MS "taranas", tai kas tada buvo Senna, "taranas^2" ?

2003 Gegužės 27 d. 09:45

Perskaiciau cia vienoje diskusijoje (Ar bus Michaelis ir Rubensas geriausiu duetu ?) keleta kometaru ir tiesiog pikta pasidare ! Zmones kalba apie MS ir Senna ir lygina juos, Senna mazdaug DIEVAS kuris nedare klaidu (nu jo apie mirusius arba gerai arba nieko) bet jis irgi nebuvo sventasis, visi pamena tik kokius 1992-1994 metus kaip jis vare ir zuvo....o ka jisdare pries tai tai visis linke uzmirsti ir net nepagalvoti (kogero todel kad tik nedaugelis zino kas buvo pries tai) nu anyway, o vat MS tai uz kelis poelgius dar iki dabar maisomas su (net nzn su zemem jau persvelniai butu pasakyta, greiciau jau su sh***** kas yra labai negrazu is kitu F-1.lt portalo lankytoju puses....

Sia tema nenoriu sukelti bereikalingu karu ar siaip kokiu nesamoningu diskusiju (o tuo labiau gaut ispejima :D) as ja parasiau tam kad zmones kurie ziuri F-1 nuo 1997m. ar dar veliau apie MS sneketu ne is nuogirdu, bet is matymo, o tuo labiau lygintu ji su Senna - tai neimanomas dalykas, nes Senna "del pergales net ir savo motina pervaziuotu !!!" (citata is Prosto pasisakymo po vieno labai ispudingo Sennos TARANO ir kas svarbiausia kad jis uz tai net nebuvo nubaustas, jei gerai pamenu tai sis nutikimas ivyko 1990m.) o kiek buvo dar visokiu taranu ir t.t. is Sennos puses tai niekas net nesuskaiciuotu kogero.......

Tai va linkiu visiems dabar labai susidometi istorija, varzybomis kurios vyko nuo 1984 mazdaug iki 1995 m. ir kas buvo ten tokio blogo ir kas gero tada gal bus maziau _kvailu_ pasisakymu.....

Sekmes

2003 Gegužės 27 d. 09:51

schumaz2003> norėčiau tamstai pateikti jam nežinomą faktą - 1989 m. prostas taranavo Senna kovoje dėl čempiono titulo, tuo tarpi 1990 m. Senna tik atsilygino tuo pačiu ;)

linkiu pačiam nedaryti išvadų, visiškai nemačius Sennos važiavimo ir susilaikyti nuo bet kokių komentarų jo atžvilgiu.

2003 Gegužės 27 d. 09:52

shumaz2003> Respect

Visiskas pritarimas shumaz2003, tik as kitiems jau nieko neaiskinu, kad shumis ne toks jau blogas, nes tai bevaises pastangos...

2003 Gegužės 27 d. 10:58

kad Shumiiui iki Sennos dar oj kaip toli, tai jau faktas..:-)

2003 Gegužės 27 d. 11:01

Claudy> sakai toli? i riki ko jau jam taip toli?
jaudrius> tai tipo jei tave isdzauzia tai tu irgi gali isdauzt?

2003 Gegužės 27 d. 11:08

Neapsimoka flame'o pradet... Kiekvienas turi savo nuomone. Man dar iki MS'o atsiradimo Senna suformavo tik chamo ivaizdi ir jokio ispudzio nepaliko.

2003 Gegužės 27 d. 11:18

PauliusMS> Kur tau Senna imponuos, i savo nicka pasiziurek ir viskas aisku :) Siaip tikrai, Shumacherio taranai levi. Keista, kaip jam niekas tuo paciu neatsilygino. O kas del motinos pervaziavimo, tai shumis kuo puikiausiai po motinos mirties vare. Na, bent jau Rubensa jis tikrai pervaziavo savo nesaziningais zaidimais.

2003 Gegužės 27 d. 11:23

satanod> nebijok, 1988-ais metais tikrai tokio nicko neturejau. Neturejau ir 1989-ais, ir 1990-ais. Nickas ne prie ko.

2003 Gegužės 27 d. 11:26

PauliusMS> vat vat as tau pritariu irgi 100%

jaudrius> koks tebn taranas jei pats prostas pasiliko stoveti o Senna toliau nuvaziavo laimingas ir laimejo ta GP, o poto visa laime buvo diskvalifikuotas :D

Beje jaudrius tie taranai skyresi kaip diena nuo nakties !!! Senna kale prostui tiesiai i sh****

Citata is 1990m. Japan GP ("Overnight there had been a political battle going on over pole position. McLaren wanted it to be changed so that Senna would be on a clean piece of track but the request was blocked. Senna saw it as collusion between Prost and the officials and it helped to decide him on a frightening course of action at the start. If his position proved to be a disadvantage Senna was not going to back off in the first corner. Prost made the better start (as expected) and as they went into the first corner he was half a car length ahead. Senna went for the gap and did not lift off. The two cars collided and spun into the sand trap. Senna was the World Champion. With once race left, Prost would not be a*** to get the points necessary to beat him.")

o dabar is 1989 m. Japan GP .....
("At the start Prost made a good start and took the lead and for the first half of the race he chipped away to build up a lead of five seconds. Then Senna began to come back at him and by lap 40 they were only a second apart. Prost had the advantage on the straights, Senna was better in the corners.

At the end of lap 46 Senna made his move at the chicane. Prost saw him coming and turned into his teammate's path. The two interlocked McLarens slid up the chicane escape road. Prost, thinking the World Championship was over, climbed out.

To separate the cars the marshals pushed Senna backwards on to the track. They put the car into a dangerous position and so had to push it forwards again. As they did so Senna bump-started the engine. He drove through the chicane and rejoined. The nose of his car was damaged and he had to pit but he rejoined only five seconds behind Nannini. Senna's chase was furious and merciless. On lap 50 Ayrton sliced past Nannini at the chicane to take the lead and won the race.
")

Na va abejose situacijose buvo kaltas Senna o dar 1990m. tai isvis uz tokius darbus jam reikejo netik kad atimt champo varda (kas nebuvo padaryta !!!!!) bet jam isvis reikejo pritaikyti kokiu 2-5 GP diskvalifikacija kitiems metams uz tokius darbelius.....this is unaccepta***!!!! but this is true.....

2003 Gegužės 27 d. 11:28

Stanod yra viena vaziuti kai mire motina ir yra visai kita pervaziuoti savo motina ir as visai buciau nenustebes jei jis (Senna) taip butu padares !!!! beje cia buvo Prosto zodziai kurie buvo visiska tiesa......

2003 Gegužės 27 d. 11:37

Siulyciau uzdaryti sia tema.. vistiek teisybes neissiaiskinsim..

2003 Gegužės 27 d. 12:00

MS> O as nesiulyciau, nes cia daug tokiu kurie kalba bile kalbet visai nezinodami tikrosios situaciojs, ir poto gaunas kad nekencia MS nors mate tik viena epizoda(tipo labai negarbingo elgesio) nu gal du , o dievina Senna kuris buvo vienas didziausiu prasizengeliu ir siaip taranu meistras kokio niekada nebuvo F-1 ir tikriausiai jau nebebus...

Tai va sia diskusija uzvedziau (kaip jau rasiau) ne tam kad supriesinciau kazka o tam kad kai kurie fanai nekalbetu aklai o daugiau isigilintu i istorija ir tik tada skleistu savo _"argumentuotus"_ pasisakymus.....

2003 Gegužės 27 d. 12:09

schumaz2003> žinai, jei kas nors man čempiono titulą atimtų taranuodamas, kad ir taip kaip Prostas '89, aš jam jam dar ne taip į šikną po to įvažiuočiau.. nusišneki, nesi net matęs nei vienos iš dviejų avarijų ir absurdiškai ginčijiesi perskaitęs kažkur kažką. išauk iš sauskelnių, po to kalbėsimes. prabilo vaikis apie f-1 istoriją, apie Senna kaip "taraną", Leyton House kaip "nemašina". eik pažaisk, ok?

2003 Gegužės 27 d. 12:11

Ir slėpk tuos Prosto žodžius. Prostas ir Senna tuo metu buvo 2 didžiausi priešai, tarp jų buvo maksimali konfrontacija, tik vėliau jie truputį apsitrynė.. Nežinodamas konteksto, nedaryk išvadų! ;)

2003 Gegužės 27 d. 12:20

jaudriau > ramiai, ko cia taip nervuojiesi? Zmogus ramiai aishkina savo poziuri remdamaisis informaciniais saltiniais, ne vien nuogirdomis. As manu nera ko cia yzeidineti jo ar zeminti. Kalba kaip normaliai bendraujantis zmogus. Geriau gesink apsiseilejusius issisokelius.

2003 Gegužės 27 d. 12:21

Jaudrius GP as tai tikrai nemates bet tam ir yra video archyvai !!!!!! jei pirma karta toki zodi isgirdai tai isidek i savo galva,....del "Leyton House" nieko panasau i NEmasina, tik pasakiau kad nebo ten nei cempiono titulu nei pan. ir kas cia tokio? blogai gal kad taip pasakiau? ne jaudrius kuo toliua tuo labaiu mane stebini !!! negalvojau kad tavo mastymas kaip .... jeu geriau nesakyt nes tu ce shevas..tai poto ir vel nemalonumai....ai ka cia ir pasigincysi

Beje ta ju konfrontacija neatsirado is niekur, viskas buvo is Sennos puses pradeta, apie tai buvo labai daug straipsniu ir F-1 savaiteje ir visur kitur ir visusu perskaites tikrai susidariau nuomone kad Senna nebuvo sventas avinelis o pats tikriausias trasos siubas !

Beje sauskelnes tai paciam siulyciau pasikeist..jei nzn kiek kitas zmogus turi metu tai geriau patylek, pats vos 20 sulaukes ir jau asas skaitosi LOL juokas ima

2003 Gegužės 27 d. 12:33

schumaz2003> pažiūrėjai 15 s ištrauką ir jau gali tvirtinti žinąs viską? bolidai vertinami ne tik pagal iškovotus titulus, jei ponas dar to neįsikalei į galvą. bet kalba eina ne apie tai.

nedrįsk reikalauti, kad kiti argumentuotų savo pareišikimus, kai pats taip nedarai. beveik nežinai, apie ką šneki, tačiau dediesi esąs visažinis, daug skaitymo proto neprideda (užtenka į mane pažiūrėt :D)

prašyčiau tavęs dabar argumentuotai pateikti savo nuomonę, kodėl skaitai, kad Senna taranas kvadratu? gal gali pateikti jo "taranavimų" sąrašą su visa priešistore? nemanau ;)

Senna buvo agresyvus - tai yra faktas, tačiau jo elgesys buvo pamatuotas ir traktuotinas kaip teisingas esant tomis aplinkybėmis, o ne toks tyčinis, kaip tai du kartus darė MS.

dar kartą kartoju - nešnekėk apie istoriją, kur neturi jokio žalio supratimo.

2003 Gegužės 27 d. 12:37

Cargo> aš išsireikšiu kitaip - mažvaikis aiškina apie moterų persirengimo kambarį, kurį matė pro rakto skylutę, į kurią buvo ikištas raktas ;)

schumaz2003> kai pasieksi tiek aš ir gyvensi "Formule", visai nesvarbu, kiek tau tada bus metų, kad ir 16, tada pelnysi mano respect. o dabar tesi mažvaikis, bandantis kišt pirštus prie viryklės, kuria naudotis nemoki.

2003 Gegužės 27 d. 12:39

jaudriau > "o ne toks tyčinis, kaip tai du kartus darė MS" - ka tai turetu reiksti? Pats darai isvadas pasitelkes savo vaizduote. Hillo jis netaranavo (tai buvo lenktyninis incidentas). JV jis taranavo. Cia nera kalbu.

2003 Gegužės 27 d. 12:40

jaudrius>>>Tai bus kaip Villeneuve'ui su Buttonu?

2003 Gegužės 27 d. 12:41

Cargo>>> Netaranavo Hillo???!! Prastai su rega...

2003 Gegužės 27 d. 12:42

As nenoriu plieksti ugnies sitoje diskusijoje, taciau nebukim visada tokie salishki. Vienas irkluoja i viena puse, kitas i kita - rezultatas vienas ir tas pats. Daug islieta jegu, naudos nulis.

2003 Gegužės 27 d. 12:42

Saras > Taranavo Hilla? Prastai su rega...

2003 Gegužės 27 d. 12:44

Cargo> :D na čia visada bus dvi nuomonės. tu teigi, kad Schumis Hillo netaranavo, aš teigiu, kad taranavo. Nei tu, nei aš savo nuomonės įrodyti negalime, tad esame tiesiog teisūs kiekvienas prieš save ir tiek. Dėl to net neverta diskutuoti ;)

2003 Gegužės 27 d. 12:45

Ir aplamai, gryzkim prie temos. Ar A.Senna taranavo savo varzovus ir ar tai buvo teiseti jo veiksmai? Nepradekit gindami A.Senna pulti M. Schumacheri. Nors strategija gera ;)

2003 Gegužės 27 d. 12:47

jaudriau > zinau tavo nuomone ir gerbiu. Kiekvienas esam shalishkas siuo atveju. ;)

2003 Gegužės 27 d. 12:50

jaudrius> matau nervai nera tavo stiprioji puse :D bet ka padarysi buna keturiu tipu zmones,.... bet geriau apie tai net nepradeti.

Maciau pakankamai kad susidaryciau ispudi, beje pats pradejai ziuret F-1 bent jau taip rasai kad nuo 1992m. tai iskur tu galejai matyt 1990m. ir tuo labiau 1989m. jei tada tau buvo 6-7 metai? na bet geriau nesigincyt juk tu esi DIDvaikis :D LOL ir tau pakanka turet 16 metu kad viska zinotum apie F-1 (o cia tai jau niekaip neikertu) :D as busiu kogero 50-ies ir tada dar visko nezinosiu apie F-1 , na smagu kad atsiranda tokiu geniju kurie per kelis metus viska issiaikina ;)

Dabar del to tycinio tarano.... gal tu nori pasakyti kad 1990m. Senna taranavo netycia????? jei jis jau pries 24 valandas pasake Proistui ir visiems kitiems :" jei as ivaziuosiu i pirma posuki ne pirmas tai Prostas is jo irgi neisvaziuos!" tai cia netycia kogero kita diena visakas ivyko? ROTFL :D dar tokiu bairiu tai negirdejau per visa savo gyvenima....

Del MS "tarano" tai nieks nzn ar jis ten tycia ar ne tycia atsitrenke i JV bolida (apie 94 ner nei ka kalbet)

2003 Gegužės 27 d. 12:52

Cargo, tema ne tokia, tema skamba: "MS "taranas", tai kas tada buvo Senna, "taranas^2" ?". Čia esmė - kas didesnis taranas: MS ar Senna? :)

2003 Gegužės 27 d. 12:59

;)kaip pavadinsi taip nepagadinsi :) buvo visko ir pas viena ir pas kitą......

2003 Gegužės 27 d. 13:02

schumaz2003> tu nors kartą įsiklausai į kitų argumentus? tau buvo aiškiai pasakyta, kad Senna taraną 1990 m. atliko tik dėl to, kad 1989 m. lygiai taip pat jam čempiono titulą atėmė Prostas. Ir daugeliui tai buvo suprantam, Senna nebuvo nubaustas, etc. 1997 m. Schumis buvo pripažintas kaltu dėl tyčinio manevro.

Pradėk šnekėti argumentais, o ne kvailais svaičiojimais. Purvais drabstytis kiekvienas moka. Nesijausk toks drąsus taip darydamas, turi 2 įspėjimus ;)

2003 Gegužės 27 d. 13:02

jaudriau > tada reikia suprasti taip. Kas yra taranas? Tycia apgalvotas veiksmas. Taciau tu sakai kad A.Sennos taranai pateisinami del aplinkybiu, kuriu ytaka jis atliko tokius veiksmus arba reikia susidaryti bendra vaizda? As manau M.schumacherio taranas '97 metais taip pat turejo savas aplinkybes ir is jo pozicijos zvelgiant galima taip pat daug ka isvedziot. Tada gaunasi turime nuspresti kurio taranas buvo moralishkai labiau pateisinamas? :)

2003 Gegužės 27 d. 13:04

1989m Prostas ikale i Senna, kaltas Prostas

1990m Senna taranavo nes priesh tai FIA buvo priemusi sprendimus, visishkai nesaziningus ir uz tai jis emesi tokiu veiksmu."Priezastis-Pasekmes" ane?:)

Normalioje situacijoje, kai niekas sennai tokiu nesamoniu is reglamentu puses nedare, jis nieko ir netaranavo.MS vaziavimo atvejiu, niekas jokiu priekaishtu neturejo del kazkokiu "nesaziningu veiksmu"

2003 Gegužės 27 d. 13:05

A.Prosta irgi galime kviesti ant giljotinos pakylos. :D

2003 Gegužės 27 d. 13:06

Cargo> ir kokias "savas aplinkybes" turejo MS? (Kad nugaleti champe-sitas nesiskaito)

2003 Gegužės 27 d. 13:06

Cargo> Sennos taranas buvo išprovokuotas Prosto tarano, ir tu pats tai žinai. Schumio taranas buvo išprovokuotas tik jo paties nepilnavertiškumo komplekso. Simple as that ;)

2003 Gegužės 27 d. 13:12

Va apie ka as ir kalbu. Mes kersta pateisinam, o nepilnavertishkumo kompleko ne? Tada isvada viena - M.Schumacheris taranas no.1 Ir as tada isvedu pagal savo morales normas. Schumacheris kovojo iki paskutinio, o nebematydamas iseitis pasirinko neteisinga sprendima, kuri ytakojo emociju protrukis. A.Senna aude minti seniai ir buvo tam pasiruoses. Jis sedo i bolida jau galvodamas kaip ivykdys savo kersto misija. Dabar sulyginkit. M.Schumacheris nevalingai per keleta akimirku apsisprende negarbingu veiksmu tapti cempionu, A.Senna apgalvotai pasirinko toki kelia.

2003 Gegužės 27 d. 13:18

Nu shumas vienintele tavo normali team! Beje manau jie ir MS uzsimushtu (neduok Dieve) tai irgi visi butu uzmirsti tie taranai kaip jis kovojo del pergaliu anksciau... Ir beje kuo skiriasi MS taranavimas nuo JPM ?Ogi tuo kad MS visada kovoja del pergales kaip ir AS...O JPM buvo paprastas nevekshla, ir labai gerai kad dabar jis subrendo formuleje.

2003 Gegužės 27 d. 13:31

Ex-danger> del zuties tai sutinku 100% (tikekimes kad taip nenutiks) bet del JPm tai net nzn is kur tu cia ji istraukei? gal dar prie MS Sennos Prosto dadesime ir JPM? :D

jaudrius> tai taip ir neatsakei ar 1990m. Sennos taranas buvo apgalvotas is anskto ar ne? as noreciau tai isgirst bet uztejks jei ir parasysi ...

Beje jei jau pateisinate (Truth) toki Sennos poelgi 1990m. tai gal reiktu pateisint ir MS poelgi (nors ten nieko blogo ir nebuvo tik Hillas labai nekantravo) 1994m. ten gi FIA irgi gerokai buvo prikisusi savo nagus, kad palikt intriga iki sezono pabaigos.

2003 Gegužės 27 d. 13:34

Cargo>> na teisingai kalbi ! ;)
jaudrius>> ramiau... ;)

2003 Gegužės 27 d. 13:38

shumaz, na JPM BUVO taranas ir MS BUVO taranas too, bet Monstrojos uz tai kazkodel niekas nekaltina, galbut kad Ferrari fanai tiesiog yra protingesni ?:) Beje norejau pasakyti, kad beveik kiekvienas pilotas yra kazka istaranaes, bet reikia suprasti kad kiekvienas daro klaidu, o tie MS tarana, nezinau, gal but jie ir nebuvo tyciniai.Tik jis vienas tezino.

TOP naujienos