
eustachijus
IP: 003efc9 | 05/23 13:30 Atsakyti
darkstar
05/23 13:15

Dar vienas irodymas kad alternatyvi realybe egzistuoja. Kaip galima neskirti kai Schumacheris letai vaziuodamas specaliai sustoja viduri trasos ir kai Leclerc vaziuodamas ant galimybiu ribos sudauzo bolida rizikuodamas viska prarasti. Laisvai galejo pazeisti pavaru deze.

Galėjo negalėjo, bet nepažeidė :) kokie šansai, kad pažeis 20-30%? Užtai startuos iš pirmos vietoj trečios kokios. O jei ham būtų pasijunges normaliai, tai potencialiai net iš 4.o 4 ar 5 ar labai didelis skirtumas? Daug mažesnis nei 1 vs 5 :)

Taip, kad logikos supilti mašiną labai ir labai daug. Fermai daugiau pole nesišviečia, tai dabar tris metus binoklis galės akcininkams pasakoti apie pole čia, o klarkas ir anūkams aišku nutylėdamas, kai ką...
darkstar
IP: 603a89e | 05/23 13:15 Atsakyti
eustachijus
05/23 12:44

Esu tikras, kad specialiai supylė klarkas ir ferma ant jo tikrai nepyks. Istorijoj daug pvz, jis uz pole namie motina parduotų. Nx užforsino pirmą bandymą, kai visi forsina antram? Būtų prapises be redflag pole irgi faktas.

Dar vienas irodymas kad alternatyvi realybe egzistuoja. Kaip galima neskirti kai Schumacheris letai vaziuodamas specaliai sustoja viduri trasos ir kai Leclerc vaziuodamas ant galimybiu ribos sudauzo bolida rizikuodamas viska prarasti. Laisvai galejo pazeisti pavaru deze.
eustachijus
IP: 003efc9 | 05/23 13:00 Atsakyti
gasgas
05/23 12:47

ar būtų dar klausimas. Sainz nuo savo pirmo bandymo turėjo apie +0,280 , o botas, su Maxu tik 1 sektorių užfiksavo, pirmam sektorį ferrai buvo lėti, kadangi ten reikia daugiau variklio galios, kuo ir pasižymi Honda ir Mercedes. Tai dar klausimas, kaip būtų 2,3 sektorį Maxui ir Botui. Sunku pasakyti, ar būtų prapisęs tavo ta polę.

Būtų. 0.25s daug yra,kai praeitam lape verstapeno klaidos buvo antram sektoriuje. Botas irgi gerai važiavo. Esmė, kad pirmu bandymu suvyniojo viską ką gali, kai kiti neperspaudžia, nes ir padangos neoptimalios... Pačekinus jo radio gal net isgirstumėm info, kaip kiti pilotai iveikinėja antrus bandymus ant to momento ir bakstelėjo. Bet liberty puikiai viską supranta ir tikrai nk nedarys dėl šitos afioros, nes priduoda šarmo cirkui kas neša piginėlius:)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas