Negaliu praeit pro sali, kai lieciama 2007 tema ir vaizduojama, kad viskas "issisprende Brazilijoje" :)
Ne, ne Brazilijoje. O per visa sezona.
Raikkonenas ta titula tykiai ir ramiai laimejo. Be pompastikos.
Su 6-iom pergalem pries tik po 4 pas FA ir LH. Ir dar su 2 DNF (abu techniniai) vs po 1 pas anuos ponus (ku klaidos).
Taigi, kas dirbo ir neklydo - tas ir laimejo.
O pralaimejo ne Fuji reklaminius bortus isdauzes Alonso ir ne Kinijoje zvyre uzsiparkaves Hamiltonas, o Ronas Dennisas.
NB Iki siol nesuvokiu kokiu pagrindu Alonso buvo nubaustas Vengrijoje.
PS Rono argumentacija paties sau irgi yra kognityvinis disonansas - kokia esme buvo i komanda imti 2-kart cempiona (ir jau rimta branda!) ir vos ne iskart ji sodint?
Pvz. Williams 1996-ais apramino Villeneuve'a, nes jis, nors ir buvo greitas ir galejo laimet titula, buvo PIENIUS. Todel buvo pasodintas ant suoliuko, o jau 1997-ais - prasom, pasiimkit titula.
Tai 2007-ais LH buvo toks pats PIENIUS, kuri reikejo pasodint ant suoliuko, nepaisant jo rezultatu.
Mclaren komandos strategija pries 2007 sezona ir jo metu pakankamai suprantama: po 2006m jie pasirase kontrakta su esamu chempionu ir pasikviete i savo komanda su tikslu kovoti del pergaliu ir gal titulo. Reikia nepamirsti, kad Renault buvo lyderiai paskutinius du metus, taigi niekas nezinojo tiksliai kaip seksis Mclarenams 2007 metais. Taip pat jie pasikviete jauna kandidata, kaip perspektyva ateiciai. Viskas logiska. Ir sezono pradzioje, pirmus ~5 etapus, Alonso buvo lyderis chempionato iskaitoje, surinkes daugiausiai pergaliu ir t.t. Hamiltonas, beje, dar nei karto nelaimejo per tuos pirmus 5 etapus, bet paaiskejo kad gali lipti ant podiumo, nes Mclaren bolidas buvo dominuojantis.
Denisas asmeniskai labai palaike Hamiltona nuo pat sezono pradzios, tai buvo jo asmeninis projektas nuo LH vaikystes (reikia nepamirsti kad Denisas tai nera visa Mclaren komanda/vadovybe) ir po gero sezono starto, itikino visa likusia komanda ir vadovus kad gal vistik reikia viska statyti ant Hamiltono (mechanikus, inzinierius, resursus ir t.t.), padaryti ji komandos lyderiu, ir bandyti su juo imti titula. Kaip sakant, permetam smutkes nuo Alonso i Hamiltono puse.
Sitoje vietoje jie biski apsigavo, nes LH vaziavo "gerai" kadangi bolidas buvo geras (dominuojantis), bet LH nevaziavo geriau uz Alonsa (kalba eina apie sezono pradzia, nes veliau Alonso vaziavimas buvo smarkiai "pristabdytas" pacios komandos). Ir nors komandai pilnai dirbant Hamiltonui, jie galejo kazkiek tu pergaliu surinkti, jaunasis talentas neturejo patirties ir stabilumo, ypac kritinese situacijose, kas isplauke sudais i pavirsiu per paskutinius du etapus. Ir cia Kimiui tiesiog nuskilo kaip aklai vistai grudas. Jis atsilikinejo ~16 tasku likus dviem etapams iki pabaigos (uz pirma vieta 10) ir tiesiog tos dvi pergales jam viska apverte aukstyn kojomis, i gera puse. Nebuvo Ferraris top bolidas ir nebuvo KR sezono tikrasis lyderis iki tu dvieju etapu.
Whitmarshas veliau (po kokiu ~3-4 metu) prisipazino kad tas lyderio statuso permetimas nuo Alonso i Hamiltono puse buvo Mclaren komandos klaida ir kad jiems nevertejo taip elgtis ir tiketina jog jei butu viska dare 'taip kaip priklauso', Alonsas butu pasiemes ta titula ir visi butu patenkinti (iskyrus Denisa). Bet cia jau is serijos kas butu jeigu butu.
P.S. Tam tikru momentu, sezono antroje puseje, situacija komandoje buvo ant tiek sudina, kad Alonsas turejo pats moketi is savo kisenes kai kuriems mechanikams kad normaliai paruostu jo bolida (neaisku kiek jam pavyko is to isspausti naudos) na ir zymioji Deniso fraze viesai "we fight against Alonso". Ta prasme, su tokia situacija komandoje, per sezona surinkti 1 tasku maziau negu chempionas - ispudingai.