kas gi cia neaisku? tas, kas pirks is daimler likusias akcijas (greiciausia eneos), irasys i sutarti, kad eneos-toto new team nuo siol gauna mercedes works team statusa, kad visokiem strolam ir mclaren nekiltu jokiu klausimu :)
Ant McLaren jokių Mercedes ženkliukų nesurasi nei ant bolido, nei ant aprangos. Tik protokoluose - jėgainė: ...
ps. nebesuprantu kurioje pusėje lieka Mercedes-Benz F1 jėgainės kūrėjai... ?
kas gi cia neaisku? tas, kas pirks is daimler likusias akcijas (greiciausia eneos), irasys i sutarti, kad eneos-toto new team nuo siol gauna mercedes works team statusa, kad visokiem strolam ir mclaren nekiltu jokiu klausimu :)
As kazkodel manau, kad jokie works statusai net nesvarstomi. Bet, sutinku, cia galiu klysti.
pirmiausia tai niekur nera pamineta, kad Daimleris parduos visas akcijas. jei tu akciju bus, bus ir works statusas de facto
Kaip supratau, tik Barselonoje spėjo panaudoti (Monake neteikia naudos):
https://autosport.com.ru/f1/69900-ferrari-tozhe-pridetsya-peredelat-zadnee-krylo-iz-za-zhalob-hemiltona
Kaip supratau, tik Barselonoje spėjo panaudoti (Monake neteikia naudos):
https://autosport.com.ru/f1/69900-ferrari-tozhe-pridetsya-peredelat-zadnee-krylo-iz-za-zhalob-hemiltona
tai o del ko tu galvoji seidlas verkauja :) sprusta is ranku 3ia vieta
Mes čia slapčia "biški padurninsim" kitus... O, žiūrėk, ko čia jie skundžiasi?
Mes čia slapčia "biški padurninsim" kitus... O, žiūrėk, ko čia jie skundžiasi?
normali tradicine situacija. kazkas surado pilka zona, igijo kazkoki pranasuma, kiti pirstu parode ir fia turi arba uzbanint (ka ir padare nuo prancuzijos) arba leisti visiems ta naudoti. normali praktika. komandu vardai cia neturi esmes, nes visis visada ta pati daro. tik man asmeniskai juokingas yra tas momentas, kai tai vadinama "nelegaliais", nors visas proceduras praeje 100 kartu ir pripazinti legaliais. jie taps nelegaliais tik tada, kai pakeitus tikrinimo proceduras jie nepraeis lankstumo testo. man patiko tas pvz su DAS. mersam leido naudoti visus metus, o cia putojasi, kad uzdraus ne nuo baku, o nuo prancuzijos.
tai kad tu neskiri skirtingu dalyku. Mercedes DAS buvo legali pagal taisykles. pagal tas pacias taisykles judantis aero yra draudziamas - FIA nezada nieko uzdrausti - FIA keis tikrinimo proceduras. DAS atveju jie keite taisykles.
tai kad tu neskiri skirtingu dalyku. Mercedes DAS buvo legali pagal taisykles. pagal tas pacias taisykles judantis aero yra draudziamas - FIA nezada nieko uzdrausti - FIA keis tikrinimo proceduras. DAS atveju jie keite taisykles.
faktiskai tai yra tas pats. daiktas yra legalus tol, kol jis praeina fia tikrinimo proceduras. das uzdrausta pripazinus, kad ji neatitinka pacios vaziuokles fia taisykliu traktavimo filosofijos. taip ir cia - lankstumas negali padeti aero. ir su ferari pu tas pats buvo, mano nuomone. visi iki vieno iesko pilku zonu, kurias veliau fia kamso.
Kaip visada, interpretacija.... > https://www.f1news.ru/news/f1-152893.html
Kaip visada, interpretacija.... > https://www.f1news.ru/news/f1-152893.html
labai keistas tas toto, kad komentuodamas neatsizvelgia i tai, kas pries kelis (desimtis) puslapiu cia pat, sioje temoje buvo sneketa :)))) (juokauju).
faktiskai tai yra tas pats. daiktas yra legalus tol, kol jis praeina fia tikrinimo proceduras. das uzdrausta pripazinus, kad ji neatitinka pacios vaziuokles fia taisykliu traktavimo filosofijos. taip ir cia - lankstumas negali padeti aero. ir su ferari pu tas pats buvo, mano nuomone. visi iki vieno iesko pilku zonu, kurias veliau fia kamso.
ne tai nera faktiskai tas pats. taisykliu keitimas reikalautu visu komandu sutikimo. kad abu yra pilkos zonos - taip
faktiskai tai yra tas pats. daiktas yra legalus tol, kol jis praeina fia tikrinimo proceduras. das uzdrausta pripazinus, kad ji neatitinka pacios vaziuokles fia taisykliu traktavimo filosofijos. taip ir cia - lankstumas negali padeti aero. ir su ferari pu tas pats buvo, mano nuomone. visi iki vieno iesko pilku zonu, kurias veliau fia kamso.
1. kai žinai (taisyklėse viskas surašyta, reglamentuota, garsiai apšnekėta, o ir prieš kiek tai metų bausti už priekinių lankstumą), toje vietoje daiktas turi būti standus - bet "kiaulės akis" įsistatai, mol aiškini, kad teisėjų tikrinimo įrankiai paseno... mes čia patys nežinom ar lankstosi, o gal ne... Brangu dabar keisti....
2. DAS - priskirta vairo mechanikai. Nebuvo net paragrafo taisyklėse, teko sugalvoti ir įrašyti. Taisyklės - tai ne filosofija. Būtų tekę keisti ir važiuoklės modelį. Gerai keičiam... Už kieno pinigus? FIA? Todėl nuo kitų metų, kartu su taisyklių pargrafu.
3. Kur čia panašumas?
Jokių taisyklių nieks nekeičia, pasikeis tikrinimo įrankius.
Ps. Mane kas įleistų į tą nomenklatūrininkų šutvę, "žiauresnis" būčiau už Mosli. Galiniai sparnai būtų "stajakai" jau Monake.... :))
1. kai žinai (taisyklėse viskas surašyta, reglamentuota, garsiai apšnekėta, o ir prieš kiek tai metų bausti už priekinių lankstumą), toje vietoje daiktas turi būti standus - bet "kiaulės akis" įsistatai, mol aiškini, kad teisėjų tikrinimo įrankiai paseno... mes čia patys nežinom ar lankstosi, o gal ne... Brangu dabar keisti....
2. DAS - priskirta vairo mechanikai. Nebuvo net paragrafo taisyklėse, teko sugalvoti ir įrašyti. Taisyklės - tai ne filosofija. Būtų tekę keisti ir važiuoklės modelį. Gerai keičiam... Už kieno pinigus? FIA? Todėl nuo kitų metų, kartu su taisyklių pargrafu.
3. Kur čia panašumas?
Jokių taisyklių nieks nekeičia, pasikeis tikrinimo įrankius.
Ps. Mane kas įleistų į tą nomenklatūrininkų šutvę, "žiauresnis" būčiau už Mosli. Galiniai sparnai būtų "stajakai" jau Monake.... :))
Vat tame ir esmė kad tas ju sparnas praeina visus testus todel kaip suprantu FIA dar labiau mazina lankstumo ribas kad nepraeitu
Vat tame ir esmė kad tas ju sparnas praeina visus testus todel kaip suprantu FIA dar labiau mazina lankstumo ribas kad nepraeitu
taip, jis praeina tikrinima bet akivaizdziai neatitinka taisykliu del judanciu aero daliu - todel fia ir keicia tikrinima
Vat tame ir esmė kad tas ju sparnas praeina visus testus todel kaip suprantu FIA dar labiau mazina lankstumo ribas kad nepraeitu
Realus trasos aerodinaminis - prispaudžiamosios galios poveikis, tarkim išreikštas judėjimu nusveriant mase, yra vienas, o teisėjų naudojant imitacinį svorio svarmenį - kitas. Komandos, skyrusios tam nemažai resursų, atrado tą ribą kur preina pro teisėju pasenusias testavimo ribas - nesilanksto, o gavus realų didesnį krūvį - juda.
Panašu į tai, kad teisėjai naudos sunkesnius svarmenis. Tik ar atitiks realų oro srauto suformuotą jėgą? Ar vėl gudresni neprasmuks...
ne tai nera faktiskai tas pats. taisykliu keitimas reikalautu visu komandu sutikimo. kad abu yra pilkos zonos - taip
faktiskai yra tas pats, formaliai - ne ;) bet siaip nepamenu, kad komandos butu balsave del DAS - taisykliu pakeitimo. man atrodo, kad isleido atskira direktyva, kas nera taisykliu keitimas. bet gal ir klystu.
1. kai žinai (taisyklėse viskas surašyta, reglamentuota, garsiai apšnekėta, o ir prieš kiek tai metų bausti už priekinių lankstumą), toje vietoje daiktas turi būti standus - bet "kiaulės akis" įsistatai, mol aiškini, kad teisėjų tikrinimo įrankiai paseno... mes čia patys nežinom ar lankstosi, o gal ne... Brangu dabar keisti....
2. DAS - priskirta vairo mechanikai. Nebuvo net paragrafo taisyklėse, teko sugalvoti ir įrašyti. Taisyklės - tai ne filosofija. Būtų tekę keisti ir važiuoklės modelį. Gerai keičiam... Už kieno pinigus? FIA? Todėl nuo kitų metų, kartu su taisyklių pargrafu.
3. Kur čia panašumas?
Jokių taisyklių nieks nekeičia, pasikeis tikrinimo įrankius.
Ps. Mane kas įleistų į tą nomenklatūrininkų šutvę, "žiauresnis" būčiau už Mosli. Galiniai sparnai būtų "stajakai" jau Monake.... :))
as suprantu apie ka tu kalbi - apie teisybe. ir tu teisus. taciau as manau, kad cia reiktu i reikala ziureti is teisines puses - tas landas teisiskai teisingai uzkaisioti. ka fia ir padarys. pasikartosiu - jei praejai fia sertifikuota testa - sprendimas legalus (nors filosofine prasme jis ir neteisingas/neteisetas). ziuriu, idejo alpha romeo vasseuro pasisakyma - jis ten butent apie tai kalba.
taip, jis praeina tikrinima bet akivaizdziai neatitinka taisykliu del judanciu aero daliu - todel fia ir keicia tikrinima
bet tol, kol tas tikrinimas bus patvirtintas, sparnas laikomas legaliu. cia ir yra esme. cia juridiniai dalykai. gal ne visi ta suvokia, nes nesusidure su teisiniais reikalais.
Realus trasos aerodinaminis - prispaudžiamosios galios poveikis, tarkim išreikštas judėjimu nusveriant mase, yra vienas, o teisėjų naudojant imitacinį svorio svarmenį - kitas. Komandos, skyrusios tam nemažai resursų, atrado tą ribą kur preina pro teisėju pasenusias testavimo ribas - nesilanksto, o gavus realų didesnį krūvį - juda.
Panašu į tai, kad teisėjai naudos sunkesnius svarmenis. Tik ar atitiks realų oro srauto suformuotą jėgą? Ar vėl gudresni neprasmuks...
jei as teisingai supratau, tai viskas kur kas paprasciau. fia kabino svareli vertikaliai, o sparnas tiesiojioj juda horizontaliai. tai dabar testuos ir horizontalu lankstuma (jei taip galima butu pasakyti).
bet tol, kol tas tikrinimas bus patvirtintas, sparnas laikomas legaliu. cia ir yra esme. cia juridiniai dalykai. gal ne visi ta suvokia, nes nesusidure su teisiniais reikalais.
sakykim, legaliu bet Mercedes ir co turi pilna teise protestuoti ir kvestionuoti tai
sakykim, legaliu bet Mercedes ir co turi pilna teise protestuoti ir kvestionuoti tai
aisku. asmeniskai as manau, kad to nedarys, nes nieko nelaimetu. teisiskai yra fia sertifikuota kontroles tvarka, kuria siai dienai tie sparnai praeina.
p.s. ir red bull del to DAS neprotestavo. nes realiai kaip tu sakai pagal taisykles - negalima keisti ratu suvedimo vaziuojant. taciau teisiskai mersai rado landa ir teisme butu ta pagrinde nesunkiai.
jei as teisingai supratau, tai viskas kur kas paprasciau. fia kabino svareli vertikaliai, o sparnas tiesiojioj juda horizontaliai. tai dabar testuos ir horizontalu lankstuma (jei taip galima butu pasakyti).
Čia dauguma komandų suinvestavo savo tiek finasinius, tiek žmogiškuosius resursus į tai, kad išloštų tas 0.1-0.3 sek dalį tiesios atkarpose... pasinaudoję taisykių testavimo spraga ir nori su tuo "išgyventi" iki sezono galo.
O teisėjai, viešai, kaip tu ir sakai filosofiniu arba kitaip etikos pagrindu, nusprendė duoti laiko "pasitaisyti". Manau, ne tiek dėl etikos, kiek dėl tam technologijų neturėjimo/nepasigaminimo. (neveltui juk McLaren sako, kad dirba kartu su teisėjais tuo klausimu).
Kaip ten tas juda, tai tik galiu spėlioti, man panašu į elipsės išlinkio trajektoriją.. Iš tiesų tai media galėtų plačiau nušviesti tuos užkulisius
juda sparnas. kaip padaroma, kad judetu - priklauso nuo tuo, kaip anglies pluostas sudeliojamas gaminant - buvo therace ar kazkieno podcaste detaliau nusviesta
Čia dauguma komandų suinvestavo savo tiek finasinius, tiek žmogiškuosius resursus į tai, kad išloštų tas 0.1-0.3 sek dalį tiesios atkarpose... pasinaudoję taisykių testavimo spraga ir nori su tuo "išgyventi" iki sezono galo.
O teisėjai, viešai, kaip tu ir sakai filosofiniu arba kitaip etikos pagrindu, nusprendė duoti laiko "pasitaisyti". Manau, ne tiek dėl etikos, kiek dėl tam technologijų neturėjimo/nepasigaminimo. (neveltui juk McLaren sako, kad dirba kartu su teisėjais tuo klausimu).
Kaip ten tas juda, tai tik galiu spėlioti, man panašu į elipsės išlinkio trajektoriją.. Iš tiesų tai media galėtų plačiau nušviesti tuos užkulisius
ne iki sezono galo, Kestuti, nedramatizuok. iki prancuzijos. bet mclaren ir merc nori iki baku, kad ferari ir red bull dar daugiau akiu neatlostu. viskas cia normalu. vieni geriau padirbejo atrasdami pilka zona, tai kiti dabar visa gerkle rekia, kad greiciau uzkamsytu. nu visada taip buvo. tik tai ka tu sakai - uzdraust nuo "rytoj" yra neimanoma. nei techniskai, nei teisiskai.
atsiprasau, kad ne i tema, bet turiu klausima. kadangi nesekiau 2007m cempo ir dabar pasiziurejau netycia review alo vs ham apzvalga, ten rodo, kad vengrijoj prasidejo nesutarimai, kai ham nepakluso komandos nurodymams praleisti alo i svaru ora ir tada alo kvaloj uzlaike boksuose ham, kuris nespejo pradet greitojo rato. paskui alo nubaude 5vietom kvoloj. o kas vyko po to? kada denis pasake, kad we are racing against alonso? nuo kurio etapo?
Kinijos, bet ten ta fraze is konteksto istraukta lenktyniu metu
Norge, patikslink (aiškiau suformuok klausimą, ir jegu galima lt, jei nepamiršai dar..) klausimą.
Ar domina durų išlėkimo iš staktos klausimas, ar Alonso šantažas, ar Denniso pasiuntimas na.. h, ar jo po to atviras prisipažinimas FIA, ar kas?
Norge, patikslink (aiškiau suformuok klausimą, ir jegu galima lt, jei nepamiršai dar..) klausimą.
Ar domina durų išlėkimo iš staktos klausimas, ar Alonso šantažas, ar Denniso pasiuntimas na.. h, ar jo po to atviras prisipažinimas FIA, ar kas?
trumpai visas eiliskumas, kad suprasti kaip viskas vyko. kas pradejo (kiek suprantu hamiltonas nepaklusdamas komandos nurodymui), paskui seke alonso naglas ham uzlaikymas boksuose per kvala. o kas toliau - po vengrijos...?
Jei trumpai, tai 2007 m. Alonso į komandą atėjo kaip Nr.1, su įprastu isivaizdavimu, kad apie jį šokinės.. Nu karalius jaukioje f1 bendromenėje. McLaren, o tiksliau Dennis tai metais skubos tvarka išrūpino galimybę startuoti juo numylėtiniui, išlaikytiniui nuo kartingo laikų, Hamiltonui. Oficialiai per media Alonso labai priešinosi tokiam partnerio pasirinkimui, mol per jaunas, per daug ant pačio kris atsakomybės ir darbo, ir kita bla bla.... Realiai Alonso, savo 6 jausmu (realiai matė talentą, o rezultatus kitose čemp.) numatė ateitį - čia jau prasidėjo visos priešpiešos ir iš to išplaukiančios negerovės.
O pratrūko pulinys viduje, kažkur po Hamio pergalės, Kanadoje ir vėliau sekusioje JAV.
Toliau Ferrari brėžinių kelionė į McLaren, Alonso šantažas Dennisui dėl brėžinių, viens kito pasiuntimas toli toli toli... Deniso atviras pripažinimas FIA, bet išliekant pricipingam - komandoje abiejų galimybės vienodos, atimta konstruktorių taurė jau pačioje Vengrijoje (Ferrari užprotestavus teisėjai neleido užlipti ant podiumo komandai nugalėtojai, tik pilotai).
Vėliau dar nugalėjo Alonso - Monzoje, Hamiltonas - Fudzi...
Oficialiai paskelbiama, kad atimami visi konstruktorių taškai konstruktorių čemp., milijoninė (berods 100) bauda komandai ir... ezoterinė Hamio klaida Kinijoje, ne ką paslaptingesnis greičių dėžės gedimas Brazilijoje, - Hamiltonas garbingai perleido čempiono taurę Raikiui...
Jei trumpai, tai 2007 m. Alonso į komandą atėjo kaip Nr.1, su įprastu isivaizdavimu, kad apie jį šokinės.. Nu karalius jaukioje f1 bendromenėje. McLaren, o tiksliau Dennis tai metais skubos tvarka išrūpino galimybę startuoti juo numylėtiniui, išlaikytiniui nuo kartingo laikų, Hamiltonui. Oficialiai per media Alonso labai priešinosi tokiam partnerio pasirinkimui, mol per jaunas, per daug ant pačio kris atsakomybės ir darbo, ir kita bla bla.... Realiai Alonso, savo 6 jausmu (realiai matė talentą, o rezultatus kitose čemp.) numatė ateitį - čia jau prasidėjo visos priešpiešos ir iš to išplaukiančios negerovės.
O pratrūko pulinys viduje, kažkur po Hamio pergalės, Kanadoje ir vėliau sekusioje JAV.
Toliau Ferrari brėžinių kelionė į McLaren, Alonso šantažas Dennisui dėl brėžinių, viens kito pasiuntimas toli toli toli... Deniso atviras pripažinimas FIA, bet išliekant pricipingam - komandoje abiejų galimybės vienodos, atimta konstruktorių taurė jau pačioje Vengrijoje (Ferrari užprotestavus teisėjai neleido užlipti ant podiumo komandai nugalėtojai, tik pilotai).
Vėliau dar nugalėjo Alonso - Monzoje, Hamiltonas - Fudzi...
Oficialiai paskelbiama, kad atimami visi konstruktorių taškai konstruktorių čemp., milijoninė (berods 100) bauda komandai ir... ezoterinė Hamio klaida Kinijoje, ne ką paslaptingesnis greičių dėžės gedimas Brazilijoje, - Hamiltonas garbingai perleido čempiono taurę Raikiui...
dekui, tikrai idomu. tik nesupratau vieno momento. kas konkreciai viska pradejo/uzsuko? netikiu, kad alonso pirmas pradejo is nieko santazuoti denisa. tuo labiau, kad nors ham ir lygiai vaziavo, bet niekas nebuvo prarasta...kam jam tokias nesamones is nieko daryti reikejo?
dekui, tikrai idomu. tik nesupratau vieno momento. kas konkreciai viska pradejo/uzsuko? netikiu, kad alonso pirmas pradejo is nieko santazuoti denisa. tuo labiau, kad nors ham ir lygiai vaziavo, bet niekas nebuvo prarasta...kam jam tokias nesamones is nieko daryti reikejo?
Ar tau yra buvę situacijų, kai atrodė, kad viskas šokolade ir staiga pradeda viskas slysti iš rankų? Ir tu nieko negali padaryti tik panikuoti? Tai va tokia buvo FA situacija. Atėjo kaip numero uno, išėjo kaip numero zero.
Nu tais metais McLaren kaip žinia bubo bolidas, kaip Mercedes tuos ~ 7metus. Tad ir Russelas... oij, naujokas toks Hamiltonas, gerai startavo ir galėjo imti... Ko nesitikėjo nei pats Ronas. O, kad prisivilioti tokią žvaigždę, kaip Alonso, matomai buvo pažadėjęs statusą Nr.1. Greičiausiai - žodinę. (Mclaren kom. negalėjo būti kitaip, nes ten lygių statusų nuo seno). Dennisas - žodžio žmogus. Net finansus taip tvarkydavo... Nekartą buvo nusivilęs dėl to. Bet jis dar iš Mamūtų laikų, tokia tada buvo f1... Atsidūrė nepavydėtinoje padėtyje: tarp duoto pažado ir meilės. Pasirinko pastarąją...
Alonso apie šantažą pareiškė viešai (berods užuominomis, nebepamenu). Buvo medijoje (paieškojus rasi). Kitaip nežinotumėme.
Daug ten po to skaudaus buvo: po ilgo santuokinio gyvenimo paliko žmona... Kitais metais norėjo išeiti iš F1 ir komandos, buvo viešai pažadėjęs, bet perkabėjo aplinkiniai... (tame tarpe ir Mercedes-Benz su Haugu priešaky)
Negaliu praeit pro sali, kai lieciama 2007 tema ir vaizduojama, kad viskas "issisprende Brazilijoje" :)
Ne, ne Brazilijoje. O per visa sezona.
Raikkonenas ta titula tykiai ir ramiai laimejo. Be pompastikos.
Su 6-iom pergalem pries tik po 4 pas FA ir LH. Ir dar su 2 DNF (abu techniniai) vs po 1 pas anuos ponus (ku klaidos).
Taigi, kas dirbo ir neklydo - tas ir laimejo.
O pralaimejo ne Fuji reklaminius bortus isdauzes Alonso ir ne Kinijoje zvyre uzsiparkaves Hamiltonas, o Ronas Dennisas.
NB Iki siol nesuvokiu kokiu pagrindu Alonso buvo nubaustas Vengrijoje.
PS Rono argumentacija paties sau irgi yra kognityvinis disonansas - kokia esme buvo i komanda imti 2-kart cempiona (ir jau rimta branda!) ir vos ne iskart ji sodint?
Pvz. Williams 1996-ais apramino Villeneuve'a, nes jis, nors ir buvo greitas ir galejo laimet titula, buvo PIENIUS. Todel buvo pasodintas ant suoliuko, o jau 1997-ais - prasom, pasiimkit titula.
Tai 2007-ais LH buvo toks pats PIENIUS, kuri reikejo pasodint ant suoliuko, nepaisant jo rezultatu.
NB. Kas čia neaiškaus? Už nesportišką elgesį (už sporto interesų žeminimą).
Oficialiai. O realiai, kad prie peilių nepereitų. "Badėsi" nuo kvalos pradžios...
Mirsiu, bet nieks neįtikins kad komandai, kuriai pasklebtas toks nuosprendis už tokius pažeidimus leistų kas nors nugalėti asmeninėje įskaitoje. Čia ne 10 sek prastovėti - ir taip žeminant sporto įvaizdį...
Ir dokumentai nukopijuoti ne iš kokios tai Toyotos, o iš pati pačiausios...
O ir vaidinimas toks... neįtikinantis, nors senarijus neblogas.
Taip, Ronas Dennis pralaimėjo čiampą. Galvo suvaldys, kaip Senną ir Prostą kadais. Ir per geros dūšios. Aš jo vietoje, buč, kaip Marko pasielgė (ne jis pirmas) - siuntęs Alonso namolio po JAV... (vistiek daugiau čempiono titulų nebeiškovojo, nors gal dar...)
Ne, buč siuntęs jau tada, kai kartu pietaudami AL tyčiojosi iš Ronio persiką valgydamas... Neįžvalgus buvo Dennisas. Perdėm pakantus.
Ps. Nu nu, tcykiai ir ramiai: 210 prieš 209/209... :D
Ar tau yra buvę situacijų, kai atrodė, kad viskas šokolade ir staiga pradeda viskas slysti iš rankų? Ir tu nieko negali padaryti tik panikuoti? Tai va tokia buvo FA situacija. Atėjo kaip numero uno, išėjo kaip numero zero.
sita as supratau, ir ziurint tas 2007 etapu apzvalgas nuo pat pradzios buvo aisku, kad gavo kieta kiesuta ir, pripazistu, visiskai nerealus ham buvo. bet mane daugiau chronologija domina :)
dekui, Kestuti, AF1 ir A85 uz paaiskinimus. susidariau nuomone, kuri patvirtina tureta spejima - kaltas denisas, kuris nesuvalde. todel ir titula prasiko vienas is kito kas antras lenktynes taskus atiminedami, jau nekalbant apie visas tas zalas komandai. bet vis delto kas liecia alo vs ham - pradejo pyplys pirmas, nepakluses komandos nurodymams. jei tada denisas butu pasikvietes ir parodes kur veziai ziemoja, galejo alo komanda su alo pasiimti visus titulus, o nuo 2008 pasakyti alo aciu ir tureti sau ta nauja meile 100 metu :) na bent jau visus pamoke ir siais laikais tokiu klaidu komandos nedaro :)
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |